Ken anders genoeg topgames voor 4 man en 10 maps... Het maakt geen reet uit, als er maar normaal te spelen valt...quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:10 schreef emokid het volgende:
Nee natuurlik niet, maar ik kan zoveel meer bedenken wat tactisch leuk is net als CTF. En gewoon 20 man. 6 maps zijn ook niet echt om een gat van in de lucht te springen.
Dan zit je bij het foute spel denk ikquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik verwacht bovenal een afgewerkt spel.
Eerst zien, dan oordelen. Ik ga hem blind halen iig, en denk niet dat ie ECHT tegen gaat vallen. (een ieders visie op afwerking is anders natuurlijk)quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dan zit je bij het foute spel denk ik![]()
![]()
Volgens mij riepen de ontwikkelaars al vanaf de aankondiging dat dit de meest intense, dramatische en realistische WWII game ooit moest gaan worden. Die belofte hebben ze zo te zien niet weten in te lossen.quote:Op woensdag 24 september 2008 01:11 schreef Dutch_Nelson het volgende:
De focus lag toch ook bij de authentiek, niet bij het halen van hoge cijfers.
Ik kan niet wachten tot de release morgen
Veghel South Central, you knows!quote:Op woensdag 24 september 2008 14:56 schreef Atreidez het volgende:
Had m al ge-preordered op Play.com (35 euro), maar daar staat nog steeds bij "Due for release on 10/10/2008".. De XBOX en PS3 versies staan als direct beschikbaar.
Oh, en deze schijn ik er gratis bij te krijgen;
[ afbeelding ]
Online is helaas heeeeeeel slecht, lelijk, glitchy, totaal ander spel ook vind ik.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb mijn exemplaar nog niet binnen maar wat zijn de gamemodi online?
En dat blijft dus ook zo.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:55 schreef Cyberia18 het volgende:
BIA en multiplayer is altijd algeweest.
Heb je al met een RPG een kerktoren naar de tieves geholpen?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:54 schreef -Mo- het volgende:
Heerlijk om het geluid knetterhard te hebben en dan dit spel te spelen.
Nee, ik ben nu bij chapter 4 (of het komt zo meteen). Puik spel overigens, meteen als je 'm opstart zit je lekker in de WO II sfeer.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:27 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Heb je al met een RPG een kerktoren naar de tieves geholpen?
Ik ookquote:Op zondag 28 september 2008 17:43 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Dat ziekenhuis was wel ff vaag, dacht dat ik in resident evil beland was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |