Duidelijk is dat in Saw V duidelijk wordt wat er in Saw II gebeurde met Corbett, de dochter van Lynn Denlon en Jeff Reinhart.quote:Producer Marc Berg had a lot to say about the next film in the series, with the typical yearly chat about the traps. “[We have] six different traps, more gore" he tells Bloody-Disgusting. "People escape one trap, just to get caught in another; it's closer in feel to the original SAW as thematically it’s about teamwork. I am far and away convinced that these are the best traps we have ever had," he explains with a smile.
And for those of you who feel the films have become increasingly confusing, fear not! "This film is far less confusing and more linear, and there are TWO great twists," he explains. "Just when you thought you figured it out, we twist again. We bring in some new characters that you really get to know... we bring in some peripheral characters that play out in SAW VI - the people that you think will live… not a chance!"
Berg also chatted with us about the return of Dunstan and Melton for the next sequel. "Marcus Dunstan and Patrick Melton are back as writers, we spent the day yesterday beating out the form of SAW VI. Lastly, of course we can’t make a SAW film without Tobin Bell as Jigsaw!" spilling the beans on Bell's obvious return.
SAW V director David Hackl told us a little bit about the traps, and the strange person who helped design the grand finale trap. “A couple of years ago my son Sean, who is now 9-years-old, did a drawing that was hanging in my office throughout the making of SAW III and IV, and that became the design of the trap for this film," Hackl tells us glowing with pride. "Certainly I could show you a drawing by a 7-year-old that would scare you all.”
Saw gaat door tot deel 7. Ze hebben de rechten namelijk al gekocht voor 7quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:24 schreef bob1234 het volgende:
Ze hebben het zelfs al over een saw 6 in dat berichtje
Weet niet wie dat je verteld heeft, maar daar helemaal niets van waar. Zijn alle vier los van elkaar opgenomen en na deel 6 stoppen ze ermee.quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:49 schreef Rutteke het volgende:
[..]
Saw gaat door tot deel 7. Ze hebben de rechten namelijk al gekocht voor 7
1 is als eerste opgenomen
toen 2 en 3 tegelijk
toen 4,5,6 tegelijk
en 7 zijn ze nu mee bezig
Ach, ik vond ze tot nu toe zeker de moeite waard, maar ben wel bang dat het een beetje saai gaat worden..we weten het onderhand wel
Nou ik werk bij de Pathe, en daar stond het in de nieuwsbrief, dat het tot 7 zou doorgaan..zo heb ik het daar gelezen..kan goed dat het niet kloptquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:36 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Weet niet wie dat je verteld heeft, maar daar helemaal niets van waar. Zijn alle vier los van elkaar opgenomen en na deel 6 stoppen ze ermee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook nog gevonden datquote:Op maandag 7 juli 2008 10:51 schreef MikeyMo het volgende:
Ze kijken makkelijk weg, maar we zitten nou al vanaf minuut 1 te wachten op de twist op het einde... beetje muffige bedoening... Anderzijds kijk ik ook zonder moeite en met plezier hele reeksen Elm Street, Friday's e.d. weg... Die zijn zo niet nog simpeler, maar bijzonder vermakelijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt, nu heb ik dat muziekje van Police Academy in mn hoofd zitten.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:49 schreef mrPanerai het volgende:
wordt stilaan wel Police-academy niveau
hahahahah die was goed !!!!!!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:49 schreef mrPanerai het volgende:
wordt stilaan wel Police-academy niveau
Het is Peter Strahm!quote:
Wie heeft dit bedacht zeg!quote:Poster Saw V heeft homoseksuele subliminale boodschap
De poster bevat een man (Hoffman) met een masker op van een andere man (Jigsaw). Hoffman staat met een ontbloot bovenlijf op de poster. Maar als je goed kijkt, zie je onderin een behaarde kont.
Bron
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Wederom tof gedaan, dat cijfer uitbeelden )quote:
Deel 2 was ook best goedquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:08 schreef Darklight het volgende:
alleen deel1 is goed, de rest sucks
Tot nu toe vind ik ze allemaal nog wel te pruimen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:08 schreef Darklight het volgende:
alleen deel1 is goed, de rest sucks
Nope, Saw 3 en 4 hebben ook "Blood-drive"posters gehadquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:23 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Tof, alleen het lijkt me meer een fanmade poster.
Dat weet ik wel, maar die poster pastte niet echt bij de andere blooddrive-posters.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:26 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Nope, Saw 3 en 4 hebben ook "Blood-drive"posters gehad.
http://www.ropeofsilicon.(...)_saw_iii_blood_drive
http://blogs.theage.com.au/schembri/sawposter.jpg
Gruwelijk die postersquote:
Niet als je weet hoe de pc 'echt' werktquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:11 schreef SlimShady het volgende:
Amerikanen wachten 1,5 maand en wij moeten 6 maanden wachten.
Saw wil je zien op groot scherm.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:45 schreef matjuhhh007 het volgende:
[..]
Niet als je weet hoe de pc 'echt' werkt
quote:
Volgens mij komt er ook een deel 6.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]en dan eindelijk het laatste deel? lees de quote op de poster maar eens
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:29 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Volgens mij komt er ook een deel 6.
Ook deel 7 is aangekondigdquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:29 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Volgens mij komt er ook een deel 6.
quote:
Flashbackquote:
Nee... Dat is een ander met masker zie poster...quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:03 schreef matjuhhh007 het volgende:
[..]
Flashbackof hij is uit de dood opgestaan.
Ik zat direct te denken, gewoon het glas smashen?!quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:05 schreef Adelante het volgende:
Ik vraag me nu al weer of hoe je in godsnaam uit dat hoofdaquarium kunt komen zonder te verzuipen
Dat is te simpel, zal wel veiligheidsglas zijnquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:07 schreef RudyCarell het volgende:
Ik zat direct te denken, gewoon het glas smashen?!
Owh, ik kon niet echt zien dat ie een masker op hadquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:07 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nee... Dat is een ander met masker zie poster...
[ afbeelding ]
[..]
Ik zat direct te denken, gewoon het glas smashen?!
Sarcasme...quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:14 schreef matjuhhh007 het volgende:
[..]
Owh, ik kon niet echt zien dat ie een masker op had
Jezelf quoten, slimquote:
Atten.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:05 schreef Adelante het volgende:
Ik vraag me nu al weer of hoe je in godsnaam uit dat hoofdaquarium kunt komen zonder te verzuipen
Er is wel een zgn. Saw Quadrilogy Box.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:29 schreef ZoneKill het volgende:
Wanna play a game? There will be blood.... let saw V begin.![]()
Is er trouwens een blu-ray box met de 4 delen?
Geen box denk ik... http://www.blu-ray.com/search/?action=search§ion=movies&keyword=saw&searchbutton.x=0&searchbutton.y=0quote:Op donderdag 18 september 2008 17:29 schreef ZoneKill het volgende:
Wanna play a game? There will be blood.... let saw V begin.![]()
Is er trouwens een blu-ray box met de 4 delen?
Gruwelijke shit!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Goeie shit weerquote:Op woensdag 24 september 2008 15:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[ afbeelding ]
De tekst op de poster betekent ongeveer Did you really believed that the games were over? (voor de mensen die geen Engels kunnen: Geloofde U echt dat het over was?)
TV spot:
Zitten nauwelijks schrikmomenten in, maar de keren die er zijn schrik je ook gelijk de hele film door voor kleine kutdingetjes.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:41 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Die pendulum-trap ziet er wel goed uit vind ik. En dat terwijl ik nog nooit een Saw-film heb gezien.![]()
Ik ben niet zo'n grote fan van horrorfilms, maar Saw is meer gore in plaats van dat het veel schrikeffecten heeft toch? Dan durf ik het wel aan denk ik, binnenkort maar eens een poging wagen.
Ik kijk Saw sowieso niet voor het verhaal... Puur voor wat voor traps ze nu weer hebben...quote:Op woensdag 24 september 2008 18:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Zitten nauwelijks schrikmomenten in, maar de keren die er zijn schrik je ook gelijk de hele film door voor kleine kutdingetjes.
Maar Saw is eigenlijk bedoeld voor het gore.
Maar bij twee traps kneep ik mijn ogen iets meer dicht; de Needle Pit (ik háát naalden) en de HairChair (Saw 4)...Godsamme, die is pijnlijk.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:52 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik kijk Saw sowieso niet voor het verhaal... Puur voor wat voor traps ze nu weer hebben...
Mijn favorieten:
The needle pit:
[ afbeelding ]
The knife trap:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 juli 2008 10:34 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[ afbeelding ]
De Nederlandse release staat gepland op 8 januari 2009.
Die was inderdaad heel pijnlijk, maar overigens lang niet de ranzigstequote:Op donderdag 25 september 2008 22:50 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Maar bij twee traps kneep ik mijn ogen iets meer dicht; de Needle Pit (ik háát naalden) en de HairChair (Saw 4)...Godsamme, die is pijnlijk.
De meest ranzigste trap weet ik niet zo 1-2-3. Wel een van de tofste (niet dé tofste); de Venus Fly Trap. Heeft wel ietsquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:58 schreef matjuhhh007 het volgende:
[..]
Die was inderdaad heel pijnlijk, maar overigens lang niet de ranzigste.
In de Making Of zeggen de makers dat ze dit de meest elegante trap vonden die ze hadden. Omdat het op een vlinder lijktquote:Op zaterdag 27 september 2008 10:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik vond deze trouwens het ergst, gadverdamme.
Vooral wanneer ze in de vierde film daar hangt.
Het zou mij ook verbazen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:41 schreef Timo20 het volgende:
Zou het echt de laatste zijn? zou me verbazen
Precies, dat bedoel ikquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:43 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Het zou mij ook verbazen.
Saw VI (2009)
Ik voel een Friday the 13th aankomenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:08 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een kwestie Police Academy wordt.
Ach, zolang er maar genoeg mensen heen gaan, dan blijven de makers wel filmen hoor.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik voel een Friday the 13th aankomen
quote:SAW komt oktober 2009 als game uit
Tegelijkertijd met de zoveelste SAW-film komt volgend jaar rond Halloween ook een SAW-game uit, zo heeft uitgever Brash Entertainment bekend gemaakt. Het bestaan van de games was al evident, maar een releasedatum ontbrak nog: oktober 2009.
De game zelf speelt tussen het eerste en tweede deel in de filmserie af en gebruikt de Unreal Engine 3 voor het grafische werk. Voor de game werkt Brash goed samen met de filmmakers, Leigh Whannell en James Wan. SAW komt uit voor de PlayStation 3 en Xbox 360.
Bij de special-edition dvd van Saw III zit een poster, als je die nog wilt.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:49 schreef miss-scofield het volgende:
Gaaf al die filmpjes!!
Heb er zin in!!
Inmiddels kijk ik ook niet meer voor het verhaal, maar voor de traps!Needle pit vind ik absoluut het ergste!! Daar word ik zo misselijk van!!
Heb de filmposter van SAW 2 in mijn woonkamer hangenWilde eigenlijk die van 3, met die tanden..maar die kan ik nergens vinden. Nu maar afgekloven vingers!
Dat is deze, niet met die tanden:quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:27 schreef matjuhhh007 het volgende:
[..]
Bij de special-edition dvd van Saw III zit een poster, als je die nog wilt.
quote:"The SAW video game is set to release in October 2009, in conjunction with the next installment of the film series. SAW the video game will give fans of Jigsaw a reason to live. Collaborating closely with LionsGate and Twisted pictures, the video game will have its own unique storyline, taking place between SAW I and SAW II and focusing on questions left unanswered within the first film, while bridging the gap between the first and second films. In an effort to stay true to the SAW Universe, Brash is working closely with the SAW creators, Leigh Whannell and James Wan, ensuring the game pulls no punches, and delivers the horrifying suspense and disbelief that has floored fans worldwide. The SAW video game is currently in development for next-gen platforms, PS3 and Xbox 360, and will be built using the Unreal 3 game engine."
TJ: How does this game tie into the movies, is it a separate story, would it be considered the 6th movie, or is it strictly based on the 1st movie?
David: Overall the SAW video game will tie in to all of the films in one way or another, but the storyline bridges the gap between the first two films. I like to think of the SAW video game as "SAW 1.5". On one hand, the video game is a sequel to the first film, as it provides answers to the mysteries that left you hanging, on the other hand it is also a prequel to SAW II, giving explanations to the set up of many aspects of the second film.
TJ: What's the game play going to be like? 1st person, 3rd? More shooterish? Mystery solving, both?
David: The SAW video game will be a full-on third person horror experience, while maintaining the mystery, thrills and terror of the SAW universe. Players will try to figure out the secrets behind Jigsaw's plan as well as what is in store for them, but there will also be plenty of action, puzzle solving and of course new and original traps in addition to some of the fan favorites sure to deliver all the gruesome aspects of SAW that we love.
TJ: Do you take on the roll of a cop? Or someone captured by jigsaw?
David: Who you play as in the SAW video game is one of the big secrets that we will be revealing closer to the games release. The game will provide players the same visceral experiences that the films are known for, and as you know from the films, no one is safe from being captured by Jigsaw, even the cops.
TJ: We will be hearing any familiar/famous voices in the game?
David: I can't go into specific detail at this time - but what I can tell you is that there will be relevant cast involvement, and that we are taking steps to ensure that the SAW video game is as true to the films as possible
TJ: Sound is a big deal in a game like this, will there be a score, familiar sounds from the movie, what are we looking forward to hearing?
David: Alex Guilbert, the sound designer over at Zombie and for the SAW video game, is top notch, and is definitely giving it that SAW-feel while adding to the interactive experience using true 3D surround sound. Many folks who have tested the game have literally jumped at the sound alone. We will also have some other announcements about the score later on next year.
Nah, ik wacht wel een maandje, tieft de prijs toch wel hard omlaagquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:43 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik ben wel even nieuwsgierig, maar 60 euro is het niet waard.
Precies, het zal wel geen Platinum worden, maar goed.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:44 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Nah, ik wacht wel een maandje, tieft de prijs toch wel hard omlaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maar weer wachten of ze in deel 6 andere en nieuw ontstane vragen beantwoorden.'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo niet.. dan toch!
Op www.officialsaw.com staan een paar.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:56 schreef StateOfMind het volgende:
Is er ergens toevallig een site waar je alle traps tot nu toe kan bekijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
quote:Saw The Game om zeep geholpen
Begin dit jaar werd duidelijk dat SAW, een bekende serie van horror films, een eigen game zou gaan krijgen. Helaas valt alles in het water.
Ontwikkelaar Brash Entertainment moet namelijk zijn deuren sluiten door financiële problemen, wat we jullie eerder al lieten weten. Dit betekent dat ze de game SAW, van de gelijknamige film, niet meer verder kunnen ontwikkelen. SAW zou een survival horror game moeten gaan worden, maar veel meer was er over deze titel nog niet bekend.
Om uit de financiële problemen te blijven, dacht Brash Entertainment er slim aan te doen om 20 mensen te ontslaan, waaronder de bedenker van Brash Entertainment en een producent. Dit mocht niet baten, want de problemen werden daarmee niet opgelost. Daarom heeft de ontwikkelaar haar deuren gesloten. Andere titels die bij Brash Entertainment in de maak waren kunnen nu door uitgevers overgenomen en verder ontwikkeld worden, met welke games dat precies gaat gebeuren is niet bekend.
Score: 3 / 10quote:"SAW V attempts to make the audience feel smart for sticking along for so long, only when it’s all said and done you’ll feel like a fool for sitting through this disappointment."
inderdaad. Erg raar ook dat al die mensen die zo overdreven nostalgisch doen mbt de jaren 80, het jaren 80 concept van sequels niet kunnen waarderen.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:51 schreef MikeyMo het volgende:
Ze kijken makkelijk weg, maar we zitten nou al vanaf minuut 1 te wachten op de twist op het einde... beetje muffige bedoening... Anderzijds kijk ik ook zonder moeite en met plezier hele reeksen Elm Street, Friday's e.d. weg... Die zijn zo niet nog simpeler, maar bijzonder vermakelijk...
en het verschil met andere studio's is?quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Uiteraard gaat Lionsgate dit blijven herhalen, de 4 Sawfilms staan allemaal in de top 7 van die studio qua inkomsten en als ze willen concurreren met de grote Amerikaanse studio's, moeten ze hun successen wel uitmelken.
Zie je trouwens ook bij Tyler Perry, ook zo'n Lionsgate-figuur. Ontzettend matige regisseur(zijn films verschijnen geregeld in de IMDb bottom 100), maar hij slaat aan bij een deel van de bevolking (het zwarte deel), brengt een hoop geld binnen (heeft ook wat films in de top 10 van Lionsgate) en krijgt dus een vrijbrief van zijn studio om jaar na jaar flutfilms te blijven maken.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:18 schreef De_Dorstige het volgende:. Bijzonder triest dat we 'm hier pas volgende maand legaal kunnen zien.
Zal wel geen blu-ray versie van komen. Zowel dan zal die wel 100,- gaan kosten. Jammer dat blu-ray films nog zo duur zijn in vergelijking tot de dvd versie.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:51 schreef matjuhhh007 het volgende:
Gisteren in de folder van Free Record Shop zag ik de Saw Quadrilogy voor maar 19,99.
http://www.freerecordshop.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/FreeRecordShop-FRS_B2C_NL-Site/nl_NL/-/EUR/ViewFas-Detail;pgid=2mBI3oyhnLJSR0UegnGjnzmd0000u2WIjFck?fh_Params=method%3DgetAll%26fh_search%3Dsaw%26fh_secondid%3D9859092%26fh_lister_pos%3D0%26fh_location%3D%252f%252ffrs%252fnl_NL%252f_shop%253e%257bfreerecordshop%257d%26fh_eds%3D%25c3%259f%26fh_refview%3Dsearch%26fh_reftheme%3D10&SubCat=02
Tjah, nog niet veel mensen hebben een blu-ray versie maar wacht maar tot de DVD helemaal 'uit' is en de blu-ray helemaal 'in' , dan zakken ze behoorlijkquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:53 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Zal wel geen blu-ray versie van komen. Zowel dan zal die wel 100,- gaan kosten. Jammer dat blu-ray films nog zo duur zijn in vergelijking tot de dvd versie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het meest bewonderingswaardig wat ik aan de serie vind is dat het allemaal op elkaar volgt en er elke keer verwijzingen zijn naar eerdere delen.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
quote:Op maandag 29 december 2008 16:14 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ga er wel ff heen, eigenlijk zou ik 1tm4 nog eens moeten kijken om mijn geheugen auf te frissen
EINS ! is die aanbieding nog ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:51 schreef matjuhhh007 het volgende:
Gisteren in de folder van Free Record Shop zag ik de Saw Quadrilogy voor maar 19,99.
http://www.freerecordshop.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/FreeRecordShop-FRS_B2C_NL-Site/nl_NL/-/EUR/ViewFas-Detail;pgid=2mBI3oyhnLJSR0UegnGjnzmd0000u2WIjFck?fh_Params=method%3DgetAll%26fh_search%3Dsaw%26fh_secondid%3D9859092%26fh_lister_pos%3D0%26fh_location%3D%252f%252ffrs%252fnl_NL%252f_shop%253e%257bfreerecordshop%257d%26fh_eds%3D%25c3%259f%26fh_refview%3Dsearch%26fh_reftheme%3D10&SubCat=02
WTF?quote:Op maandag 29 december 2008 16:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
PRIJZEN HOHOHO OH YESSSSSS THERE WILL BE BLOOD
prrrIJZEN!quote:Op maandag 29 december 2008 16:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
PRIJZEN HOHOHO OH YESSSSSS THERE WILL BE BLOOD
quote:Op maandag 29 december 2008 13:21 schreef Herald het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:41 schreef Purky het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo niet.. dan toch!
Flikker op met je verhaal, er is geen zak van te volgen omdat alles door elkaar looptquote:Op zondag 4 januari 2009 02:17 schreef Space-Kaas het volgende:
ik het schijt irritant wanneer mensen bijv. alleen 1 hebben gezien en dan opeens 5 gaan kijken en hem heel slecht vinden. Zoiezo moet je ze allemaal goed herrineren al wil je deze film goed begrijpen en je moet ze dus ook zeker allemaal gezien hebben. Saw 5 was niet zo goed als 1, 2 en 4, maar zeker wel beter dan 3.
Daarom horen mensen van jou niveau ook geen saw fims te kijken, die snappen er toch geen ruk van.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:54 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Flikker op met je verhaal, er is geen zak van te volgen omdat alles door elkaar loopt![]()
1 was de beste, 2 was ook wel leuk, 3 zat vol gore shit. Vooral die neger waarbij de ledematen 180 graden werden verdraaid en dat je zo z'n botten ziet splijten en uit z'n benen springenAchja het is toch nep maar als het echt zou zijn was het wel heel ziek
4 vond ik echt slecht en 5 gaat eigenlijk ook nergens hoewel sommige traps wel goed waren verzonnen.
goed hè.quote:Op woensdag 7 januari 2009 @ 18:54 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Flikker op met je verhaal, er is geen zak van te volgen omdat alles door elkaar loopt![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:59 schreef Space-Kaas het volgende:
[..]
Daarom horen mensen van jou niveau ook geen saw fims te kijken, die snappen er toch geen ruk van.
DAT DUS! Niets meer aan toe te voegen, slotje.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:56 schreef 16meter het volgende:
Mensen die doen alsof de Saw serie diepgang heeft en je alle films aandachtig gekeken moet hebben om deel 5 te 'begrijpen'.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:59 schreef Space-Kaas het volgende:
[..]
Daarom horen mensen van jou niveau ook geen saw fims te kijken, die snappen er toch geen ruk van.
Via torrents is ie gewoon verkrijgbaar hoor, kun je er thuis bij gaan liggenquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:10 schreef miss-scofield het volgende:
Ik wil deze film zo graag zien!!! Helaas heb ik een ongeluk gehad, onderrug zwaar gekneusd, en kan ik nog geen 5 min zitten!!!
Saw films zijn bijna de enige films die ik in de bios zie... dat zal dit jaar niet lukken
Yeah, I know... Maar in de bios is het toch veel vetter met grote scherm en goed geluid!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:12 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Via torrents is ie gewoon verkrijgbaar hoor, kun je er thuis bij gaan liggen
Misschien istie dan toch wel leukquote:
Kun je verwachten op fok he, het niveau is hier niet al te hoog. Als de film gore bevat en een beetje verwarring schept zodat het verhaal interessant overkomt is het al een topfilm.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:56 schreef 16meter het volgende:
Mensen die doen alsof de Saw serie diepgang heeft en je alle films aandachtig gekeken moet hebben om deel 5 te 'begrijpen'.
Vooral die krachttermen als 'goed' en 'geweldig'.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:29 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Kun je verwachten op fok he, het niveau is hier niet al te hoog. Als de film gore bevat en een beetje verwarring schept zodat het verhaal interessant overkomt is het al een topfilm.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:59 schreef The6thgate het volgende:
Saw is misschien niet echt goed, maar wel erg vermakelijk (klinkt ziek eigenlijk hehe, maar vind het toch toffe films om te zien)
hahaahha geweldig! die moet ik ff quoten.quote:
Hee ja iddquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:13 schreef Cmonv het volgende:
[..]
hahaahha geweldig! die moet ik ff quoten.
Heb Saw V al gezien vorige week. Was wel grappig, maar blijft weinig over voor saw 6. Owja WTF zat er in die doos die dat wijf kreeg?
Vond deze Saw V trouwens beter dan 3 en 4, maar niet dan 1 en 2.
Een N64quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:13 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Owja WTF zat er in die doos die dat wijf kreeg?
Nee maar ik zou me niet verbazen als die er wel komenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:19 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Zijn er al meer dan 10.000 saw-films?
Waarom? Tobin Bell blijft terugkomen in de flashbacks, we hebben de doos nog en een nieuwe killer.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:13 schreef Cmonv het volgende:
Was wel grappig, maar blijft weinig over voor saw 6.
[ Bericht 28% gewijzigd door Gorro op 20-01-2009 09:31:04 (spoilertags) ]2000 light years from home
Gebruik eens spoilers mafkeesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:47 schreef Merkie het volgende:
spoilerquote
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |