Wow, ziet er echt vet uit!quote:
Nee man michael ironside doet niet mee!quote:Op zondag 6 juli 2008 23:55 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wow, ziet er echt vet uit!![]()
Maar zit er nou wel of geen ironsight in?
quote:Op zondag 6 juli 2008 23:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee man michael ironside doet niet mee!
[ afbeelding ]
Ben je al over je WO2-fobie heen Aquila?quote:
Die fobie is er nog wel opzich maar ik denk wel dat ik BiA ga spelen!quote:Op maandag 7 juli 2008 00:03 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ben je al over je WO2-fobie heen Aquila?
Wel ironsight?quote:
Of hij bedoelde dat ik over mijn fobie heen ben?quote:
quote:
http://www.gamespot.com/xbox360/action/brothersinarms3/news.html?sid=6150581&mode=previewsquote:After directing troops out of sight, Pitchford aimed down the iron sight of his Garand, taking out the German spotter on top of the house, who then tumbled backward and slid down off the sloped roof.
Awesome! Had het misschien wel al een keer in andere videos gezien, maar kon het me nu ff niet meer herinneren of het er nou wel of niet inzat. En in die youtube filmpjes werd het niet gebruikt.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
http://www.gamespot.com/xbox360/action/brothersinarms3/news.html?sid=6150581&mode=previews
quote:Op maandag 7 juli 2008 00:12 schreef AQuila360 het volgende:
anyways ik schiet niet graag op duitsers
Ik heb bijna 3 jaar tot grote ergernis (mede omdat de 1e demonstratie een verpletterende indruk op me maakte) op deze game moeten wachten maar boy o boy, het begint nu echt te kriebelenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:57 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een hands-on + een gameplay video (waarin je ook het menu te zien krijgt)
Dat poppetje is echt crappyquote:
Alsof die kneus weet hoe Nederland er toen precies uitzagquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:06 schreef AQuila360 het volgende:
Boris is trouwens teleurgesteld in BiAIk ben bang dat het gaat tegenvallen nu want hij was echt een mega fan van BiA
De duitsers klinken als peewee ofzo iets en alles is te kleurig en nep en het lijkt niet op Nederland.......
Daar gaan we weer...Gamekingsquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:06 schreef AQuila360 het volgende:
Boris is trouwens teleurgesteld in BiAIk ben bang dat het gaat tegenvallen nu want hij was echt een mega fan van BiA
De duitsers klinken als peewee ofzo iets en alles is te kleurig en nep en het lijkt niet op Nederland.......
quote:Het gras is heel erg groen. Euh hele blauwe lucht...appeltjes in de boom. Het ziet er allemaal heel vrolijk uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |