Heb ik zo eens in de zoveel tijd ook wel eens. Gewoon helemaal geen zin meer om mee te posten. Maar na een paar dagen gaat het toch altijd weer kriebelen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:14 schreef Oblivion het volgende:
Oh, een FOK! dippie...komt wel weer goed!
quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb ik zo eens in de zoveel tijd ook wel eens. Gewoon helemaal geen zin meer om mee te posten. Maar na een paar dagen gaat het toch altijd weer kriebelen.
Jah, moest nog aan jullie denken!quote:
De rode bietenchips waren trouwens weer goed gelukt en erg lekker.
Bah, ik zou het niet kunnen...quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:22 schreef SHE het volgende:
Ik heb weer een vogel moeten doden. Kutzooi, kutkatten, kutvogels die nog niet kunnen vliegen![]()
Ik ga zo maar eens heel hard huilen.
We hyven nog wel hequote:Op woensdag 28 mei 2008 18:13 schreef Tezz het volgende:
Lieve CUL-SC mensen...........
Ik heb de afgelopen dagen (week) gemerkt dat ik mijn computer even helemaal beu ben. Ik ben jullie niet beu, want jullie zijn echt allemaal superlief, maar ik ben gewoon de computer zat! Op mijn werk zit ik al continue achter dat ding, en zodra ik thuis kom wordt internet weer aangeslingerd. Ik heb het echt helemaal gehad ff!
Dus ik trek me een tijdje terug uit de SC. Het is wel even mooi geweest. Ik zal nog wel posten in CUL (), want af en toe kan ik het toch niet laten (ik ken mezelf). Maar de SC laat ik even voor wat het is......
Jullie zijn echt superschatten en altijd attent en zorgzaam!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(drie Brabantse zoenen)
had ik ook, vanaf november ofzo tot begin mei had ik niet zo heel erg veel zin om lang achter de pc te zitten, ff snel mail checken was wel weer genoeg. Maarrrr nu zit ik weer hierquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:27 schreef Oblivion het volgende:
Bij mij duurde het wel een paar maanden....
Ach, iedereen heeft het wel een keer.
1 kopje rijst per persoon doe ik meestal.quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Rijst koken, is dat 1 kopje rijst en 1 kopje water? of 1 kopje rijst en 2 kopjes water? Ik weet t ff niet meer
Jaquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:52 schreef justmattie het volgende:
moet jij niet nog 2,5 uur gaan slapen Isa![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:56 schreef SHE het volgende:
* SHE steekt tong diep in de strot van Obli
Niemeerzeurennu!!
Niet!quote:Anyho, mijn mascara zit op mijn shirt, er zit bloed op van de vogel en ik heb 1 uur om mezelf mooi te maken voor mijn vent. Ik ga nog even snikken onder de douche en zal me later wel melden met hernieuwde energie.
Tering..wat ben ik een ontzettende MIET
Omdat we masochisten zijn? Ik heb ook geen idee, mooie uitspraak van je.quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:56 schreef SHE het volgende:
Als je toch weet dat je het niet kunt dwingen, waarom geef je het dan energie?
Een opstandige puber poesquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat we masochisten zijn? Ik heb ook geen idee, mooie uitspraak van je.
Enne, waarom zit er bloed van een vogel op jou? Heb ik iets over het hoofd gezien?En waarom ben je een miet? En...en...ik snap het niet! Nou ja, hup, mooi maken dan maar.
1 rijst, 1,5 water werkt als een trein hier! Danku moeder Obliquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:48 schreef Oblivion het volgende:
Ik doe altijd 1 vingerkootje water boven het rijst.
Volgens mij is het 1 rijst, 1 1/2 keer water.
Ik ben de zolder dan ook alweer aan het opruimen. En ja zie pm.quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:49 schreef Isabeau het volgende:
Vork, alles naar zolder verplaatsen is erg doelloosEn heb je al gerold voor Lein?
quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Een opstandige puber poes
2 dagen in de weer...voor niks.
en als jullie horen dat ik hiervoor dus vrij heb genomen van mijn werk omdat ik niet van huis wilde gaan, dan begrijp je dus ook het MIET gedeelte
Ik vind je geen miet, ik vind je dapper en voor je idealen opkomen. En dat je poes jou niet begrijpt is dan alleen maar jammer. rip vogeltje en ik hoop dat het poezebeest een andere hobby vindtquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:05 schreef SHE het volgende:
Een opstandige puber poes
2 dagen in de weer...voor niks.
en als jullie horen dat ik hiervoor dus vrij heb genomen van mijn werk omdat ik niet van huis wilde gaan, dan begrijp je dus ook het MIET gedeelte
quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:17 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik ben de zolder dan ook alweer aan het opruimen. En ja zie pm.
Ik onthou mijn PM's al niet meer....pffff. Ik zal eens kijken en proberen te onthouden wat nu het bodemgetal is.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:17 schreef Vork het volgende:
Ik ben de zolder dan ook alweer aan het opruimen. En ja zie pm.
hoe slim, sterk, lenig en mooi we je vinden, Onder andere,quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:19 schreef Leintjeuh het volgende:ik heb geen PM... Wat rollen jullie over mij?
Yw...quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
1 rijst, 1,5 water werkt als een trein hier! Danku moeder Obli![]()
Ah. Ok. Ik neem zaterdag je roze t-shirtje mee Isa! Denk jij aan mn toilettasje?quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
hoe slim, sterk, lenig en mooi we je vinden, Onder andere,
Tot vannacht en weltrustenquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:24 schreef Isabeau het volgende:
Ja, zal ik aan denken
Herinner me zaterdagochtend nog maar een keer
En nu ga ik nog even een uurtje slapen. Tot vannacht!
Koffie ben ik altijd voor in! Laat maar weten!quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:26 schreef Liejannuh het volgende:
Isa, laat jij vandaag of morgen nog even weten wat je doet maandag qua Belgie?
Volgens mij is via Maastricht reizen 45 minuten langer reizen, maar wel gezelliger. En misschien kunnen we dan ook koffie drinken met Nynke.Ik vertrek iig vrijdagochtend naar Pinkpop.
* Liejannuh geeft Tezz nog even een dikke knuffel!Doe lekker rustig aan, heb je wel even nodig.
Waar is Latislos trouwens gebleven?
Ik kom stiekem foto's nemen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:40 schreef SHE het volgende:
Ps: de dresscode is naakt, we gaan ook een vuur maken en onze BH's verbranden. Hoop dat dit geen onoverkomelijk probleem voor je is.
Zeg Golfer, ik vraag me nu alweer een tijdje (lees een paar minuten) af hoe jij nu ook alweer in het echt heet. Begon dat nu met een P?quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:40 schreef SHE het volgende:
Ps: de dresscode is naakt, we gaan ook een vuur maken en onze BH's verbranden. Hoop dat dit geen onoverkomelijk probleem voor je is.
Ik heb een CD'tje gekregen met 114 gave foto's, waarvan deze het meest 'kwaadaardig' is. Ik word er echt heelquote:
Al vertelt de paus me dat, ik hou niet van sneaky.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En Swets is echt wel een schatje![]()
En ik zit op mijn werk. Voor de verandering
Het is een volbloed vuilnisbak. Van 18. Met artrose. Maar nog steeds zo gestoord als een jaarling, af en toequote:Op woensdag 28 mei 2008 23:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Al vertelt de paus me dat, ik hou niet van sneaky.
Het paard vanLein daarentegen is adelijk. Ik ben dol op paarden en deze heeft een waanzinnige bouw. Mooie borst!
Tis een mooi beest! Beetje een korte nek, maar zoals She al zei, mooie borst, en zeker een mooie kont!quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:20 schreef Leintjeuh het volgende:om het af te leren, een hele mooie
[ afbeelding ]
Een psych geval of een kontenwas-geval?quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:22 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, Lein, ik ben nu een beetje joue werk aan het doen en ik vraag me af wat ik in godsnaam moet doen
quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:22 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Tis een mooi beest! Beetje een korte nek, maar zoals She al zei, mooie borst, en zeker een mooie kont!
Goh, k ben paardentaal nog niet verleerd!
Dat zie je aan zijn knietjes, maar met alle respect...voor een vullesje is het een diamantje.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het is een volbloed vuilnisbak. Van 18. Met artrose. Maar nog steeds zo gestoord als een jaarling, af en toeHet liefst zou ik alle foto's posten, maar ik zal nog 1 pareltje uploaden!
We hebben m 11 jaar geleden gekocht van een manege in Den Haag. We hebben dat beest regelmatig vervloekt, maar zou deze kans niet gemist willen hebben. We weten verder niets van Apollo, alleen dingen die een soort dieren-paragnost ons vertelt. En hoe betrouwbaar dat is, laat ik maar in het midden.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat zie je aan zijn knietjes, maar met alle respect...voor een vullesje is het een diamantje.
Waar komt hij vandaan?
Ja, lymfebaanontsteking, 2 keer bijna sepsis daardoor. In hetzelfde been. Links achter, de artrose-poot.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:26 schreef Isabeau het volgende:
Bijna 2x dood gegaanDat klinktheel ernstig, meis. Psychotisch paranoide....en ze wordt zo fijn van kastje naar de muur gestuurd.
En...dat houdt elkaar in evenwicht?quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:28 schreef -Mellow- het volgende:
Hoi.
Ik heb al 2 dagen achter elkaar een hele reep chocola naar binnengewerkt.
en 20 bil-beenspieroefeningen gedaan
quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:30 schreef -Mellow- het volgende:
ooh paarden zijn mooi.
ik ben er alleen een beetje bang voor
ik heb werkelijk geen idee. Dit soort dingen zijn nieuw voor mijquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En...dat houdt elkaar in evenwicht?Dan ga ik ook bil-beenspieroefeningen doen
ik wil ze altijd aaien. Maar ik ben 5 x zo klein dus altijd bang dat ze me omver lopen oidquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ik ben ook wel eens bang voor paarden. Zelfs voor mn eigen paard. En ze stinken
![]()
Mijn paard is hoger dan ikquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:33 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
ik wil ze altijd aaien. Maar ik ben 5 x zo klein dus altijd bang dat ze me omver lopen oid
Correct.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:58 schreef AKnynke het volgende:
Zeg Golfer, ik vraag me nu alweer een tijdje (lees een paar minuten) af hoe jij nu ook alweer in het echt heet. Begon dat nu met een P?
klein paard dan of niet.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mijn paard is hoger dan ikWe schelen 6 cm, ik ben 1,63 en hij is 1,69. Bovenop de schouder.
En Isa, hij stinkt. Echt. Vooral als ie in de pies heeft gelegen, dat is opgedroogd, en je m daarna in het zweet rijdt... Bah.
Peter? Picasso? Pascal? Pablo? Phil? Philippe? Piet? Pjotr? Of net die ene mogelijkheid die er niet bij staat?quote:
Neuh hij is niet zo klein. Hoger dan gemiddeld volgens mij.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:41 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
klein paard dan of niet.
Dan is het al een stuk minder eng.
Leuk zijn dat soort mensen heh! Maar je hebt ook echte vriendinnetjes. Mijn beste vriendinnetje van vroeger wilde ook een keer mee naar stal. Toen liet Apollo een wind in haar gezichtquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik had een paard en vond 'paardenmeisjes' ook altijd eng. Ik had ook allerlei 'vriendinnetjes' die eigenlijk vooral met mijn paard wilden zijn. Ik was geloof ik bijzaak.
Waarom eet je gehakt als je elke dag biefstuk kan hebben? Omdat veranderen van spijs doet etenquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:57 schreef octopussy het volgende:
wat mot je nou met 1 pk als je 100 tussen je benen kan hebben
Wil je die van mij lenen? Hij doet t nog primaquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:06 schreef Oblivion het volgende:
Geef mij maar een paard hoor...!
Ook heel lang gedaan, helaas hebben we haar in moeten laten slapen (Lees: Schieten)![]()
Meiske was op dezelfde dag geboren als ik en is 25 geworden!
Eerste ponietje was Pimmetje...quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:07 schreef Bluezz het volgende:
Bah obli
Ik heb ook een pony gereden, Dikkop heette die, echt een scheet
En ik was 12
quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hij kan ook twee spelletjes, touch en tikkertje. En buigen (bedelen) op commando!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |