Daar is mijn moeder ook verslaafd aan geweest.quote:Op donderdag 29 mei 2008 05:54 schreef wonderer het volgende:
Ik ben verslaafd aan TextExpress2 Deluxe
Stel jezelf als wildplassende vrouw voor, en dat er dan onverwachts zo'n oud hoofd tussen je benen verschijnt. Dat is toch eerder humor dan aanranding! Moet hier nu ACHT jaar gevangenis voor gegeven worden?quote:Op zoek naar wildplassende vrouwen
LEEUWARDEN - De rechtbank in Leeuwarden buigt zich donderdag over de strafzaak tegen drie mannen die ervan worden verdacht elf jaar lang op dorpsfeesten in Friesland plassende vrouwen onzedelijk te hebben betast.
Het Brusselse beeld van Jeannekenpis.
De verdachten zouden vanaf 1997 dorpsfeesten in Friesland zijn afgegaan op zoek naar vrouwen die in de buitenlucht hun behoefte deden. De vrouwen plasten onder meer in de buitenlucht omdat de mannen de verlichting van de mobiele toiletten saboteerden. De mannen benaderden de plassende vrouwen kruipend van achteren en staken daarbij hun hoofd tussen de benen van de dames. Ook raakten de mannen de vagina’s aan en lieten over hun handen plassen.
Het drietal van 68, 57 en 40 jaar oud werd op zaterdag 12 januari opgepakt. De politie onderzocht de zaak al eerder na aangiftes van vrouwen in 2004 en 2005, maar dat leverde niets op. Toen in september vorig jaar nog een vrouw aangifte deed, wist de politie de mannen na onderzoek te arresteren. Het Openbaar Ministerie verdenkt het trio van aanranding in vereniging. De maximum celstraf voor aanranding is acht jaar.
Ik denk dat het voor iemand die langere tijd zelfstandig gewoond heeft best wel wennen is. Je raakt sowieso een behoorlijk stuk vrijheid en privacy kwijt. Je moet eigenlijk voortdurend rekening houden met een ander. Veel slechte eigenschappen komen in de partner naar boven.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:10 schreef Lienekien het volgende:
Het Samenwonen. Vertellen jullie er eens over, vooral over Het Begin. Claudia sprak al wijze en ware woorden, over klussen aan een ander over kunnen laten (scheelt werk) maar ook de groeiende wasstapel (meer werk).
quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:18 schreef Tha_Erik het volgende:
"Als je nou een kamer had in Utrecht hoefde je niet zo door de regen te fietsen"
Ik lees vol belangstelling mee.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:10 schreef Lienekien het volgende:
Het Samenwonen. Vertellen jullie er eens over, vooral over Het Begin. Claudia sprak al wijze en ware woorden, over klussen aan een ander over kunnen laten (scheelt werk) maar ook de groeiende wasstapel (meer werk).
Zolang je dat blijft doen is het goed. Maar hoevaak strand het juist niet op dat soort kleine dingen? Mijn vriendin probeert me ook al zes jaar te leren mijn wasgoed in de wasmand te gooien en handdoeken niet op bed te laten liggen. Zo is het altijd iets.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:23 schreef Lienekien het volgende:
Het is misschien nog wat pril voor heel besliste uitspraken, maar 'het rekening houden met' vind ik nu geen enkel punt. Soms heb je van die stomme dingen. "Wat had ik nou tegen je gezegd over de blauwe handdoeken?" Dan wil ik wel gillend van de lach op de grond omdat het eigenlijk zo onbelangrijk is.
Heb je nou al een kamer, Erik?quote:
Daar geloof ik niets van. Samenwoonprobleempjes zijn reëel en mensen kunnen zich daar terecht druk om maken zonder een idee te hebben hoe eruit te komen. Het vinden van een oplossing is afhankelijk van de welwillendheid van twee personen (en laat nou het geval zijn dat meestal maar één van de twee er werkelijk mee zit).quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:30 schreef Gellius het volgende:
Fascinerend. Voor de rest zijn samenwoonprobleempjes vooral interessantdoenerij van mensen die hun leven modelleren naar de probleemrubrieken van vrouwenbladen.
Leef in harmonie met de druppeltjes, Claudia.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:36 schreef Claudia_x het volgende:
En net nu ik weg moet gaat het regenen.
Hij is bij mij in komen wonen, maar het geluk wilde dat degene met wie ik nog de voordeur en badkamer deelde, precies vertrok toen hij naar hier kwam. We wonen nu vrij riant en kunnen op ons gemak gaan nadenken over een huis kopen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lienekien, zijn jullie samen naar iets nieuws verhuisd of is je vriend bij jou in komen wonen?
Nou, grote stappen snel thuis. Ik zou het allemaal lekker rustig aan doen, L. Kijk het eerst eens een jaartje aan zou ik zeggen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij is bij mij in komen wonen, maar het geluk wilde dat degene met wie ik nog de voordeur en badkamer deelde, precies vertrok toen hij naar hier kwam. We wonen nu vrij riant en kunnen op ons gemak gaan nadenken over een huis kopen.
Oh, zeker.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, grote stappen snel thuis. Ik zou het allemaal lekker rustig aan doen, L. Kijk het eerst eens een jaartje aan zou ik zeggen.
Ok.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij is bij mij in komen wonen, maar het geluk wilde dat degene met wie ik nog de voordeur en badkamer deelde, precies vertrok toen hij naar hier kwam. We wonen nu vrij riant en kunnen op ons gemak gaan nadenken over een huis kopen.
Ik val mezelf wat dat betreft erg mee. Dat het moet wennen en tijd nodig heeft, had ik van alle kanten al te horen gekregen. En we passen goed, denk ik. We willen allebei heel graag rekening houden met de ander.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ok.. Ik doelde eigenljik op dat wat Gellius al noemde, dat er iemand 'in moet schikken'. Daar hebben jullie geen last van gehad? Ik ben niet bepaald de gemakkelijkste om bij in te schikken.
.
quote:Maar jij bent de kampioen in mensen met hun neus op hele nare feiten en eigenschappen en zwakheden drukken
quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:50 schreef Lienekien het volgende:
HALLO LIEVE I.R.
HALLO LIENEKIEN. Sorry, ik was te druk bezig met mezelf.quote:
En er is je niets vreemds opgevallen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:16 schreef ShadyLane het volgende:
Ik heb gisteravond nog over een ruiterpad hardgelopen
Dat was ik niet!quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:42 schreef ShadyLane het volgende:
Lag jij daar a la JAM onder een bos takken?
Het valt allemaal ontzettend mee, Gellius, ik heb eergisteren maar één biertje op, en gisteren twee leffe. Zo om drie uur ga ik wel wat drinken met iemand, maar ik heb eigenlijk om half 7 wielertraining. Maar daar heb ik met dit weer geen zin in, dus ik denk dat ik mezelf een vroeg biertje gun, en dan vanavond eens wat vrienden ga bellen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:35 schreef Gellius het volgende:
Hoe laat ga je vandaag aan het bier, IR?
Ik vind het een uitstekend excuus om een paar maanden niet op Fok te komen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:42 schreef ShadyLane het volgende:
Lag jij daar a la JAM onder een bos takken?
Nu ja, je bent ook nog maar net werkloos, natuurlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het valt allemaal ontzettend mee, Gellius, ik heb eergisteren maar één biertje op, en gisteren twee leffe. Zo om drie uur ga ik wel wat drinken met iemand, maar ik heb eigenlijk om half 7 wielertraining. Maar daar heb ik met dit weer geen zin in, dus ik denk dat ik mezelf een vroeg biertje gun, en dan vanavond eens wat vrienden ga bellen.
Afzien jongens, afzien!
Nou, als je mij eens je mobiele nummer geeft dan kunnen we eens wat gaan drinken (niet op de grote markt) misschien.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:31 schreef JAM het volgende:
Ik ben, met aftrek van ongeveer, alles bij elkaar opgeteld, een jaar vakanties en verplichtingen buiten de stad, al m'n hele kankerleven in De Haag, Pope. Ik denk niet dat daar dit weekend verandering in zal komen.
Die zin kan zo op een tegeltje.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:34 schreef Lienekien het volgende:
Het Delen Van Je Leven is natuurlijk meer dan de blauwe handdoeken.
Dat klinkt niet best.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:55 schreef Z het volgende:
Het is een godgruwelijke k*t week aan het worden. Alleen maar ellende en er gaat van alles mis.
DaD maakt zich wat mij betreft terecht zorgen. Ik ben ook niet de makkelijkste om mee samen te leven; alles moet op mijn manier gebeuren en ik heb altijd gelijk. Dat verandert niet zomaar.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:15 schreef Lienekien het volgende:
Je kunt van tevoren piekeren over 'wat nou als', maar als het straks allemaal gewoon gebeurt, dan kun je ermee omgaan. En dan valt het soms niet mee, maar meestal wel. En denk je over sommige dingen: heb ik me dáár nou zo druk om gemaakt?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:55 schreef Z het volgende:
Het is een godgruwelijke k*t week aan het worden. Alleen maar ellende en er gaat van alles mis.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
DaD maakt zich wat mij betreft terecht zorgen. Ik ben ook niet de makkelijkste om mee samen te leven; alles moet op mijn manier gebeuren en ik heb altijd gelijk. Dat verandert niet zomaar.
