Leg eens een keer uit wat daar mis aan is zonder het te vergelijken met een positie waar anderen in zitten...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:52 schreef EchtGaaf het volgende:
genoeg vaklui, die wel degelijk diploma's hebben gehaald, keihard werken , maar het moeten stellen met 3% erbij.
Ik ben gelukkig geen psychopaat.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:14 schreef Fastmatti het volgende:
EchtGaaf, waarom zit jij eigenlijk niet aan de top?
Het bedrijf is er alleen maar voor de aandeelhouders hoor wat de consument vind is niet zo belangrijk.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Als klap op de vuurpijl kunnen we vanavond genieten aan een aflevering Kassa GEHEEL gewijd aan KPN . Zei ik dat? Ja!
En dat is nou niet bepaald dat er geen consumenten ellende is, integendeel.
KPN heeft al een hel lange tijd een toppositie in de lijst bedrijven van Kassa, waarin consumenten de meeste problemen hebben......
Een hele aflevering maar liefst. Geweldige prestatie!En natuurlijk hoor je dan excessief te wo9rdne beloond
Nee?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:16 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het bedrijf is er alleen maar voor de aandeelhouders hoor wat de consument vind is niet zo belangrijk.
Nou Ad Scheepbouwer. Steek dat maar in je zak. Naast als dat geld wat er inzit.quote:e laatste Kassa van dit seizoen staat zaterdag in het teken van de grootste klachten-generator van het afgelopen seizoen: KPN. Het bedrijf stond weken aaneengesloten op nummer 1 in de Klachten Top 3. Hoe kan het dat een bedrijf met een omvang en reputatie als KPN het niet voor elkaar krijgt om de klacht-afhandeling goed op orde te krijgen?
Heb ik dat ergens gesteld ?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:20 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Je niet laten leiden door jaloeziegevoelens maakt je een psychopaat
Nee, leg jij de door mij geconstateerde discrepantie maar eens uit....quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
Leg eens een keer uit wat daar mis aan is zonder het te vergelijken met een positie waar anderen in zitten...
Haha. En Piet K krijgt dan ook een Gouden Handdruk?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Geen fout maken is voor Piet K. stukken eenvoudiger en dan nog: Piet K. wordt niet bij de eerste fout de deur uit getrapt...
Als Piet K ontslagen wordt krijgt hij een gouden handdruk volgens de ontslagrechtformule.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:43 schreef EchtGaaf het volgende:
En Piet K krijgt dan ook een Gouden Handdruk?
Dat heb ik al heel vaak gedaan, maar ik herhaal het graag: schaarste.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:27 schreef EchtGaaf het volgende:
Nee, leg jij de door mij geconstateerde discrepantie maar eens uit....![]()
Net zoals ik al aangaf, dat geldt voor meer dan 99% van de werknemers.quote:En zeker als voor een topman voldoende is "als hij geen fouten maakt"? (je eigen stelling, weet je nog?)
Nee, de antwoorden bevallen je niet.quote:Ik wacht als zo lang
Vermeende schaarste. Lijstjes, met een paar namen, weet je nog?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat heb ik al heel vaak gedaan, maar ik herhaal het graag: schaarste.
Nou echt niet.....Je moet voor 120 % presteren , anders dan vlieg je vandaag de dag zo de laan uit.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
Net zoals ik al aangaf, dat geldt voor meer dan 99% van de werknemers.
Niet zelden zijn mensen daar zeer gelukkig mee. Jaarsalaris mee, twee maanden thuiszitten tegen 70% en dan weer aan de slag met een hoger salaris (ik ken meerderen die deze route meemaakten, waarbij de details natuurlijk niet 100% gelijk zijn) is voorwaar niet mis.quote:
Een paar namen die de ervaring hebben die de markt wenst.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:16 schreef EchtGaaf het volgende:
Vermeende schaarste. Lijstjes, met ene paar namen, weet je nog?
Puur gelul. Dat is gewoon niet mogelijk. Ontslagbescherming, weet je nog.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:17 schreef EchtGaaf het volgende:
Nou echt niet.....Je moet voor 120 % presteren , anders dan vlieg je vandaag de dag zo de laan uit.
Dat is natuurlijk het standaardverhaal, maar iedereen is vrij om gouden handdrukken of andere bepalingen in je contract op te laten nemen.quote:
Jij bent een representatieve werknemer oid?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk het standaardverhaal, maar iedereen is vrij om gouden handdrukken of andere bepalingen in je contract op te laten nemen.
Heb ik ook.
Je weet best wat ik bedoel. En die ontsdlagbescherming, wat sdtelt dat werkelijk voor als je iemand echt kwijt wilt?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Puur gelul. Dat is gewoon niet mogelijk. Ontslagbescherming, weet je nog.
Je zaagt de stoelpoten weer onder je vandaan door aantoonbare onzin te gaan gebruiken als onderbouwing voor je standpunt. Met de feiten red je het kennelijk niet.
Die paar namen blijven maar een paar namen als je als vragende partij een plaat voor je kop hebt door niet verder te kijken dan drie deuren vooruit....quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Een paar namen die de ervaring hebben die de markt wenst.
Goh... werkt de markt ineens weer wel. Gelukkig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |