El_Rolando en ik zeiden:quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:44 schreef Imperatore het volgende:
Een vriendin van me vroeg of ik wist hoe dit nummer heet:
Ik moest haar helaas het antwoord schuldig blijven. Iemand?
Ik dacht aan:quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:20 schreef stefan1187 het volgende:
Ik zoek een nummer uit de jaren 80 (denk ik) die een beetje doet denken aan "children"van Robert miles.
Het is een instrumentaal dancenummer. en in de titel staat iets van "club ........"
weet iemand welke ik bedoel?
bvd:)
Favretto - People Of The Nightquote:
in de comments staat:quote:
quote:this is called people of the night and its sang by favretti x
Het is Favretto, en ik was eerderquote:
Ik weet niet van wie het is, maar de NOS heeft 'm online gezet.. (openen met Real Player)quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:27 schreef TimeClypse het volgende:
Waaar o waar is het volgende nummer van wat gedraaid wordt bij het volgende filmpje op google:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4770753248620349711
trumpet cross - rein van der broek volgens het tour de france topic hier op FOK.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:27 schreef TimeClypse het volgende:
Waaar o waar is het volgende nummer van wat gedraaid wordt bij het volgende filmpje op google:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4770753248620349711
Volgens mij is datquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:25 schreef Die4iT het volgende:
uhm
heel bekend deuntje , meende altijd datie vn tiesto was maar daar hebik nix opgevonden.... ik heb een wav file online maar dit is gemixed, je herkent het deuntje meteen maar wat is de titel
alvast bedankt!!!
>>> WAV FILE <<<
Soulsister - The Way To Your Heartquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:03 schreef Rio het volgende:
Zaterdag bij het Songfestival (don't ask), deed het eerste deel van het nummer van de UK (Andy Abraham - Even If) me aan een ander nummer denken;
Ik dacht zelf aan een Rick Astley of Jason Donovan nummer en ik had het idee dat het lied begint met een lage stem die iets van "Take me all the way to your heart" oid zingt. Uitgebreid discusseren en zoeken met op internet heeft echter nul resultaat opgeleverd, dus nu is mijn laatste hoop op jullie gevestigd: HELLEPIE!
Lees de OP eensquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:29 schreef Die4iT het volgende:
ik zit in turkije en daar hebbuh ze zeer tactisch youtube geblocked ^^,
maar ik heb wat andere mixes gehoord en blijf het zelfde deuntje horen dus denk dat het hem is !! thnx
mocht iemand een dll link hebbuh (A)
quote:# Waar is dit topic niet voor bedoeld?
# Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
# Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
Sidney Youngblood - If Only I Couldquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:03 schreef Rio het volgende:
Zaterdag bij het Songfestival (don't ask), deed het eerste deel van het nummer van de UK (Andy Abraham - Even If) me aan een ander nummer denken;
Ik dacht zelf aan een Rick Astley of Jason Donovan nummer en ik had het idee dat het lied begint met een lage stem die iets van "Take me all the way to your heart" oid zingt. Uitgebreid discusseren en zoeken met op internet heeft echter nul resultaat opgeleverd, dus nu is mijn laatste hoop op jullie gevestigd: HELLEPIE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |