wtf? Wat afschuwelijk moet dat zijn!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vanaf mijn zevende is ons gezin gestalkt, voor de duur van meerdere jaren. Als er een situatie is waarbij je alle controle kwijt bent, is het dan wel. Ik denk dat dat wel meegeholpen heeft in het ontwikkelen van een drang naar controle.

Ik ook.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind de poesjes van de dag een heel leuke reeks..

Oh, denk niet dat mijn vader het niet heeft gewild...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:10 schreef Frollo het volgende:
[..]
wtf? Wat afschuwelijk moet dat zijn!
Als ik over zoiets nadenk, meen ik altijd zeker te weten dat ik diegene zou (laten) vermoorden. Maar in werkelijkheid zal het wel anders gaan toch?

Sjeuzus.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, denk niet dat mijn vader het niet heeft gewild...
Helaas is er zo verdomde weinig wat je kunt doen. Ja, bij elk telefoontje, elke brief, elke keer dat ie met een mes rond het huis liep, de politie bellen. Maar die doen er geen fuck aan. In al die jaren zijn ze één keer bij ons langs gekomen.

Ja, gelukkig wel. Halverwege mijn tienerjaren is hij verhuisd, eerst naar Spanje, later naar Amerika. Ik heb hem daarna nog één keer gezien op de begrafenis van mijn oma (hij is m'n oom), en hij stuurt tegenwoordig hypocriete kerstkaartjes waarin hij ons het beste wenst voor het nieuwe jaar, maar dat is het. Maar goed, de herinneringen eraan raak je niet kwijt natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:52 schreef Frollo het volgende:
[..]
Sjeuzus.
Maar het is dus toch verleden tijd begrijp ik?

Na zo'n post worden jullie dus verondersteld uit beleefdheid even op te merken dat de foto's mooi geworden zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:05 schreef k_man het volgende:
Ik weet niet meer wie er hier onlangs naar vroeg, maar de foto's van mijn tripje naar Syrië staan nu op m'n Flickr pagina. Zie linkje in m'n sig.

Wat ontzettend naar. Ik kan me voorstellen dat je zoiets blijft meedragen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vanaf mijn zevende is ons gezin gestalkt, voor de duur van meerdere jaren. Als er een situatie is waarbij je alle controle kwijt bent, is het dan wel. Ik denk dat dat wel meegeholpen heeft in het ontwikkelen van een drang naar controle.

Mooi, k_man.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:19 schreef k_man het volgende:
[..]
Na zo'n post worden jullie dus verondersteld uit beleefdheid even op te merken dat de foto's mooi geworden zijn.![]()
Ik moet hier ook alles uitleggen...

Pfff, wat een...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel. Halverwege mijn tienerjaren is hij verhuisd, eerst naar Spanje, later naar Amerika. Ik heb hem daarna nog één keer gezien op de begrafenis van mijn oma (hij is m'n oom), en hij stuurt tegenwoordig hypocriete kerstkaartjes waarin hij ons het beste wenst voor het nieuwe jaar, maar dat is het. Maar goed, de herinneringen eraan raak je niet kwijt natuurlijk.

Wist ik maar hoe ik eraf kwam.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat ontzettend naar. Ik kan me voorstellen dat je zoiets blijft meedragen.

Therapie kan vast helpen, maar dat moet je willen en eraan toe zijn. Het lijkt me dat je misschien een keer een punt bereikt dat die nare ervaringen je zo belemmeren in je leven nu dat je gericht zou willen kijken of je iets kunt verbeteren.quote:

Ik heb een poosje bij een psycholoog gelopen, maar op een moment dat iets anders even voorrang had. Achteraf gezien is dat door mijn eigen schuld geen succes geworden, dus de drempel om het nog een keer te proberen, en dan hiervoor, is nogal hoog.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Therapie kan vast helpen, maar dat moet je willen en eraan toe zijn. Het lijkt me dat je misschien een keer een punt bereikt dat die nare ervaringen je zo belemmeren in je leven nu dat je gericht zou willen kijken of je iets kunt verbeteren.

We zijn de beleefdheidsfase al een beetje voorbij hier, k_man.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:19 schreef k_man het volgende:
Na zo'n post worden jullie dus verondersteld uit beleefdheid even op te merken dat de foto's mooi geworden zijn.![]()

Voor of na je wandelingetje door het park?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ga even lekker in de bieb zitten. Noteer je dat, Gellius?

Heb een beetje mededogen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Achteraf gezien is dat door mijn eigen schuld geen succes geworden, dus de drempel om het nog een keer te proberen, en dan hiervoor, is nogal hoog.

Sjonge jonge jonge.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:37 schreef mane het volgende:
Ik heb twee keer een aantal jaren samengewoond, en ik heb van die mannen best veel geleerd. De één leerde mij echt goed koken (daarvoor deed ik maar wat), van de ander leerde ik orde te scheppen in mijn administratieve chaos en ik heb ook ooit geleerd sheggies te draaien. Dat vond ik wel stoer en het was handig voor in de auto. Verder vind ik samenwonen niet erg makkelijk. Niet vanwege neurotische neigingen, maar omdat ik kriegelig word van het altijd rekening houden met. Ideaal lijkt mij: twee huizen naast elkaar met een tussendeur. Ieder zijn eigen plek, z'n eigen leven, maar wel snel bij elkaar.

Ik noteer alles. IR. Dat weet je.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ga even lekker in de bieb zitten. Noteer je dat, Gellius?

Net de trein dus.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:16 schreef ShadyLane het volgende:
Dat zit in de tekst neem ik aan? Ik hoor alleen maar een bas, en wat vervormd gebrom (van Nick) en gejengel (van Kylie)

quote:Ah wanna tell ya 'bout a girl
You know, she lives in Room 29
Why that's the one right up top a mine
Ah start to cry, ah start to cry-y
O ah hear her walkin'
Walkin' barefoot cross the floorboards
All through this lonesome night
And ah hear her crying too
Hot tears come splashin' down
Leakin' through the cracks
Down upon my face, ah catch 'em in my mouth!
Walk 'n' Cry, Walk 'n' Cry-y!
From her to eternity
From her to eternity
From her to eternity

Paar weekjes volhouden, dan hou je hem makkelijk bijquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:18 schreef ShadyLane het volgende:
Even douchen. We zijn vanuit het werk naar hier gefietst, en mijn collega vond het wel een goed plan om dat altijd te gaan doen, maar mijn natuurlijke snelheid ligt wat lager dan de zijne. Ik heb me helemaal lens getrapt

Ik vind dat je vaak erg mooie foto's maakt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:05 schreef k_man het volgende:
Ik weet niet meer wie er hier onlangs naar vroeg, maar de foto's van mijn tripje naar Syrië staan nu op m'n Flickr pagina. Zie linkje in m'n sig.

Dank.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind dat je vaak erg mooie foto's maakt.

Fout jargonquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:43 schreef mane het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van het woord 'implementatie'.
Fout jargon of kan 't ermee door?

Ik vrees dat je volgens sommigen dan alleen nog niet weet dat je getraumatiseerd bent..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:02 schreef Claudia_x het volgende:
Je kunt gelukkig ook gewoon dwangneuroses ontwikkelen zonder getraumatiseerd te zijn.

Ik zou zeggen dat je het in het dagelijks taalgebruik zoveel mogelijk moet vermijden. De implementatie van dat begrip dan.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:43 schreef mane het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van het woord 'implementatie'.
Fout jargon of kan 't ermee door?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |