Me tooquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat is toch wel mijn favoriet eigenlijk
Ik vind het eigenlijk helemaal geen slecht idee.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:58 schreef skiczukie het volgende:
Misschien een idee voor je .. combineer twee Lichtenstein's. Bijvoorbeeld die Revolver en een blondje.Heb je twee in een, en een eigen draai eraan.
Als je dat nou even erin fotoshopt dan kunnen we pas echt oordelenquote:Op zondag 15 juni 2008 00:00 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk helemaal geen slecht idee.
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Zou best wel erg tof kunnen worden.
De compositie zou wat anders moeten worden en het moet een vrouwenhand worden, maar ik denk toch dat je wel een beetje een idee kunt maken?quote:Op zondag 15 juni 2008 00:03 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
Als je dat nou even erin fotoshopt dan kunnen we pas echt oordelenkan me er zo geen voorstelling van maken
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:59 schreef Jakhals het volgende:
[..]
Me too.
Al is "In the car" ook zwaar favoriet bij mij..
dan moet vanaf nu iedereen die een schilderijtje van me heeft gekocht er héél voorzichtig mee zijn, want als me dat gaat lukken wordt ik misschien wel wereldberoemdquote:Op zondag 15 juni 2008 00:06 schreef skiczukie het volgende:
[..]
De compositie zou wat anders moeten worden en het moet een vrouwenhand worden, maar ik denk toch dat je wel een beetje een idee kunt maken?De betekenis van het beeld wordt meteen compleet anders en je gebruikt er twee Lichtenstein's voor. Breaktrough.
Ga je het proberen?quote:Op zondag 15 juni 2008 00:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dan moet vanaf nu iedereen die een schilderijtje van me heeft gekocht er héél voorzichtig mee zijn, want als me dat gaat lukken wordt ik misschien wel wereldberoemd
ja, misschien wel ja........je overvalt me er een beetje mee, maar ik zou het wel eens kunnen proberenquote:
heb jij een Beamer ?quote:Op zondag 15 juni 2008 00:20 schreef skiczukie het volgende:
Als jij het niet doet, ga ik het zelf wel proberen, met behulp van een beamer.
Ik kan er wel eentje van school lenen.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heb jij een Beamer ?
ja ga jij het eerst eens proberen dan en snel
Zou kunnen, morgen misschien. Nu geen zin meer in na een ladinkje bier.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:26 schreef Bleekmiddel het volgende:
skiczukie waarom probeer je het niet eerst met fotoshop?
quote:Op zondag 15 juni 2008 00:32 schreef skiczukie het volgende:
Maar ik zie wel mogelijkheden. Bijvoorbeeld dat zo'n vliegtuig uit de War-serie in het andere doek een blondje kapot schiet ofzo.
waar we wachten op de schilderkunst vanquote:Op zondag 15 juni 2008 00:28 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zou kunnen, morgen misschien. Nu geen zin meer in na een ladinkje bier.
antwoord kan je hier vinden lieverd dit is mijn verkoop topicquote:Op zondag 15 juni 2008 00:54 schreef skiczukie het volgende:
Of hoe vet zou het zijn om Warhol en Lichtenstein te combineren in één schilderij. Huilend blondje om Campbell Tomatosoup.
ik zie jou post nu pas........ plaats is een linkje wel ik ook even zien.......quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:34 schreef Jakhals het volgende:
[..]
Heb wel gekeken, en een schilderij van hem kostte 31.000 dollar.
quote:Op zondag 15 juni 2008 05:31 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kwijl, kwijl, het blijven prachtige kunststukjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |