quote:
Op zondag 1 juni 2008 20:22 schreef Brighteyes het volgende:Sasha is nog steeds niet kapot van groente of fruithapjes, dus ik heb vandaag maar eens gekeken of hij dan wel pap van een lepeltje wilde eten aangezien de papfles er heel rap in gaat.
En hoewel het er wel beter in ging moest hij eerst ook nog kokhalzen van de pap. Het lijkt dus te komen door de structuur, meer dan door de smaak.
Ach... hij hoeft nog niet, dus ik probeer het zo heel af en toe.
Bijv. als ik zin heb in een fruithapje, want ja... laten staan is zonde.

Hij ligt trouwens nu heerlijk naast me op de bank te brabbelen en te spelen. Even zonder broek en sokken, dat is zo favoriet!
Herkenbaar

Ik vond/vind de hapjes die ik voor Eli maak ook altijd erg lekker, dus wat hij laat staan smikkel ik met veel smaak op

Jet, je kan al lopen, wat knap!!

Fijn dat je ook weer beter voelt!! Beaker, heb je de hele bovenkaak ingesmeerd met dentinox, of was het niet nodig? 4 tanden tegelijk respect!

Hier liever niet...

We hadden vandaag housewarming en Eli word
echt eenkennig.

en hij is van slag door het kruipen. je wereld wordt in een keer zo groot, best wel overewedligend. maar wel leuk, en ik trotse mama!

Het is echt zo ontzettend leuk om aan de andere kant van de akmer te gaan zitten, en dan zie je hem kijken, "jeumig wat een eind", en dan kruipt hij zo naar je toe, en dan lekker knuffelen * smelt *

dus wij feestje om 4 uur, want hij slaapt rond half zes, soms eerder. Nope, half vijf en meneer moest naar bed. zwarte randen onder zijn ogen, kapot van de inspanning. best zielig, maar hij heeft overal doorheen geslapen

Leuk die hoedjes! Wij hebbe een petje van Ralph Lauren (heeft mijn zs meegenomen voor 3 dollar of zo) Wordt ook niet altijd geaccepteerd.
BE, is het een idee om de pap steeds wat dikker te maken? En dan later beginnen met lepeltje?
Trouwens, Stiemie, komt deze pose je bekend voor?

![]()