huh wattequote:Op woensdag 28 mei 2008 21:54 schreef veldmuis het volgende:
Oeh, dit is je kans op de D3 te kopen! 14-24 en 24-70 erbij en je bent helemaal het mannetje!
Hallo!quote:Op donderdag 29 mei 2008 01:33 schreef tankertuig het volgende:
Dag menschen.
Omdat ik waarschijnlijk ergens dit jaar ga verhuizen naar Breda begin ik hier maar eens met inburgeren
Dus hallo
Vanwege sluitingstijd van het terras geveegd worden, da's lang geleden.quote:Op donderdag 29 mei 2008 02:19 schreef BossFight het volgende:
Owjee, dit was net iets te lang hangen op het terras bij de Bruine Pij.
Wel gezellig toch... Dalijk weer werken
Geen ideequote:Op donderdag 29 mei 2008 06:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Hallo!
Waar ga je ergens wonen in deze mooie stad?
Je hebt niets met voetbal?quote:Op donderdag 29 mei 2008 07:29 schreef tankertuig het volgende:
[..]
Geen ideenog even zien. Moet een kamer hebben.
Mij favo bier? Hertog Jan
Wat vind ik van NAC? Mwoa. Maar ik heb helemaal niks met voetbal. dus acht...
Nou, ik spreek wel even voor JDude als ik zeg "Hertog Jan? Puick!quote:Op donderdag 29 mei 2008 07:29 schreef tankertuig het volgende:
Geen ideenog even zien. Moet een kamer hebben.
Mij favo bier? Hertog Jan
Wat vind ik van NAC? Mwoa. Maar ik heb helemaal niks met voetbal. dus acht...
quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt niets met voetbal?Rossdale Seal of Approval
Zoiets ja, maar dan zonder het pedo gedeelte en ik ben geen beer. Voor de rest wel hetzelfde idee inderdaadquote:
Discriminatie.quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:34 schreef Rossdale het volgende:
Zoiets ja, maar dan zonder het pedo gedeelte en ik ben geen beer. Voor de rest wel hetzelfde idee inderdaad
Ik moet nog eens een officiele seal maken voor knappe, gewillige, niet brildragende, jonge meiden die zich in Breda willen vestigen![]()
Há.quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:43 schreef tha_rizzo het volgende:
Mooie brillen kunnen bij de juiste personen best geyl zijn
Eerst foto met bril, daarna kan ik een oordeel vellen of jij ook tot deze groep behoort.quote:
Welkomquote:Op donderdag 29 mei 2008 01:33 schreef tankertuig het volgende:
Dag menschen.
Omdat ik waarschijnlijk ergens dit jaar ga verhuizen naar Breda begin ik hier maar eens met inburgeren
Dus hallo
Het is voor jou helemaal niet van belang of ik tot die groep behoor.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:07 schreef tha_rizzo het volgende:
Eerst foto met bril, daarna kan ik een oordeel vellen of jij ook tot deze groep behoort.
Voor mij wel, je komt regelmatig door mijn voordeur. De nieuwe Koekie moet toch echt gekeurd wordenquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is voor jou helemaal niet van belang of ik tot die groep behoor.
Nietes! Slechts 1 keer per half jaar en hééééél af en toe nog extraquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:34 schreef Rossdale het volgende:
Voor mij wel, je komt regelmatig door mijn voordeur. De nieuwe Koekie moet toch echt gekeurd worden
Dan niet, maar ik wil wel een foto zien van jou met een brilletjequote:Op donderdag 29 mei 2008 09:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is voor jou helemaal niet van belang of ik tot die groep behoor.
JD moet nog wat leuke kiekjes van me schieten.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:48 schreef tha_rizzo het volgende:
Dan niet, maar ik wil wel een foto zien van jou met een brilletje
En geen WC-bril![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:58 schreef Rossdale het volgende:
Ik dacht dat JDude dat niet mocht weten?
Het klaart alweer aardig op hoor.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:30 schreef travelman het volgende:
en wat een k*tweer!!
Ok al! Meeteh!quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:22 schreef Rossdale het volgende:
Nee, ik ga niet meer naar PinkpopVolgende maand wel naar NOFX in de Melkweg
Maar veul plezier enzo
Wel spieken en niet posten heh. Stiekemerd.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:28 schreef Kuukske het volgende:
Zo, nou. Ross. Rizzeau. Jullie hebben je zin hoor. Het bewijs zit in mijn fotoboek.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:05 schreef Rossdale het volgende:Danku
Valt het op als ik zeg dat ik dat meeten liever even oversla?
just kidding
quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:28 schreef Kuukske het volgende:
Zo, nou. Ross. Rizzeau. Jullie hebben je zin hoor. Het bewijs zit in mijn fotoboek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |