quote:Op zondag 6 april 2008 13:11 schreef Oproerkraaier het volgende:
Dit is de achterkant van mijn tattoo:
Over de rug, naar de borst en binnenkant bovenarm via de schouder dus
quote:Op zondag 13 april 2008 20:12 schreef boomaapje het volgende:
ik gooi mezelf er dan ook nog maar eens tussen
quote:
quote:Op maandag 14 april 2008 12:50 schreef skyrebel het volgende:
Zelf al enige jaren redelijk fan van tattoos. Hier mijn laatste creatie:
Inmiddels is ie al geschaduwd en genezen, dus zeer binnenkort zal ik het eindresultaat posten.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:53 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik heb 1x gekeken en vond die lui zich nogal macho gedragen en ergerde me er aan. Verder vond ik het saai en nietszeggend. Maar misschien heb ik net de verkeerde aflevering gezien.
Oja, vergeet even de nieuwe tattoo van mijn allerliefste vriendje te show-offen.
Gezet door zijne zoon.
quote:
quote:Op maandag 12 mei 2008 09:27 schreef Uierboord het volgende:
[..]
Goeie keuze![]()
Jeroen zet mooie, authentieke tattoo's, tevens is het een relaxede gast!
Heb laatst deze laten zetten door hem, ben er erg blij mee:
Trouwens, dit heb ik ook nog op m'n lichaam staan, los van nog twee kleinere tattoo's:
Enne, lieve tattoo hoor, birdie
quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:27 schreef Keltie het volgende:
Zo, gisteren weer eens een afspraak gehad;
20 Juni misschien de laatste.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:14 schreef arneaux het volgende:
Polynesische tattoo. Dit is een foto van de dag zelf, 6 uur lang gezeten. Volgende week dinsdag andere onderarm.
quote:Op zondag 25 mei 2008 03:14 schreef KD-fotografie het volgende:
binnenkort komt er nog een naam onder.![]()
Maar nu wil ik borstvoeding gaan geven, als het goed gaat een half jaar, moet ik daarom wachten met de tatoeage ivm hormonen of maakt dat niks uit?
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:59 schreef arneaux het volgende:
En nu de andere arm. Net gezet ook weer.
Ben er ontzettend tevreden over.
In NL kun je het alsnog zelf ontwerpen dacht ik, heb je geen echte tattoo in die stijl maar toch. Moest jij dan ook eerst je verhaal doen zeg maar en ging hij dan tekenen of hoe ging het in zn werk? Ziet er strak en netjes uit, hoelang heb je gezeten?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:16 schreef arneaux het volgende:
Nee niet zelf ontworpen. Het is zo bij die tattoes dat ze al betekenissen hebben en voor mij het belangrijkste is dat ze niet wervesterd vertaald zijn. Zo staan die golven op mn arm idd voor de zee en niet voor weet ik veel wat. Ontwerp is allemaal door Roger gedaan in De Bunker. Shop staat zeer hoog aangeschreven, net als Roger trouwens.
Nee komt door de zon. Kan verder ook geen kwaad.quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:29 schreef Kovah het volgende:
Mijne:
[ afbeelding ]
En
[ afbeelding ]
Laatst heb ik op een grasveld met wat vrienden lopen voetballen en in het gras gelegen. De tattoo op mijn rug kwam in de uren erna een beetje op de huid liggen. Het werd een beetje dikker. Is dit een allergische reactie op het gras o.i.d.?
Ben ook in Bunker geweestquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:16 schreef arneaux het volgende:
Nee niet zelf ontworpen. Het is zo bij die tattoes dat ze al betekenissen hebben en voor mij het belangrijkste is dat ze niet wervesterd vertaald zijn. Zo staan die golven op mn arm idd voor de zee en niet voor weet ik veel wat. Ontwerp is allemaal door Roger gedaan in De Bunker. Shop staat zeer hoog aangeschreven, net als Roger trouwens.
Ik doe even een tvp'tje met je mee.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:42 schreef fathank het volgende:
TVP. Ik wil ook een tattoo, maar zolang ik thuis woon doen we dat maar niet. En ook op en niet al te zichtbare plaats denk ik ivm werk. Maar ik ga hier weer lekker inspiratie opdoen en kriebels krijgen om er eentje te zetten.
Als je er maar geen ordinair kontgewei van laat makenquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:59 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik doe even een tvp'tje met je mee.
Vriend is overleden in januari. We zeiden al jaren dat we elkaars naam zouden laten zetten, het is er nooit van gekomen. Nu wil ik zijn naam op m'n onderrug laten zetten. Dus ik hoop in dit topic wat ideetjes op te doen van hoe of wat. Ik heb er nog geen, dus ook helemaal geen ervaring mee.
non ordinaire geweien zijn idd beterquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je er maar geen ordinair kontgewei van laat maken
Ben je 65, heb je zo'n lelijk tribal geval boven je reet. Ik zou me niet meer durven vertonen tijdens het wekelijkse bejaarden zwem-uurtjequote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
non ordinaire geweien zijn idd beter![]()
Tegen die tijd is mijn lijf in een zodanige staat dat ik geen bikini meer aan kan trekken (niet dat ik dat nu al gauw doe maar tochquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Ben je 65, heb je zo'n lelijk tribal geval boven je reet. Ik zou me niet meer durven vertonen tijdens het wekelijkse bejaarden zwem-uurtje
Zelf ben ik niet zo een letter fan want ik kan zelden goed lezen wat erop staat maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:52 schreef Jim.Beam het volgende:
Aangezien ik het geluk vaak meeheb en een aantal risicovolle dingen heb meegemaakt die allemaal goed afliepen, wil ik daar graag een tatoeage op af stemmen. Wou al langer een tattoo, maar wist niet goed hoe de omschrijving van mijn levensstijl te combineren valt met een tattoo. Echter ik zat laatst in een boek van Titus Livius te lezen, en daar stond wellicht zijn beroemdste uitspraak: 'Eventus docebit', oftewel 'De afloop zal het leren'.
Nu ben ik dus van plan dat compleet in romaans lettertype dat op m'n bovenrug te laten tattoeeren, wat vinden jullie daarvan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |