eeeens zien wat ik heb gedaan vandaagquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:12 schreef Soempie het volgende:
Etcie. Gezellig. Blijf je nog een uurtje?![]()
Hoe is het met je opdrachten gegaan vandaag? Kun je al wat wegstrepen?
omdat ik dan vooruit kanquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:13 schreef iamredleader het volgende:
Waarom moet het 500 GB zijn? Tinuviel heeft gisteren een 320 GB gekocht bij de Mycom, was iets van 50 Euro of zo.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
omdat ik dan vooruit kan
en het is een aanbieding op bol.com
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
eeeens zien wat ik heb gedaan vandaag
fanfiction gelezen
NCIS gekeken
Gilmore Girls gekeken
m'n moeder geholpen met msn
geen ervaring mee dus?quote:
quote:
En heel veel succes met de verhuizingquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:04 schreef Soempie het volgende:
Nog een uur, dan is Sven er en ik kan eten. Hopelijk is dat rare gevoel daarna ook weg.![]()
Blegh, wat zal ik eens een uur lang doen.Heb volgens mij alle nieuwe topics van vandaag al doorgelezen en op heel veel gereageerd.
![]()
* verveelt zich
Hoop op het bestequote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:22 schreef wyccie het volgende:
Mij is het ook opgevallen, Soempie.
M'n tentamen ging beter dan ik had verwacht gezien de verhouding SOG-studeren.![]()
Maar of ik het heb gehaald is een tweede. Van tevoren gokte ik op een 3 of 4, maar een 6 zou best wel eens een mogelijkheid kunnen zijn.
Wat is je opgevallen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:22 schreef wyccie het volgende:
Mij is het ook opgevallen, Soempie.
M'n tentamen ging beter dan ik had verwacht gezien de verhouding SOG-studeren.![]()
Maar of ik het heb gehaald is een tweede. Van tevoren gokte ik op een 3 of 4, maar een 6 zou best wel eens een mogelijkheid kunnen zijn.
Ik vind het niet leuk.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:14 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.shockwave.com/gamelanding/bejeweled2.jsp
Gaat goedkomen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En heel veel succes met de verhuizing
Ja, zo even pizza halen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soempie eet smakelijk alvast!
Niet eens laten bezorgen? Tsskquote:
Ik neem altijd die met kaas. Maar niet die met 4 soorten kaas. Gewoon de simpelste.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet eens laten bezorgen? Tssk
Wat voor pizza ga je nemen?
Zat daar niet alweer een heel topic tussen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:02 schreef Soempie het volgende:
Dat zei wyccie in het vorige topic tegen Tim.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bedoel je margharita? Tomatensaus, kaas en basilicum of oregano (ik vergeet steeds welke van de twee, ik dacht basilicum)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |