Herkenbaarquote:Op zondag 1 juni 2008 20:22 schreef Brighteyes het volgende:
Sasha is nog steeds niet kapot van groente of fruithapjes, dus ik heb vandaag maar eens gekeken of hij dan wel pap van een lepeltje wilde eten aangezien de papfles er heel rap in gaat.
En hoewel het er wel beter in ging moest hij eerst ook nog kokhalzen van de pap. Het lijkt dus te komen door de structuur, meer dan door de smaak.
Ach... hij hoeft nog niet, dus ik probeer het zo heel af en toe.
Bijv. als ik zin heb in een fruithapje, want ja... laten staan is zonde.![]()
Hij ligt trouwens nu heerlijk naast me op de bank te brabbelen en te spelen. Even zonder broek en sokken, dat is zo favoriet!![]()
Hier werd het juist door de huisarts aangeradenquote:Op zondag 1 juni 2008 18:58 schreef Stiemie het volgende:
Ik zou voorzichtig zijn met het geven van hoestdrank aan van die kleintjes. Begin van dit jaar is er een en ander over in Radar geweest: http://www.trosradar.nl/index.php?id=uitzending&itemUid=1178
Grappig dat er zoveel verschil toch is. Ruben verslindt alles wat hij te pakken krijgt. Appel, peer, banaan, wortel, bietjes, bruine bonen, noem maar opquote:Op zondag 1 juni 2008 20:22 schreef Brighteyes het volgende:
Sasha is nog steeds niet kapot van groente of fruithapjes, dus ik heb vandaag maar eens gekeken of hij dan wel pap van een lepeltje wilde eten aangezien de papfles er heel rap in gaat.
En hoewel het er wel beter in ging moest hij eerst ook nog kokhalzen van de pap. Het lijkt dus te komen door de structuur, meer dan door de smaak.
Ach... hij hoeft nog niet, dus ik probeer het zo heel af en toe.
Bijv. als ik zin heb in een fruithapje, want ja... laten staan is zonde.![]()
Hij ligt trouwens nu heerlijk naast me op de bank te brabbelen en te spelen. Even zonder broek en sokken, dat is zo favoriet!![]()
Tuurlijk, het is echt geen probleem hoor!quote:Op maandag 2 juni 2008 12:54 schreef Stiemie het volgende:
Ah wat lief van je zeg Beaker! Ik wil donderdag anders even gaan kijken bij Hennes en ook meteen bij de Wibra. Staat je aanbod volgende week anders ook nog?
Wat ik heb begrepen gaan ze nu eerst kijken of we het anders kunnen oplossen, Maar ik heb wel in mijn achterhoofd dat als het niet snel verbeterd dat ie dan waarschijnlijk toch een helm gaat krijgen. Maar dat zien/horen we morgen wel.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:33 schreef Ticootje het volgende:
Over buikslapen...Ik heb als baby ook altijd op mn buik geslapen. Mijn broertje trouwens ook.
Jen wilt niet op haar buik, dat heeft ze dus niet van haar moeder.
Hestria, moet Dennis misschien een helmpje op?
Bedankt Be!quote:
Davinia, ik geloof dat Chris makkelijker is dan ik denk.. Ik zie altijd spoken, in drukke meutes, ergens anders slapen, enzo.. Maar Chris bewijst elke keer dat hij het prima aankan..quote:Op maandag 2 juni 2008 19:54 schreef DaviniaHR het volgende:
DF, lekker weekend gehad! Chris klinkt als een makkelijk kind. En zometeen ook al in de grote autostoel!Zo lang het nog past, wachten we nog ff. Dus nog twee weken of zo...
Ja he? Ze kan soms echt al zo heerlijk helder je aankijken.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:58 schreef Deepfreeze het volgende:
Flower, wat kijkt ze heerlijk helder uit haar oogjes !!
Ik denk dat we hier een zijslaper krijgen. We vinden Chris steeds vaker op zijn zij met een knuffel tussen zijn armen
Stiemie ga je nu al weer rammelen? Ik zag dat Linde toch ook nog maar 10 maanden is? Das toch ook nog wel lief en babyachtig of niet hahaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:16 schreef Stiemie het volgende:
Flowerbox wat een schatje zegPff van kleine babie ga ik toch altijd weer een beetje rammelen
![]()
Hahaha dat hoor ik wel vaker dat anderen zeggen dat het nog maar een baby is, maar ik vind haar al zo grootquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:22 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Stiemie ga je nu al weer rammelen? Ik zag dat Linde toch ook nog maar 10 maanden is? Das toch ook nog wel lief en babyachtig of niet haha
Liefquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:22 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Stiemie ga je nu al weer rammelen? Ik zag dat Linde toch ook nog maar 10 maanden is? Das toch ook nog wel lief en babyachtig of niet haha
Te vroeg gejuigd... Priscil is net ziek naar huis gekomenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:56 schreef Ticootje het volgende:
Lekker is dat he lowerbox? Het is alleen dan weer zo wennen als ze een paar nachten achter elkaar toch weer wakker worden, je bent helemaal gesloopt.
Jen is vandaag gewoon weer naar het kdv. Ik doe vandaag nog even uitzieken. Jen is wel weer helemaal de oude, gister wilde ze toch niet echt goed drinken, maar vandaag was ze helemaal vrolijk en heeft vanmorgen echt goed gedronken.
Het is echt een virusje geweest hier. Jen heeft gewoon buikpijn gehad, vandaar het huilen. Maar ze had geen koorts. Mijn man ook niet, terwijl die ook echt ziek was. Ik heb gister voor pampus gelegen, maar ook geen koorts. Allemaal buikpijn. Gelukkig ontspringt Priscil voor zover de dans nog.
Ze ligt nooit meer ingebakerd nee...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:57 schreef bixister het volgende:
DeLiedje, als ze dat kunnen zijn ze doorgaans ook sterk genoeg om hun hoofdje wel goed opzij te draaien tijdens hun slaap hoor. vanaf een maand of 7 zijn die risico's van buikslapen ook alweer een stuk kleiner meen ik ergens gelezen te hebben. Als ze nog ingebakerd wordt moet je haar dat nu wel gaan afleren/afwennen, want ingebakerde kindjes kunnen moeilijker terugrollen als ze op hun buik gerold zijn; bovendien slapen die vaak wat dieper waardoor ze hun hoofd dus juist niet goed terugdraaien. maar als ze niet ingebakerd is moet je er toch maar op vertrouwen dat ze 't zelf goed regelt. je kunt moeilijk iedere 5 minuten bij d'r gaan kijken.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:16 schreef Ticootje het volgende:
DeLiedje, ik leg Jen weg in een slaapzakje, dan rolt ze moeilijker. En ik trek een lakentje strak om haar heen, kans op rollen is hier nihil.
Bij Floortje werkt dat helaas niet, ze rolt mét slaapzakje (die ze al tijden aanheeft omdat ze ook niet onder de dekens blijft liggenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:24 schreef Deepfreeze het volgende:
Deliedje, wij zijn een slaapzak gaan gebruiken toen Chris begon te rollen, Dan bleef hij in ieder geval warm, en het rollen is dan een stuk moeilijker, kun je weer een paar weken vooruit. En dan zijn ze weer net iets ouder..
Ticootje, beterschap voor jullie ziekeboeg!
Even een reactie hierop: oppaskindje van mijn moeder had ook een scheve schedel en dus een helmpje. Hij had er geen hinder van en zijn schedel is nu gewoon mooi. Je moest eerder uitkijken voor jezelf dan voor hem. Hij ramde met zijn hoofd overal tegenaan (vond ie leuk) en hij deelde graag kopstoten uit. Het enige waar hij even aan heeft moeten wennen is toen hij de helm af mocht. Als hij dan met de rammelaar tegen zijn hoofd beukte (of tegen de muur/spijlen box etc) was het even brullen. Maar ook daar was hij snel aan gewend.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:02 schreef hestria het volgende:
Hier is de fysio net weg, Dennis heeft een afgeplat achterhoofd met aan de rechterkant iets erger. Heb nu oefeningen gekregen en we kunnen dus naar tilburg voor een helm. Aan de ene kant ben ik blij omdat het alleen maar "cosmetisch" is en het geen invloed heeft op zijn ontwikkelingen. aan de andere kant vind ik het ook heel erg zielig om hem zo'n helm te geven zodat ie "mooi" word.
Maar ja hoe erg word hij gepest enz als we het niet doen? lang wachten met beslissen kunnen we ook niet, wand duurt gemiddelt zo'n 2 maanden om de helm te laten maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |