Maar dit zijn allemaal fysieke interacties die bevestigd worden door je zintuigen.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:17 schreef L.Denninger het volgende:
Dat vind ik al een enorm vreemde instelling.
Als ik met vrienden praat hoef ik niet "m'n rationele mind uit te zetten".
Ook niet als ik auto rijdt, computer, sport of televisie kijk.
En dat is (o.a) waarom ik met dieren kan communiceren en jij niet.quote:Maar hier moet je niet te lang voor nadenken en je "rationele mind uitzetten" ?
Bij mij gaan dan alle bullshit-alarmbellen af.
Ok, jij je zin. Dan noem jij het lekker "overtuiging".quote:Uhuh, net zoals de enige waarheid die er is is dat er 32 mensen in een gesticht zitten die allemaal Napoleon zijn - ze vinden zelf immers dat het zo is dus is het de waarheid.
Dat is geen waarheid, dat is een overtuiging.
dingdingdingdingding, BS-alarmbellen gaan af !quote:Op maandag 21 juli 2008 09:47 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Maar dit zijn allemaal fysieke interacties die bevestigd worden door je zintuigen.
Je zesde zintuig is een ander verhaal en alles met gevoel en wat je binnen krijgt kan worden verstoord of zelfs verhinderd omdat je mind dus in de weg zit.
quote:En dat is (o.a) waarom ik denk dat ik met dieren kan communiceren en jij niet.
Er zit nogal een groot verschil tussen 'overtuiging' en 'waarheid'quote:Ok, jij je zin. Dan noem jij het lekker "overtuiging".
Als dat het woord is dat jij er voor wilt gebruiken moet je dat vooral doen.
Had ik al een vermoeden van.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:55 schreef L.Denninger het volgende:
dingdingdingdingding, BS-alarmbellen gaan af !
"In het donker is het makkelijk om dingen te zien die er niet zijn."quote:Op maandag 21 juli 2008 10:45 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Had ik al een vermoeden van.
Ga verder ook geen manier vinden om proberen uit te leggen wat ik er mee probeer te zeggen.
Ik had ook expres de (voor jou) cryptische zin weg gelaten die luidt als volgt: in de stilte ga je pas echt dingen horen.
Dat doe ik ookquote:Alsof je mij corrigeert op de manier van hoe ik het zou moeten zeggen.
En WTF:quote:Op maandag 21 juli 2008 10:50 schreef L.Denninger het volgende:
"In het donker is het makkelijk om dingen te zien die er niet zijn."
Zit jij nu gewoon de discussie dood te praten met dit soort flauwe onzin zodat ik het opgeef of er niet op reageer ofzo?quote:Dat doe ik ook
Hoezo, mag jij wel domme cryptischse zinnetjes plaatsen maar ik niet ?quote:Op maandag 21 juli 2008 10:58 schreef Darkwolf het volgende:
WTF:
"Verhevelt" ? WTF is verhevelen ?quote:Meneer de atheist, zoek het maar uit. Als jij jezelf verhevelt op deze manier boven mij omdat jij denkt dat jouw manier van redeneren meer valide is hoeft het voor mij niet meer.
Tja, naar mijn mening is DW zelf degene die vaak discussies op zichzelf betrekt, en vervolgens het niet kan hebben als mensen een andere mening hebben.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:08 schreef Bastard het volgende:
Absoluut respect voor je eigen mening, ik wil alleen maar aangeven dat in dit topic niet de gaven van DarkWolf ter discussie staan, maar die van Edward v. E.
Misschien betrek ik discussies op mijzelf en moet ik daar beter op letten, maar wat een onzin dat ik het niet kan hebben dat andere mensen een andere mening hebben in vergelijking met mij.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:56 schreef L.Denninger het volgende:
Tja, naar mijn mening is DW zelf degene die vaak discussies op zichzelf betrekt, en vervolgens het niet kan hebben als mensen een andere mening hebben.
Dat is vrij ironisch, daar het topic uiteindeljk weer gaat over Ali's boodschap met een nieuw smaakje.quote:Hetzelfde zie je nu ook weer gebeuren in The Secret, What the bleep, Kabbalisme en New World Order bijvoorbeeld.
=Doe eens normaal=quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:12 schreef gids20 het volgende:
Klopt die Edward is een engerd...ik blijf er toch bij dat die mensen tegen zichzelf beschermd moeten worden.
Riep iemand dat nog voor het consult of daarna ?quote:Op maandag 28 juli 2008 16:37 schreef -moi- het volgende:
Ik heb gister een uitzending gezien met Edward![]()
![]()
!!! Wat hilarisch. Het is zo fake. En dan die beller die 'OPLICHTER' riep door de telefoon
![]()
![]()
erg vermakelijk, wanneer komt ie weer op tv??
riiiightquote:Op maandag 28 juli 2008 17:29 schreef gids20 het volgende:
Dat was ik!...die hem oplichter noemde...t,is dat het zo duur is , dat bellen.
Dit dus. Het predikaat 'held' is in Edward's geval nog een understatementquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:56 schreef Karammel het volgende:
Ik blijf het een prachtverhaal vinden dat Astro TV.
Vooral die Edward, wat een held. Hij krijgt het iedere keer weer voor elkaar om verschrikkelijk algemene dingen te verkondigen die toch heel persoonlijk klinken. Het mooie van het verhaal is nog dat de meeste bellers volkomen tevreden weer ophangen. Het verhaal sloot namelijk precies aan op hun leven en het was precies wat ze nodig hadden/wilden horen.
Die vrouw ook die 1500 euro heeft uitgegeven aan Astro TV. Even voor de goede orde... Dat zijn zo'n 1150 telefoontjes. Ruim 1000 telefoontjes dus! En maar terug blijven bellen, omdat je zoveel aan de hulp hebt gehad.
Ik ben er volledig van overtuigd dat Edward de paragnost vele mensen helpt met zijn praatjes. De simpele ziel van vele mensen wil namelijk maar één ding horen. Daar speelt Edward goed op in. Ontzettend veel mensen hebben steun aan deze man. Waar ze geen vrienden en familie hebben om naartoe te gaan vinden ze bij Astro TV wat ze nodig hebben.
Aan de ene kant is het natuurlijk oplichting in zijn puurste vorm. Er worden gewoon onwaarheden verkondigd of dingen verteld die nergens op zijn gebaseerd. Toch zoeken veel mensen hun heil hierin. Zie het als een soort van mental coaching.
Ik zou eigenlijk willen solliciteren bij Astro TV... Ik moet nog opschieten ook, want ik heb niet het idee dat er nog een toekomst is met Astro TV.
Dan hoop ik van harte dat ze zich ook sterk maken om die andere dingen te bestrijden. Het gaat naar mijn idee namelijk niet om wát men doet, maar om hoe men het doet.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:24 schreef gids20 het volgende:
Stichting skepsis werkt eraan om deze kwakzalverij van de tv te krijgen.
De belspelletjes zijn toch al van TV gehaald ?quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:07 schreef maedel het volgende:
Of wil men alleen maar dat men niet opgelicht wordt iemand die zich paragnost noemt, maar mag een huppeltrut met een geldkoffer in haar hand dat wel?
Moet je mensen op alle vlakken tegen zichzelf in bescherming nemen?quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:58 schreef -moi- het volgende:
Heb netwerk van gister bekeken en het is toch wel echt heel erg. Het is dom van mensen als ze hun hoop in astrotv leggen en 100x bellen, maar het gaat wel om psychisch minder stabiele mensen die die onzin geloven die verkondigd wordt.
Netwerk had getest met hoeveel keer bellen je in de uitzending zou komen, en terwijl de presentatrice echt letterlijk zegt dat er niemand aan het bellen is en je zeker in de uitzending komt als je NU belt, waren ze na 40x proberen er nog niet doorheen gekomendat is 40x 1,30 euro... nou tel maar op.. en astrotv maar blijven verkondigen dat er niemand is die belt en dat je er zo doorheen komt.. dat is natuurlijk gewoon oplichterij..
Ik zou me doodschamen als ik die presentatrice judith zou zijn.. die 'paranormalen' daar zijn gewoon geschift..
Met seksreclame's doelde ik voornamelijk op die relatie/dating dingen die je langs ziet komen 's nachts. Het lijkt er ontzettend op alsof het allemaal profielen zijn van mensen die een relatie zoeken. Toch zijn het allemaal fictieve profielen, wat er netjes bij vermeld wordt tegenwoordig. Ondanks dat zijn er nog vele mensen die vol goede moed opbellen in de hoop de liefde van hun leven tegen te komen. In hun ogen is het immers een relatieprofiel waar ze op reageren. Het zou me niets verbazen als ze het woord fictief niet kennen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:51 schreef nienada het volgende:
zo jonge, lang verhaal! ik vraag me ook af of je´t moet verbieden.. Feit is wel dat veel mensen niet helemaal in orde zijn die zo´n lijn bellen (jaja doe maar rust, zeg niet dat iedereen die belt loco is). Als je zo´n sex ding belt dan ben je niet perse labiel maar gewoon geil en dat is wat anders, daar ondervind je geest geen schade aan.
even wat anders.. Ik vraag me ZO kapot af hoe bijv. zo´n idioot als die Edward die verhalen verzint en het lef heeft om mensen voor te liegen..verhaaltjes te vertellen. Hoe rechtvaardigd die gast dat voorzich zelf vraag ik me af.. dat klinkt misschien naief maar toch. EN hoe zou z´n omgeving reageren...hmm dat vraag ik me dus af
Maar je doel, daar ben ik ook erg benieuwd naar.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:54 schreef gids20 het volgende:
Doe effe normaal, alles wat je schrijft hebben wij al 10 keer gezegd, dat weten we nou wel. je weet mijn punt wel.
zijn punt is natuurlijk dat mensen in bescherming genomen moeten worden tegen zulke oplichterij. En dat Edward goed is in het oplichten van mensen is duidelijk, maar wil niet zeggen dat dit toegestaan mag worden op Nederlandse televisie. Een dief is geen goede dief als hij niet professioneel te werk gaat, maar hier dient ten alle tijde een stokje voor gestoken te worden waar mogelijk, vooral als massa's mensen erin trappen. Hoe dom of naief het ook van ze is. En ben blij dat de overheid hier nu mee bezig is.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:43 schreef Karammel het volgende:
Wat is je punt?
Edward zou daar als een botte hond moeten gaan zitten en onzekerheid uitstralen? Moet hij de zakdoeken erbij pakken als iemand emotioneel wordt en gezellig mee snotteren? Zou hij verbaast moeten reageren als blijkt dat een consult helemaal klopt?
Hij is op professionele wijze met zijn vak bezig. Hij moet ervoor zorgen dat mensen horen wat ze willen horen. Dit versterkt hij door moeilijke/mooie woorden te gebruiken, door zelfverzekerd over te komen, door berekeningen en krabbels te maken en door zich beleefd en professioneel op te stellen. De positieve reacties versterken hem alleen maar.
Het klopt dat het allemaal oplichterij is. Tenminste, als je ervan uitgaat dat hij zijn praatjes uit de sterren zou halen. De naam of geboortedatum heeft er natuurlijk ook helemaal niets mee te maken. Wel denk ik dat Edward zijn praatjes enigszins uitkiest door de manier waarop de beller haar naam uitspreekt. Alleen uit die eerste paar woorden is vaak veel onzekerheid of juist kracht te halen. Daar speelt hij op in.
Dat het oplichting zou zijn staat wat mij betreft totaal los van de handelswijze van Edward. Hij is enkel op professionele wijze met zijn vak bezig.
Ja, hoor, ik snap dat bestquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:08 schreef gids20 het volgende:
Wat een denkwijze, denk je dat ik zoveel tijd aan vloeken en zeuren aan zo,n programma wil besteden?, Het moet van de buis, en hoe meer wij erover schrijven des te meer kans heeft het. Ik weet nml dat de sp ook deze mails leest...snap je?!
Wat maakt het uit dat hij een newbie is of naief klinkt?? Hij wil zijn ei kwijt en astrotv zal niet van de tv gehaald worden door posts op fok, maar het is wel een van de vele stappen naar...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:13 schreef Darkwolf het volgende:
Hier ben ik het maedel eens.
No offence maar gids20 komt ook een beetje over als een forum newb?
Het lijkt dat hij met "deze mails" de posts bedoeld van dit topic of FOK?
Heel naief om dan te denken dat dit gelezen zal worden door een overheid of wat dan ook.
Wat maedel al zegt: al benader je de politiek direct, het is dan nog maar even afwachten of dat uberhaupt effect gaat hebben.
Die vraagtekens staan er niet voor niets.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:27 schreef -moi- het volgende:
Wat maakt het uit dat hij een newbie is of naief klinkt?? Hij wil zijn ei kwijt en astrotv zal niet van de tv gehaald worden door posts op fok, maar het is wel een van de vele stappen naar...
Mijn punt is wat ik daaronder zei, dat hij er niet echt ver mee komt door hier van dat soort kreten te gaan roepen. Ik begin namelijk zelf ook te denken van "ja, hou eens op met schreeuwen en doe concreet iets".quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:27 schreef -moi- het volgende:
En Maedel, ik ben met je eens dat het niet heel stabiel overkomt, maar wat is je punt door dat te zeggen in je bericht?? Lekker boeiend, hij heeft zijn punt wel duidelijk gemaakt in ieder geval.
Waarom ben ik eigenlijk nooit in contact gekomen (dat is altijd passief geweest) met paranormale/astrologische/andere personen die geen oplichters zijn? Waar zijn de altruïstische kaartleggers of zieners?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:03 schreef maedel het volgende:
Mensen, wanneer gaan we ons nou eens realiseren dat dit niks met paranormale zaken te maken heeft, maar met oplichting. Het maakt die lui geen zak uit wát ze verkopen op tv, als er maar gebeld wordt door naïeve mensen.
De echte hoor je bijna nooit omdat deze niks te bewijzen hebben of het willen gebruiken om hun brood er mee te verdienen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:06 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Waarom ben ik eigenlijk nooit in contact gekomen (dat is altijd passief geweest) met paranormale/astrologische/andere personen die geen oplichters zijn? Waar zijn de altruïstische kaartleggers of zieners?
Ja, ik vind het persoonlijk echt heel rot, dat er mensen zijn die denken dat de gemiddelde paragnost (noem ik het dan maar effe) over één kam geschoren wordt met die gast van dat belspel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:06 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Waarom ben ik eigenlijk nooit in contact gekomen (dat is altijd passief geweest) met paranormale/astrologische/andere personen die geen oplichters zijn? Waar zijn de altruïstische kaartleggers of zieners?
En die diploma's van die man: zeg dan direct dat je aan de LOI 'gestudeerd' hebt...
Ik twijlfel of ik het woord contact wel moet gebruiken, want ik bedoel idd. alleen de tv-programma's (astro, maar ook char ed), de paranormaalbeursadvertenties langs de weg, en de mensen die bijklussen als voodooartiest (daar krijg ik zo af en toe een klein briefje van in mn bus). Ik ben er zelf nooit actief naar op zoek gegaan en heb er persoonlijk ook geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:15 schreef maedel het volgende:
Ben je overigens wél vaak in contact gekomen met oplichters dan? Omdat je dat zo stelt?
Nou ja, gelukkig nuanceer je je uitspraakquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:25 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik twijlfel of ik het woord contact wel moet gebruiken, want ik bedoel idd. alleen de tv-programma's (astro, maar ook char ed), de paranormaalbeursadvertenties langs de weg, en de mensen die bijklussen als voodooartiest (daar krijg ik zo af en toe een klein briefje van in mn bus). Ik ben er zelf nooit actief naar op zoek gegaan en heb er persoonlijk ook geen ervaring mee.
Geen persoonlijke ervaring. Wel dat mijn moeder forse bedragen verbelt aan astrotv (de persoonlijke lijn) en ook grote waarde hecht aan de uitspraken, die die persoon (ze wil altijd naar een iemand bellen) doet. Het maakt een vrij groot deel uit van haar leefwereld op dit moment.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:39 schreef maedel het volgende:
Want eigenlijk heb je er geen ervaring mee dus
Ja, dat is natuurlijk gewoon heel rot. Waarom belt ze dan naar zo'n lijn en gaat ze niet een keer naar een echt fatsoenlijk medium? Gewoon om dat eens uit te proberen? Wellicht kun je haar er wel bij helpen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:45 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Geen persoonlijke ervaring. Wel dat mijn moeder forse bedragen verbelt aan astrotv (de persoonlijke lijn) en ook grote waarde hecht aan de uitspraken, die die persoon (ze wil altijd naar een iemand bellen) doet. Het maakt een vrij groot deel uit van haar leefwereld op dit moment.
Omdat ze waarschijnlijk altijd eenzelfde soort reacties krijgen als dat je die hier op Fok bijvoorbeeld ook krijgt. Op een gegeven moment ben je dat eigenlijk wel zat, dat je altijd je eigenlijk leefwijze en overtuiging moet gaan "verdedigen".quote:Waarom willen de goede kaartleggers (het hele rijtje) dan niet hun naam zuiveren? Die vraag is nog niet echt beantwoord, behalve dat ze er geen behoefte aan zouden hebben.
Zij heeft vooral iets aan een psycholoog. En ik denk vele astrobellers ea. met haar. Meneer de astroman schijnt naar wat ik van haar hoor, wat antipsychiatrische/psychologische trekjes te hebben. Ook jij benoemt zoiets niet als optie. Hoe komt dat dan weer?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:04 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk gewoon heel rot. Waarom belt ze dan naar zo'n lijn en gaat ze niet een keer naar een echt fatsoenlijk medium? Gewoon om dat eens uit te proberen? Wellicht kun je haar er wel bij helpen?
[..]
Omdat ze waarschijnlijk altijd eenzelfde soort reacties krijgen als dat je die hier op Fok bijvoorbeeld ook krijgt. Op een gegeven moment ben je dat eigenlijk wel zat, dat je altijd je eigenlijk leefwijze en overtuiging moet gaan "verdedigen".
Omdat jij hier niet zegt wat er met haar aan de hand is?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:06 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Zij heeft vooral iets aan een psycholoog. En ik denk vele astrobellers ea. met haar. Meneer de astroman schijnt naar wat ik van haar hoor, wat antipsychiatrische/psychologische trekjes te hebben. Ook jij benoemt zoiets niet als optie. Hoe komt dat dan weer?
Summers heeft hier eigenlijk al een passende reactie op gegeven, maar toch wilde ik nog even reageren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:24 schreef gids20 het volgende:
Hey, dank juliie voor de berichten, ik mag dan een newb. zijn, wel ben ik gevraagd door stichting skepsis zoveel mogelijk overal waar dan ook te ageren over astro-tv. Vooral omdat ik, zoals eerder geschreven ik de dupe ben geworden van een :labiele: kennis, die voor zo,n 100 euro gebeld heeft, en ik de rekening maar betaald heb, dit voorval is opgelost, en zal niet meer kunnen gebeuren.Ook de sp wordt ingelicht. Ik wil niet schreeuwen op dit forum ik wil aandacht voor die rotzooi, en bedenk wel dat er tijdens een onderzoek naar deze praktijken, overal info vandaan gehaald wordt.Dat weet ik nu wel weer zeker!.
Je valt me tegen. Gal spuwen kan je als de beste, maar de argumentatie is niet best. Ik heb zeker niet alle topics van je gelezen en ook hier heb ik niet alle pagina's volledig gelezen. Toch had ik wel een reactie verwacht waar je duidelijk aan zou kunnen geven op welke punten Astro TV aangepakt zou moeten worden. Die zou je op zijn minst even kunnen herhalen. Jij snapt net zo goed als ik dat je Astro TV niet kan verbieden, omdat jij het oplichting zou vinden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:25 schreef gids20 het volgende:
Ja, lekker kletsen, doe wat! in een vorig topic al eens ge vraagd, wat te doen met zijn allen, geen reactie. met 50.000 man naar den Haag? Voorlopig heb ik Plasterk gemaild, en antwoord gekregen, dat er weinig aan te doen is...hmmmm, ik kan ook interessante topics schrijven, maar jullie reageren wel, maar doen ook niets, terwijl je hetzelf ook een shitprogramma vindt.
Concrete punten? weet je die zelf niet?, onverklaarbare gave, laat me niet lachen, en natuurlijk ook daar is weer een antwoord op, zo lusten we er nog een. Enne, hebben we het niet allang over die andere troep ook gehad? En ja die man irriteert me mateloos!
Ik was benieuwd hoe je zou reageren. Vandaar dat ik je even een consult gaf zoals je grote vriend Edward dat zou doen. Verder heb ik niets op de man af gespeeld. Dat 'consult' bestaat enkel uit algemene dingen zoals Edward dat ook doet. Kennelijk vat je het nogal persoonlijk op. Sommige mensen geloven heilig in de dingen die ze te horen krijgen van Edward.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:47 schreef gids20 het volgende:
Jezus wat ouwehoer jij veel, de zgnd filosoof, ik zit helemaal nergens mee, en reageer net zoveel als jij !!Ik denk dat je graag frustratie bij anderen wilt voelen, je gaat op de persoon mailen, we hebben het over astro-tv, verveling? ik ben niet boos niet gefrustreerd, heb een leuk leven, en een uitstekende carriere opgebouwd, heb jij eigenlijk wel werk, verveel je je? Als je je tot niets geroepen voelt, stop dan met reageren....tot zover karammel.
Ik denk dat als je zelf al vindt dat je niet intelligent bent en zegt een gevoelsmens te zijn, dat je op je klompen moet aanvoelen dat we Karammel allemaal niet kennen en niet zullen kennen aan de hand van zijn posts. Ik vond het op zich prima inhoudelijk posts.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:42 schreef gids20 het volgende:
Hoi moi, tweede keer lees ik je fijne standpunt t.o van mij, we zijn niet allemaal zo intelligent als karammel, niettemin laat ik mij door niemand kommanderen vragen te beantwoorden, en ach wat is :intelligentie:? ik ben een gevoelsmens....ik denk dat karammel mensen wil :pakken: die hij denkt aan te kunnen, wel een fijne gedachte als je met woorden strooit waarvan je denkt dat de ander er niet tegenop kan, maar dat doet me niets.Voorlopig krijgt astro tv negatieve aandacht, en dat is de bedoeling, je zou het nog positief kunnen noemen.Ik ben nieuw hier, dus men probeert uit te dagen, leuk, maar onzinnig.groet.
Alsof je bij korrelatie terecht kan met vragen waar je tegenaan loopt op paranormaal gebied , je kan wel iedereen als labiel bestempelen maar er zijn ook heel veel mensen die gewoon informatie willen of inzicht in wat er met hen gebeurd in het dagelijks leven .quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:52 schreef gids20 het volgende:
Ik ben niet zo intelligent als karammel!!, hahahaha, niet cynisch bedoeld hoor.trouwens was ik het wel, zou ik dat over mezelf niet zeggen, en wat is intelligentie nou helemaal, zijn e.q is niet hoog, je moet anderen niet naar beneden willen halen. maar we blijven bij astro-tv, dat is het topic. Ik kan mij voorstellen als mensen dit op tv zien, dat men wil/gaat bellen, moet men zelf weten, maar niemand van deze gasten is geregistreerd. dan zou je nog kunnen stellen dat niemand verplicht is te bellen, maar je hoort veel labiele mensen, die gewoon korrelatie etc kunnen benaderen, maar nee, dit effekt is mooi, snel, en duur!
Mijn excuses. Ik dacht dat iedereen hier vrij was in zijn doen en laten. Ik was me er niet van bewust dat ik eerst toestemming nodig zou moeten hebben om vragen te stellen. Ik stel namelijk vragen om duidelijkheid te krijgen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:48 schreef gids20 het volgende:
Ik heb nooit gevraagd of jij mij vragen wilt stellen, mijn topic is een mening over astro-tv, niet meer, niet minder.Je verdraait de zaken ook, ik! vond dat jij het op de man ging spelen.Ook heb ik geen moeite met ouwehoeren, als het maar gaat om hoe te werk te gaan...nogmaals een verzoek aan mij gesteld door stichting skepsis, die trouwens Edward van Erp op de voet volgen.Dan heb ik over de SP al geschreven dat het jammer is , dat zij alleen willen aanpakken het aantal keren bellen en er niet doorkomen.Ik weet dat zij broadcasting sbs 6 benaderd hebben, maar geen antwoord gekregen hebben.Hoe te bewijzen dat het allemaal trucs zijn, forereffekt, coldreading , dat wordt moeilijk, daar ben ik geen expert in. Het zou niet alleen over astro-tv moeten gaan, neem die sekslijnen, ben ik niet tegen , natuurlijk rotzooi, maar wat denk je van het aantal kinderen die deze zooi ook zien?
Die jij blijkbaar als redder in nood ziet.quote:Op zondag 3 augustus 2008 08:05 schreef gids20 het volgende:
Hehe al 10 keer over de stichting skepsis geschreven.
Of je leest een keer wat ik schrijf.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:32 schreef gids20 het volgende:
Waarom denk je dat nou, dat de stichting skepsis als de redder in nood ziet?, je zou kunnen! denken, dat alle beetjes helpen. Kom eens met iets positiefs, maar misschien vindt jij het prima, astro-tv, ik zie liever dat de kabel voor iets anders gebruikt wordt, dus doen we ons best deze zooi eraf te krijgen, hoe?, tja, daar denken we over na.
Wacht.... hoor jij het nu niet voor gids20 op te nemen? Hoor jij niet Maedel af te vallen omdat ze kritiek uit?quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:07 schreef -moi- het volgende:
of je draaft nu even echt helemaal door gids20
Een beetje gefrustreerd karammelquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:48 schreef Karammel het volgende:
[..]
Wacht.... hoor jij het nu niet voor gids20 op te nemen? Hoor jij niet Maedel af te vallen omdat ze kritiek uit?
![]()
Wat kun je doen?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:38 schreef gids20 het volgende:
Dat komt omdat jullie zo intelligent zijn, bij mij heeft dat tijd nodig.Ik weet trouwens ook niet eens wie de tokkies zijn.waar je je al niet mee bezig houdt.Wat me wel opvalt is, dat iedereen tokt maar nergens mee komt.Stichting skepsis , 50.000 man naar den Haag, sp inlichten, broadcasting sbs6 weer!!! mailen heeft geen zin is de reactie.Concreet voorstel niet gehoord, waarvan ik dacht, zoooooo dat zouden we kunnen doen.En of ik nou wel of niet slachtoffers help, heeft niets met astro-tv te maken.Een proces aanspannen zoals maedel schrijft , nou nou wat een plan. dat je dat kan bedenken, knap hoor. En ik blijf erbij je hoeft niet te reageren, of het moet uit irritatie zijn, nou dat heb ik met astro-tv. Wat ik wel door heb, is dat jullie astro-tv /belspellen ook maar niks vinden, maar dat was 10 topics terug al duidelijk, nogmaals niemand doet een voorstel.het wordt een onderlinge irritatie, dat is dus duidelijk de bedoeling niet.mijn vraag was: wie ergert zich aan astro tv en de rest, en wat kunnen we doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |