quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:40 schreef Pappie_Culo het volgende:
Vroeger moest je op Centraal je koffers nooit achter je neerzetten omdat ze dan gejat werden. Tegenwoordig kan het nog steeds niet, maar dan omdat ze al van een afstandje tot ontploffing zijn gebracht voor je je kont nog hebt kunnen keren.
Ook dan is opblazen beter dan opzuigen denk ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
eigenlijk laten ze hem al ontploffen als je hem nog vast hebt toch?
trouwens dat hele opblazen. ik weet niet, je kan er ook giftige poederstoffen indoen...
dat alle poeder de rondte invliegt? ik denk meer aan opsluiten in een soort stalen kluis.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:03 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ook dan is opblazen beter dan opzuigen denk ik.
Als we gaan, gaan we met z'n allen, toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat alle poeder de rondte invliegt? ik denk meer aan opsluiten in een soort stalen kluis.
ik heb een hekel aan wachtrijen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:37 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Als we gaan, gaan we met z'n allen, toch?
Als uit je verhaal geen diep verankerde 9-5 mentaliteit zou blijken, zou ik je aanraden te gaan solliciterenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:00 schreef devv05 het volgende:
Ik zat ook vast in een trein vlak voor Amsterdam CS. Trein ging na een tijdje wachten in z'n achteruit terug naar Muiderpoort. Waren we eindelijk met een slakkengang in Muiderpoort, gingen we weer naar CS omdat die inmiddels weer vrijgegeven was
Dat de bommelding fake was had ik ze ook wel meteen kunnen vertellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |