bijna goed.... was idd taartquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij een contest tussen Brian en Amanda, deze hadden beiden een soort van (appel)taart gebakken?
Beleggen voor Dummies?quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:33 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor cursus hadden ze hier?
Hoe geld te beleggen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:33 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Weet nog wel dat Huub die ene heel erg droog vond.....quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:38 schreef Desii het volgende:
[..]
bijna goed.... was idd taart
maar de bakkers kloppen niet helemaal
Ik weet het! Ik weet het! Tusen Brian en Claire!quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:38 schreef Desii het volgende:
bijna goed.... was idd taart
maar de bakkers kloppen niet helemaal
Anders Bart en Amanda.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:39 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik weet het! Ik weet het! Tusen Brian en Claire!
Nee, het was veel later...Bart was al weg. Denk dan ook dat het Claire was. Het was in diezelfde tijd dat ze altijd riep dat haar vader zo goed kon koken.....quote:
Huub terug voor de derde keer?quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:37 schreef noekje het volgende:
Bij wiens binnenkomst was dit?
[ afbeelding ]
het knarst in mijn bovenkamer...quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:33 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:39 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik weet het! Ik weet het! Tusen Brian en Claire!
OMG, die cap. Jeeeez, wat was Jaap toen dronken zeg.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:43 schreef noekje het volgende:
Nee, haar blik had gelijk. The day after!
[ afbeelding ]
Maar Bart en Amanda hebben ook een keer een taartbakcompetitie gehad, hoor.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, het was veel later...Bart was al weg. Denk dan ook dat het Claire was. Het was in diezelfde tijd dat ze altijd riep dat haar vader zo goed kon koken.....
quote:Op donderdag 29 mei 200809:36 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie cap van Natasia, vind ik zelf. Ze lijkt zelfs sereen.
Ze keek al bang toen ze op het bordes stond..... en ze bleef bang.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:37 schreef noekje het volgende:
Bij wiens binnenkomst was dit?
[ afbeelding ]
Zou Huub het nog weten?quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:24 schreef Marieke_B het volgende:
Handlezing voor SHE...Huub was eerst..
Let op de laatste voorspelling voor Huub![]()
![]()
José (Palma dus).quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:45 schreef Smash-it het volgende:
Achter wie zat Jaap hier aan?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:45 schreef Smash-it het volgende:
[ afbeelding ]
Palma?quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:45 schreef Smash-it het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |