Darkomquote:Op maandag 3 december 2007 19:34 schreef Zod2155 het volgende:
welk bureau als ik vragen mag?
Meestal niet, omdat de kinderopvangtoeslag al inkomensafhankelijk is. Darkom kost bijvoorbeeld ¤1,- per uur per kind, wat je ook verdient.quote:Op maandag 3 december 2007 20:30 schreef Pruk het volgende:
Zou het op inkomensbasis kunnen zijn?
Ja...da's dus niet goedkoper voor mij "quote:Op maandag 24 december 2007 20:20 schreef Amira03 het volgende:
1 Eur excl. BTW!?!?. Je zou er beter aan doen om naar www.daralaman.nl te kijken.
Goedkoop vast tarief Eur 55 per maand en 0,25cent per uur INCLUSIEF BTW.
tweede kind is zelfs nog goedkoper EUR 55 per maand en 0,15 cent per uur INCLUSIEF BTW.
derde en verdere kinderen zijn gratis. verdere kosten; GEEN
Ze leggen alles van te voren uit en nemen daar de tijd voor. echt super. www.daralaman.nl dus.
quote:Op maandag 24 december 2007 21:31 schreef kozakken het volgende:
five, waar doen jullie 't bij?
Wij zijn ook op zoek en ik zie ook eigenlijk niet meer waar ik nu het beste wel of niet terecht kan.
Viaviela komt bij ons in januari langs. Maar ik ben natuurlijk nog wel aan het shoppen
quote:
Bij 100uur per maand (25 per week) voor 1 kind betaal je bij Dar aL Aman Eur 80 inclusief BTW.quote:Op maandag 24 december 2007 21:19 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja...da's dus niet goedkoper voor mij ""
Ik wist het tarief (¤1,- incl overigens) al voordat ik een contract tekende hoorquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:26 schreef Amira03 het volgende:
[..]
Bij 100uur per maand (25 per week) voor 1 kind betaal je bij Dar aL Aman Eur 80 inclusief BTW.
Bij DARKOM is dat dus EUR 119 inclusief BTW. Voor mij en vele anderen is het dus absoluut goedkoper. ik heb ook met DARKOM gesproken. eerst contract tekenen en opsturen dan maken we een afspraak! tarief EUR 1 excl. BTW! Het mooie van Dar Al Aman is dat ze een voordelig tarief hebben en hoge dienstverlening.
Dar al Aman tarief is berekend als EUR 55 + 100*0,25 = EUR 80
het is belangrijk je prettig te voelen bij een bepaalde gastouderbureau. dus ik zou zeker blijven waar ik was als ik tevreden zou zijn. Ik geef alleen aan dat het ook anders kan en ik ben dus zeer tevreden met gastouderbureau Dar Al Aman.quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:30 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik wist het tarief (¤1,- incl overigens) al voordat ik een contract tekende hoor
wat ik begrijp is dat de hoogte van de kinderopvangtoeslag afhangt van de inkomen van de ouders en het aantal opvanguren. Hier komt een bruto bedrag uit. Wat je netto overhoudt is afhankelijk van de inkomen van de gastouder. de regeling is bij ons na belasting etc zeer voordelig. voor meer informatie kun je bellen met gastouderbureau dar al aman. zij nemen de tijd om alles door te nemen en je vragen te beantwoorden.quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:22 schreef samara het volgende:
wat krijgt de gastouder dan netto ?
Ik ben ook aan het rondkijken om te zien of het wat is voor oma.
Kan ze het geld verdienen zonder dat de belastingdienst bij haar 'aanklopt".
Ja, nu weet ik het wel. De reclame/spam kun je achterwege laten, het begint nu bijna genant te wordenquote:Op dinsdag 25 december 2007 17:19 schreef Amira03 het volgende:
[..]
wat ik begrijp is dat de hoogte van de kinderopvangtoeslag afhangt van de inkomen van de ouders en het aantal opvanguren. Hier komt een bruto bedrag uit. Wat je netto overhoudt is afhankelijk van de inkomen van de gastouder. de regeling is bij ons na belasting etc zeer voordelig. voor meer informatie kun je bellen met gastouderbureau dar al aman. zij nemen de tijd om alles door te nemen en je vragen te beantwoorden.
Five ik neem je niets kwalijk. Nogmaals als je je pretiig voelt waar je bent. prima. Ik namelijk ook.quote:Op woensdag 26 december 2007 08:58 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, nu weet ik het wel. De reclame/spam kun je achterwege laten, het begint nu bijna genant te worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |