Ik wil dan wel voorin met mijn hoofd uit het dakquote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:42 schreef Ernst. het volgende:
komt:Blind_Guardian HMaster-II voor de helft Debsterr kwiebuske Netstorm DigiPire didotcicero marcel9z9 RonaldV + 1 model EchnaDarr Ernst
misschien:Vliegvrager -Marjo- -Bizzy-Bee- Erasmo Xilantof wendywendy steppert Mariekamr zquing ChipsZak. Fuer Grissa ost Drauka -Trinity-
Tvpers:LasTeR guitarist.nl sanger Calime An24 Yoni
De mensen in Italic zijn de modellen...
En wat vervoer betreft, kan ik jullie van station Apeldoorn pikken. Dan wordt het een puzzel, ivm open dak kan ik een lange knul wel meenemen. Met 1.70/1.80 pas je nog op de achterbank. Anders wordt het lastig.
Edit: reden is een nieuwe aanschaf die wat klein uitvalt:
[ afbeelding ]
Deze misschiener wordt een definitiefnietterquote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Moeten de misschieners niet nog 'ns benaderd worden via PM ofzo?
updateredquote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:42 schreef Ernst. het volgende:
komt:Blind_Guardian HMaster-II Debsterr kwiebuske Netstorm DigiPire didotcicero marcel9z9 RonaldV + 2 modellen EchnaDarr Ernst -Trinity- + nog model Erasmo Kluts -Marjo- + minimarjo
misschien:-Bizzy-Bee- Xilantof wendywendy steppert Mariekamr zquing ChipsZak. Fuer Grissa ost Drauka Rnej
Tvpers:LasTeR guitarist.nl sanger Calime
zijn de modellen
diagonale helftquote:
Als op de meet blijkt dat er maar weinig modellen zijn, dan wil ik wel als model fungeren. Heb nu een aardige bos haar.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:24 schreef didotcicero het volgende:
Hoopt op nog wat meer modellen eigenlijk
Kluts was toch model? Of heb ik zitten slapen?quote:Op zondag 20 juli 2008 03:22 schreef Ernst. het volgende:
Edit, update lijst:
komt:Blind_Guardian HMaster-II voor de helft Debsterr kwiebuske Netstorm DigiPire didotcicero RonaldV + 2 modellen EchnaDarr Ernst (Kan 3 mensen van station meenemen) -Trinity- Kluts -Marjo- + midi model
ik had kluts als model gezet omdattie niet aangaf wat hij wildequote:Op zondag 20 juli 2008 08:24 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Kluts was toch model? Of heb ik zitten slapen?
Zijquote:Op zondag 20 juli 2008 09:30 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ik had kluts als model gezet omdattie niet aangaf wat hij wilde
Ah! ik heb hier nog een kloofbijl liggen dus dat gaat helemaal goedkomen.. zit wel wat roest op overigensquote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:06 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
diagonale helft![]()
Ik ben volledig aan wezig
Ik ben dus +1 model hèquote:Op zondag 20 juli 2008 03:22 schreef Ernst. het volgende:
[..]
Als op de meet blijkt dat er maar weinig modellen zijn, dan wil ik wel als model fungeren. Heb nu een aardige bos haar..
Edit, update lijst:
komt:Blind_Guardian HMaster-II voor de helft Debsterr kwiebuske Netstorm DigiPire didotcicero RonaldV + 2 modellen EchnaDarr Ernst (Kan 3 mensen van station meenemen) -Trinity- Kluts -Marjo- + midi model
misschien:Vliegvrager -Bizzy-Bee- Xilantof Erasmo wendywendy steppert Mariekamr[/i] zquing ChipsZak. Fuer Grissa ost Drauka
Overigens, wie komt met de trein? En wie is in bezit van een auto, en kan op het station komen? Wil niet hebben dat er mensen niet mee kunnen en op Apeldoorn CS vastzitten.
Ik ga met de trein vanuit Deventer, nog meer mensen die via Deventer met de trein gaan?quote:Op zondag 20 juli 2008 03:22 schreef Ernst. het volgende:
[..]
Als op de meet blijkt dat er maar weinig modellen zijn, dan wil ik wel als model fungeren. Heb nu een aardige bos haar..
Edit, update lijst:
misschien:Vliegvrager -Bizzy-Bee- Xilantof Erasmo wendywendy steppert Mariekamr[/i] zquing ChipsZak. Fuer Grissa ost Drauka
Overigens, wie komt met de trein? En wie is in bezit van een auto, en kan op het station komen? Wil niet hebben dat er mensen niet mee kunnen en op Apeldoorn CS vastzitten.
Dat dus.quote:Op zondag 20 juli 2008 09:40 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Zij
(kleine moeite om even op de linkjes profiel of fotoboek te klikken)
sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |