Nee, het ging om zijn demper, want die zag je eruit vliegen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook ja, maar ik dacht dat het om het dopje onderaan zijn grip ging..

We hebben geen beelden gezien.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:52 schreef One_conundrum het volgende:
Was Kraijceck echt zo slecht als de uitslag doet vermoeden?

Dat moet zijn de top 21 respectievelijk top 11, je vergeet Martin Verkerkquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:04 schreef Norrage het volgende:
Bellucci is wel een held hoor...Ik durf te garanderen dat ie binnen een jaar, als ie niet geblesseerd raakt ofzo, in de top 20 staat..zo niet de top 10, en anders in ieder geval tot de beste gravelaars zal gaan behoren!

Naar twee prachtige gravelbijters.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:08 schreef tong80 het volgende:
Waar kijken we naar ?
Iedereen weet dat ie gaat veriezen

Dat weet je van te voren.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:08 schreef tong80 het volgende:
Waar kijken we naar ?
Iedereen weet dat ie gaat veriezen

Je bent na maanden net weer on line en je begint me weer te stalken.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dat weet je van te voren.
Het is niet erg dat je geen gevoel voor humor hebt, maar val ons er niet mee lastig

Je kunt overdrijven hè, zo goed is het nou ook weer niet.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:04 schreef Norrage het volgende:
Bellucci is wel een held hoor...Ik durf te garanderen dat ie binnen een jaar, als ie niet geblesseerd raakt ofzo, in de top 20 staat..zo niet de top 10, en anders in ieder geval tot de beste gravelaars zal gaan behoren!

Iddquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:17 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Is er ander frans publiek, dan klote publiek

Bijnaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mijn voorspelling 7-5 6-2 6-1 Nadal, nadat hij in de eerste 2-4 heeft achtergestaan.
[..]

Als ik hem vergelijk met andere gravelbijters die onterecht de top 10 bereiken zoals Robredo etc:quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je kunt overdrijven hè, zo goed is het nou ook weer niet.

Ja, leuke partij. Is er vandaag verder nog iets wat het aankijken waard is?quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:27 schreef TheGeneral het volgende:
GSM Nadal.
Bellucci heeft goed gespeeld

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |