Is het raar dat ik het jammer vind dat ik in de zomer zo veel op vakantie ben en zo weinig dagen kan werken?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Officieel is het later, maar als je geen herkansingen hebt hoef je in juli en augustus niet te komenSoms vind ik wel dat ik wel erg veel vakantie heb
Precies, dat vond ik ookquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is cheap! Dat spul kost overal een 10-tje
Ik zou lekker even de ideale temp opzoeken en ervan genieten
Ik vind het zelf overigens niet het beste bier maar het is wel goed
Ja temp is zo op te zoeken. En je hebt toch een koelkast? Zet je het daar 3 uurtjes in.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Precies, dat vond ik ook. Hij: "Het is 6 zoveel" ik: "Oooooooooooooooooooooh!"
Het is redelijk aan de alcoholische kant dus ik denk dat de ideale temperatuur zo rond een graad of 10 zal zijn, maar ik zoek het nog wel even op. Ik heb alleen geen kelder om het in te bewaren
Ik verwacht ook niet dat ik het het beste bier vind, en al is dat wel zo: Rochefort is makkelijker en goedkoper te krijgen en toch ook verdomd lekker
Eensquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja temp is zo op te zoeken. En je hebt toch een koelkast? Zet je het daar 3 uurtjes in.
Rochefort 8 vind ik erg lekker
Ja bij mij is het ook wisselendquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eens. Ik weet niet of ik de 10 of de 8 nou lekkerder vind, maar ik neig naar de 8. Misschien in de winter meer naar de 10
Tieten?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zullen we weer een ander onderwerp doen voordat we te lang doorgaan over bier?
quote:
Ik twijfelde tussen snackvoer en auto'squote:
Ik zou geen nee zeggen tegen een stukje geroosterd vlees met wat lekkere saus er bijquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:31 schreef wyccie het volgende:
Ik had net al enorm dorst omdat jullie het over koud bier hadden, en nu heb ik weer zin in ijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 @ 09:11 schreef Aveon het volgende:
die laatste alinea klopt van geen kanten ik neem aan dat ze in 2013 weer willen vieren? maar mooi gebaar toch, meer is het niet natuurlijk, toch bijzonder dat dat in Utrecht plaatsvond alleen heb ik er nog nooit eerder van gehoord, wel van die vrede maar niet dat het voor de 1e xblablabla, dus dat zullen ze wel zelf verzonnen hebben
Nee, daar was het het restaurant niet voor...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:54 schreef Etcetera het volgende:
ah, ik zat al een beetje in de foodfight-sfeer
Ik ga ook even bij Large rondneuzen...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:58 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik weet nog niet welke ik het leukste vind
Ik heb al gemailed maar het is zaterdag de 31e(dus ze werken natuurlijk niet) en de actie is tot 1 Juni. Oftwel, t/m vandaag. De ratten. Want mocht dat een maandag gelezen worden dan is het natuurlijk "Ja sorry, de actie is voorbij". Gore luiquote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:41 schreef Etcetera het volgende:
achteraan mailen/bellenmisschien dat je dan sowieso festivalkaartjes krijgt
Ja tuurlijk, dat ga ik ook proberen. Maar de kans dat ze me uitlachen is erg groot natuurlijkquote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:47 schreef Etcetera het volgende:
beetje stampij makenwant die mails worden automatisch gegenereerd, dus je hebt recht op een code. En er is altijd de kans dat je nou net die ene winnende code hebt gemist
enzo
vandaar ook mijn 'ofzoquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat ga ik ook proberen. Maar de kans dat ze me uitlachen is erg groot natuurlijk
En als ik heel eerlijk ben geloof ik dat er 0 winnende codes worden uitgedeeld via de mail.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:36 schreef MaJo het volgende:
Tentamen ging goed gisterenTenminste dat denk ik
Wat echt briljant was was dat de vragen er al lagen toen we binnenkwamen
Er lag een omgekeerd blaadje dus ik kijken wat het was, het tentamen dus
![]()
Ik zat nog met mijn samenvatting in mijn hand dus gelijk een vraag opgezocht
Bijna niemand had het gezien dus die baalden achteraf heel erg
Daarna wezen slempen in de kroeg en met een hele groep vriendinnen bij ons thuis gegeten. En nu de harde realiteit; leren voor het volgende tentamen
Had het wel geweten maar was wel fijn om nog even op te zoekenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:45 schreef Etcetera het volgende:![]()
had je het antwoord wel of niet geweten
wij hebben een keer gehad dat er heel veel tegelijk klaar waren, veel geroezemoes, dus ik snel overleggen met iemand die achter me zat
hoi Yuri
Hmm.. kijk sowieso wel of ik dan de auto kan pakken. Die hufters kunnen wat mij betreft aan het gas de schijt krijgenquote:
wat is het geworden?quote:
ik moet eerlijk zeggen dat ik die chauffeurs geen ongelijk kan geven. hun werkomstandigheden worden steeds beroerder, en de loonsverhoging die ze is toegezegd (20%) stelt uiteindelijk ook geen ruk voor.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:25 schreef MaJo het volgende:
Godver die stomme stakingenik zit de hele week bij mijn ouders om het festival voor te bereiden en kom dus niet weg
dinsdag tentamen en woensdag contract tekenen voor ons huis in utrecht. Het is dat ik de auto kan lenen maar niet iedereen heeft die mogelijkheid. Schoften
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |