Frituur?? First timers zorgen toch voor koffie en broodjesquote:
En appeltaart!quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Frituur?? First timers zorgen toch voor koffie en broodjes
Modellenmeet=flitsset=accuquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:38 schreef Blind_Guardian het volgende:
En waar wou je trouwens de stroom vandaan halen om te frituren?
Misschien dat het lukt om een paar apen van de apenheul te lenen en die een aggregaatje aan te laten fietsen
Ik heb wel een vrij dure camera .. maar noem me zelf toch niet echt een fotograaf. Hetzelfde geldt voor 'model'quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:44 schreef Fidelio9889 het volgende:
Is dit alleen voor modellen en fotograafjes?
Heb hier nog ergens een stroom generator.. werkt wel op een jerrycan benzinequote:Op woensdag 2 juli 2008 21:38 schreef Blind_Guardian het volgende:
En waar wou je trouwens de stroom vandaan halen om te frituren?
Misschien dat het lukt om een paar apen van de apenheul te lenen en die een aggregaatje aan te laten fietsen
Lust je spekkies?quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:38 schreef HMaster-II het volgende:![]()
Ik ben dan geen first timer, maar check
mits kadooooootjesssssss![]()
Een levend Spekkie lust altijd spekkiesquote:
Voor je hem meesleept en uiteraard ten overvloede: Berg en Bos is een privé park. Ik weet niet of de eigenaar enthousiast wordt van een snorrende generator.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:02 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Ik heb wel een vrij dure camera .. maar noem me zelf toch niet echt een fotograaf. Hetzelfde geldt voor 'model'
Ik ga gewoon voor de fun en om wat ervaring op te doen van de rest.. en wie weet heb ik dan wel de ballen op me eens voor de camera te gooien![]()
[..]
Heb hier nog ergens een stroom generator.. werkt wel op een jerrycan benzine
+Scherp..quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Voor je hem meesleept en uiteraard ten overvloede: Berg en Bos is een privé park. Ik weet niet of de eigenaar enthousiast wordt van een snorrende generator.
Ik zal hem onthoudenquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Een levend Spekkie lust altijd spekkies
Brownies en chocolademuffins waren het, toch?quote:
Bijna goed! Ietsje kleiner dan ik, maar wel met meer waterverplaatsing.quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Brownies en chocolademuffins waren het, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Bijna goed! Ietsje kleiner dan ik, maar wel met meer waterverplaatsing.Die komt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Nopequote:
Ok danquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:26 schreef Merel het volgende:
Nouja goed, zet mij voorlopig maar op het lijstje als model
Merel, als in Merel van de Flevo-meet jaren geleden?quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:26 schreef Merel het volgende:
Nouja goed, zet mij voorlopig maar op het lijstje als model
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:27 schreef RonaldV het volgende:
Merel, als in Merel van de Flevo-meet jaren geleden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |