quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:04 schreef Debsterr het volgende:
Damn, wat ga ik met veel foto's naar huis.
Doe maar. Anders word ik zoquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:09 schreef RonaldV het volgende:
Als ik inderdaad aan kan schuiven (agenda is nog steeds niet bekend) zal ik eens zien of ik wat modellen mee kan nemen. Apeldoorn is voor mij vrijwel om de hoek, dus het zou weinig problemen op mogen leveren. Alleen vakanties kunnen roet in het eten gooien.
Wat is er met je gebeurd? Je bent zo bescheiden!quote:
Wijsheid, jaren, klepelquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wat is er met je gebeurd? Je bent zo bescheiden!
Je hebt de afgelopen jaren teveel met de klepel gehad en bent daardoor wijzer geworden?quote:
En meneer de Hoog gaat door voor deeeeeequote:Op woensdag 18 juni 2008 21:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt de afgelopen jaren teveel met de klepel gehad en bent daardoor wijzer geworden?![]()
Hoi!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:40 schreef La_Vita het volgende:
Ik wil me natuurlijk nergens mee bemoeien..
Maar ik woon daar dus 5 minuten vandaan. En zo leuk/mooi is het daar echt nietHet klinkt misschien spectaculair maar je bent er in 10 minuutjes doorheen. (en dr is 1 restaurantje waar je kleffe friet kan eten) Als je naar de omgeving Apeldoorn wilt, ga dan naar de paleistuinen en het bos van het Loo.. Of rij even de veluwe op richting Hoog Soeren oid. Daar is het gewoon echt prachtig
Dan komen Spike en ik ook niet!quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:35 schreef PdeHoog het volgende:
HoiEr is een andere afspraak tussendoor gekomen. Ik haak af helaas.
Meeh. ik weet het niet.. ga denk ik toch eerst even de kat uit de boom kijken met zo'n 1e meet.. weet nog niet of ik mezelf gelijk voor de leeuwen gooi( als model / fotograaf zijnde )quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:42 schreef Ynske het volgende:
Jammer peter
Ik hoop dat er zich nog meer modellen melden, want met alleen Deb word t denk ik veel te druk aan de fotografenkant
en vraag ik me af of het wel nut heeft om dit door te laten gaan
Ik woon redelijk dicht bij Amsterdam, dus als ik ga, zou ik graag meerijden als dat van jou magquote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:54 schreef marcel9z9 het volgende:
Ik ga vanuit amsterdam naar de meet, en meerijden is mogelijk
Ik ben ook als model ja, als ik gaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:33 schreef RonaldV het volgende:
Twee maar?
-Trinity- is toch ook als model?
En da's 4! (misschien 5)quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:35 schreef Blind_Guardian het volgende:
En ik ben als beginneling niet aan te merken als model?
Ik ben uit omgeving Leiden en ik ga ook, maar ik rij met iemand mee vanit A'damquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:14 schreef Merel het volgende:
Klinkt leuk dit! Maar Apeldoorn is wel ver weg... Zijn er toevallig mensen uit de omgeving van R'dam/Delft/Den Haag/Leiden die ook gaan?
Jaaaaa! Visagistequote:Op woensdag 2 juli 2008 16:58 schreef Burdie het volgende:
Mits vervoer, wil ik er graag bij zijn als visagiste/grimeur. Mag dat?.
Hoebedoelluu?quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:44 schreef Fidelio9889 het volgende:
Is dit alleen voor modellen en fotograafjes?
hoe had je dan willen gaan, als publiek?quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:49 schreef Fidelio9889 het volgende:
The meet i mean
Ja, nee, zo ver was ik al. Maar dit is een topic in FOT, dus ja, fotografen. Het is een modellenmeet, dus ja, modellen. Wat voor smaak had je nog willen toevoegen?quote:
Criterium is: camerasjouwer=fotograaf, en de rest=model.quote:
Ik ben het type die nieuw is en aan het verkennen isquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ah, jij bent zo'n 'ik heb geen vrienden dus loop alle fok-meets af'-type?.
Ik ben fatsoenlijk opgevoed.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Criterium is: camerasjouwer=fotograaf, en de rest=model.
Ongeschreven regels:
iedere aanwezige mag op de foto gezet en op FOK gepost worden.
gedraag je naar de anderen (omkledende modellen begluren bijvoorbeeld is NOT done) 1
plezier hebben is verplicht.
Meer weten? Vraag!
1Verwacht trouwens geen naakte omkledende modellen, en omkleden is niet verplicht
Ik heb voor mezelf werkelijk geen idee, kom pas net kijken in het modellenwereldje. Ik denk gewoon alles wat nodig is om iemand er net iets leuker uit te laten zien, pukkeltjes te verbergen, voor de dames ws. iets van lippenstift, oogpotlood en dat soort dingenquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:42 schreef Burdie het volgende:
Dan zou ik wel van te voren willen weten wat ongeveer de wensen zijn qua visagie/grime, zodat ik weet welke producten ik mee moet nemen.
Bereid je maar voor op het ergste. De een wil zijn model zo natuurlijk mogelijk, de ander kan het niet gek genoeg. Maar het meest handig is als je de visagie na een shoot wer kunt weghalen, zodat modellen ook voor andere fotos beschikbaar blijven.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:42 schreef Burdie het volgende:
Dan zou ik wel van te voren willen weten wat ongeveer de wensen zijn qua visagie/grime, zodat ik weet welke producten ik mee moet nemen.
Uiteraard neem ik ook gewoon afschminkproducten mee, daarmee krijg je alles weer weg na afloopquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op het ergste. De een wil zijn model zo natuurlijk mogelijk, de ander kan het niet gek genoeg. Maar het meest handig is als je de visagie na een shoot wer kunt weghalen, zodat modellen ook voor andere fotos beschikbaar blijven.
Frituur?? First timers zorgen toch voor koffie en broodjesquote:
En appeltaart!quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Frituur?? First timers zorgen toch voor koffie en broodjes
Modellenmeet=flitsset=accuquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:38 schreef Blind_Guardian het volgende:
En waar wou je trouwens de stroom vandaan halen om te frituren?
Misschien dat het lukt om een paar apen van de apenheul te lenen en die een aggregaatje aan te laten fietsen
Ik heb wel een vrij dure camera .. maar noem me zelf toch niet echt een fotograaf. Hetzelfde geldt voor 'model'quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:44 schreef Fidelio9889 het volgende:
Is dit alleen voor modellen en fotograafjes?
Heb hier nog ergens een stroom generator.. werkt wel op een jerrycan benzinequote:Op woensdag 2 juli 2008 21:38 schreef Blind_Guardian het volgende:
En waar wou je trouwens de stroom vandaan halen om te frituren?
Misschien dat het lukt om een paar apen van de apenheul te lenen en die een aggregaatje aan te laten fietsen
Lust je spekkies?quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:38 schreef HMaster-II het volgende:![]()
Ik ben dan geen first timer, maar check
mits kadooooootjesssssss![]()
Een levend Spekkie lust altijd spekkiesquote:
Voor je hem meesleept en uiteraard ten overvloede: Berg en Bos is een privé park. Ik weet niet of de eigenaar enthousiast wordt van een snorrende generator.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:02 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Ik heb wel een vrij dure camera .. maar noem me zelf toch niet echt een fotograaf. Hetzelfde geldt voor 'model'
Ik ga gewoon voor de fun en om wat ervaring op te doen van de rest.. en wie weet heb ik dan wel de ballen op me eens voor de camera te gooien![]()
[..]
Heb hier nog ergens een stroom generator.. werkt wel op een jerrycan benzine
+Scherp..quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Voor je hem meesleept en uiteraard ten overvloede: Berg en Bos is een privé park. Ik weet niet of de eigenaar enthousiast wordt van een snorrende generator.
Ik zal hem onthoudenquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Een levend Spekkie lust altijd spekkies
Brownies en chocolademuffins waren het, toch?quote:
Bijna goed! Ietsje kleiner dan ik, maar wel met meer waterverplaatsing.quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Brownies en chocolademuffins waren het, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Bijna goed! Ietsje kleiner dan ik, maar wel met meer waterverplaatsing.Die komt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Nopequote:
Ok danquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:26 schreef Merel het volgende:
Nouja goed, zet mij voorlopig maar op het lijstje als model
Merel, als in Merel van de Flevo-meet jaren geleden?quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:26 schreef Merel het volgende:
Nouja goed, zet mij voorlopig maar op het lijstje als model
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:27 schreef RonaldV het volgende:
Merel, als in Merel van de Flevo-meet jaren geleden?
Jammer Yns, ik had je er graag bij gehad.quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:57 schreef Ynske het volgende:
Door omstandigheden heb ik besloten om niet mee te gaan, wil jullie toch heel veel plezier wensen
nopequote:Op donderdag 3 juli 2008 16:57 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jammer Yns, ik had je er graag bij gehad.Had je al iets geregeld met Berg en Bos? Even gemeld dat we langskomen met een groep van zo'n 20 personen bijvoorbeeld?
Ik zit nu nog even op kantoor, ik spreek je begin van de avond wel even over wat details (voor zover aanwezig). Daarna bel ik nog wel even met ze.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope
heb wel in het begin gebeld maar men zei dat er niet moeilijk overgedaan zou worden.
misschien slim om toch nog even te bellen
Mens, grow upquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:57 schreef Ynske het volgende:
Door omstandigheden heb ik besloten om niet mee te gaan, wil jullie toch heel veel plezier wensen
Uhm, wat het ook is (en ik wil het niet eens wetenquote:Op donderdag 3 juli 2008 17:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mens, grow up. Ik had jou iets volwassener ingeschat. Maar als het je na meer dan een jaar nog altijd dwars zit, blijf ik wel gewoon weg, goed?
.
'Skay,quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:29 schreef Lyssa het volgende:
Chipszak is ook model trouwensEn zet mij maar bij de misschieners, mogelijk samen met Chipszak vanuit Groningen (ik ben dan ook model trouwens.. wel een newbie
)
HM-IIquote:
Hmm.. volgens willen de mensen na de meet weer naar huis..quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NopeMaar ik wil met liefde het recept geven hoor. Kun je ze zelf bakken en meenemen
quote:Op maandag 7 juli 2008 21:53 schreef Erasmo het volgende:
*Idee heeft*
Iedereen neemt een wegwerpcameraatje mee
Zolang ze maar volgeschoten zijnquote:Op maandag 7 juli 2008 22:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En dan een FOT stenigingsritueel doen zeker
Denk dat je op alle vragen wel een JA kan invullenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:39 schreef RonaldV het volgende:
Ik weet dat we nog een paar weken hebben, maar ik wil graag dingen gaan afspreken met het park en het model dat ik meeneem.
Beginnen we net als altijd ergens tussen half 11 en 11 uur?
Waar in het park spreken we af? Bij de vijver rechts van de ingang?
Moeten de modellen nog dingen als extra kleding, make-up en zo meenemen? Zo ja dan moet ik wat regelen qua omkleden.
Best, maar ik wacht nog even wat meer antwoorden afquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Denk dat je op alle vragen wel een JA kan invullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |