quote:
Op donderdag 12 juni 2008 13:26 schreef RockabeIIa het volgende:BE, gastmodden of niet... Evenstar is een [OUD]-user, ze post alleen maar hier. Ik zou het wel netjes van je vinden als je je eigen [OUD]-jes in bescherming neemt en iig die foto's effe weghaalt. Zij vindt het onacceptabel. Zou lullig zijn als niemand van de mods hier naar keek. Daarnaast is er ook nog zoiets als portretrecht en daar wordt overduidelijk misbruik van gemaakt.
Het spijt me zeer, maar het mag echt niet.
Ten eerste zouden wij het ook niet op prijs stellen als een van de klaagbaak modjes hier zijn handes zou laten wapperen zonder gegronde reden.
Ten tweede, het topic in KLB is gericht op DarkManta, niet op evenstar, dat zij alleen hier post en dat het toevallig haar kind betreft is heel lullig, maar dat geeft de OUD modjes nog geen recht daar iets aan te doen.
Ten derde, in KLB gelden hele andere normen met betrekking tot wat done en not-done is, en in het verleden is wel gebleken dat dat wat ik en veel mensen in OUD vinden niet altijd overeen komt met de algemene mening mbt dat soort dingen. Waardoor ik op mijn vingers getikt zou kunnen worden voor het rotzooien in andermans forum.
En... Evenstar is trouwens een FOK!-user... dat ze voornamelijk in OUD post is een eigen keuze...
Het staat in KLB. KLB heeft een eigen Feedback topic. Als je daar niet de respons krijgt die je graag had gewild kan je je wenden tot het Feedback forum of tot een mail naar de FA's.
Het is echt niet aan ons om er iets aan te doen...