quote:Ah wanna tell ya 'bout a girl
You know, she lives in Room 29
Why that's the one right up top a mine
Ah start to cry, ah start to cry-y
O ah hear her walkin'
Walkin' barefoot cross the floorboards
All through this lonesome night
And ah hear her crying too
Hot tears come splashin' down
Leakin' through the cracks
Down upon my face, ah catch 'em in my mouth!
Walk 'n' Cry, Walk 'n' Cry-y!
From her to eternity
From her to eternity
From her to eternity
Paar weekjes volhouden, dan hou je hem makkelijk bijquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:18 schreef ShadyLane het volgende:
Even douchen. We zijn vanuit het werk naar hier gefietst, en mijn collega vond het wel een goed plan om dat altijd te gaan doen, maar mijn natuurlijke snelheid ligt wat lager dan de zijne. Ik heb me helemaal lens getrapt
Ik vind dat je vaak erg mooie foto's maakt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:05 schreef k_man het volgende:
Ik weet niet meer wie er hier onlangs naar vroeg, maar de foto's van mijn tripje naar Syrië staan nu op m'n Flickr pagina. Zie linkje in m'n sig.
Dank.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind dat je vaak erg mooie foto's maakt.
Fout jargonquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:43 schreef mane het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van het woord 'implementatie'.
Fout jargon of kan 't ermee door?
Ik vrees dat je volgens sommigen dan alleen nog niet weet dat je getraumatiseerd bent..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:02 schreef Claudia_x het volgende:
Je kunt gelukkig ook gewoon dwangneuroses ontwikkelen zonder getraumatiseerd te zijn.
Ik zou zeggen dat je het in het dagelijks taalgebruik zoveel mogelijk moet vermijden. De implementatie van dat begrip dan.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:43 schreef mane het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van het woord 'implementatie'.
Fout jargon of kan 't ermee door?
Implementeren is in mijn ogen meer dan alleen in gebruik nemen. Maar vanaf maandag implementeer ik me een ongeluk, dus dan kan ik er wat zinnigers over zeggen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Fout jargon. Ik zit altijd midden tussen de implementaties. Wat is er mis met in gebruik nemen?
Het zou ook zonde zijn als je panty nat regent!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:44 schreef ShadyLane het volgende:
Morgen! Eindelijk weer Budels Bio Bier
Vanavond ga ik maar even voor het scenario 'op de terugweg voel je de kou niet'
Heb je geen legging dan, zoals iedere vrouw tegenwoordig?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:36 schreef ShadyLane het volgende:
Ik kan er eigenlijk NOOIT een vinden zonder ladder. Maar vaak zit die of hoog, of laag genoeg om niet zichtbaar te zijn
Ja, het is volgens mij ook meer dan dat: het gaat om het proces.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Implementeren is in mijn ogen meer dan alleen in gebruik nemen. Maar vanaf maandag implementeer ik me een ongeluk, dus dan kan ik er wat zinnigers over zeggen.
En wanneer ben je van plan om mijn baas te worden zodat ik van alles voor je kan gaan implementeren? En Gellius kun je dan mooi op de helpdesk zetten.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Implementeren is in mijn ogen meer dan alleen in gebruik nemen. Maar vanaf maandag implementeer ik me een ongeluk, dus dan kan ik er wat zinnigers over zeggen.
Een van zijn beste. Mag je voor mij de helft van zijn oeuvre voor inwisselen. En ik ben 'fan'.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:21 schreef Gellius het volgende:
Nick Cave: From her to Eternity.
Het is nooit te laat om te stoppen met het stoppen van dingen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu ja, ik ben al met behoorlijk wat gestopt, dit jaar. Je moet het ook niet overdrijven, natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |