Bedankt voor de tip! Heb er gelijk 2 besteldquote:Op maandag 2 juni 2008 11:44 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Duur. Bij eBay heb je er eentje voor 34 euro incl. verzendkosten.

En ik heb er mooi 55 per stuk voor betaaldquote:Op maandag 2 juni 2008 12:08 schreef Platina het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Heb er gelijk 2 besteld

Wit zei je?quote:Op maandag 2 juni 2008 12:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En ik heb er mooi 55 per stuk voor betaaldmaar mijne zijn wel wit
![]()

Maarrr ik heb ze gewoon in nederland gekochtquote:

Met een beetje geluk 2 maanden.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:31 schreef ikookhier het volgende:
Ook een besteldhoelang duurt een verzending eigenlijk ?

Een weekje meestal, soms 2 weken.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:31 schreef ikookhier het volgende:
Ook een besteldhoelang duurt een verzending eigenlijk ?

Oke bedanktquote:

Ik schrap hem daardoor in ieder geval van mijn lijstje. Als ik een keer een uur de tijd heb om te gamen wil ik niet een uur film kijkenquote:Op zondag 1 juni 2008 19:51 schreef SjonLok het volgende:
MGS4, ik snap 't niet hoor....
Waarom cutscenes van 90 minuten?! Maak dan gewoon een echte film.
Waarschijnlijk doen ze het zo omdat ze een super ingewikkeld verhaal hebben verzonnen, met tientallen karakters, die je binnen no-time weer vergeten bent, en dus is het spel alleen speelbaar voor de die-hards en mensen die alles op papier noteren.

erm, er zit voor 90 minuten aan cutscenes in. Zet dat even af tegen een gameplay van 30+ uur en dan valt dat reuze mee. Bovendien zitten die 90 minuten niet aan elkaar geplakt, maar verdeeld over de hele game. Misschien dat je 15 minuten aan cutscenemateriaal krijgt op elke 2 uur gametijd. Vind ik niets mis mee, TBH.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:43 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik schrap hem daardoor in ieder geval van mijn lijstje. Als ik een keer een uur de tijd heb om te gamen wil ik niet een uur film kijken.
Gelukkig zijn er nog genoeg andere toffe games.

Als het in totaal 90 minuten is dan valt het zeker meequote:Op maandag 2 juni 2008 13:49 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
erm, er zit voor 90 minuten aan cutscenes in. Zet dat even af tegen een gameplay van 30+ uur en dan valt dat reuze mee. Bovendien zitten die 90 minuten niet aan elkaar geplakt, maar verdeeld over de hele game. Misschien dat je 15 minuten aan cutscenemateriaal krijgt op elke 2 uur gametijd. Vind ik niets mis mee, TBH.

90 minuten in totaal? Lijkt mij een beetje weinig. Denk dat het meer tegen de 5 uur zit. Codec etc. inbegrepen.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:49 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
erm, er zit voor 90 minuten aan cutscenes in. Zet dat even af tegen een gameplay van 30+ uur en dan valt dat reuze mee. Bovendien zitten die 90 minuten niet aan elkaar geplakt, maar verdeeld over de hele game. Misschien dat je 15 minuten aan cutscenemateriaal krijgt op elke 2 uur gametijd. Vind ik niets mis mee, TBH.

Lijkt me sterk. In MGS3 zat al voor meer dan 4 uur aan cutscenes in. En aangezien dat een van de trademarks van MGS is, zal het nog veel meer zijn in MGS4.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:49 schreef SocialDisorder het volgende:
erm, er zit voor 90 minuten aan cutscenes in.

Het is een van de verboden topics (De reviewers mogen er van Konami niks over zeggen).quote:Op maandag 2 juni 2008 14:34 schreef JDizzle het volgende:
Dat van die enkele 90m+ cut scene is trouwnes nog steeds niet helemaal ontkracht, omdat de reviewers er omslachtig mee doen.

Ja die quicktime-events zijn echt verschrikkelijk goed bedacht. Zo origineel ook!quote:Op maandag 2 juni 2008 16:21 schreef SjonLok het volgende:
Ik heb ook de Demo van Bourne Conspiracy gespeeld. Best een aardig spel.
Pas op voor mogelijke spoilers
Een heel leuk idee in de game is het volgende:
Af en toe moet je een cruciale actie uitvoeren, bijvoorbeeld onder een dichtvallend hek doorrollen, of een deur dichtslaan tegen een vijand en gelijk zijn wapen afpakken. Op het moment dat je zo'n actie moet uitvoeren, geeft de game een halve seconde aan dat je een van de vier icoon-toetsen moet indrukken. Je weet nooit van te voren welke dat is, en dat verandert ook iedere keer dat je het chapter speelt. Omdat je dit zo snel moet doen, is het best een goede uitdaging.
Verder heeft Bourne een soort "finishing move" om een vijand af te maken in een handgevecht. In andere games sla je de vijand tien keer op zijn muil zodat die dood neervalt, maar bij Bourne brei je er een net einde aan door iemand nog eens keihard met zijn hoofd op een plantenbak of verwarmingsbuis etc. te rammen.
Grafisch is het niet 't mooiste spel dat er is, jammergenoeg. Het ziet er behoorlijk flauwtjes uit.
Het verhaal is er een beetje bijgeraapt, volgens mij. Misschien ligt het aan de demo, maar het lijken drie afzonderlijke chapters, die weinig met elkaar te maken hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |