quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:48 schreef LadyS het volgende:
Ik ben op zoek naar de nijntjes van de bruna, óók de lege zakjes natuurlijk
Hoewel ik denk dat iedereen ze zelf wel wil houden, probeer ik het toch eventjes
idd, maar we hebben hier van alles, maar geen plus.quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:09 schreef _evenstar_ het volgende:
anubis knikkers krijg je bij een x bedrag bij de plus supermarkt
mijn moeder doet al haar boodschappen bij de boni dus die geeft ze dus kennelijk ook (en de moeder van danny doet ze bij de nettomarkt) er zijn dus meer winkels die ze gevenquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
idd, maar we hebben hier van alles, maar geen plus.
Hier heb ik dinsdag nog 2 nijntjes gekregenquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Die zakjes van de Nijntjes van Bruna hoef je niet meer te sparen, de pluche Nijntjes waren na een week al op
Eh laten we dit topic wel even beperken tot zaken die met kinderen te maken hebben aub. Dukaten kan ik slechts zeeeer zijdelings aan kinderspullen linken en hoort hier dus echt niet.quote:Op maandag 21 april 2008 16:36 schreef marit1978 het volgende:
wie o wie heeft er blokker-dukaten in huis zonder daar bestemming voor te hebben ?
t is maar hoe je het bekijkt natuurlijk maar je kan voor kinderdingen sparenquote:Op maandag 21 april 2008 20:16 schreef Lois het volgende:
[..]
Eh laten we dit topic wel even beperken tot zaken die met kinderen te maken hebben aub. Dukaten kan ik slechts zeeeer zijdelings aan kinderspullen linken en hoort hier dus echt niet.
Ja, vertel mij wat. Ik schrok me dood toen de postbode dit gevaarte kwam brengen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:52 schreef bixister het volgende:wat een bizar kadootje tijn. net of iedereen maar kinderstoeltjes nodig heeft!
Het zitje heb ik alvast.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:37 schreef YPPY het volgende:
Tijn!ik begon al hoop te krijgen toen ik je in OUD zag posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |