Nee zo snel mogelijk alle makkelijk winbare grondstoffen opmaken is erg verstandig inderdaad, sorryquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:46 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Je vergeet erbij te vermelden dat dat stimuleren uit andermans portemonnee gebeurt en dat 'verstandig' in deze subjectief is.
Je bevestigt mijn stelling.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:11 schreef du_ke het volgende:
Nee zo snel mogelijk alle makkelijk winbare grondstoffen opmaken is erg verstandig inderdaad, sorry.
Kan je dan ook even uitleggen wat er zo verstandig is aan ze snel mogelijk alle makkelijk winbare grondstoffen te verbruiken?quote:
Ik stel niet dat dat verstandig is, ik stel dat 'iets verstandig vinden' subjectief is.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:00 schreef du_ke het volgende:
Kan je dan ook even uitleggen wat er zo verstandig is aan ze snel mogelijk alle makkelijk winbare grondstoffen te verbruiken?
Kan wel ietsje goedkoper hoor.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:09 schreef thabit het volgende:
[..]
Als je in de Randstad een normale gezinswoning wilt hebben in een niet al te asociale buurt dan ben je al gauw 4 ton kwijt.
Linkse luchtfietserij van het ergste soort.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:51 schreef Emed het volgende:
GroenLinks-leider Femke Halsema wil af van de consumptiemaatschappij.
Zo een raar idee vind ik het niet, maar dan moet de overheid dit beleid wel consequent doorvoeren. Dat zal niet gebeuren helaas. Als voorbeeld wil ik dan de anti-discriminatie-wetgeving eens goed bekijken. Dit wordt nu alleen toegepast op zaken waar geld een rol speelt. Ik ben benieuwd of vrouwen of allochtonen per se moeten worden voorgetrokken als materiele zaken geen rol meer mogen spelen. Sterker nog: als vrouwen bijvoorbeeld gemiddeld gelukkiger zijn dan mannen, zou dan de overheid echt zo veranderen dat mannen bevoordeeld worden?quote:Op zondag 8 juni 2008 23:08 schreef Ziggenmufter het volgende:
[..]
Linkse luchtfietserij van het ergste soort.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |