geen idee.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:52 schreef Desii het volgende:
[..]
nee... een ander soort afscheid
Blommetje, waarom zie ik je ava niet meer?
Nope, het is hier compleet onbekend, alhoewel in elk geval één Noor ermee bekend is: mijn man. Die vind het niks (maar zelfs hij heeft dubbel gelegen om Amanda's kookkunstenquote:Op donderdag 29 mei 2008 03:10 schreef Lobasca het volgende:
Musje? Heeft DGK in Norvége ook de kranten gehaald?
Antwoord: Ja! Ik! Wil!quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:06 schreef noekje het volgende:
Zo, ik heb Mitch toch maar even meegenomen.
[ afbeelding ]
dan maar een anderquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
De site waar hij vandaan komt kan helemaal niet worden weergegeven
Eej! Tof dat je erop reageert! Moest vannacht zomaar opeens ende plotseling aan je denkenquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:07 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Nope, het is hier compleet onbekend, alhoewel in elk geval één Noor ermee bekend is: mijn man. Die vind het niks (maar zelfs hij heeft dubbel gelegen om Amanda's kookkunsten)
Eén van de aardigste mensen die te zien was in DGK en nog eens knap ook....quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:06 schreef noekje het volgende:
Zo, ik heb Mitch toch maar even meegenomen.
[ afbeelding ]
Van gezworen vijanden naar beste vrienden en vice versa?quote:
Heur haar werd te kort geknipt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:13 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Waarover was Nadia hier (wederom tot aan tranen toe) ontevreden??
quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eej! Tof dat je erop reageert! Moest vannacht zomaar opeens ende plotseling aan je denken![]()
De kleur van heur haartjes?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:13 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Die jankmuil vond haar geverfde haar te donkerquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:13 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
D'r haarkleur?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:13 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Yep... en dit was de volgende dag... dat ze terugkwamen om het resultaat van de dag daarvoor te herstellenquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De kleur van heur haartjes?
Oh, dat hoofd! aargh...quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:13 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |