Lust je spekkies?quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:38 schreef HMaster-II het volgende:![]()
Ik ben dan geen first timer, maar check
mits kadooooootjesssssss![]()
Een levend Spekkie lust altijd spekkiesquote:
Voor je hem meesleept en uiteraard ten overvloede: Berg en Bos is een privé park. Ik weet niet of de eigenaar enthousiast wordt van een snorrende generator.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:02 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Ik heb wel een vrij dure camera .. maar noem me zelf toch niet echt een fotograaf. Hetzelfde geldt voor 'model'
Ik ga gewoon voor de fun en om wat ervaring op te doen van de rest.. en wie weet heb ik dan wel de ballen op me eens voor de camera te gooien![]()
[..]
Heb hier nog ergens een stroom generator.. werkt wel op een jerrycan benzine
+Scherp..quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Voor je hem meesleept en uiteraard ten overvloede: Berg en Bos is een privé park. Ik weet niet of de eigenaar enthousiast wordt van een snorrende generator.
Ik zal hem onthoudenquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Een levend Spekkie lust altijd spekkies
Brownies en chocolademuffins waren het, toch?quote:
Bijna goed! Ietsje kleiner dan ik, maar wel met meer waterverplaatsing.quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Brownies en chocolademuffins waren het, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Bijna goed! Ietsje kleiner dan ik, maar wel met meer waterverplaatsing.Die komt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Nopequote:
Ok danquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:26 schreef Merel het volgende:
Nouja goed, zet mij voorlopig maar op het lijstje als model
Merel, als in Merel van de Flevo-meet jaren geleden?quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:26 schreef Merel het volgende:
Nouja goed, zet mij voorlopig maar op het lijstje als model
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:27 schreef RonaldV het volgende:
Merel, als in Merel van de Flevo-meet jaren geleden?
Jammer Yns, ik had je er graag bij gehad.quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:57 schreef Ynske het volgende:
Door omstandigheden heb ik besloten om niet mee te gaan, wil jullie toch heel veel plezier wensen
nopequote:Op donderdag 3 juli 2008 16:57 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jammer Yns, ik had je er graag bij gehad.Had je al iets geregeld met Berg en Bos? Even gemeld dat we langskomen met een groep van zo'n 20 personen bijvoorbeeld?
Ik zit nu nog even op kantoor, ik spreek je begin van de avond wel even over wat details (voor zover aanwezig). Daarna bel ik nog wel even met ze.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope
heb wel in het begin gebeld maar men zei dat er niet moeilijk overgedaan zou worden.
misschien slim om toch nog even te bellen
Mens, grow upquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:57 schreef Ynske het volgende:
Door omstandigheden heb ik besloten om niet mee te gaan, wil jullie toch heel veel plezier wensen
Uhm, wat het ook is (en ik wil het niet eens wetenquote:Op donderdag 3 juli 2008 17:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mens, grow up. Ik had jou iets volwassener ingeschat. Maar als het je na meer dan een jaar nog altijd dwars zit, blijf ik wel gewoon weg, goed?
.
'Skay,quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:29 schreef Lyssa het volgende:
Chipszak is ook model trouwensEn zet mij maar bij de misschieners, mogelijk samen met Chipszak vanuit Groningen (ik ben dan ook model trouwens.. wel een newbie
)
HM-IIquote:
Hmm.. volgens willen de mensen na de meet weer naar huis..quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NopeMaar ik wil met liefde het recept geven hoor. Kun je ze zelf bakken en meenemen
quote:Op maandag 7 juli 2008 21:53 schreef Erasmo het volgende:
*Idee heeft*
Iedereen neemt een wegwerpcameraatje mee
Zolang ze maar volgeschoten zijnquote:Op maandag 7 juli 2008 22:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En dan een FOT stenigingsritueel doen zeker
Denk dat je op alle vragen wel een JA kan invullenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:39 schreef RonaldV het volgende:
Ik weet dat we nog een paar weken hebben, maar ik wil graag dingen gaan afspreken met het park en het model dat ik meeneem.
Beginnen we net als altijd ergens tussen half 11 en 11 uur?
Waar in het park spreken we af? Bij de vijver rechts van de ingang?
Moeten de modellen nog dingen als extra kleding, make-up en zo meenemen? Zo ja dan moet ik wat regelen qua omkleden.
Best, maar ik wacht nog even wat meer antwoorden afquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Denk dat je op alle vragen wel een JA kan invullen
Sowieso wordt elk model op de foto gezetquote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:06 schreef Kluts het volgende:
Lijkt me leuk, maar ben nogal nieuw in dit soort dingen, hoe gaat het in zijn werk?
De modellen die komen worden allemaal gefotografeerd of wordt ter plekke bekeken hoe of wat?
Die ene die langer dan 2meter is.quote:
En ouder.quote:
okquote:
Klinkt wel leuk allemaal iig. Zit nog een beetje te twijfelen, maar lijkt me op zich wel leuk om eens te gaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sowieso wordt elk model op de foto gezet. De vorige meet die ik heb meegemaakt merkte je wel dat fotografen soms een persoonlijke voorkeur voor een bepaald model hebben, maar dat is ook niet zo raar natuurlijk.
Maar het is dus geen vleeskeuring waarbij alleen de besten overleven ofzo, iedereen is gelijk en elk model wordt ook zo behandeld!
Gewoon doen, niets is leuker dan mooie foto's van jezelf te hebbenquote:Op zondag 13 juli 2008 19:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk allemaal iig. Zit nog een beetje te twijfelen, maar lijkt me op zich wel leuk om eens te gaan.
Ja, stel je voor, leuke foto's. Van die foto's waar alleen een portret op pastquote:Op zondag 13 juli 2008 19:42 schreef RonaldV het volgende:
Gewoon doen, Kluts. Wat is het ergste dat je kunt overkomen? Dat je leuke fotos krijgt?
quote:
Jij ook al.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:18 schreef Merel het volgende:
Sorry, ik meld me af...
Moeten de misschieners niet nog 'ns benaderd worden via PM ofzo?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:42 schreef Ernst. het volgende:
komt:Blind_Guardian HMaster-II voor de helft Debsterr kwiebuske Netstorm DigiPire didotcicero marcel9z9 RonaldV + 1 model EchnaDarr Ernst
misschien:Vliegvrager -Marjo- -Bizzy-Bee- Erasmo Xilantof wendywendy steppert Mariekamr zquing ChipsZak. Fuer Grissa ost Drauka -Trinity-
Tvpers:LasTeR guitarist.nl sanger Calime An24 Yoni
De mensen in Italic zijn de modellen...
En wat vervoer betreft, kan ik jullie van station Apeldoorn pikken. Dan wordt het een puzzel, ivm open dak kan ik een lange knul wel meenemen. Met 1.70/1.80 pas je nog op de achterbank. Anders wordt het lastig.
Edit: reden is een nieuwe aanschaf die wat klein uitvalt:
[ afbeelding ]
Ik wil dan wel voorin met mijn hoofd uit het dakquote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:42 schreef Ernst. het volgende:
komt:Blind_Guardian HMaster-II voor de helft Debsterr kwiebuske Netstorm DigiPire didotcicero marcel9z9 RonaldV + 1 model EchnaDarr Ernst
misschien:Vliegvrager -Marjo- -Bizzy-Bee- Erasmo Xilantof wendywendy steppert Mariekamr zquing ChipsZak. Fuer Grissa ost Drauka -Trinity-
Tvpers:LasTeR guitarist.nl sanger Calime An24 Yoni
De mensen in Italic zijn de modellen...
En wat vervoer betreft, kan ik jullie van station Apeldoorn pikken. Dan wordt het een puzzel, ivm open dak kan ik een lange knul wel meenemen. Met 1.70/1.80 pas je nog op de achterbank. Anders wordt het lastig.
Edit: reden is een nieuwe aanschaf die wat klein uitvalt:
[ afbeelding ]
Deze misschiener wordt een definitiefnietterquote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Moeten de misschieners niet nog 'ns benaderd worden via PM ofzo?
updateredquote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:42 schreef Ernst. het volgende:
komt:Blind_Guardian HMaster-II Debsterr kwiebuske Netstorm DigiPire didotcicero marcel9z9 RonaldV + 2 modellen EchnaDarr Ernst -Trinity- + nog model Erasmo Kluts -Marjo- + minimarjo
misschien:-Bizzy-Bee- Xilantof wendywendy steppert Mariekamr zquing ChipsZak. Fuer Grissa ost Drauka Rnej
Tvpers:LasTeR guitarist.nl sanger Calime
zijn de modellen
diagonale helftquote:
Als op de meet blijkt dat er maar weinig modellen zijn, dan wil ik wel als model fungeren. Heb nu een aardige bos haar.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:24 schreef didotcicero het volgende:
Hoopt op nog wat meer modellen eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |