abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59033658
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 16:52 schreef EchtGaaf het volgende:

genoeg vaklui, die wel degelijk diploma's hebben gehaald, keihard werken , maar het moeten stellen met 3% erbij.
Leg eens een keer uit wat daar mis aan is zonder het te vergelijken met een positie waar anderen in zitten...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_59033956
Als klap op de vuurpijl kunnen we vanavond genieten aan een aflevering Kassa GEHEEL gewijd aan KPN . Zei ik dat? Ja!

En dat is nou niet bepaald dat er geen consumenten ellende is, integendeel.

KPN heeft al een hel lange tijd een toppositie in de lijst bedrijven van Kassa, waarin consumenten de meeste problemen hebben......

Een hele aflevering maar liefst. Geweldige prestatie! En natuurlijk hoor je dan excessief te wo9rdne beloond
pi_59033966
EchtGaaf, waarom zit jij eigenlijk niet aan de top?
pi_59033984
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 17:14 schreef Fastmatti het volgende:
EchtGaaf, waarom zit jij eigenlijk niet aan de top?
Ik ben gelukkig geen psychopaat.
pi_59033990
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 17:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Als klap op de vuurpijl kunnen we vanavond genieten aan een aflevering Kassa GEHEEL gewijd aan KPN . Zei ik dat? Ja!

En dat is nou niet bepaald dat er geen consumenten ellende is, integendeel.

KPN heeft al een hel lange tijd een toppositie in de lijst bedrijven van Kassa, waarin consumenten de meeste problemen hebben......

Een hele aflevering maar liefst. Geweldige prestatie! En natuurlijk hoor je dan excessief te wo9rdne beloond
Het bedrijf is er alleen maar voor de aandeelhouders hoor wat de consument vind is niet zo belangrijk.
pi_59034005
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 17:16 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Het bedrijf is er alleen maar voor de aandeelhouders hoor wat de consument vind is niet zo belangrijk.
Nee?

een slechte naam is uiteindelijk gezond voor je concern ?
pi_59034018
Van de site zelf
quote:
e laatste Kassa van dit seizoen staat zaterdag in het teken van de grootste klachten-generator van het afgelopen seizoen: KPN. Het bedrijf stond weken aaneengesloten op nummer 1 in de Klachten Top 3. Hoe kan het dat een bedrijf met een omvang en reputatie als KPN het niet voor elkaar krijgt om de klacht-afhandeling goed op orde te krijgen?
Nou Ad Scheepbouwer. Steek dat maar in je zak. Naast als dat geld wat er inzit.
pi_59034065
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 17:15 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik ben gelukkig geen psychopaat.
Je niet laten leiden door jaloeziegevoelens maakt je een psychopaat
pi_59034077
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 17:20 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Je niet laten leiden door jaloeziegevoelens maakt je een psychopaat
Heb ik dat ergens gesteld ?
pi_59034176
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 16:59 schreef DS4 het volgende:

[..]

Leg eens een keer uit wat daar mis aan is zonder het te vergelijken met een positie waar anderen in zitten...
Nee, leg jij de door mij geconstateerde discrepantie maar eens uit.... En zeker als voor een topman voldoende is "als hij geen fouten maakt"? (je eigen stelling, weet je nog?)

Ik wacht als zo lang
pi_59034501
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 16:57 schreef DS4 het volgende:

[..]

Geen fout maken is voor Piet K. stukken eenvoudiger en dan nog: Piet K. wordt niet bij de eerste fout de deur uit getrapt...
Haha. En Piet K krijgt dan ook een Gouden Handdruk?
  † In Memoriam † zaterdag 31 mei 2008 @ 18:09:21 #162
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_59034910
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 17:43 schreef EchtGaaf het volgende:
En Piet K krijgt dan ook een Gouden Handdruk?
Als Piet K ontslagen wordt krijgt hij een gouden handdruk volgens de ontslagrechtformule.
Carpe Libertatem
pi_59034981

Kantonrechterformule..
pi_59035007
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 17:27 schreef EchtGaaf het volgende:

Nee, leg jij de door mij geconstateerde discrepantie maar eens uit....
Dat heb ik al heel vaak gedaan, maar ik herhaal het graag: schaarste.
quote:
En zeker als voor een topman voldoende is "als hij geen fouten maakt"? (je eigen stelling, weet je nog?)
Net zoals ik al aangaf, dat geldt voor meer dan 99% van de werknemers.
quote:
Ik wacht als zo lang
Nee, de antwoorden bevallen je niet.
pi_59035034
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 18:14 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat heb ik al heel vaak gedaan, maar ik herhaal het graag: schaarste.
Vermeende schaarste. Lijstjes, met een paar namen, weet je nog?
pi_59035057
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 18:14 schreef DS4 het volgende:

[..]

Net zoals ik al aangaf, dat geldt voor meer dan 99% van de werknemers.
Nou echt niet.....Je moet voor 120 % presteren , anders dan vlieg je vandaag de dag zo de laan uit.
pi_59035059
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 18:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Kantonrechterformule..
Niet zelden zijn mensen daar zeer gelukkig mee. Jaarsalaris mee, twee maanden thuiszitten tegen 70% en dan weer aan de slag met een hoger salaris (ik ken meerderen die deze route meemaakten, waarbij de details natuurlijk niet 100% gelijk zijn) is voorwaar niet mis.
pi_59035076
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 18:16 schreef EchtGaaf het volgende:

Vermeende schaarste. Lijstjes, met ene paar namen, weet je nog?
Een paar namen die de ervaring hebben die de markt wenst.

Goh... werkt de markt ineens weer wel. Gelukkig!
pi_59035111
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 18:17 schreef EchtGaaf het volgende:

Nou echt niet.....Je moet voor 120 % presteren , anders dan vlieg je vandaag de dag zo de laan uit.
Puur gelul. Dat is gewoon niet mogelijk. Ontslagbescherming, weet je nog.

Je zaagt de stoelpoten weer onder je vandaan door aantoonbare onzin te gaan gebruiken als onderbouwing voor je standpunt. Met de feiten red je het kennelijk niet.
  † In Memoriam † zaterdag 31 mei 2008 @ 18:24:30 #170
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_59035209
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 18:13 schreef EchtGaaf het volgende:

Kantonrechterformule..
Dat is natuurlijk het standaardverhaal, maar iedereen is vrij om gouden handdrukken of andere bepalingen in je contract op te laten nemen.

Heb ik ook.
Carpe Libertatem
pi_59041410
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 18:24 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk het standaardverhaal, maar iedereen is vrij om gouden handdrukken of andere bepalingen in je contract op te laten nemen.

Heb ik ook.
Jij bent een representatieve werknemer oid?

Voor de meeste is dat nog steeds geen realiteit.
pi_59041490
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 18:19 schreef DS4 het volgende:

[..]

Puur gelul. Dat is gewoon niet mogelijk. Ontslagbescherming, weet je nog.

Je zaagt de stoelpoten weer onder je vandaan door aantoonbare onzin te gaan gebruiken als onderbouwing voor je standpunt. Met de feiten red je het kennelijk niet.
Je weet best wat ik bedoel. En die ontsdlagbescherming, wat sdtelt dat werkelijk voor als je iemand echt kwijt wilt?

Je weet ook best , DS4, dat je het dan aanstuurt op een verstoorde arbeidsrelatie als jke het als werkgever het niet meer op argumenten redt.

Je zorgt voor genoeg stof tot conflict als werkgever, je creet de conflicten desnoods op een listige manier en houd een keurig dossier bij en hoppa naar de rechtbank.

Rechter zal vrijwel altijd ontslag verlenen op dat argument van "verstoorde arbeidsrelatie"

Dat weet jij ook best.

Een baas die van zijn onderdaan afwilt , lukt dat vrijwel altijd. Zeker als ie een advocaat neemt die zijn vak verstaat.
pi_59041524
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 18:18 schreef DS4 het volgende:

[..]

Een paar namen die de ervaring hebben die de markt wenst.

Goh... werkt de markt ineens weer wel. Gelukkig!
Die paar namen blijven maar een paar namen als je als vragende partij een plaat voor je kop hebt door niet verder te kijken dan drie deuren vooruit....

Ik ben niet degene die dat verzint hoor. Maar ja , het komt jou niet uit, dus die hoogleraar moet van jou natuurlijk van z'n leerstoel worden gepleurd.
  zondag 1 juni 2008 @ 12:04:12 #174
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59045428
EchtGaaf, deze week staat in Vrij nederland een mooi artikel over TNT post. Over hoe de topmannen graaien en leuke projectjes voor hun ego doen maar hun werknemers uitknijpen.

En het wordt nog erger: als de postmarkt wordt opengebroken is het hek van de dam want de concurrenten van TNT betalen niet eens premies (door een omzeilingstruukje)....

Het wordt steeds slechter in Nederland, en het is GVD de politiek zelf die dat mogelijk maakt.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_59045526
Bij de TNT zijn het de vakbonden die fouten hebben gemaakt. Ze hebben een bedrijfs-CAO afgesloten ipv een sector-CAO. Aangezien er maar één bedrijf was hadden ze heel simpel dat laatste kunnen doen zodat ook nieuwe marktpartijen onder de CAO zouden vallen. Nu is dat niet het geval, puur doordat de vakbonden niet naar de toekomst hebben gekeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')