Ik ben ook als model ja, als ik gaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:33 schreef RonaldV het volgende:
Twee maar?
-Trinity- is toch ook als model?
En da's 4! (misschien 5)quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:35 schreef Blind_Guardian het volgende:
En ik ben als beginneling niet aan te merken als model?
Ik ben uit omgeving Leiden en ik ga ook, maar ik rij met iemand mee vanit A'damquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:14 schreef Merel het volgende:
Klinkt leuk dit! Maar Apeldoorn is wel ver weg... Zijn er toevallig mensen uit de omgeving van R'dam/Delft/Den Haag/Leiden die ook gaan?
Jaaaaa! Visagistequote:Op woensdag 2 juli 2008 16:58 schreef Burdie het volgende:
Mits vervoer, wil ik er graag bij zijn als visagiste/grimeur. Mag dat?.
Hoebedoelluu?quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:44 schreef Fidelio9889 het volgende:
Is dit alleen voor modellen en fotograafjes?
hoe had je dan willen gaan, als publiek?quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:49 schreef Fidelio9889 het volgende:
The meet i mean
Ja, nee, zo ver was ik al. Maar dit is een topic in FOT, dus ja, fotografen. Het is een modellenmeet, dus ja, modellen. Wat voor smaak had je nog willen toevoegen?quote:
Criterium is: camerasjouwer=fotograaf, en de rest=model.quote:
Ik ben het type die nieuw is en aan het verkennen isquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ah, jij bent zo'n 'ik heb geen vrienden dus loop alle fok-meets af'-type?.
Ik ben fatsoenlijk opgevoed.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Criterium is: camerasjouwer=fotograaf, en de rest=model.
Ongeschreven regels:
iedere aanwezige mag op de foto gezet en op FOK gepost worden.
gedraag je naar de anderen (omkledende modellen begluren bijvoorbeeld is NOT done) 1
plezier hebben is verplicht.
Meer weten? Vraag!
1Verwacht trouwens geen naakte omkledende modellen, en omkleden is niet verplicht
Ik heb voor mezelf werkelijk geen idee, kom pas net kijken in het modellenwereldje. Ik denk gewoon alles wat nodig is om iemand er net iets leuker uit te laten zien, pukkeltjes te verbergen, voor de dames ws. iets van lippenstift, oogpotlood en dat soort dingenquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:42 schreef Burdie het volgende:
Dan zou ik wel van te voren willen weten wat ongeveer de wensen zijn qua visagie/grime, zodat ik weet welke producten ik mee moet nemen.
Bereid je maar voor op het ergste. De een wil zijn model zo natuurlijk mogelijk, de ander kan het niet gek genoeg. Maar het meest handig is als je de visagie na een shoot wer kunt weghalen, zodat modellen ook voor andere fotos beschikbaar blijven.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:42 schreef Burdie het volgende:
Dan zou ik wel van te voren willen weten wat ongeveer de wensen zijn qua visagie/grime, zodat ik weet welke producten ik mee moet nemen.
Uiteraard neem ik ook gewoon afschminkproducten mee, daarmee krijg je alles weer weg na afloopquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op het ergste. De een wil zijn model zo natuurlijk mogelijk, de ander kan het niet gek genoeg. Maar het meest handig is als je de visagie na een shoot wer kunt weghalen, zodat modellen ook voor andere fotos beschikbaar blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |