abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 mei 2008 @ 23:15:23 #1
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_59001196

En zo is het maar net. Bij het Pentagon was het een grote kermis. Daar zijn zulke rare zaken verklaard door de officials. En we hebben het (ooit) nog voor waar aangezien ook.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 00:01:00 #2
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59002390
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 23:15 schreef Lambiekje het volgende:

En zo is het maar net. Bij het Pentagon was het een grote kermis. Daar zijn zulke rare zaken verklaard door de officials. En we hebben het (ooit) nog voor waar aangezien ook.
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 23:00 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Geef een goede definitie met voorbeelden van die dingen en ik wil je best nog een keer uitleggen hoe zoiets kan zonder dat er een groots complot bij komt kijken.
Zou je dat willen doen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 30 mei 2008 @ 09:23:07 #3
52357 Lambiekje
pi_59006042
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 00:01 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

[..]

Zou je dat willen doen?
Ik heb toch al lang aangegeven hoe ik de dingen zie met greyboxing, texturemapping, geospatiale software, overlay en object insertion. Je hebt vast ook wel het artikel gelezen dat de techniek daar is om het binnen een fractie van een seconde te vertweken. Aangezien ze het gedaan hebben met Kosovo lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat ze het op 911 nog een stap verder hebben doorgevoerd. Die pxilleugens artikelen is alleen maar een bevestiging van mijn hypothese over de beeldbewerking. Jy weet net zo goed als ik dat elke foto in de krant, tijdschrift of wat voor medium dan ook, ernstig gemanipuleerde gephotoshopte bewerkingen staan of zelf compleet gefabriceeerde composities om extra drama toetevoegen. Daarnaast had ik dus ook een artikel gevonden die dus aangeeft dat er op grote schaal en structureel het TVnieuws wordt gekleurd door beeldmanipulatie. Aangezien het met fotos gemeengoed is voor bewerking weet ik gewoon dat ik gelijk heb de videomanipulatie. En al helemaal omdat de techniek er is.

Dat sommige tvfakery videootjes wel erg pixelzeurderig te werk gaan swa. Dat van die pixilation gebeuren weet ik ook wel. Of door de compressie jpegjitters. Maar overal gezien hebben de TV-fakery een punt.

Maar geef jouw visie dan maar hoe jy het ziet.

Om Bush weer extra kudos geven. Ook gelezen van het boek van McLellan. 911 was gewoon een grote megamisleiding.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_59007753
Hoe zijn de talloze getuigen ter plaatse, die veelal meteen riepen dat het een vliegtuig was dan voor de gek gehouden Lambiekje?

Tot nu toe heb ik alleen maar bewijs gezien dat de complotgelovers juist diegene zijn die foto en video beelden hebben aangepast. Ik heb nog nergens overtuigende argumenten gelezen dat al die TV stations zijn genept.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:16:08 #5
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59008342
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 09:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik heb toch al lang aangegeven hoe ik de dingen zie met greyboxing, texturemapping, geospatiale software, overlay en object insertion. Je hebt vast ook wel het artikel gelezen dat de techniek daar is om het binnen een fractie van een seconde te vertweken. Aangezien ze het gedaan hebben met Kosovo lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat ze het op 911 nog een stap verder hebben doorgevoerd. Die pxilleugens artikelen is alleen maar een bevestiging van mijn hypothese over de beeldbewerking. Jy weet net zo goed als ik dat elke foto in de krant, tijdschrift of wat voor medium dan ook, ernstig gemanipuleerde gephotoshopte bewerkingen staan of zelf compleet gefabriceeerde composities om extra drama toetevoegen. Daarnaast had ik dus ook een artikel gevonden die dus aangeeft dat er op grote schaal en structureel het TVnieuws wordt gekleurd door beeldmanipulatie. Aangezien het met fotos gemeengoed is voor bewerking weet ik gewoon dat ik gelijk heb de videomanipulatie. En al helemaal omdat de techniek er is.

Dat sommige tvfakery videootjes wel erg pixelzeurderig te werk gaan swa. Dat van die pixilation gebeuren weet ik ook wel. Of door de compressie jpegjitters. Maar overal gezien hebben de TV-fakery een punt.

Maar geef jouw visie dan maar hoe jy het ziet.

Om Bush weer extra kudos geven. Ook gelezen van het boek van McLellan. 911 was gewoon een grote megamisleiding.
Dat was de vraag niet.

[9/11] No Planes deel 4 - noplaners, de hedendaagse geuzen?
Onikaan ni ov dovah
pi_59010823
Als er geen vliegtuigen waren, waardoor zijn die reusachtige gaten dan ontstaan?
pi_59011332
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 20:10 schreef Lambiekje het volgende:

Aangezien de hotspots ONMOGELIJK door een vuurtje (impact doet er nu niet toe) veroorzaakt kunnen zijn, dient er toch echt iets anders gebeurd te zijn. Thermite explosieven of nog erger een mininuke waarbij een EMP En laat dat laatste nu toch gemeten te zijn. Dat verklaart ook meteen waarom er tientallen raar uit gebrande autos gevonden zijn, blokken verwijderd van WTC-complex. Tevens valt dan ook te verklaren waarom het gehele bassin waarop Manhattan staat enkele milliemeters is verschoven. Daarnaast zijn de staalbalken onder hevig geweest aan het zogenaamde Hudison Effect .
Dus auto's branden uit blokken van het WTC door de EMP maar mensen konden nog gewoon blijven filmen met hun camera's op het moment van instorten zelfs in het WTC dat kan helemaal niet als er een nuke is afgegaan... oftwel EMP is onzin = nuke is onzin.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 13:42:12 #8
52357 Lambiekje
pi_59011539
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 13:33 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Dus auto's branden uit blokken van het WTC door de EMP maar mensen konden nog gewoon blijven filmen met hun camera's op het moment van instorten zelfs in het WTC dat kan helemaal niet als er een nuke is afgegaan... oftwel EMP is onzin = nuke is onzin.
waarom niet? EMP heeft geen invloed op de mens (behalve als je een pacemaker hebt).
ELECTROMAGNETIC PULSE RISKS AND TERRORISM

wat ook niet kan is bijvoorbeeld de verpulvering (uitgaande van geen detonatie)
  vrijdag 30 mei 2008 @ 14:08:44 #9
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59012071
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 13:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

waarom niet? EMP heeft geen invloed op de mens (behalve als je een pacemaker hebt).
Camera's was hier het sleutelwoord. En dan vergeet je ook nog eens de straling.
quote:
Ik vraag het nog maar een keer. Waarom zou dat niet kunnen?
Onikaan ni ov dovah
pi_59012105
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 13:07 schreef Disorder het volgende:
Als er geen vliegtuigen waren, waardoor zijn die reusachtige gaten dan ontstaan?
Door al tijdens de bouw aangebrachte explosieven.

Want tot 6 dagen voor 9/11 was er een team van explosieven-opspeur-honden en die hebben niks gevonden. Dus zal het wel in de muren hebben gezeten
En in die 6 dagen daarna is er geen enkele melding gemaakt van mensen die ergens explosieven aan hebben gebracht of andere onverwachte werkzaamheden. Dat zou toch wel moeten opvallen als je zoveel explosieven aanbrengt die zo'n explosie en zoveel schade kunnen veroorzaken.

Ik geloof er geen zak van dat al bij de bouw explosieven zijn aangebracht en ben er ook van overtuigd dat er vliegtuigen in de WTC gebouwen zijn gevlogen. Maar bovengenoemde is zo'n beetje de meest logische denkwijze om het no-plane verhaal te verklaren.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 14:54:34 #11
52357 Lambiekje
pi_59013257
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 14:10 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

Door al tijdens de bouw aangebrachte explosieven.

Want tot 6 dagen voor 9/11 was er een team van explosieven-opspeur-honden en die hebben niks gevonden. Dus zal het wel in de muren hebben gezeten
En in die 6 dagen daarna is er geen enkele melding gemaakt van mensen die ergens explosieven aan hebben gebracht of andere onverwachte werkzaamheden. Dat zou toch wel moeten opvallen als je zoveel explosieven aanbrengt die zo'n explosie en zoveel schade kunnen veroorzaken.

Ik geloof er geen zak van dat al bij de bouw explosieven zijn aangebracht en ben er ook van overtuigd dat er vliegtuigen in de WTC gebouwen zijn gevlogen. Maar bovengenoemde is zo'n beetje de meest logische denkwijze om het no-plane verhaal te verklaren.
er zijn wel degelijk zaken gemeld. Rare geluiden op leegstaande verdiepingen en dergelijke
ik dacht dat er iets was met de 81ste verdieping. Misschien dat Resonancer nog iets weet wat er een behoorlijke poos terug is behandeld hier.

8/9 september heeft de bovenste helft van de torens (of een van de 2) 36 uur zonder stroom gezeten ... Ook zijn er meldingen dat er een maand voor af erg vaak drills waren. Terwijl daarvoor amper.
pi_59013877
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 14:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

er zijn wel degelijk zaken gemeld. Rare geluiden op leegstaande verdiepingen en dergelijke
ik dacht dat er iets was met de 81ste verdieping. Misschien dat Resonancer nog iets weet wat er een behoorlijke poos terug is behandeld hier.

8/9 september heeft de bovenste helft van de torens (of een van de 2) 36 uur zonder stroom gezeten ... Ook zijn er meldingen dat er een maand voor af erg vaak drills waren. Terwijl daarvoor amper.
Je weet dus niet eens goed wat er precies is gebeurd die dagen.

Wel vreemd, want het officiele verhaal vertrouw je niet omdat er nog vragen onbeantwoord zijn. Maar dat er in jouw eigen verhaal nog vragen onbeantwoord zijn vind je dan geen probleem.

Heb je trouwens al een verklaring waarom ze voor WTC 1 en 2 geen vliegtuig hebben gebruikt terwijl ze voor WTC 7 vlucht 93 wilde gebruiken?
pi_59016036
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 13:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Uit die link:

EMP can seriously damage electronic devices connected to power sources or antennas. This include communication systems, computers, electrical appliances, and automobile or aircraft ignition systems. The damage could range from a minor interruption to actual burnout of components.

Het ging dus inderdaad om de camera's, hoe kunnen mensen in het WTC opnames maken terwijl een van de toren instort? De EMP had al die camera's moeten uitschakelen, dat is niet gebeurd dus EMP is onzin = nuke is onzin.
quote:
Bedoel je de top van WTC2 waar je van overtuigd bent dat die in mid air vaporized? Terwijl als je goed naar de beelden kijkt het overduidelijk is dat de top gewoon intact valt en de stofwolk verdwijnt, er wordt niks vaporized.

Kijk maar:

2 duidelijke voorbeelden van dingen waarvan jij overtuigd bent maar heel simpel en logisch met feiten te weerleggen zijn. Doe je eigenlijk zelf wel wat research?
pi_59016056
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 14:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zal wel onbelangrijk zijn geweest voor de NIST analyse van waarom het WTC instortte.

http://11-settembre.blogs(...)t-floor-of-wtc2.html
quote:
The two airplanes that struck the twin towers of the World Trade Center on 9/11 flew directly into secure computer rooms in both buildings. Is that simply a coincidence or were the computer rooms equipped to play a role in the crime?

Nobody worked on that floor," the source said about Floor 81. The whole floor was taken up with a "whole bunch of batteries" and "enclosed server racks" that were so tall that one could not see over the top of them. The enclosed server racks were locked and the only people who could open them were employees of the Shimizu Corp., he said.

http://www.erichufschmid.net/TFC/Bollyn-Fuji-WTC.html
Prima plekje om iets te verstoppen.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_59016286
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 17:11 schreef Resonancer het volgende:
[..]

Dat geldt dan maar voor 1 van de 2 torens, gezien het grote hoogteverschil van impacts.
(of pixelgreyboxmappingdisplacement, als dat je kopje thee is).
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_59018544
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 17:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Dat geldt dan maar voor 1 van de 2 torens, gezien het grote hoogteverschil van impacts.
(of pixelgreyboxmappingdisplacement, als dat je kopje thee is).
Heb je de link gelezen, of alleen plaatjes( pixelgreyboxmappingdisplacement) gekeken ?
quote:
on the 95th floor, Marsh & McLennan had a "large walled data center along north and east sides," according to the NIST report. And that's exactly where the plane hit – the north wall of the 95th floor.
http://www.erichufschmid.net/TFC/Bollyn-Fuji-WTC.html
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_59019043
Trouwens Lambiekje, ff terugkomen op dat thermiet he:

Op de site waarvan je de link had geplaatst ( http://www.whatreallyhappened.com/thermite.htm ) zie je deze foto:

Degene die oorspronkelijk gezegd heeft dat die foto om thermiet gaat, is al eens betrapt op het vervalsen van conspiracy-bewijs.
Ik meende me te herinneren dat die foto gephotoshopped was en dat er een versie was waarop een donkere kuil te zien was, maar check dit:

En wat de schuin afgezaagde steunbalken betreft:
pi_59020245
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 17:10 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Uit die link:

EMP can seriously damage electronic devices connected to power sources or antennas. This include communication systems, computers, electrical appliances, and automobile or aircraft ignition systems. The damage could range from a minor interruption to actual burnout of components.

Het ging dus inderdaad om de camera's, hoe kunnen mensen in het WTC opnames maken terwijl een van de toren instort? De EMP had al die camera's moeten uitschakelen, dat is niet gebeurd dus EMP is onzin = nuke is onzin.
De v.b. en in die link gaan vnl om wapens waarbij n EM pulse het primaire wapen is, niet om het bij-effect van 'n ander wapen. De gevolgen van 'n EMP lopen nogal uiteen zoals je zelf al quote, storingen heb ik i.i.g genoeg gezien.
Indien het wapen in de core was aangebracht zal het beton ook flink wat hebben kunnnen absorberen, en waarom per se 'n (4de generatie) nuke en niet iets " moderners "?
Is er vanuit het WTC gefilmd? Hingen die camera's aan antennes ? Werkten de camera's allemaal op ext stroomvoorzieningen?
quote:
2 duidelijke voorbeelden van dingen waarvan jij overtuigd bent maar heel simpel en logisch met feiten te weerleggen zijn. Doe je eigenlijk zelf wel wat research?
Te weerlegen vind met bovenstaande onzekerheden dus 'n vele te zware claim.
Eisenhower1961.
pi_59024629
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 17:11 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Zal wel onbelangrijk zijn geweest voor de NIST analyse van waarom het WTC instortte.

[..]

Dat artikel heeft het erover dat er daadwerkelijk vliegtuigen in het WTC zijn gevlogen. Wat is het nou, wel of geen vliegtuigen?
pi_59025642
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 23:53 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

Dat artikel heeft het erover dat er daadwerkelijk vliegtuigen in het WTC zijn gevlogen. Wat is het nou, wel of geen vliegtuigen?
Ik vind het merendeel van de posten hiet off topic. n.b. van de moderator zelf!

Ik wou dat ik het wist. kan alleen herhalen wat ik zelf denk;
quote:
Op zondag 11 mei 2008 20:03 schreef Resonancer het volgende:

Wat is geloven? Ik vind het niet de meest waarschijnlijke theorie, maar onmogelijk is het imo niet. Als er niet van die vreemde verschijnselen op video waren te zien (knipperende vleugels, flits voor impact ), de getuigenissen over misilles nooit gedaan waren en de live verslaggevers meteen gezegd hadden dat ze 'n vliegtuig zagen crashen zou ik minder twijfelen.
Eisenhower1961.
pi_59025652
edit
Eisenhower1961.
pi_59026221
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 00:50 schreef Resonancer het volgende:

[..]

[..]
Je post een link, en als jouw gedachten anders zijn dan de links waarmee je komt zetten anders zijn dan waarmee je aankomt zetten, zet mij toch aan het denken....

En wat betreft je commentaar op de mod, dat zal ws zijn omdat hij zijn eigen mening geeft, ook al past dat niet in jouw straatje.

Eindelijk eens een mod die zijn visie geeft op zaken.
Kunnen andere mods een voorbeeld aan nemen.
pi_59027302
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 00:50 schreef Resonancer het volgende:

[..]

[..]

Ik vraag helemaal niet hoe jij over de relevantie van de posts denkt, ik vraag wat het nou is, wel of geen vliegtuigen.
Het is namelijk een beetje lastig discusieren als dat per post lijkt te veranderen.

Ook bij jou is het zo dat je het officiele verhaal afkeurt omdat er nog zoveel onlogisch of onduidelijk is. Maar ook jij kunt geen ander duidelijk of logische uitleg geven over hoe het dan wel gegaan is.
pi_59027918
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 07:20 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

Ik vraag helemaal niet hoe jij over de relevantie van de posts denkt, ik vraag wat het nou is, wel of geen vliegtuigen.
Het is namelijk een beetje lastig discusieren als dat per post lijkt te veranderen.
Lol , Geef antwoord op mijn vraag en hou verder je mond. Yes Master
Mijn mening over de no plane theorie is nog steeds dezelfde als ik eerder omschreef.
quote:
Ook bij jou is het zo dat je het officiele verhaal afkeurt omdat er nog zoveel onlogisch of onduidelijk is. Maar ook jij kunt geen ander duidelijk of logische uitleg geven over hoe het dan wel gegaan is.
Ik heb i.d.d. vnl vragen. Vragen die ik cruciaal vind en het commision report onbeantwoord laat.
Waarom zou IK wel het antw op die vragen moeten hebben?
Eisenhower1961.
pi_59027960
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 01:43 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Je post een link, en als jouw gedachten anders zijn dan de links waarmee je komt zetten anders zijn dan waarmee je aankomt zetten, zet mij toch aan het denken....
Ja en... ?
quote:
En wat betreft je commentaar op de mod, dat zal ws zijn omdat hij zijn eigen mening geeft, ook al past dat niet in jouw straatje.

Eindelijk eens een mod die zijn visie geeft op zaken.
Kunnen andere mods een voorbeeld aan nemen.
Ik geef geen commentaar omdat 'n mod n mening geeft, kan ik alleen maar toejuichen.
Ik geef commentaar omdat ik de inhoud Off Topic vind.
[9/11] No Planes deel 4 - noplaners, de hedendaagse geuzen?
Eisenhower1961.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')