Duidelijk is dat in Saw V duidelijk wordt wat er in Saw II gebeurde met Corbett, de dochter van Lynn Denlon en Jeff Reinhart.quote:Producer Marc Berg had a lot to say about the next film in the series, with the typical yearly chat about the traps. “[We have] six different traps, more gore" he tells Bloody-Disgusting. "People escape one trap, just to get caught in another; it's closer in feel to the original SAW as thematically it’s about teamwork. I am far and away convinced that these are the best traps we have ever had," he explains with a smile.
And for those of you who feel the films have become increasingly confusing, fear not! "This film is far less confusing and more linear, and there are TWO great twists," he explains. "Just when you thought you figured it out, we twist again. We bring in some new characters that you really get to know... we bring in some peripheral characters that play out in SAW VI - the people that you think will live… not a chance!"
Berg also chatted with us about the return of Dunstan and Melton for the next sequel. "Marcus Dunstan and Patrick Melton are back as writers, we spent the day yesterday beating out the form of SAW VI. Lastly, of course we can’t make a SAW film without Tobin Bell as Jigsaw!" spilling the beans on Bell's obvious return.
SAW V director David Hackl told us a little bit about the traps, and the strange person who helped design the grand finale trap. “A couple of years ago my son Sean, who is now 9-years-old, did a drawing that was hanging in my office throughout the making of SAW III and IV, and that became the design of the trap for this film," Hackl tells us glowing with pride. "Certainly I could show you a drawing by a 7-year-old that would scare you all.”
Saw gaat door tot deel 7. Ze hebben de rechten namelijk al gekocht voor 7quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:24 schreef bob1234 het volgende:
Ze hebben het zelfs al over een saw 6 in dat berichtje
Weet niet wie dat je verteld heeft, maar daar helemaal niets van waar. Zijn alle vier los van elkaar opgenomen en na deel 6 stoppen ze ermee.quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:49 schreef Rutteke het volgende:
[..]
Saw gaat door tot deel 7. Ze hebben de rechten namelijk al gekocht voor 7
1 is als eerste opgenomen
toen 2 en 3 tegelijk
toen 4,5,6 tegelijk
en 7 zijn ze nu mee bezig
Ach, ik vond ze tot nu toe zeker de moeite waard, maar ben wel bang dat het een beetje saai gaat worden..we weten het onderhand wel
Nou ik werk bij de Pathe, en daar stond het in de nieuwsbrief, dat het tot 7 zou doorgaan..zo heb ik het daar gelezen..kan goed dat het niet kloptquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:36 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Weet niet wie dat je verteld heeft, maar daar helemaal niets van waar. Zijn alle vier los van elkaar opgenomen en na deel 6 stoppen ze ermee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook nog gevonden datquote:Op maandag 7 juli 2008 10:51 schreef MikeyMo het volgende:
Ze kijken makkelijk weg, maar we zitten nou al vanaf minuut 1 te wachten op de twist op het einde... beetje muffige bedoening... Anderzijds kijk ik ook zonder moeite en met plezier hele reeksen Elm Street, Friday's e.d. weg... Die zijn zo niet nog simpeler, maar bijzonder vermakelijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt, nu heb ik dat muziekje van Police Academy in mn hoofd zitten.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:49 schreef mrPanerai het volgende:
wordt stilaan wel Police-academy niveau
hahahahah die was goed !!!!!!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:49 schreef mrPanerai het volgende:
wordt stilaan wel Police-academy niveau
Het is Peter Strahm!quote:
Wie heeft dit bedacht zeg!quote:Poster Saw V heeft homoseksuele subliminale boodschap
De poster bevat een man (Hoffman) met een masker op van een andere man (Jigsaw). Hoffman staat met een ontbloot bovenlijf op de poster. Maar als je goed kijkt, zie je onderin een behaarde kont.
Bron
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Wederom tof gedaan, dat cijfer uitbeelden )quote:
Deel 2 was ook best goedquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:08 schreef Darklight het volgende:
alleen deel1 is goed, de rest sucks
Tot nu toe vind ik ze allemaal nog wel te pruimen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:08 schreef Darklight het volgende:
alleen deel1 is goed, de rest sucks
Nope, Saw 3 en 4 hebben ook "Blood-drive"posters gehadquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:23 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Tof, alleen het lijkt me meer een fanmade poster.
Dat weet ik wel, maar die poster pastte niet echt bij de andere blooddrive-posters.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:26 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Nope, Saw 3 en 4 hebben ook "Blood-drive"posters gehad.
http://www.ropeofsilicon.(...)_saw_iii_blood_drive
http://blogs.theage.com.au/schembri/sawposter.jpg
Gruwelijk die postersquote:
Niet als je weet hoe de pc 'echt' werktquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:11 schreef SlimShady het volgende:
Amerikanen wachten 1,5 maand en wij moeten 6 maanden wachten.
Saw wil je zien op groot scherm.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:45 schreef matjuhhh007 het volgende:
[..]
Niet als je weet hoe de pc 'echt' werkt
quote:
Volgens mij komt er ook een deel 6.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]en dan eindelijk het laatste deel? lees de quote op de poster maar eens
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:29 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Volgens mij komt er ook een deel 6.
Ook deel 7 is aangekondigdquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:29 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Volgens mij komt er ook een deel 6.
quote:
Flashbackquote:
Nee... Dat is een ander met masker zie poster...quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:03 schreef matjuhhh007 het volgende:
[..]
Flashbackof hij is uit de dood opgestaan.
Ik zat direct te denken, gewoon het glas smashen?!quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:05 schreef Adelante het volgende:
Ik vraag me nu al weer of hoe je in godsnaam uit dat hoofdaquarium kunt komen zonder te verzuipen
Dat is te simpel, zal wel veiligheidsglas zijnquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:07 schreef RudyCarell het volgende:
Ik zat direct te denken, gewoon het glas smashen?!
Owh, ik kon niet echt zien dat ie een masker op hadquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:07 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nee... Dat is een ander met masker zie poster...
[ afbeelding ]
[..]
Ik zat direct te denken, gewoon het glas smashen?!
Sarcasme...quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:14 schreef matjuhhh007 het volgende:
[..]
Owh, ik kon niet echt zien dat ie een masker op had
Jezelf quoten, slimquote:
Atten.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:05 schreef Adelante het volgende:
Ik vraag me nu al weer of hoe je in godsnaam uit dat hoofdaquarium kunt komen zonder te verzuipen
Er is wel een zgn. Saw Quadrilogy Box.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:29 schreef ZoneKill het volgende:
Wanna play a game? There will be blood.... let saw V begin.![]()
Is er trouwens een blu-ray box met de 4 delen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |