quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Spuit 11, nog bitte..Larry Barry, Frits Kees..whatever
En die toneelleraar heeft wel een heel bekend porum..
quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis wel suggestief idd![]()
verder geen idee welke kok het ook al weer was
quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:39 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Helaas ... nou, een troostprijs voor je dan maar.
[ link | afbeelding ]
Had Benji ook niet zo'n parcour ?quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:42 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen in australie...
Is dit een weekopdracht?quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:42 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen in australie...
Die ogen, die neus, dat lijf...quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:47 schreef Spaarne het volgende:
Voor Lobasca, toch nog gevonden.
Hij stond onder de A van Arnold.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
A van Arnold? Was toch bij de W van Wilfried!quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:47 schreef Spaarne het volgende:
Voor Lobasca, toch nog gevonden.
Hij stond onder de A van Arnold.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
O, jammer.quote:
Zo voel ik me smorgens zonder koffie en shag..quote:Op donderdag 29 mei 2008 01:02 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder vraag, gewoon omdat ie leuk is
Stengel van Huub???quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Waarom doe je dit me aan!
Ben die stengel van Held Huub nog aan het verwerken. Figuurlijk dan
Heb je nu op een foto van jezelf het hoofd van Huub geplakt?quote:Op donderdag 29 mei 2008 01:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Stengel van Huub???
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 mei 2008 01:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Stengel van Huub???
[ afbeelding ]
De geile schilderquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:26 schreef Spaarne het volgende:
Zo, ovor het slapen gaan nog even wat LEUKE mannen:
De geile schilder:
[ link | afbeelding ]
De toneelleraar (Michael volgens mij)
[ link | afbeelding ]
Dorus, de fysiotherapeut
[ link | afbeelding ]
En Palma!
[ link | afbeelding ]
quote:
Goedemorgenquote:
Ik heb ook nog wel een paar leuke opgeslagen! (allemaal caps/gifjes/dingen van anderen btw)quote:
Moeilijk, moeilijk..quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:33 schreef Desii het volgende:
en wat was jou favoriete LOTR-moment ??
Damn! Ik heb straks een 'broodje Mario aan de gracht eten'-afspraak. Regenlaarsjes mee..quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:42 schreef beequeen het volgende:
Hier word je toch niet blij van.![]()
[ afbeelding ]
Jammie, de lekkerste Italiaanse broodjes van Utrecht.quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:44 schreef Smash-it het volgende:
Damn! Ik heb straks een 'broodje Mario aan de gracht eten'-afspraak. Regenlaarsjes mee..
De para brother urban remix!!quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:10 schreef Lobasca het volgende:
'Het kost me 10 duizend en gevangenisstraf, ik ga als geboeid man naar buiten. '
Wie het lekkerste gekookt had, weet al niet meer tussen wie en wie, en wat.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:13 schreef Desii het volgende:
goeiemoggge, goeiemogge, goeiemogge![]()
Wat werd er hier getest??
[ afbeelding ]
Wij hebben sportdag vandaagquote:Op donderdag 29 mei 2008 08:42 schreef beequeen het volgende:
Hier word je toch niet blij van.![]()
[ afbeelding ]
wanneer nietquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:24 schreef Desii het volgende:
En nog maar een quizvraagje:
wanneer kregen we dit SL-beeld?
[ afbeelding ]
Volgens mij een contest tussen Brian en Amanda, deze hadden beiden een soort van (appel)taart gebakken?quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:13 schreef Desii het volgende:
goeiemoggge, goeiemogge, goeiemogge![]()
Wat werd er hier getest??
[ afbeelding ]
bijna goed.... was idd taartquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij een contest tussen Brian en Amanda, deze hadden beiden een soort van (appel)taart gebakken?
Beleggen voor Dummies?quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:33 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor cursus hadden ze hier?
Hoe geld te beleggen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:33 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Weet nog wel dat Huub die ene heel erg droog vond.....quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:38 schreef Desii het volgende:
[..]
bijna goed.... was idd taart
maar de bakkers kloppen niet helemaal
Ik weet het! Ik weet het! Tusen Brian en Claire!quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:38 schreef Desii het volgende:
bijna goed.... was idd taart
maar de bakkers kloppen niet helemaal
Anders Bart en Amanda.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:39 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik weet het! Ik weet het! Tusen Brian en Claire!
Nee, het was veel later...Bart was al weg. Denk dan ook dat het Claire was. Het was in diezelfde tijd dat ze altijd riep dat haar vader zo goed kon koken.....quote:
Huub terug voor de derde keer?quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:37 schreef noekje het volgende:
Bij wiens binnenkomst was dit?
[ afbeelding ]
het knarst in mijn bovenkamer...quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:33 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:39 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik weet het! Ik weet het! Tusen Brian en Claire!
OMG, die cap. Jeeeez, wat was Jaap toen dronken zeg.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:43 schreef noekje het volgende:
Nee, haar blik had gelijk. The day after!
[ afbeelding ]
Maar Bart en Amanda hebben ook een keer een taartbakcompetitie gehad, hoor.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, het was veel later...Bart was al weg. Denk dan ook dat het Claire was. Het was in diezelfde tijd dat ze altijd riep dat haar vader zo goed kon koken.....
quote:Op donderdag 29 mei 200809:36 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie cap van Natasia, vind ik zelf. Ze lijkt zelfs sereen.
Ze keek al bang toen ze op het bordes stond..... en ze bleef bang.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:37 schreef noekje het volgende:
Bij wiens binnenkomst was dit?
[ afbeelding ]
Zou Huub het nog weten?quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:24 schreef Marieke_B het volgende:
Handlezing voor SHE...Huub was eerst..
Let op de laatste voorspelling voor Huub![]()
![]()
José (Palma dus).quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:45 schreef Smash-it het volgende:
Achter wie zat Jaap hier aan?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:45 schreef Smash-it het volgende:
[ afbeelding ]
Palma?quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:45 schreef Smash-it het volgende:
[ afbeelding ]
tuuuulijkquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:50 schreef Smash-it het volgende:
Mag ik de domste vraag ever stellen, waarom heet Palma ook José en andersom?
afscheid Natasja?quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:50 schreef Desii het volgende:
Nogmaals..... wanneer kregen we dit SL-beeld
tip: had met een afscheid te maken
[ afbeelding ]
Juist ja. Dank is groot! En Jaap zat inderdaad achter Palma aan daar met de zwabber.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:51 schreef Desii het volgende:
tuuuulijk
Palma is haar artiestennaam, zeg maar
José haar echte naam irl
Van Talpa naar RTL?quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:50 schreef Desii het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik naar de heg kijk moet het welhaast voorjaar 2007 zijn geweest, mei juni of zo. Dat was in de tijd dat Jaap goed los kwam......quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:50 schreef Desii het volgende:
[ afbeelding ]
Stil maar hoor, dat heb ik toen ook gezien. De FEBO heeft toen Amanda nog als winnaar aangewezen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar Bart en Amanda hebben ook een keer een taartbakcompetitie gehad, hoor.
Die van Lieke (of Selene)quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:54 schreef beequeen het volgende:
Wiens nagels verkracht Amanda hier?
[ afbeelding ]
Nienke van 100% NL???quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:54 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga boodschappen doen, laterzzzz.
Van Raggel.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:54 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Yepquote:
Nienke Disco volgens mij! Hilarisch was dat, Nienke die steeds maar 'au' zei en Amanda dan van 'ja....' en gewoon weer doorragte.quote:
Ricardo's?quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:54 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Top! Komt er nog en OP?quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:59 schreef Lobasca het volgende:
COS [ # 3813] DGK-verKWIStend
Mijn bijdrage aan een betere wereld
Naar Jensen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:00 schreef Smash-it het volgende:
Oke, wat ging Amanda in deze outfit doen?
[ afbeelding ]
Rijlesquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:00 schreef Smash-it het volgende:
Oke, wat ging Amanda in deze outfit doen?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |