Eeeeeh ... een clip opnemen!quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:58 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat deed deze meneer eigenlijk in de Kooi?
Eh .. Jaap denk ik.quote:
Nooit gezien!quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:17 schreef Spaarne het volgende:
En kennen we deze nog?
[ link | afbeelding ]
Dat waarzeggertje ofzo van DoB, louai ofzo, een Iranees??quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:17 schreef Spaarne het volgende:
En kennen we deze nog?
[ link | afbeelding ]
Hij lijkt in de verste verte niet op Kenniet, jij of ik naar Hans Anders?quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
God??
OMG hij is het broertje van Brian??
Protege van Brian .. is dequote:Op donderdag 29 mei 2008 00:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
God??
OMG hij is het broertje van Brian??
Z'n naam weet ik niet meer hoor. Hij was een stylist -homo-kapper-allochtoon en kwam met DOB mee. En hij kon de toekomst voorspellen (dacht ie) door je hand te lezen. Eng typ om te zien.quote:
Spuit 11, nog bitte..Larry Barry, Frits Kees..whateverquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:26 schreef Spaarne het volgende:
Zo, ovor het slapen gaan nog even wat LEUKE mannen:
De geile schilder:
[ link | afbeelding ]
De toneelleraar (Michael volgens mij)
[ link | afbeelding ]
Dorus, de fysiotherapeut
[ link | afbeelding ]
En Palma!
[ link | afbeelding ]
Vandaar, als DOB er was, ging ik altijd naar de kapperquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:28 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Z'n naam weet ik niet meer hoor. Hij was een stylist -homo-kapper-allochtoon en kwam met DOB mee. En hij kon de toekomst voorspellen (dacht ie) door je hand te lezen. Eng typ om te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |