Kiwi en aspirine, één strijd tegen cardiovasculaire ziektesquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:33 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Hallo kiwi.
Heb er net nog eentje op.
hahaha, nee, en nee. Ik heb gemerkt dat er maar 24 uren in een dag zitten, en dat je nogal moe wordt als je teveel van die 24 uren werkt en er te weinig van slaapt. Vanavond dus eens vroeg naar bed, bijslapen, en dan weer fit voor het weekend.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:40 schreef tha_rizzo het volgende:
Weer een kiwiweetje
Verveel je je? Ik weet nog hippe tijdsspendering
Slet. Niemand kan of wil. En ik dacht dat je een die hard was...quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:43 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
hahaha, nee, en nee. Ik heb gemerkt dat er maar 24 uren in een dag zitten, en dat je nogal moe wordt als je teveel van die 24 uren werkt en er te weinig van slaapt. Vanavond dus eens vroeg naar bed, bijslapen, en dan weer fit voor het weekend.
Die hard? Als ik zo weinig zou doen als jij zou ik ook niet moe zijnquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:48 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Slet. Niemand kan of wil. En ik dacht dat je een die hard was...
Ik heb echt weer de behoefte aan bier en tieten.
Misschien heeft ze lenzen.quote:
kookniequote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:08 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb geen ziiiin.
Dat was bij ons vanmorgen om half 7 het geval. Het is nu alweer droog.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:23 schreef Ritchie het volgende:
Sodeju, wat een takkeweer...
Hm. Dat gevoel deel ik niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:24 schreef Ritchie het volgende:
zo voelt het wel..
Oh, da's wel lekker ja. Bijzondere reden? De baas is jarig?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:32 schreef Rossdale het volgende:
Net een uurtje op het werk en om kwart voor vier mogen we al weer naar huisrelaxed
Ik heb de hele tijd hetzelfde gevoel als een ALD ( after lunch dip ), vandaar..quote:
Smakelijk!quote:
Ich gehe zu Zeelandia!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Smakelijk!
Wat gaan jullie ammel sjouwen dit weekend?
ja best, maar Breda is het helemaal.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:35 schreef Kuukske het volgende:
Eindhoven is oké.
dan hoop ik voor je dat je goed weer hebt.quote:
Leuk toch.quote:
Húúú.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:57 schreef travelman het volgende:
morgen even hier kijken www.boogiedownbreda.nl en 's avonds de stad in!
Dat is dé reden dat ik het toch ga volhoudenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |