abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 juni 2008 @ 15:46:04 #101
35189 Troel
scherp en bot
pi_59049724
Ticootje, hier eerst ook liever geen hoestdrank, maar hij leefde daar echt van op (Fluimicil junior).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 1 juni 2008 @ 16:36:58 #102
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59050755
Nou we zijn net weer wakker, en slapen doet gewoon wonderen. Het is niet raar dat als je je al niet lekker voelt en je wilt ook nog eens niet slapen, dat je dan gewoon nog vervelender wordt.

We hebben net weer een uurtje geslapen en Jen werd wel weer huilend wakker (ze schrikt steeds wakker, en is dan meteen in een soort paniek, heel even maar) maar ze zag dat ze nog steeds nasst me lag en begon meteen heel vrolijk te brabbelen.

Mijn man daarintegen... Die wordt nu alleen maar zieker, buikpijn, hoofdpijn en spugen...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 1 juni 2008 @ 16:46:43 #103
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59050922
Getsie dat klinkt niet fijn Ticootje Beterschap voor iedereen bij jou thuis.

En Eli je kruipt! Wat goed

Linde is sinds vandaag ineens bang voor de stofzuiger. Zodra die aangaat, gaat ze huilen
pi_59050999
Ticootje beterschap daar!

Linde, stofzuigers zijn toch niet zo eng?
Fake it till you make it...
  zondag 1 juni 2008 @ 18:26:00 #105
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59052665
Jennifer vindt de feestbeesten van de hoogvliet niet leuk... Zodra ze het geluidje hoort gaat ze heel zielig huilen.
  zondag 1 juni 2008 @ 18:58:18 #106
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59053181
Ik zou voorzichtig zijn met het geven van hoestdrank aan van die kleintjes. Begin van dit jaar is er een en ander over in Radar geweest: http://www.trosradar.nl/index.php?id=uitzending&itemUid=1178
pi_59054208
Stiemie dat heeft Jet ook gedaan Alsof ik nooit stofzuiger

eli kan kruipen wat goed!

Jet is weer helemaal haar zelf Vnadaag konden we dan toch mee naar de Efteling waar we een feestje hadden van opa en oma ( 35 jaar getrouwd ) Ik had al afgebeld, maar de koorts was sinds gisterenavond weg en vanmorgen werd ze gezellig wakker ipv heel hard huilen

Ze kan stappen aan de hand Jet loopt
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  zondag 1 juni 2008 @ 19:54:55 #108
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59054280
Beaker!! Wat knap van Jet. En gelukkig is ze ook weer beter.

Ik begin me nu ook wat misselijk te voelen. Bah, vervelend. Straks zijn we allemaal ziek.
Hoe zit het eigenlijk met griep en borstvoeding? Mag dat?
  zondag 1 juni 2008 @ 20:02:29 #109
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_59054429
Je mag doorgaan met voeden, het kan wel zo zijn dat de productie wat afneemt dus ze kan wat vaker komen voor voeding.

Jet wat knap! En Eli al kruipen! Super hoor
Saartje
  zondag 1 juni 2008 @ 20:06:29 #110
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59054500
Jet wat goed dat je kan lopen aan de hand Fijn dat je toch mee kon Beaker, vond Jetje het leuk in de Efteling? Ik snap ook niet hoe ze nou ineens bang van de stofzuiger kan zijn. Ik stofzuig natuuuuuurlijk elke dag Misschien dacht Linde ineens wat is dat voor ding, dat zie ik nooit

Ticootje volgens mij mag je met griep gewoon bv geven juist omdat je dan je antistoffen toch ook meteen doorgeeft aan Jen? Maar er zijn hier vast mensen die het zeker weten of het al dan niet mag
  zondag 1 juni 2008 @ 20:07:16 #111
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59054516
Ja hoor Ticootje, je mag gewoon voeden als je grieperig bent en ook als Jen ziek is is het niet erg.
Rot zeg, blijkbaar waart er een virusje rond bij jullie...
Ik heb helemaal over de kruipende Eli heen gelezen vorige keer, wat goed
En Jet die aan de hand loopt en weer beter is
Was de Efteling wat, Beaker? Afgezien van het familie-feestje natuurlijk, is Jet nog ergens in geweest? Heeft het zin om met zo'n kleintje naar de Efteling te gaan?
.... met gevoel voor drama....
pi_59054576
Nou het was natuurlijk heel mooi weer dus deze moeder heeft voor tassenmeisje gespeeld

Volgens mij vond ze het wel leuk Eigenlijk zijn we alleen maar door het sprookjesbos gelopen en we zijn in het poppentheater geweest
Jet vins al snel iets eng en zet het dan op het huilen, maar dat deed ze niet dus volgens mij vond ze het wel wat!

Dat stappen, das echt zo mooi om te zien

Ticootje niet ziek worden hoor! iig beterschap!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zondag 1 juni 2008 @ 20:13:46 #113
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59054621
Klinkt als een leuk dagje Beaker!

Weet iemand waar je online een beetje leuke zonnehoedjes kan kopen? Ik hou van een beetje stoere, basic hoedjes liefst zonder teksten en die dikke gele beer enzo, maar ik kan niet echt wat vinden.
  zondag 1 juni 2008 @ 20:22:00 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59054774
Sasha is nog steeds niet kapot van groente of fruithapjes, dus ik heb vandaag maar eens gekeken of hij dan wel pap van een lepeltje wilde eten aangezien de papfles er heel rap in gaat.
En hoewel het er wel beter in ging moest hij eerst ook nog kokhalzen van de pap. Het lijkt dus te komen door de structuur, meer dan door de smaak.

Ach... hij hoeft nog niet, dus ik probeer het zo heel af en toe.
Bijv. als ik zin heb in een fruithapje, want ja... laten staan is zonde.

Hij ligt trouwens nu heerlijk naast me op de bank te brabbelen en te spelen. Even zonder broek en sokken, dat is zo favoriet!
pi_59055158
BE Bij Jet gaan 's avonds ook haar broek en sokken uit! Dat is zo leuk om te zien, die dikke billen in dat rompertje

Stiemie, ik heb geen idee! aan mij heb je dus weinig, want ik hou echt van die tuttige Heb er wel een foto van Alleen Jet wil ze absoluut NIET op!

Gevonden! Ik vind zo'n hoedje echt ...tuttig dus maar zo lief!

[ Bericht 35% gewijzigd door Beaker op 01-06-2008 20:54:25 ]
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zondag 1 juni 2008 @ 21:02:08 #116
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59055668
Ik heb voor Anna een baseballcap van Benetton gekocht - een roze. En die houdt ze goed op!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_59055891
Jet wil niks op alles gaat af!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zondag 1 juni 2008 @ 22:28:24 #118
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59057413
Maar zo een bedoel ik hoor Beaker. Ik bedoelde alleen niet een met Winnie de Pooh of iets dergelijks, maar gewoon een effen ofzo. Deze komt bij Zeeman vandaan en daar hadden ze 'm bij ons niet meer. En het leek me ook wel leuk om er dan een andere bij te hebben vandaar.

Linde wil 'm ook niet ophouden dus ik heb er zelf 2 lintjes aan gemaakt die dan met een dubbele strik onder haar kin vastgaat, maar dan nog krijgt ze 'm soms zelf af. Ze heeft alleen ook nog een hoedje nodig voor in haar kastje bij de opvang.
  zondag 1 juni 2008 @ 22:40:31 #119
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_59057701
quote:
Op zondag 1 juni 2008 20:22 schreef Brighteyes het volgende:
Sasha is nog steeds niet kapot van groente of fruithapjes, dus ik heb vandaag maar eens gekeken of hij dan wel pap van een lepeltje wilde eten aangezien de papfles er heel rap in gaat.
En hoewel het er wel beter in ging moest hij eerst ook nog kokhalzen van de pap. Het lijkt dus te komen door de structuur, meer dan door de smaak.

Hij ligt trouwens nu heerlijk naast me op de bank te brabbelen en te spelen. Even zonder broek en sokken, dat is zo favoriet!
Herkenbaar Ik vond/vind de hapjes die ik voor Eli maak ook altijd erg lekker, dus wat hij laat staan smikkel ik met veel smaak op

Jet, je kan al lopen, wat knap!! Fijn dat je ook weer beter voelt!! Beaker, heb je de hele bovenkaak ingesmeerd met dentinox, of was het niet nodig? 4 tanden tegelijk respect! Hier liever niet...

We hadden vandaag housewarming en Eli word echt eenkennig. en hij is van slag door het kruipen. je wereld wordt in een keer zo groot, best wel overewedligend. maar wel leuk, en ik trotse mama!
Het is echt zo ontzettend leuk om aan de andere kant van de akmer te gaan zitten, en dan zie je hem kijken, "jeumig wat een eind", en dan kruipt hij zo naar je toe, en dan lekker knuffelen * smelt *

dus wij feestje om 4 uur, want hij slaapt rond half zes, soms eerder. Nope, half vijf en meneer moest naar bed. zwarte randen onder zijn ogen, kapot van de inspanning. best zielig, maar hij heeft overal doorheen geslapen

Leuk die hoedjes! Wij hebbe een petje van Ralph Lauren (heeft mijn zs meegenomen voor 3 dollar of zo) Wordt ook niet altijd geaccepteerd.

BE, is het een idee om de pap steeds wat dikker te maken? En dan later beginnen met lepeltje?

Trouwens, Stiemie, komt deze pose je bekend voor?

*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 1 juni 2008 @ 23:15:21 #120
35189 Troel
scherp en bot
pi_59058709
quote:
Op zondag 1 juni 2008 18:58 schreef Stiemie het volgende:
Ik zou voorzichtig zijn met het geven van hoestdrank aan van die kleintjes. Begin van dit jaar is er een en ander over in Radar geweest: http://www.trosradar.nl/index.php?id=uitzending&itemUid=1178
Hier werd het juist door de huisarts aangeraden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 1 juni 2008 @ 23:18:24 #121
35189 Troel
scherp en bot
pi_59058791
quote:
Op zondag 1 juni 2008 20:22 schreef Brighteyes het volgende:

Grappig dat er zoveel verschil toch is. Ruben verslindt alles wat hij te pakken krijgt. Appel, peer, banaan, wortel, bietjes, bruine bonen, noem maar op Alleen het eten van bonbebe vindt hij echt niet lekker.
Maar ook echt een mopperend kindje als hij papa en mama ziet eten en zelf niets krijgt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59058912
BE, als Sasha er aan toe is zou je 'm ook eens stukjes van 't een of ander kunnen laten vasthouden zelf, à la Rapley. misschien vindt hij dat wel veel lekkerder. beetje slobberen op een stuk meloen, peer, of (gekookte) courgette. was bij Anna vanaf 't begin een succes. (maar dat was wel pas vanaf 6 mnd dus misschien speelt dat ook nog mee).
pi_59061992
Hier gaat de fruit er heel goed in: Peer met appel (begon zelfs te protesteren toen in een hapje nam ), Banaan met appel en peer, Perzik met banaan enz.
Ook groentehapje gaat goed. Worteltjes, sperziebonen en bloemkool en wat aardappel.
Alleen de broccoli vind hij niet zo lekker dus die probeer ik later wel weer.
Ik maak zelf zijn hapjes. 's Morgens vers fruithapje maken en voor 's avond heb ik al heel wat hapjes kant en klaar in de vriezer staan
Hij vind het erg lekker en zodra hij 6 maand of wat ouder is dan ga ik de groente en fruit meer variëren en wil ik andere soorten erbij doen.

Gisteren een stukje banaan in z'n hand gedaan en een niet gepureerde banaan vond hij ook best lekker

ook gisteren voor de grap de wandelwagen in elkaar gezet en nu weten wij dat hij helemaal plat kan. nadeel is dat hij niet gedraaid kan worden dus hij kijkt van mij af. best balen maar hij ligt er wel heerlijk in
Gelukkig zit er een kijkvenstertje in de kap en kan ik hem zien maar had hem liever andersom gehad.
Vandaag denk ik even testen hoe hij en ik het vinden om zo buiten te lopen

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2008 08:25:10 ]
  maandag 2 juni 2008 @ 08:28:38 #124
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59062046
Jen werd vanmorgen weer helemaal vrolijk wakker.

Alleen nu ben ik dus ziek. Jen heb ik naar het kdv verblijf gebracht, daar kan ze lekker even spelen. Ik lig voor pampus en mijn man ook, dus thuis blijven ging gewoon niet.
pi_59062485
Liande is aan de beterhand! Alleen nog wat verhoging (tussen 37.6 en 38.2) afgelopen weekend en ze slaapt terug iets beter.
Maar wat een week, samen ziek zijn is niet leuk… zo vermoeiend in combinatie met werken en onderbroken nachten.

Ticootje, nu moeten jullie eraan geloven…beterschap! Wij kregen als enige advies van de arts koorts onder controle houden met paracetamol en neusje spoelen met fysiologisch water (wat een drama! Liande verdraagt echt niks rond haar neus)

Kruipende Eli!
Lopende Jet!

Ik heb trouwens dezelfde hoedjes. Het hoedje van Jet en het hoedje van Stiemie (roze vichy-ruitjes toch?) maar Liande houdt er zelf niet zo van, die trekt ze af. Gelukkig zit er aan een hoedje toch een stel touwtjes.
  maandag 2 juni 2008 @ 09:31:27 #126
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_59062730
Saartje ligt al vanaf 17.30 gisteren voor pampus Niet zo gezellig alleen
Ze is er even uitgeweest voor een voeding om 20.00, 23.30 en vanmorgen 7.oo uur maar buiten dat heeft ze alleen maar geslapen
We zijn gisteren een dagje naar een indoorspeeltuin geweest met opa&oma en de kleinkinderen en Saar heeft zich geweldig gedragen. Ze heeft alleen heel even gehuild toen ze ging slapen in de kinderwagen en verder heeft ze op schoot gezeten en een beetje rondgekeken. Ongeloofelijk hoeveel indrukken zo`n kleintje dan opdoet dat ze er zo lang van moet bijkomen!

Beterschap Ticootje
Saartje
  maandag 2 juni 2008 @ 09:44:21 #127
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_59062899
Wat een nieuwtjes het weekend!!

Yade die lekker zelf drinkt
Een kruipende Eli,
Jet aan de wandel
Devin op de fiets
En voor alle andere kindjes een lekker knuffel!!

We zijn lekker een weekendje naar mijn ouders geweest.. Mijn oma was jarig, dus daar een familiefeestje, en Chris heeft zich prima vermaakt. Bij mijn tante op de arm de halve zaal rond, en ook lekker getijgerd. Heeft zich niks aangetrokken van de drukte. En gisteren nog de verjaardag van mijn zusje. Weer een stapel mensen op visite, maar dat ging ook goed. Daar lekker zijn middagdutje gedaan in een campingbedje, maar heeft geen kik gegeven. En iedereen maar zeggen dat hij zo lief is, en vrolijk, en om verliefd op te worden.. Nou dan gloeit mijn moederhart wel eventjes

Als het goed is krijgt Chris deze week zijn nr1 autostoel (en nu hopelijk de goede kleur). Zijn schouders kunnen niet fatsoenlijk meer in de maxicosi. Om de lengte gaat het nog wel. Maar hij is ook al bijna 11 kilo, dus dat moet kunnen. De eerste paar weken gaat hij wel op de meest liggende stand..
Fietsstoeltjes beginnen we toch maar niet aan.. Hij is wel zwaar genoeg, maar zit nog niet lang (kan wel, maar geen interesse). Dus eerst dat zitten maar wat stimuleren in huis, en dan over een paar weekje mee op de fiets.
  maandag 2 juni 2008 @ 09:46:18 #128
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_59062923
Eli enJet Wat knap!

Beterschap aan alle zieke kindjes en ouders. Ziek zijn.

Yade is verhuisd! Een kamertje dichter bij huis/bij de deur, noemen ze het in het ziekenhuis. En haar buurman mag al proefdraaien, de mag morgen misschien al naar huis. De buurman is de 21-ste geboren, dus wij hebben ook weer goede hoop. Ze drinkt steeds meer zelf, ze moet alleen even wat wakkerder worden. Probleem is, ze krijgt eten op vaste tijden en niet wanneer zij wil, dus dat gaat, naar mijn idee, dan wat langzamer als dat het thuis zou gaan. Althans, in mijn theorie dus.
  maandag 2 juni 2008 @ 09:58:24 #129
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_59063115
He Sil, dat is nog beter nieuws!!
Weer een stapje vooruit! Ik hoop dat jullie Yade binnenkort lekker thuis mogen verwennen!!
pi_59063288
Die hoedjes die jullie zoeken (Stiemie) bij de Hennes hebben ze er heel veel. Ik denk ook vast wel op de meisjesafdeling, op de jongens afdeling hangen er ook voldoende neutrale kleuren mocht het er niet zijn bij de meisjes afdeling.

Nathan geniet echt van een groentenhap of fruithap. Hij weigert zelfs de fles om eerst een hapje te krijgen. Nu al uitgekookt hahahaha. Vanaf wanneer mogen ze eigenlijk brood? Ik ben echt alles vergeten van 4 jaar geleden, pfff zwanger zijn heeft mijn geheugen aangetast. En nee ik ben niet zwanger mochten jullie het verkeerd lezen. Maar ik heb nog altijd giga geheugenverlies.
  maandag 2 juni 2008 @ 10:14:40 #131
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_59063372
Sil goed hoor, ik hoop dat het allemaal snel gaat en jullie straks lekker thuis zitten.

Ik heb ff een kort vraagje geven jullie prutjes groente en fruit, geprakt of zo uit het vuistje?

Ga nu weer rennen gaan kijken voor hekwerk voor het dakterras jeh eindelijk komt er schot in.
  maandag 2 juni 2008 @ 10:20:56 #132
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_59063506
Faja, meestal wordt brood vanaf 7 maanden geadviseerd, maar niet voor de 6 (ivm tarwe/gluten ofzo).. Wij zijn met 6mnd en een week begonnen. En dat ging gelijk goed..

Saint, Wij gaven in het begin het fruit en groente uit de staafmixer.. Tegenwoordig steeds meer geprakt, als de groente zich tenminste laat prakken, anders even snel door de mixer. We maken het dus langzaamaan grover.
Alleen banaan geven we wel uit het knuistje..
  maandag 2 juni 2008 @ 10:24:27 #133
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59063585
Saartje ben je nog steeds aan het ?

Wat een goed nieuws Sil Da's weer mooi een stapje dichterbij lekker thuis.

Faja bedankt voor de tip! Ik ga donderdag maar eens bij Hennes kijken

Klinkt als een fijn weekendje zo Deepfreeze! We hadden zaterdagavond ook een verjaardag van mijn schoonvader en ik voelde me soms bijna gloeien van trots omdat de ooms en tantes Linde allemaal zo lief en makkelijk vonden

Eli wat ben je aan het doen? (de foto wil op mijn werk maar voor de helft inladen )
pi_59063885
toch effe een tvp...
  maandag 2 juni 2008 @ 11:14:39 #135
35189 Troel
scherp en bot
pi_59064801
Hier wordt de boel gepureerd, maar dat is ook omdat ik he gevoel heb dat Ruben er anders niet mee kan aangezien hij geen tandjes heeft

Fysio is net geweest en Ruben doet het prima!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 2 juni 2008 @ 11:20:50 #136
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_59064916
Goed nieuws Troel & Sil
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  maandag 2 juni 2008 @ 11:26:35 #137
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_59065050
Nou ze is wakker hoor

Fijn Troel en Sil wat een goed nieuws! Lekker dat Yade het zo goed doet!
Saartje
pi_59066613
Troel & Sil goed nieuws!

Stiemie, ik ga straks even naar het centrum. Moet ik kijken of ze die hoedjes nog hebben dan stuur ik er wel 2 op Geen probleem!

Die van Jet heb ik gekocht bij de Wibra!

Saar, slaapkoppie! Volgens mij ligt het aan het weer, Jet slaapt ook alleen maar ...
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  maandag 2 juni 2008 @ 12:54:09 #139
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59066923
Ah wat lief van je zeg Beaker! Ik wil donderdag anders even gaan kijken bij Hennes en ook meteen bij de Wibra. Staat je aanbod volgende week anders ook nog?
pi_59067191
quote:
Op maandag 2 juni 2008 12:54 schreef Stiemie het volgende:
Ah wat lief van je zeg Beaker! Ik wil donderdag anders even gaan kijken bij Hennes en ook meteen bij de Wibra. Staat je aanbod volgende week anders ook nog?
Tuurlijk, het is echt geen probleem hoor!

Ik hoor het wel!

mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_59067548
Hier het fruit zoveel mogelijk uit het vuisGroente prak ik op het moment, mevrouw vindt het prima en ze krijgt wat meer binnen en ik kan wat makkelijker dingen combineren. Kook vaak iets van 3 porties en dan kunnen er 2 de vriezer in voor later. tje.
Brood gaat sinds een week met smaak erin, beetje boter erop, ik snij het doormidden en dan in repen. Die werkt ze vrij makkelijk weg.

Yade weer wat dichter bij huis, goedzo meisje, zet em op .

Ruben goedgekeurd door de fysio.

Stiemie, misschien hebben ze ook wel zoiets bij de VenD. Ik heb nu zo'n bandanaatje, maar als de zon zo schijnt is iets met een rand denk ik lekkerder, qua zon tegenhouden...
Fake it till you make it...
  maandag 2 juni 2008 @ 13:47:41 #142
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_59068302
Chris heeft zo'n baseball cap tegen de zon.. Die laat hij meestal wel zitten, alleen als hij zich verveelt dan gaat hij aan zijn pet prutsen.. Maar die stoffen hoedjes staan wel schattiger bij meisjes..

