abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58993127
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 17:44 schreef ArendBarend het volgende:

[..]

sneue kerel ben jij
idd
Als je al zo intolerant bent..
(:
pi_58993614
Fak. Ik weet nog toen ik in Almere woonde dat er een basisschool dicht in de buurt zat. Rond die basisschool werd er altijd op het gras gespeeld. Raad eens wat meneer doet met zijn loslopende sint bernard van anderhalve meter hoog? Die laat zijn stinkbeest gewoon lekker zijn diarree droppen in het gras! Waar kinderen spelen! NICHT ZU GLAUBEN!
pi_58993779
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 18:15 schreef Fakkan het volgende:
Fak. Ik weet nog toen ik in Almere woonde dat er een basisschool dicht in de buurt zat. Rond die basisschool werd er altijd op het gras gespeeld. Raad eens wat meneer doet met zijn loslopende sint bernard van anderhalve meter hoog? Die laat zijn stinkbeest gewoon lekker zijn diarree droppen in het gras! Waar kinderen spelen! NICHT ZU GLAUBEN!
Ja, schokkend he? Beesten schijten. Niet alleen honden, maar ook katten, en vogels, en al dat andere gespuis wat daar buiten rondloopt. Dat ga je toch ook niet lopen verbieden? Enkel en alleen omdat honden een eigenaar hebben en daar dus geld vandaan te halen valt zit er een boete op. Alsof zo'n hond weet dat je niet mag schijten op het gras.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_58993820
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 17:44 schreef ArendBarend het volgende:

[..]

sneue kerel ben jij
Oh, jij bent het. Gewoonlijk trek ik me niet zoveel aan van mensen die geen leven hebben. Gebrek aan (levens)ervaring ook trouwens. Was jij niet diegene die beroepsmusici meende te kunnen vertellen hoe ze muziek moesten maken, terwijl je zelf niet eens zo ver bent gekomen als een muziekschooldiploma? 10 tegen 1 dat je nog nooit zelf op straat hebt gelopen (who needs life when there are computers?), maar hier wel stoer zit te vertellen dat mensen zich niet moeten aanstellen.

[ Bericht 30% gewijzigd door LinkseFrieseVegetarier op 29-05-2008 19:01:15 ]
pi_58993822
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 18:23 schreef Seneca het volgende:

[..]

Ja, schokkend he? Beesten schijten. Niet alleen honden, maar ook katten, en vogels, en al dat andere gespuis wat daar buiten rondloopt. Dat ga je toch ook niet lopen verbieden? Enkel en alleen omdat honden een eigenaar hebben en daar dus geld vandaan te halen valt zit er een boete op. Alsof zo'n hond weet dat je niet mag schijten op het gras.
Ha, wass fur eine bullscheisse! Ik verwijt die hond helemaal niets. Maar de eigenaar. Ja, de eigenaar. Die mogen ze van mij lekker 150 euro boete geven. Jij zou het ook niet leuk vinden als je dochter onder de sint bernard diarree komt te zitten.
pi_58993938
Nou ja ik vind het poepen op grasveldjes waar kinderen spelen enzo ook echt niet kunnen hoor. Daar ben je als eigenaar verantwoordelijk voor dus dan vind ik opruimen wel gepast (diarree ) Maar op plaatsen (struiken) waar geen mens komt, wat zou dat?

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2008 18:32:34 ]
pi_58994004
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 18:26 schreef Fakkan het volgende:

[..]

Ha, wass fur eine bullscheisse! Ik verwijt die hond helemaal niets. Maar de eigenaar. Ja, de eigenaar. Die mogen ze van mij lekker 150 euro boete geven. Jij zou het ook niet leuk vinden als je dochter onder de sint bernard diarree komt te zitten.
Ach man, het is maar stront, daar ga je niet dood van hoor
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_58994194
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 18:26 schreef Fakkan het volgende:

[..]
Jij zou het ook niet leuk vinden als je dochter onder de sint bernard diarree komt te zitten.
pi_58994207
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 18:31 schreef heaven7 het volgende:
Nou ja ik vind het poepen op grasveldjes waar kinderen spelen enzo ook echt niet kunnen hoor. Daar ben je als eigenaar verantwoordelijk voor dus dan vind ik opruimen wel gepast (diarree ) Maar op plaatsen (struiken) waar geen mens komt, wat zou dat?
pi_58994571
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 18:35 schreef Seneca het volgende:

[..]

Ach man, het is maar stront, daar ga je niet dood van hoor
Zal het eens op jouw kop smeren dan
pi_58994677
Ik ben ook bezig met boa
Ik zwaai naar dieren.
pi_58994832
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 19:03 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Zal het eens op jouw kop smeren dan
Want? Zo'n hond smeert zijn stront ook bewust op mijn kop? Maak jezelf toch niet belachelijk met van die kneuzerige vergelijkingen man
pi_58994886
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 19:16 schreef Seneca het volgende:

[..]

Want? Zo'n hond smeert zijn stront ook bewust op mijn kop? Maak jezelf toch niet belachelijk met van die kneuzerige vergelijkingen man
Nee zo'n hond poept bewust op het spelende kinderen grasveldje wou je zeggen En he, het is toch maar stront, ga je heus niet dood aan
pi_58995771
Ik weet ook wel dat het zeker niet te verwijten is aan de hond. maar die hond loopt daar rond omdat zijn baas/eigenaarhet blijkbaar leuk vind om daar met z'n hond te lopen.

van bijvoorbeeld een kat heb ik nog nooit last gehad..ik probeer ze wel eens te aaien, maar die rennen altijd hard weg als ik in de buurt kom.

maar als ik lekker in het zonnetje op een bankje in het park zit..moet ik het dan maar normaal vinden dat er ineens een sliert kwijl aan m'n arm zit?
ik werk zelf in de voeding/detailhandel, en ik heb wel enig idee over wat hygienisch is... hondenkwijl valt daar dus absoluut niet onder.

ik begrijp best dat er mensen zijn die een hond geweldig vinden en trouwe vriend enzo...maar wat heb ik daar zelf mee te maken? als je je hond niet onder controle hebt, waar jij als eigenaar dus verantwoordelijk voor bent, en je hond dan ook nog eens los laat lopen...
misschien ben ik dan zielig, maar ik vind dat gewoon asociaal
pi_58995915
Je moet je hond ook zeker niet los laten lopen als deze niet luistert. Ik sta het die van ons sowieso nooit toe überhaupt aan andere mensen te snuffelen. Ben er zelf ook niet van gediend bij onbekende honden. Die van ons wel natuurlijk

pi_58997646
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 20:02 schreef heaven7 het volgende:
Je moet je hond ook zeker niet los laten lopen als deze niet luistert. Ik sta het die van ons sowieso nooit toe überhaupt aan andere mensen te snuffelen. Ben er zelf ook niet van gediend bij onbekende honden. Die van ons wel natuurlijk

[ afbeelding ]
woow wat voor soort hond is dat?

die lijkt echt veel op onze hond alleen dan is die van jullie wel een aantal jaartjes jonger
HIER KAN UW RECLAME STAAN!!
bel nu naar: 0900 MIJNRECLAME
pi_58997843
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 19:18 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Nee zo'n hond poept bewust op het spelende kinderen grasveldje wou je zeggen En he, het is toch maar stront, ga je heus niet dood aan
Jij wil serieus een hond die zich van geen kwaad bewust is en op een grasveldje zit te schijten vergelijken met jij die bewust een hoop stront in m'n gezicht smeert?
  Moderator donderdag 29 mei 2008 @ 21:35:12 #43
9859 crew  Karina
Woman
pi_58998222
Er zijn toch plekken waar je je hond los mag laten lopen? Ik houd er ook absoluut niet van dat honden op me af komen lopen, ik ben bang voor honden. En volgens mij merken die honden dus dat ik bang ben want ze komen ALTIJD op mij af.

En dat "ga maar aan de andere kant van de straat lopen" slaat natuurlijk ook nergens op, houd je hond aan de lijn en bij je, vooral als je ziet dat je hond op iemand af wil gaan of aan iemand wil gaan snuffelen. Er zijn mensen die niet van honden houden, houd daar rekening mee.

Die hondenstront overal is ook ontzettend smerig, af en toe zit er zo'n dikke laag stront aan mijn autoband, gadverdamme, of net bij mijn autodeur, als ik niet uitkijk stap ik er in en zit mijn hele auto van binnen onder de stront, lekker fris.

En je zegt misschien "mijn hond doet dat niet", maar jouw hond is niet de enige hond op straat, en niemand kan aan en hond zijn neus zien wat hij wel of niet doet.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_58999326
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 21:21 schreef Seneca het volgende:

[..]

Jij wil serieus een hond die zich van geen kwaad bewust is en op een grasveldje zit te schijten vergelijken met jij die bewust een hoop stront in m'n gezicht smeert?
Lekker dat happen he Bijna net zo lekker als poep op je hoofd! Aan beiden ga je niet dood. Hangt er wel vanaf wat je hapt
pi_58999346
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 21:13 schreef Sirmixalot het volgende:

[..]

woow wat voor soort hond is dat?

die lijkt echt veel op onze hond alleen dan is die van jullie wel een aantal jaartjes jonger
Das een halve rottweiler, bouvier en wij gokken ooknog labrador Op de pic is ze toch al bijna 7, nu bijna 10 Wat hebben jullie dan?
pi_58999402
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 21:35 schreef Karina het volgende:

En dat "ga maar aan de andere kant van de straat lopen" slaat natuurlijk ook nergens op, houd je hond aan de lijn en bij je, vooral als je ziet dat je hond op iemand af wil gaan of aan iemand wil gaan snuffelen. Er zijn mensen die niet van honden houden, houd daar rekening mee.
Ja natuurlijk slaat dat wel ergens op! Ik heb mijn hond trouwens altijd aan de lijn binnen de bebouwde kom maar een stoep is gewoon smal. Ookal is de hond aan de lijn en de riem kort, hij zal altijd zijn neus richting je duwen om te snuffelen. Daar ontkom je gewoon niet aan. En als je dat niet blieft moet je zelf maar uitwijken.
pi_59007383
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:19 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Das een halve rottweiler, bouvier en wij gokken ooknog labrador Op de pic is ze toch al bijna 7, nu bijna 10 Wat hebben jullie dan?
bij die van ons hebben ze dat nooit echt durven zeggen. Maar ze gokken een boere fox met een labrador. Hij lijkt iig heel veel op die van jou foto
Die van ons is nu ook alweer 11, begint aardig grijs te worden
HIER KAN UW RECLAME STAAN!!
bel nu naar: 0900 MIJNRECLAME
pi_59008417
En daar betaal je dan hondenbelasting voor
!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 14:22:25 #49
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_59012390
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 18:23 schreef Seneca het volgende:

[..]

Je kan je hond ook ergens anders uitlaten. Geldt ook voor katten. Het zijn tenslotte huisdieren.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 16:18:36 #50
107594 Nr.G
m411007
pi_59014935
kuthonden horen aan de lijn met muilkorf en poepzak om net als bij een paard
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')