Het lijkt alsof je van de ene op de andere dag kunt beslissen dat je je niet langer druk maakt om dingen die er eigenlijk niet toe doen, maar het tegendeel is waar: het vergt een constante inspanning. In mijn geval is het een voortdurend tegen de stroom van mijn gevoelens in zwemmen. Ik wil me heus niet druk maken om koffiekopjes die met hun oortjes de verkeerde kant opstaan, maar ik doe het toch.Ik doe mijn uiterste best om zulke banaliteiten voor mezelf te houden.
Kopjes en glazen zijn voorbeelden, maar het geldt voor bijna alles wat ik doe.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:32 schreef Lienekien het volgende:
Mijn 'wat nou als...' was wel wat breder dan alleen '...hij de kopjes verkeerd in de kast zet". Samenwonen gaat natuurlijk over meer dan dat.
Lijkt me lastig, zo'n dwangmatigheid. En ik snap dat dat geen knop is die je om zet.
Juist. Het servies is een onschuldige uitwas. Het gaat om de onrealistische verwachtingen die je hebt en die je aan moet passen als je met iemand samen gaat leven. Je kunt héél streng zijn voor jezelf, maar niet voor je geliefde.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kopjes en glazen zijn voorbeelden, maar het geldt voor bijna alles wat ik doe.
Zij is natuurlijk blij met elke moeite die jij je getroost.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:47 schreef Gellius het volgende:
Ik ben ook 'n chaoot, maar ik doe mijn best om háár ordeningsprincipes te doorgronden. Maar van sommige "vaste plekken" of "vaste manieren van doen" begrijp ik niet altijd de logica, en dan is het ook lastig om te accommoderen.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:48 schreef Z het volgende:
Werk, drukte, fouten.
Maar goed. Oplossingen dienen zich nu wel weer aan. Ik hou er alleen niet van als dingen fout gaan. Vooral als ik al heel lang geleden aangegeven heb het te druk te hebben en dat daar dan niets mee gebeurd. Tijd voor iets anders denk ik.
Dan zou Do2 van z'n leven niet weer iets hoeven doen in huis.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:56 schreef Lienekien het volgende:
Als ik echt wil dat iets op mijn manier gebeurt, dan vind ik het ook prima om het zelf te doen.
En dan zeggen ze: je trekt wel aan de bel, hè, als het nodig is? En dan doe je dat en dan gebeurt er niks. Je trekt toch wel aan de bel, hè? JA, WAT DOE IK NOU AL DRIE KEER, DAN?!quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:48 schreef Z het volgende:
Werk, drukte, fouten.
Maar goed. Oplossingen dienen zich nu wel weer aan. Ik hou er alleen niet van als dingen fout gaan. Vooral als ik al heel lang geleden aangegeven heb het te druk te hebben en dat daar dan niets mee gebeurd. Tijd voor iets anders denk ik.
Kom, hoe de vuilniszakken de container ingaan, komt toch niet zó precies?quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan zou Do2 van z'n leven niet weer iets hoeven doen in huis.
We hebben zo'n ondergrondse vuilcontainer met een pasje, en het pasje moet wel precies netjes tegen het randje aanliggen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kom, hoe de vuilniszakken de container ingaan, komt toch niet zó precies?
Nou, nee. Daar ben ik te lui voor.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:00 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Jij niet neurotisch?
Je moet gewoon onderhandelen. Vantevoren mee beginnen, en blijven doen naar behoefte. Ik doe bijvoorbeeld vrijwel alles in huis, maar daar staat tegenover dat hij de boodschappen haalt en kookt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan zou Do2 van z'n leven niet weer iets hoeven doen in huis.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We hebben zo'n ondergrondse vuilcontainer met een pasje, en het pasje moet wel precies netjes tegen het randje aanliggen..
Nou, ik hang dan wel even stiekem uit het raam.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
![]()
Ga jij ernaast staan, als hij het doet?
Ik laat 'm er trouwens nooit opliggen, houd hem er alleen even voor.
Nee, nee! Claudia geeft heel goede tips. Ik zou een tijdelijke hotline met Claudia nemen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, ik hang dan wel even stiekem uit het raam.
Dit wordt een ramp..
Zo is het precies.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dan zeggen ze: je trekt wel aan de bel, hè, als het nodig is? En dan doe je dat en dan gebeurt er niks. Je trekt toch wel aan de bel, hè? JA, WAT DOE IK NOU AL DRIE KEER, DAN?!
Dat is een goede. Daar ga ik eens over nadenken.quote:Frustrerend, en ik ben nog hard aan het leren om me niet té verantwoordelijk te voelen.
Dat is niet onderhandelen, maar 'score keeping'. Grote fout, inderdaad. Het heeft meer weg van chantage dan overleg.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:12 schreef Z het volgende:
Onderhandelen is link vind ik. Want dan krijg je snel "Ik heb dit gedaan, dus jij moet dit doen." gesprekken. Voor wat hoort wat, zo werkt het niet echt in een/mijn relatie.
Mijn collega noemt dat 'de vaardigheid om dingen langs je heen/van je af te laten glijden'quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:13 schreef Z het volgende:
Dat is een goede. Daar ga ik eens over nadenken.
We hebben ons best voor je gedaan.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Bijzonder interessant om terug te lezen.
Dat zou ik trouwens in de zorg, als het gaat om meer dan 'wel of geen diploma', waarschijnlijk niet kunnen. Daarom werk ik ook niet in de zorg.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:23 schreef ShadyLane het volgende:
In het onderwijs moet je wel. Binnen de idiote omstandigheden, die niet mijn schuld zijn, probeer ik er nog wat van te maken en daar houdt mijn verantwoordelijkheid op.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:15 schreef Frollo het volgende:
Hey Wonderer, zie ik nou goed dat je in Concord, NH woont?
Ik ga daar in september heen, naar New England, heb je nog wat tips? Zo'n Mystic Seaport bijvoorbeeld, is dat nou een hele foute tourist trap of is het ook wel echt interessant?
Die werkt hier prima, jaquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:48 schreef ShadyLane het volgende:
Ik zie wel iets in een combinatie nonchalant-nonchalant
Agree. Het feit dát al die glazen in een kast komen vind ik al heel wat. En ik heb genoeg neuroses, maar die zitten niet op het gebied van het inrichten van een huis of het opruimen daarvan.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:48 schreef ShadyLane het volgende:
Ik zie wel iets in een combinatie nonchalant-nonchalant
Er is bij mij een kamer vrij, Pope. Maar ik denk dat ik daar maar m'n bibliotheek in ga betrekken.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:56 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
En ik wil godverdomme alsjeblieft dat jullie over je hart strijken en als je hoort dat ergens woonruimte jullie dat mij laten weten..
Oh, ik bedoel niet dat ik per se naar Concord ga, wellicht kom ik daar wel helemaal niet, maar ik dacht gewoon dat je als New Hampshirenaar de rest van New England misschien ook wel een beetje zou kennen. Maar misschien is dat wel een heel stomme gedachte van me. Alsof ik een Spanjaard vraag waar het een beetje gezellig is in Griekenland.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:04 schreef wonderer het volgende:
Ik heb geen idee wat Mystic Seaport is, eigenlijk. Het NH museum is wel aardig, het State House ook (daar kun je gewoon rondlopen en binnenkijken terwijl de ambtenaren aan het werk zijn)... Blijf je alleen in Concord of heb je een auto? Dan moet je wel even de bergen in natuurlijk, en Portsmouth aan de kust.
Maar waarom Concord?
Ahhhquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:26 schreef Frollo het volgende:
[..]
Oh, ik bedoel niet dat ik per se naar Concord ga, wellicht kom ik daar wel helemaal niet, maar ik dacht gewoon dat je als New Hampshirenaar de rest van New England misschien ook wel een beetje zou kennen. Maar misschien is dat wel een heel stomme gedachte van me. Alsof ik een Spanjaard vraag waar het een beetje gezellig is in Griekenland.
Anyway, Mystic Seaport in Connecticut is een gerestaureerde? nagebouwde? 19e-eeuwse haven en tevens museum. En aangezien ik graag een scheepvaartmuseumpje meepik als ik ergens ben (Istanbul, Barcelona, IJmuiden...) lijkt dit me ook wel interessant.
Of we een auto hebben? Zeker weten. De bedoeling is dat we in Boston aankomen, een paar dagen in New England en langs de kust rondtoeren om herfstbladeren respectievelijk walvissen te kijken en dan naar Linwood, MI tuffen. Daar woont een chatvriendin van mijn vrouw en die willen we echt een keertje ontmoeten. Daarna onder Lake Erie door naar Pittsburgh en Philadelphia en daar weer het vliegtuig in. En dat moet dan allemaal gebeuren in een dag of zeventien, pfff...
Dat is het voorlopige plan tenminste.
Wat zoek je voor hoeveel geld ongeveer, pope? Bij mij op het instituut hangen vaak briefjes met kamers aangeboden. Kan je je huidige kamer te ruil aanbieden? Dat wil nog wel eens helpen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:56 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
En ik wil godverdomme alsjeblieft dat jullie over je hart strijken en als je hoort dat ergens woonruimte jullie dat mij laten weten..
.
Ah toe.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Er is bij mij een kamer vrij, Pope. Maar ik denk dat ik daar maar m'n bibliotheek in ga betrekken.
Dat meisje woont in een stinkkamer waar ik niet bij pas.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:48 schreef Gellius het volgende:
[..]
Wat zoek je voor hoeveel geld ongeveer, pope? Bij mij op het instituut hangen vaak briefjes met kamers aangeboden. Kan je je huidige kamer te ruil aanbieden? Dat wil nog wel eens helpen.
[ afbeelding ].
Of zoek 'nmeisje
om bij in te trekken. Tips alom hier.
Maar dan woon je dus niet in Amsterdam.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:52 schreef LXIV het volgende:
... Buiten Amsterdam heb je daar een heel huis voor! ...
Ik wilde net zeggen. Als de glazen, handdoeken en andere dingen in de kast liggen, vind ik het al prima. Hoe ze staan, of opgevouwen zijn zal me een rotzorg wezen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Agree. Het feit dát al die glazen in een kast komen vind ik al heel wat.
Wanneer trek je in?quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:43 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen. Als de glazen, handdoeken en andere dingen in de kast liggen, vind ik het al prima. Hoe ze staan, of opgevouwen zijn zal me een rotzorg wezen.
Neuroses over het rechtzetten van spullen zijn voor mensen die over de andere dingen in het leven geen controle hebben.
Ik wilde je bijna de nieuwe k_man gaan noemen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:31 schreef Gellius het volgende:
Ach ja, it's really getting old really fast.
Ja, vind ik ook. Degene die het gemakkelijkst is, het minst neurotisch dus, kan zich best aanpassen en even dat glas op de tweede plank van boven aan de linkerkant zetten. Ik ben van ons tweeën de Grote Aanpasser, al heeft het wel even geduurd. Inmiddels zet ik altijd het slaapkamerraam open, niet half of op een kier maar helemaal. Ik kook pasta en groenten in koud water, niet in warm, want daar zitten bacteriën in, ja, echt waar, wist je dat niet?! Ik koop geen wc-rolhouder, dat is 'fout', de rollen kunnen gewoon op de rand van de wasbak staan. Ook koop ik geen badmat, want badmatten zijn burgerlijk en eveneens bacteriënhaarden, en alsof het allemaal niks kost, ga ik elke dag op een schone handdoek staan als ik uit de douche stap. Ook bestudeer ik dagelijks een grote stapel vers wasgoed, want de wasmachine draait doorlopend. Dat kun je raar vinden (ik vind het nogal raar), maar schone kleren zijn ook iets waard. Ik draai altijd alle deuren op slot als ik het huis verlaat. De ramen laat ik open. Als ik iets uit mijn handen laat vallen, pak ik meteen de stofzuiger, en niet pas na een kwartier. Ik ruim na het eten onmiddellijk de tafel af. Als ik naar de sportschool ga, neem ik altijd een tas met lege flessen mee voor in de glasbak. Ik ruim aan het eind van de dag het hele huis op. Ik vergeet niet het bakje van de espressomachine te legen. 's Nachts staat de televisie uit, niet op stand-by (brandgevaar). Ik koop de duurste olijfolie, daarop mag je niet bezuinigen. Ik koop altijd spinazie bij rood vlees, tegen kanker. De beste afwasmachineblokjes zijn van SUN, het overkomt mij nooit om met het verkeerde merk thuis te komen. Thee drink ik uit een glas, niet uit een beker. Koffie: ook een glas, of eigenlijk een glaasje (duralex). Vlees koop ik nooit bij de Albert Heijn, allemaal giftige troep, daarvoor ga je naar de slager.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:28 schreef wonderer het volgende:
Aan de andere kant, je mag toch wel van je partner verwachten dat hij/zij een beetje rekening met je grillen houdt en wat moeite doet om die glazen op de juiste plek terug te zetten? Als dat voor jou belangrijk is...
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:55 schreef NoCigar het volgende:
Pasta koken in koud water lijkt me overigens een hele prestatie.
Ik zei "beetje"quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:48 schreef Nadine26 het volgende:verhaal
Dat is niet helemaal waar. Er zijn nu eenmaal zaken in het leven waar niemand controle over heeft. Veel mensen kunnen daar laconiek onder blijven en hun schouders ophalen. Wie er meer moeite mee heeft, ontwikkelt waarschijnlijk neuroses.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:43 schreef Thisbe het volgende:
Neuroses over het rechtzetten van spullen zijn voor mensen die over de andere dingen in het leven geen controle hebben.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:48 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Degene die het gemakkelijkst is, het minst neurotisch dus, kan zich best aanpassen en even dat glas op de tweede plank van boven aan de linkerkant zetten. Ik ben van ons tweeën de Grote Aanpasser, al heeft het wel even geduurd. Inmiddels zet ik altijd het slaapkamerraam open, niet half of op een kier maar helemaal. Ik kook pasta en groenten in koud water, niet in warm, want daar zitten bacteriën in, ja, echt waar, wist je dat niet?! Ik koop geen wc-rolhouder, dat is 'fout', de rollen kunnen gewoon op de rand van de wasbak staan. Ook koop ik geen badmat, want badmatten zijn burgerlijk en eveneens bacteriënhaarden, en alsof het allemaal niks kost, ga ik elke dag op een schone handdoek staan als ik uit de douche stap. Ook bestudeer ik dagelijks een grote stapel vers wasgoed, want de wasmachine draait doorlopend. Dat kun je raar vinden (ik vind het nogal raar), maar schone kleren zijn ook iets waard. Ik draai altijd alle deuren op slot als ik het huis verlaat. De ramen laat ik open. Als ik iets uit mijn handen laat vallen, pak ik meteen de stofzuiger, en niet pas na een kwartier. Ik ruim na het eten onmiddellijk de tafel af. Als ik naar de sportschool ga, neem ik altijd een tas met lege flessen mee voor in de glasbak. Ik ruim aan het eind van de dag het hele huis op. Ik vergeet niet het bakje van de espressomachine te legen. 's Nachts staat de televisie uit, niet op stand-by (brandgevaar). Ik koop de duurste olijfolie, daarop mag je niet bezuinigen. Ik koop altijd spinazie bij rood vlees, tegen kanker. De beste afwasmachineblokjes zijn van SUN, het overkomt mij nooit om met het verkeerde merk thuis te komen. Thee drink ik uit een glas, niet uit een beker. Koffie: ook een glas, of eigenlijk een glaasje (duralex). Vlees koop ik nooit bij de Albert Heijn, allemaal giftige troep, daarvoor ga je naar de slager.
Vanaf mijn zevende is ons gezin gestalkt, voor de duur van meerdere jaren. Als er een situatie is waarbij je alle controle kwijt bent, is het dan wel. Ik denk dat dat wel meegeholpen heeft in het ontwikkelen van een drang naar controle.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 05:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Er zijn nu eenmaal zaken in het leven waar niemand controle over heeft. Veel mensen kunnen daar laconiek onder blijven en hun schouders ophalen. Wie er meer moeite mee heeft, ontwikkelt waarschijnlijk neuroses.
Ik zou graag van het eerste soort zijn, maar dat is nu eenmaal niet zo. Tot op zekere hoogte koester ik mijn rariteiten, want ze stellen me in staat om met de werkelijkheid om te gaan.
Good morning!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:05 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Good morning, how are you -koekoek- lalala la laaa laaaaa. Wat een vreemd liedje was dat.
wtf? Wat afschuwelijk moet dat zijn!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vanaf mijn zevende is ons gezin gestalkt, voor de duur van meerdere jaren. Als er een situatie is waarbij je alle controle kwijt bent, is het dan wel. Ik denk dat dat wel meegeholpen heeft in het ontwikkelen van een drang naar controle.
Ik ook.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind de poesjes van de dag een heel leuke reeks..
Oh, denk niet dat mijn vader het niet heeft gewild...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:10 schreef Frollo het volgende:
[..]
wtf? Wat afschuwelijk moet dat zijn!
Als ik over zoiets nadenk, meen ik altijd zeker te weten dat ik diegene zou (laten) vermoorden. Maar in werkelijkheid zal het wel anders gaan toch?
Sjeuzus.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, denk niet dat mijn vader het niet heeft gewild...
Helaas is er zo verdomde weinig wat je kunt doen. Ja, bij elk telefoontje, elke brief, elke keer dat ie met een mes rond het huis liep, de politie bellen. Maar die doen er geen fuck aan. In al die jaren zijn ze één keer bij ons langs gekomen.
Ja, gelukkig wel. Halverwege mijn tienerjaren is hij verhuisd, eerst naar Spanje, later naar Amerika. Ik heb hem daarna nog één keer gezien op de begrafenis van mijn oma (hij is m'n oom), en hij stuurt tegenwoordig hypocriete kerstkaartjes waarin hij ons het beste wenst voor het nieuwe jaar, maar dat is het. Maar goed, de herinneringen eraan raak je niet kwijt natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:52 schreef Frollo het volgende:
[..]
Sjeuzus.
Maar het is dus toch verleden tijd begrijp ik?
Na zo'n post worden jullie dus verondersteld uit beleefdheid even op te merken dat de foto's mooi geworden zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:05 schreef k_man het volgende:
Ik weet niet meer wie er hier onlangs naar vroeg, maar de foto's van mijn tripje naar Syrië staan nu op m'n Flickr pagina. Zie linkje in m'n sig.
Wat ontzettend naar. Ik kan me voorstellen dat je zoiets blijft meedragen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vanaf mijn zevende is ons gezin gestalkt, voor de duur van meerdere jaren. Als er een situatie is waarbij je alle controle kwijt bent, is het dan wel. Ik denk dat dat wel meegeholpen heeft in het ontwikkelen van een drang naar controle.
Mooi, k_man.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:19 schreef k_man het volgende:
[..]
Na zo'n post worden jullie dus verondersteld uit beleefdheid even op te merken dat de foto's mooi geworden zijn.![]()
Ik moet hier ook alles uitleggen...
Pfff, wat een...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel. Halverwege mijn tienerjaren is hij verhuisd, eerst naar Spanje, later naar Amerika. Ik heb hem daarna nog één keer gezien op de begrafenis van mijn oma (hij is m'n oom), en hij stuurt tegenwoordig hypocriete kerstkaartjes waarin hij ons het beste wenst voor het nieuwe jaar, maar dat is het. Maar goed, de herinneringen eraan raak je niet kwijt natuurlijk.
Wist ik maar hoe ik eraf kwam.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat ontzettend naar. Ik kan me voorstellen dat je zoiets blijft meedragen.
Therapie kan vast helpen, maar dat moet je willen en eraan toe zijn. Het lijkt me dat je misschien een keer een punt bereikt dat die nare ervaringen je zo belemmeren in je leven nu dat je gericht zou willen kijken of je iets kunt verbeteren.quote:
Ik heb een poosje bij een psycholoog gelopen, maar op een moment dat iets anders even voorrang had. Achteraf gezien is dat door mijn eigen schuld geen succes geworden, dus de drempel om het nog een keer te proberen, en dan hiervoor, is nogal hoog.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Therapie kan vast helpen, maar dat moet je willen en eraan toe zijn. Het lijkt me dat je misschien een keer een punt bereikt dat die nare ervaringen je zo belemmeren in je leven nu dat je gericht zou willen kijken of je iets kunt verbeteren.
We zijn de beleefdheidsfase al een beetje voorbij hier, k_man.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:19 schreef k_man het volgende:
Na zo'n post worden jullie dus verondersteld uit beleefdheid even op te merken dat de foto's mooi geworden zijn.![]()
Voor of na je wandelingetje door het park?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ga even lekker in de bieb zitten. Noteer je dat, Gellius?
Heb een beetje mededogen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Achteraf gezien is dat door mijn eigen schuld geen succes geworden, dus de drempel om het nog een keer te proberen, en dan hiervoor, is nogal hoog.
Sjonge jonge jonge.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:37 schreef mane het volgende:
Ik heb twee keer een aantal jaren samengewoond, en ik heb van die mannen best veel geleerd. De één leerde mij echt goed koken (daarvoor deed ik maar wat), van de ander leerde ik orde te scheppen in mijn administratieve chaos en ik heb ook ooit geleerd sheggies te draaien. Dat vond ik wel stoer en het was handig voor in de auto. Verder vind ik samenwonen niet erg makkelijk. Niet vanwege neurotische neigingen, maar omdat ik kriegelig word van het altijd rekening houden met. Ideaal lijkt mij: twee huizen naast elkaar met een tussendeur. Ieder zijn eigen plek, z'n eigen leven, maar wel snel bij elkaar.
Ik noteer alles. IR. Dat weet je.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ga even lekker in de bieb zitten. Noteer je dat, Gellius?
Net de trein dus.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:16 schreef ShadyLane het volgende:
Dat zit in de tekst neem ik aan? Ik hoor alleen maar een bas, en wat vervormd gebrom (van Nick) en gejengel (van Kylie)
quote:Ah wanna tell ya 'bout a girl
You know, she lives in Room 29
Why that's the one right up top a mine
Ah start to cry, ah start to cry-y
O ah hear her walkin'
Walkin' barefoot cross the floorboards
All through this lonesome night
And ah hear her crying too
Hot tears come splashin' down
Leakin' through the cracks
Down upon my face, ah catch 'em in my mouth!
Walk 'n' Cry, Walk 'n' Cry-y!
From her to eternity
From her to eternity
From her to eternity
Paar weekjes volhouden, dan hou je hem makkelijk bijquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:18 schreef ShadyLane het volgende:
Even douchen. We zijn vanuit het werk naar hier gefietst, en mijn collega vond het wel een goed plan om dat altijd te gaan doen, maar mijn natuurlijke snelheid ligt wat lager dan de zijne. Ik heb me helemaal lens getrapt
Ik vind dat je vaak erg mooie foto's maakt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:05 schreef k_man het volgende:
Ik weet niet meer wie er hier onlangs naar vroeg, maar de foto's van mijn tripje naar Syrië staan nu op m'n Flickr pagina. Zie linkje in m'n sig.
Dank.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind dat je vaak erg mooie foto's maakt.
Fout jargonquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:43 schreef mane het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van het woord 'implementatie'.
Fout jargon of kan 't ermee door?