Net weer een hele vieze luier... Ik hoorde het al borrelen tijdens het broodeten, en hoopte zo op lucht. Maar helaas Het zat al in zijn broekspijp. Die tandjes mogen van mij nou wel doorkomen. Of het is natuurlijk het rare weer...
  maandag 2 juni 2008 @ 13:54:03 #143
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59068481
Beaker ik vind het echt zo lief van je

Kan ook een virusje zijn hoor Deepfreeze. Hier heeft Linde ook 1 dag van die luiers met poep tot tussen haar schouders gehad, dus we dachten al...Zou het dan toch eindelijjk???? Maar nee

Zo'n stoere baseballcap lijkt me ook leuk, maar die wil ze vast al helemaal niet ophouden
pi_59068851
mmmhhh Gabi is nu 4,5 week en merk dat ze soms niet wil slapen op hara rug (wakker en spartelen) echter als je haar dan op haar BUIK legt brabbelt ze nog wat en valt dan poeslief in slaap...

maar ja ze is pas 4 weken dus echt buikslapen lijkt me niet verstandig...
  maandag 2 juni 2008 @ 14:46:16 #145
35189 Troel
scherp en bot
pi_59069742
Als dat de enige manier is om te slapen zul je soms wel moeten tinny
Het zoontje van mijn baas heeft al vanaf zijn geboorte alleen opzijn buik willen slapen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59071893
Hier ook een buikslapertje Tinny...
precies hetzelfde wat jij zegt, zeer moeilijk in slaap te krijgen op zijn rug... En op de buik (al danniet op je buik op de buik vanpapa of mama) zo in slaap...
Hier was het zo erg dat meneer zich na een maand van rug naar buik kon draaien. We hebben het maar zo gelaten. Hij is vanaf het begin heel sterk in zijn nek geweest. En sinds we hem wegleggen op zijn buik slaapt hij veel makkelijker zelf in. TSja papa en mama zijn ook buikslapers...
  maandag 2 juni 2008 @ 17:54:20 #147
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_59073966
/meldt

Tinny, Ethan rolde zichzelf ook vanaf een week of 4 van z'n rug naar zijn buik. We hebben nooit echt actief moeite gedaan om hem het rollen of buikslapen te beletten, vaak vond ik de oplossingen/tips om hem maar op z'n rug te laten blijven nog gevaarlijker dan het buikslapen zelf Overigens ging hij na een paar weken weer op zijn rug slapen en dat doet hij nog steeds (tenzij hij in slaap valt tijdens het spelen, dan ligt hij in de meest onmogelijke posities )
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  maandag 2 juni 2008 @ 17:56:25 #148
156412 hestria
erg gastvrij
pi_59074019
Wat goed dat Yade zelf drinkt
en Eli lekker kruipen, Jet lekker stappen.
Ruben die het zo goed doet, en saartje die lekker slaapt!!!
en alle andere die ik nu nog vergeten ben!!

Hier een jongetje met knalrode wangetjes en elke luier lekker slap, en wat zie ik, een heel scherp wit puntje!!! Het eerste tandje!!!
Verder heeft meneer zaterdag voor het eerst een fruithapje op, had een peer gepureert en die heeft ie helemaal opgegeten alsof ie al jaren eet.
Morgen komt hier de fysio ben benieuwt wat ze/we gaan doen aan zijn hoofdje.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  maandag 2 juni 2008 @ 19:31:25 #149
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_59076207
Bedankt voor de antwoorden op het bijvoeden. Zoë krijgt nu sinds het weekend als wij avond eten 1 sperzieboon. Geweldig om te zien wat daar mee gebeurt. Ze vind het leuk en ook wel lekker denk ik.
Maar er worden bij mijn in de omgeving alleen maar hapjes en prakjes gegeven dus was benieuwd of hier mensen waren die het gewoon uit het vuistje geven.

Tinny, Zoë sliep alleen op haar zij. En dat werd sterk afgerade maar ja wat moet je dan. Ten eerste wilde ze niet op haar rug omdat ze zo een last had van haar reflux ten tweede vond ik het dood eng dat ze zou spugen en stikken in haar spuug als ze niet op tijd draaide.
En pas sinds 2 wk slaapt ze op haar rug of draait ze zelf op haar zij.

succes
  maandag 2 juni 2008 @ 19:33:55 #150
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59076259
Over buikslapen...Ik heb als baby ook altijd op mn buik geslapen. Mijn broertje trouwens ook.
Jen wilt niet op haar buik, dat heeft ze dus niet van haar moeder.

Hestria, moet Dennis misschien een helmpje op?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')