abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58987851
Faja, waar in frankrijk gaan jullie heen? En wanneer?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_58988359
De Ardeche, Ruoms heet het plaatsje geloof ik. We vertrekken vrijdag de 13e.
pi_58988803
Faja, daar ben ik 3 jaar geleden geweest. De Ardeche is echt prachtig (alleen het weer niet altijd). Wij gingen vaak naar Pont 'd ark, daar kun je op een "strandje" zitten en daar was het water warmer als het zwembad water.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pont_d'Arc
  donderdag 29 mei 2008 @ 14:52:40 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58988995
flowerbox, ze staat erbij hoor!
pi_58989221
Jelly, wat klinkt dat heerlijk!!!

Hallo flowerbox

Kersje, dat hoera leren lijkt me ook zo leuk.. En die halve groet is hopelijk een tussenfase

Chris heeft tot 12 uur geslapen (vanaf half 10), en ligt nu net weer.. Weer de hele kamer rond getijgerd.. En lekker vrolijk
pi_58989300
Ik kan me niet meer herinneren wanneer Morgaine haar eerste woordje zei, volgens mij pas na 6 of 7 maanden (en het was geen papa of mama maar Dido, onze hond) maar het valt mij op dat Nathan steeds maar dada roept, echt constant. Zou toch nu niet al kunnen zijn dat ie praat?
pi_58990579
Lekker slapende kindjes .

Faja, Mirte doet ook steeds "dadadadadada" en "tatatata" en af en toe wat andere klanken ook nog .
Fake it till you make it...
pi_59008253
Ik kom jullie even weer vervelen met maarten want ik ben zo blij voor mezelf en vooral voor hem
Gisteren ging het overdag zoveel beter alleen laat in de middag en 's avonds wilde het niet. Ik denk omdat z'n papa weer thuis was.
Z'n papa heeft hem zlefs naar bed kunnen brengen zonder huilen en dat was ook al zo geweldig omdat hij hem niet meer wilde toen met die rotsprong.
's avonds om 8 uur was hij op en hup naar boven schone luier, pyama aan, slaapzak en flesje.
Hij had nog niet eens de helft op of hij lag in m'n armen te slapen

Tja helaas dat het "je moet zelluf in slaap vallen in bed" even niet doorging maar kon hem moeilijk wakker maken
Hij kwam wel vanacht om half 5 en was zo aan het wroeten in bed dat hij overdwars lag en jah dat slaapt niet fijn.
Stug weer recht in bed en hij stug weer dwars dus hem maar in het midden van het bed leggen (doe expres aan de zijkant anders gaat hij op z'n buik en na 2 keer zelf terug gaan lukt het hem niet meer om op zijn rug te rollen) en ja hoor nog geen minuut later meneer op z'n buik dus weer aan de zijkant en gelukkig na een hoop gebrabbel sliep hij weer......wat een verhaal

Vanochtend om ongeveer 10 over 10 naar bed en 1 x geweest en daarna sliep hij
Nu is hij net wakker en ik wacht heel even want of hij slaapt nog weer verder en zo niet dan haal ik hem op.

Het werkt echt zo goed!!
Niet bij de eerste gaap of oogjes wrijven naar bed. Ik wacht gewoon nog een half uur of langer en hij geeft bijna zelf aan dat hij moe is en wil slapen. En als het na een half uur elke 5 minuten naar hem toe niet wil dan weer naar beneden.

Happy Happy Joy Joy

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2008 11:12:15 ]
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:22:30 #59
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59008491
Wat fijn dat het zo goed gaat met Maarten!

Ik was vanmorgen de kat kwijt en heb me een ongeluk gezocht. Lag ie uiteindelijk in de buggy te slapen die ik al had uitgeklapt om Linde naar de opvang te brengen Hij bleef zelfs gewoon liggen toen ik een rondje met hem door het huis ging rijden
pi_59009359
Even vooral meegelezen en niet meer gepost wegens examen en verhuisdrukte (en dus gauw ook een tijdje internetloos)...

Weer heel wat vrolijke verhalen (Jet allergievrij! Maarten die weer beter slaapt! Brabbelkontjes en zwaaiertjes!)en leuke vooruitzichten (vakantie)

Gisteren met Liande naar het CB: 8400 g en 72cm groot, ze doet het goed.
Alleen in het fietsstoeltje mag ze volgens hen nog niet, zelfde regel als met autostoeltjes: vanaf 9 kg

Aan dit tempo (ongeveer 300 g per maand) is ze dan al bijna een jaar. En ik wil zo graag op pad met haar...
pi_59009699
Maar fietsstoelje is toch ook belangrijk dat ze goed zelfstandig kan zitten? Mikael was met 9 maand ook nog geen 9 kilo maar die kon met 7 maand al zelfstandig gaan zitten. Dus hij mocht wel gewoon mee op de fiets toen.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 12:35:17 #62
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59010076
Linde is nog geen 9 kilo maar ze gaat soms al mee op de fiets hoor. Geen uren, maar gewoon een klein stukje. Ze kon goed zelfstandig blijven zitten, dus dan mocht ze in het fietsstoeltje
  vrijdag 30 mei 2008 @ 12:36:08 #63
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_59010093
Iskjes, als Liande zelfstandig kan zitten en niet omkukelt als het met haar hoofd draait, mag ze mee op de fiets. Volgens mijn cb...
DF, fijn dat Chris ook weer beter is!
Ardenlyn, wat fijn dat Maarten het zo snel oppakt! Eli ligt ook altijd erg fijn met zijn kop tussen de spijlen geramd.
Stiemie, je hebt gewoon een hele slimme kat! Is Linde nu helemaal uit de lappenmand?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 12:46:09 #64
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59010368
Linde is weer helemaal beter. Al had ze gisteren ineens weer wat verhoging en wat vieze poepluiers die doorliepen tot op haar rug. Maar we hopen nu gewoon dat dat betekent dat er ein-de-lijk echt een tandje gaat komen (al kon ik gisteren nog niks ontdekken, maar zou het nu dan toch echt gaan gebeuren???)

We hebben ook van vsm een kuurtje gedaan om haar weerstand wat te verhogen. Dus hopelijk blijft het nu even goed gaan *klop-klop-klop* op ongelakt hout

Ze trekt zich nu op aan de spijlen van de box maar dan komt ze niet verder dan tot op haar knietjes. Ziet er dan zo zielig uit want de gaat dan hard wiebelend aan de tralies zitten jammeren omdat het niet lukt Net een kleine gevangene

Is Eli ook weer helemaal vrij van alle spikkels?
  vrijdag 30 mei 2008 @ 14:03:17 #65
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59011959
pff.... Jen had net een poepbroek! Het zat tot aan haar nek! Ik heb wel eens dat de luier het niet aan kan, maar dit.. Ongelofelijk. Het was ook niet meer met een doekje schoon te maken, hup in bad.

Echt dat er zoveel uit zo'n klein mensje kan komen! Ik was jaloers!
pi_59015433
Lol Ticoo, wat zal ze opgelucht zijn geweest dat ze dat kwijt was!

Ardenlyn, wat fijn dat Maarten het zo goed doet.

Mirte lag net met haar kontje de lucht in, ze ligt nu het boxkleed te onderzoeken, slapen op je buik kan ook in bed (wel handig als je zo draait alsdoor) en ze kletst tegen speelgoed, mensen of gewoon een end in de ruimte . Ben nog steeds zo vlieft
  vrijdag 30 mei 2008 @ 22:59:35 #67
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59023410
Ardenlyn Ren & Stimpy

Wiebelende Linde in de box
Ik vond het altijd lijken alsof hij onder stroom stond als hij zo aan wiebelen was...
Zo spannend, we hebben een fietsstoeltje van Lois gekocht en morgen gaan we het voor het eerst uitproberen
Ik heb de hele dag al voorpret, nu maar hopen dat Devin het ook leuk gaat vinden en niet gaat huilen ofzo.

En Iksje, Devin is bijna 9 kilo, maar zit al een paar weken in de 2e fase autostoel. Hij begon al te huilen als hij de Maxi cosi zag en vond het verschikkelijk erin te moeten. Door zijn lengte zat hij er ook niet zo comfortabel meer in en staren naar de achterbank was niet spannend genoeg voor hem. Autorijden is er een stuk leuker op geworden voor hem sinds hij in de "grote" stoel zit
.... met gevoel voor drama....
  vrijdag 30 mei 2008 @ 23:54:51 #68
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_59024661
Wat leuk, Kersjes!! Devin vindt het vast hartstikke leuk

Ethan (ik schat tegen de 11 kilo?) zit nog steeds in de maxi cosi - het is niet echt ruim, maar ik heb ook niet het idee dat ie onwijs klem zit ofzo en hij protesteert ook nog niet dus laten we het voorlopig nog maar zo
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_59027286
Wiebelende Linde! Ik vond het er bij ons wel lief en grappig uitzien, zo'n kleine gevangene
En hopelijk is ze ook weer beter ondertussen.

Liande zit al twee maand stevig zonder steun... da's dus het probleem niet.
En in de maxi-cosi past ze nog prima, daar protesteert ze niet in. (ze kunnen er toch in tot hun hoofdje over de rand komt dus laat ik haar maar even)
Aan de andere kant wil ze ook altijd alles zien, en ik zou ook maar kleine eindjes fietsen, geen 10km ofzo.
Misschien toch al stilaan uitkijken naar een stoeltje, want ik wil best graag met haar kunnen fietsen. Is toch ergens makkelijker dan te voet

Hopelijk vannacht de laatste lastige nacht... sinds dinsdag maakt Liande koorts (we zijn allebei snipverkouden), vooral naar de avond toe. En dat wreekt zich 's nachts: veel wakker worden, veel huilen, moeilijk te troosten
Ze is door de arts van het cb nagekeken, die vond niks en de kinderarts vond een dag later ook niks, al zag haar keel een beetje rood, maar we konden niks meer doen dan wat paracetamol geven. Pfff echt slopende nachten zijn het geweest.

En vandaag verhuisdag! De laatste keer in ons appartement!
  zaterdag 31 mei 2008 @ 08:47:56 #70
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59027593
Oef Iksje, wij hebben hier precies hetzelfde gehad: koorts, doorwaakte nachten, haast ontroostbaar huilend ziek kleintje Gelukkig lijkt Devin weer helemaal opgeknapt, ik hoop dat Liande snel zal volgen. Paracetamol geven en opletten dat je er zelf niet ook aan onderdoor gaat. Zo'n ziek hummeltje is echt slopend
Succes ook met de verhuizing!

Oh, ik wil trouwens nog even zeggen dat wij hier geen Maxi Cosi hadden in het begin, maar de Mutsy-variant. Die is ietsjes kleiner dat de "echte", vandaar dat het zelfs voor mijn scharminkeltje een beetje krap begon te worden.

Devin zit onder de muggenbulten
Gister had hij er al 6, dus gisteravond op muggenjacht geweest in zijn kamer en we hadden er een....dachten we. Vanochtend bleek hij er nog een paar bij te hebben gekregen. Zo sneu, de bulten zijn ook best groot.
  zaterdag 31 mei 2008 @ 09:13:38 #71
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_59027716
Yade is van de monitor af en heeft gisteren ruim 70 cc uit de borst gedronken!
  zaterdag 31 mei 2008 @ 09:38:50 #72
35189 Troel
scherp en bot
pi_59027866
Goed Nieuws!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 31 mei 2008 @ 09:39:44 #73
35189 Troel
scherp en bot
pi_59027872
En ja hoor. Meneer kan zich nu een tijdje omdraaien op zijn buik. Maandag komt de fysio en hij heeft inmiddels door hoe zijn hoofd omhoog moet

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59028101
Silmarwen, wat goed van Yade , weer een stapje dichter naar huis!

Troel, zal je altijd zien .
  zaterdag 31 mei 2008 @ 10:32:31 #75
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_59028252
Och, wat sneu Iksje.. beterschap voor Liande

Yade goed nieuws!!

Hehe Troel, Ruben is gewoon een beetje dwars

Kersjes, vervelend he die muggen?? Ze zitten hier ook, en ook al hebben we vorig jaar de vijver weggehaald, die dingen blijven maar rondhangen een paar weken geleden dacht ik even dat hij de waterpokken had, maar het bleken dus muggenbulten te zijn zie foto:

Red de zeehond!
pi_59028300
Wat goed van Yade!

En ook van Ruben
  zaterdag 31 mei 2008 @ 13:07:40 #77
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59030119
Silmarwen, wat goed van Yade

Troel, dat moet vast een beetje een opluchting voor jullie zijn. Geen gedoe met fysio, meneer heeft het gewoon zelf uitgevonden

Over fysio gesproken: Ik hoorde laatst dat in Israel baby's die wat later zijn met kruipen tegenwoordig standaard fysio krijgen. Kruip-les Maar ja, ze hebben daar wel meer rare trends. een tijdje terug had ineens iedereen een billen-doekjes-verwarmer in huis

Agossie, Ethan.... Grappige fles trouwens.

Fietsen met je kleintje is leuk
Na 5 minuten gefriemel, gewurm en innerlijk gevloek door mijn zere rug zat meneertje eindelijk in het zitje. En toen moesten we de box nog uit
Maar ja, het is gelukt en we hebben zeker 'n half uurtje heerlijk gefietst. Devin zat alle kanten op te kijken, te wijzen met z'n vingertje en was helemaal stil van alles wat hij zag. We hebben veel rechte stukken gefietst en stoplichten omzeild, op-en afstappen gaat best moeilijk nog. En ik heb zelf al 'n kleine 1 1/2 jaar ofzo niet meer op een fiets gezeten, dat is het wel even wennen hoor!
We zijn ook nog naar de kinderboerderij geweest met mijn vader en kleintje ligt nu heerlijk te slapen.
Als hij straks wakker is gaan we weer fietsen
pi_59030373
Maarten en Yade

Hier een zieke Jet. Ze heeft sinds afgelopen donderdag koorts ( doorlopend 39.4 tot 40 ) ik geef wel paracetamol, maar dat slaat niet erg aan Ben donderdag bij de HA geweest en die vond dat ik het aan moest kijken en als ze koorts blijft houden ik weer contact op moet nemen. In dit geval is dat de HAP, die heb ik vanmorgen gebeld en die vonden ook dat we het aan moesten kijken.
Ze wil niet eten ( vind ik oke ) maar ze heeft vanaf vanmorgen 7 uur alleen maar 120 cc melk op,meer wil ze niet.

Wat moet ik nou? Nu ligt ze weer te slapen ....... dat is eigenlijk alles wat ze doet!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_59035464
Vervelend Beaker....ik zou zelf geen melk geven, maar wat anders. Als de meiden niet lekker/ziek zijn, dan drinken ze ook geen melk. Hebben ze dan geen zin in.

Hoe is het nu ? Ik zie dat je berichtje van vanmiddag is....???
  zaterdag 31 mei 2008 @ 19:38:14 #80
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_59036498
Yade, wat goed!!! Keep up the good work en je mag snel naar huis!
En Ruben, goede timing
Devin, nog lekker gefietst?
Jet en Liande, snel beter worden hoor!
Wij hebben trouwens ook nog de groep0 maxi-cosi. is niet meer te tillen, maar wel het veiligst... En hij accepteert het nog, dus nog eventjes.

ELI KRUIPT!!!

En op een tempo alsof hij nog nooit ander heeft gedaan
Tja, als je het doet, doe je het goed, he?
Het varieert van voorttrekken aan de armen en beentjes niet echt gebruiken, tot met armpjes en beentjes naar voren klauteren. En we hebben alles op video
En de handstand is inmiddels op platte voetjes, met gestrekte benen. Net alsof hij ieder moment kan gaan staan!

Had ik trouwens al verteld dat Eli zich heeft opgetrokken tot staan? Terwijl hij in bad zat? Volgens mij heeft hij overlegd met Linde, staan in bad is leuk
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zaterdag 31 mei 2008 @ 20:30:04 #81
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59037460
Beaker, ik zou Jet ook gewoon wanneer ze wakker wordt wat te drinken geven. Beetje diksap of wat je normaal ook geeft. Gewoon veel aanbieden. Elke slok is er een!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zaterdag 31 mei 2008 @ 20:42:07 #82
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59037630
Jen is verkouden.. Haar oogje traant... Is er iets dat ik moet doen?

Haar oogje maak ik wel schoon met gekookt water en ziet er al beter uit als vanmorgen.
  zaterdag 31 mei 2008 @ 20:44:59 #83
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59037690
Ticootje, volgens mij doe je precies wat je moet doen! Met een steriel gaasje en afgekoeld gekookt water schoonmaken.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zaterdag 31 mei 2008 @ 21:15:16 #84
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59038251
Aan de verkoudheid zelf niets doen?

Ze is nog zo klein, en ik vind het toch wel een beetje zielig, zo niezen en hoesten. Vannacht werd ze ook elk uur wakker en ze voelde zich echt niet lekker. Ik heb haar om 5 uur maar bij me genomen, toen wilde ze wel langer dan een uur slapen. Ze heeft vandaag ook best veel geslapen.

Er heerst volgens mij verkoudheid?
  zaterdag 31 mei 2008 @ 21:20:31 #85
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59038336
Oh, ik dacht alleen de oogjes.

Ik zou zoutoplossing neusspray halen, om de neus vrij te maken en het slijmvlies wat te behandelen. Dan het hoofdeinde van haar bedje wat omhoog, zodat ze wat schuin ligt (dmv boeken of handdoeken onder de poten of matras). Je kan ook nog een doorgesneden ui naast haar bed leggen, houdt de neus ook vrij. En verder kun je niet zo heel veel. Als ze heel veel last blijft houden, dan even naar de ha, die kan je dan wat middeltjes geven (neusdruppels, ventolin) om het eventueel te verlichten. Het belangrijkste is dat ze blijft drinken en niet uitdroogt (dus goede plasluiers houden).

Kusje voor alle zieken!
  zaterdag 31 mei 2008 @ 21:38:46 #86
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59038651
Gelukkig doet ze inderdaad heel goed drinken. Omdat ze zich niet lekker voelt is ze wat hangerig en dus hangt ze nu steeds aan me. Ze drinkt toch nog steeds zo'n 8 keer per dag, dus ik maak me geen zorgen om uitdrogen.

Trouwens, voor de nacht heb ik pampers baby dry, maat 3. Die zouden tot 9 kilo moeten werken, maar ik heb nu al een flink aantal keer dat de romper toch nat is. Maat 4 lijkt me zo groot... Ik stond vandaag echt te twijfelen bij de luiers, ik heb toch nog een keer maat 3 gekocht. Het kan toch niet zo zijn dat ze zoveel plast dat ze luiers voor 9 kilo+ nodig heeft?
Overdag heeft ze new born maat 3 en dat gaat wel goed, die zijn tot 7 kilo en natte rompers heb ik nog niet gehad (niet raar omdat ze elke 2 of 3 uur een schone luier krijgt. Maar de baby dry zouden tot 12 uur droog moeten houden. Iemand suggesties?
  zaterdag 31 mei 2008 @ 21:49:20 #87
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_59038794
Ik zou gewoon een maatje groter proberen Ticoo. Mochten ze echt te groot zijn, bewaar je ze voor over een paar weken. Ik let nooit op het aantal kilo's, alleen op de de pasvorm.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_59038835
Toch maat 4 kopen, of eens inlegluiers proberen?
pi_59038981
Je zou ook voor de nacht maat 4 kunnen gebruiken en overdag maat 3.
pi_59039392
Toch maar ff naar de HAP geweest, want ze bleef aan 1 stuk door huilen vanmiddag .... Heeft even naar haar gekeken en gelukkig heeft ze niet weer een oorontsteking!

wel staan er 4 boventanden op doorkomen dus ik denk dat dat het is Nu ligt ze heerlijk te slapen in bed