Ik vrees dat je volgens sommigen dan alleen nog niet weet dat je getraumatiseerd bent..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:02 schreef Claudia_x het volgende:
Je kunt gelukkig ook gewoon dwangneuroses ontwikkelen zonder getraumatiseerd te zijn.
Ik zou zeggen dat je het in het dagelijks taalgebruik zoveel mogelijk moet vermijden. De implementatie van dat begrip dan.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:43 schreef mane het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van het woord 'implementatie'.
Fout jargon of kan 't ermee door?
Implementeren is in mijn ogen meer dan alleen in gebruik nemen. Maar vanaf maandag implementeer ik me een ongeluk, dus dan kan ik er wat zinnigers over zeggen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Fout jargon. Ik zit altijd midden tussen de implementaties. Wat is er mis met in gebruik nemen?
Het zou ook zonde zijn als je panty nat regent!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:44 schreef ShadyLane het volgende:
Morgen! Eindelijk weer Budels Bio Bier
Vanavond ga ik maar even voor het scenario 'op de terugweg voel je de kou niet'
Heb je geen legging dan, zoals iedere vrouw tegenwoordig?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:36 schreef ShadyLane het volgende:
Ik kan er eigenlijk NOOIT een vinden zonder ladder. Maar vaak zit die of hoog, of laag genoeg om niet zichtbaar te zijn
Ja, het is volgens mij ook meer dan dat: het gaat om het proces.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Implementeren is in mijn ogen meer dan alleen in gebruik nemen. Maar vanaf maandag implementeer ik me een ongeluk, dus dan kan ik er wat zinnigers over zeggen.
En wanneer ben je van plan om mijn baas te worden zodat ik van alles voor je kan gaan implementeren? En Gellius kun je dan mooi op de helpdesk zetten.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Implementeren is in mijn ogen meer dan alleen in gebruik nemen. Maar vanaf maandag implementeer ik me een ongeluk, dus dan kan ik er wat zinnigers over zeggen.
Een van zijn beste. Mag je voor mij de helft van zijn oeuvre voor inwisselen. En ik ben 'fan'.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:21 schreef Gellius het volgende:
Nick Cave: From her to Eternity.
Het is nooit te laat om te stoppen met het stoppen van dingen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu ja, ik ben al met behoorlijk wat gestopt, dit jaar. Je moet het ook niet overdrijven, natuurlijk.
Speaking of which:quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind de poesjes van de dag een heel leuke reeks..
Jammer van die vreselijk lelijke kerels op de vroege ochtend (je kent me...quote:
Awww...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:38 schreef mane het volgende:
Katten/poezen zijn veel leuker. Daar valt niet eens over te discussiëren.
[ afbeelding ]
Honden zijn veel leuker, maar niet iedereen ziet dat.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als je mij er nog steeds van probeert te overtuigen dat honden echt veel leuker zijn dan katten moet je zulke filmpjes dus niet laten zien hè.
Ik sta pal achter je, DO.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Honden zijn veel leuker, maar niet iedereen ziet dat.
Daar heb ik me allang bij neergelegd.
En zo hoort het DO2, honden zijn inderdaad veel leukerquote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Honden zijn veel leuker, maar niet iedereen ziet dat.
Daar heb ik me allang bij neergelegd.
Wij hebben een hangbuikzwijntje gehad. Erg leuk!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik roep al jaren dat ik later een varkentje zou willen. Net als George Clooney. Helaas hebben varkentjes de neiging om heel groot te worden.
Ja, zo'n schattig donker hangbuikzwijn. Dat lijkt me zo gezellig.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wij hebben een hangbuikzwijntje gehad. Erg leuk!
Check.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Falabella, het kleinste paardensoort.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:03 schreef Claudia_x het volgende:
Laten wepaarden
niet vergeten.
[ afbeelding ]
Kom ik weer zo'n vreselijke gebreide trui tegen.![]()
Dat is m'n broertje, hè?quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:35 schreef Thisbe het volgende:
Katten zijn zelfingenomen onopvoedbare beesten, met een misplaatst superioriteitsgevoel.
We hebben dezelfde moeder.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:49 schreef Gellius het volgende:
[..]
Hm. Paarden èn gebreide truien. Spells Claudia to me.
Mijn broertje is knokig. En ik ben... nou ja, niet-knokig.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:55 schreef Gellius het volgende:
De trui was niet roze. Granted. Dat had ik moeten zien.
Blonde mensen zijn lief.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:05 schreef Gellius het volgende:
Ja hé. Dat kan ik niet allemaal destilleren uit een jaren-tachtig-kiekje, hoor.
Ik wil nog wel even mijn vroeg-moordlustige fase delen.
[ afbeelding ]
Blonde people must DIE!
Yep. Uurtje geleden.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:20 schreef ShadyLane het volgende:
Gladiator? TBS al afgelopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |