Silmarwen, wat goed van Yade
Troel, dat moet vast een beetje een opluchting voor jullie zijn. Geen gedoe met fysio, meneer heeft het gewoon
zelf uitgevonden
Over fysio gesproken: Ik hoorde laatst dat in Israel baby's die wat later zijn met kruipen tegenwoordig standaard fysio krijgen. Kruip-les

Maar ja, ze hebben daar wel meer rare trends. een tijdje terug had ineens iedereen een billen-doekjes-verwarmer in huis
Agossie, Ethan.... Grappige fles trouwens.

Fietsen met je kleintje is leuk
Na 5 minuten gefriemel, gewurm en innerlijk gevloek door mijn zere rug zat meneertje eindelijk in het zitje. En toen moesten we de box nog uit
Maar ja, het is gelukt en we hebben zeker 'n half uurtje heerlijk gefietst. Devin zat alle kanten op te kijken, te wijzen met z'n vingertje en was helemaal stil van alles wat hij zag. We hebben veel rechte stukken gefietst en stoplichten omzeild, op-en afstappen gaat best moeilijk nog. En ik heb zelf al 'n kleine 1 1/2 jaar ofzo niet meer op een fiets gezeten, dat is het wel even wennen hoor!
We zijn ook nog naar de kinderboerderij geweest met mijn vader en kleintje ligt nu heerlijk te slapen.
Als hij straks wakker is gaan we weer fietsen
.... met gevoel voor drama....