Ik zla haar inderdaad iets anders aanbieden dan haar melk

Ticootje, zoutoplossing werkt wel en misschien kun je van VSM een hoestdrankje geven?
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_59039435
Tico, Meike heeft dat ook gehad, die volle luiers sochtends. Wij doen haar snachts ook een maatje grotere luier aan. Het komt bij Meike ook vooral doordat ze op de buik ligt te slapen, want aan de voorkant is de boel nat en achter niks. Het merk luier doet ook nog wel wat, want een pamper houdt het hier echt niet.
Ze heeft nu voor de nacht luiers van de Lidl, zo ongeveer de enige luier die het houdt!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 1 juni 2008 @ 00:01:39 #92
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_59040915
Ik heb nu voor Saar de luiers van C1000 en dat zijn de enige die haar droog houden. Ze was elke ochtend nat en overdag, ook vlak na het verschonen, voelde ze soms alweer klam aan met zo`n beetje alle andere luiers.

Saartje wil zitten Elke keer als ik haar in de wipstoel zet gooit ze zichzelf naar voren met een moeilijk kijkend hoofd
Saartje
  zondag 1 juni 2008 @ 08:11:53 #93
35189 Troel
scherp en bot
pi_59043702
Ruben heeft nog maatje 3. Die van de Etos zijn prima, maar we hebben goedkope pampers op de kop getikt dus die draagt ie nu. Active fit en Baby dry. Dat gaat prima, 's nachts is hij niet overdreven nat en hij kan 's ochtends rustig eerst zijn fles hebben om hem daarna te gaan verschonen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 1 juni 2008 @ 08:12:25 #94
35189 Troel
scherp en bot
pi_59043705
Maneki, handig is dat he, van die snijdende tuigjes in jezelf ? Ruben probeert dat ook in de Maxi-Cosi en overal waar hij de kans krijgt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59043885
Wat goed van Yade Silmarwen
  zondag 1 juni 2008 @ 12:25:09 #96
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59045755
Vervelend dat Jet en Jennifer niet zo lekker zijn...
Hopleijk zijn ze snel weer opgeknapt.
  zondag 1 juni 2008 @ 12:25:17 #97
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59045759
Jen wil ook zitten. Als ik haar bij me leg, dus half omhoog, dan komt ze in 1 ruk omhoog. Ze traint in elk geval haar buikspieren goed, want liggen is stom!

Ze rolde vanmorgen trouwens van rug naar buik. Maar volgens mij was dat 1 malig. Ze is wel flink aan het oefenen, dus het is haar nu 1x gelukt.

Ze is trouwens al de hele ochtend aan het huilen. Ze is vreselijk moe, voelt zich niet lekker en kan niet in slaap komen. Arm ding. Ik ga nu eerst even weer een kind geruststellen...
  zondag 1 juni 2008 @ 13:04:57 #98
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_59046505
Och arme Jennifer - hopelijk voelt ze zich snel wat beter!

Hoe is het met Jet?
Red de zeehond!
  zondag 1 juni 2008 @ 13:24:35 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59046861
Eli kruipt! Wat goed joh!

voor alle zieke kindjes.
Hier hebben we het laatst toen Sasha ook flink vol zat gedaan met neusspray en het bedje schuin.
Had nog wel de ha gebeld vanwege een naar hoestje, maar hoestdrank hielp toch niet volgens haar dus we konden het beter zonder nog even aanzien. Inmiddels is het idd ook al weer bijna weg...
  zondag 1 juni 2008 @ 14:20:10 #100
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59047927
Ja BE, het is hier ook vooral hoesten en niezen. Hoestdrank geef ik liever niet. Ik kijk het gewoon even aan, ze heeft geen koorts. Ik zal zo eens in haar mondje kijken, misschien een tandje op komst?

Na mijn vorige post heb ik haar uit bed gehaald. Mijn man lag naast haar, maar ze bleef huilen/gillen. Kijk ik in dr luier.... flinke poepbroek, niet raar dat ze niet wilde slapen. Dus lekker dr broek verschoont en daarna heb ik haar lekker in de doeken gewikkeld. Toen nog even aan de borst en daarna heeft ze heerlijk geslapen. Ze kon niet anders dan aan de slaap overgeven. Nu is ze toch wel iets vrolijker, maar het spat er nog niet af.

Mijn man ligt nu trouwens ook op de bank te slapen, hoofdpijn en voelt zich ook niet goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')