Doe maar Gabrich..quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:02 schreef Urquhart het volgende:
Zal vak 410 wel leuk vinden, al die Argentijnen. Zullen we Rosales ook weer terughalen?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:04 schreef Roycoooooo het volgende:
Hand van van der Zee wordt toch zichtbaar?
Denk dat Cvitanich ook uit zijn netwerk komt. Ben benieuwd of t wat wordt met die verdediger...quote:
quote:Van der Vaart: "Nummer 23 bijgeloof"
Rafaël van der Vaart valt tijdens het komende EK in Zwitserland en Oostenrijk te bewonderen met rugnummer 23 op zijn shirt. De aanvoerder van HSV, die aankomende zomer zeer waarschijnlijk een overstap maakt naar een Europese topclub, zegt tegenover de Telegraaf dat hij aan nummer 23 is gehecht. De middenvelder debuteerde overigens ook met dat nummer in het betaalde voetbal bij Ajax, toen Co Adriaanse nog trainer was.
"Dat is een beetje bijgeloof", aldus de Heemskerker. "Bij mijn debuut in Ajax 1 gaf Co Adriaanse me nummer 23. Ik speelde direct goed, waardoor ik aan dat cijfer ging hechten. Bij HSV heb ik daar om gevraagd en dat was geen probleem, omdat de derde keeper het op zijn rug had."
Ik krijg elke keer hier weer de slappe lach van.quote:
quote:
Wel een bom duiten rijkerquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]hahaha geweldig.. zelfde verhaal als bij Koeman...
Halverwege het seizoen weg gaan
Ja dat dan weer wel...quote:
ik nietquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:40 schreef twi het volgende:
Ik vind dat gelach om Ten Cate een beetje flauw.
Samen een engelse club kopen ofzo van de oprotpremiesquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel...
Misschien moeten Koeman en Ten cate samen een club gaan leiden
hij heeft zich niet populair gemaakt in de media. wanneer Ajax telkens weer verloor lag het nooit aan hem maar altijd aan iets anders. en daarna is ie naar de meest verafschuwde club Chelsea vertrokken voor een baan als assistent. logisch dat er nu gelachen wordt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:40 schreef twi het volgende:
Ik vind dat gelach om Ten Cate een beetje flauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |