abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59237490
Goeiemorgen

Welkom in het oergezellige Culinesse a gogo slowchattopic. We kletsen hier over van alles en nog wat, dus als jij nog wat weet ben je van harte welkom. We zijn een leuke groep mensen die in ieder geval één ding gemeen hebben: we houden van lekker eten. Dit in tegenstelling tot de rest van fok waar ze alleen van vies eten houden.

Ik zal een voorstelrondje doen met groot risico dat ik mensen ga vergeten
Ik ben in ieder geval Isabeau, slechts 34 jaar oud zonder man of kinderen, maar mèt konijn en cavia. Ook dat kan een mens gelukkig maken. Kan. Ik hou van experimenteren in de keuken. Ik hou niet van ziekenhuizen. Wat best lastig is als je ooit besloot arts te worden. Verder hou ik van DnD, fok, hardlopen, slapen en lezen. En koken. En eten. Uiteraard. En ik ben soms zielig en klaag dan, maar dan is SHE er altijd om me even een trap onder mijn achterste te geven. De rest is gewoon lief. Prima mix.
Liejannuh is de leukste vrouw in de cul slowchat. Ze is nog lang niet zo oud als ik ben en woont vlak bij het strand. Verder is ze een beetje gek. Maar dan wel van het prettig gestoord type. Liejannuh (die geheel onverwacht stiekem Lianne heet) houdt van cijfertjes en karaoke. Gelukkig kan ze goed zingen en het is dus een aanrader eens met haar mee te gaan. Karaokeën dus.
Leintjeuh is de leukste vrouw in de cul sc. Met Lein kan je lachen en ze maakt me vrolijk. Verder is zij geen people pleaser, iets wat ik wel in haar waardeer. Ze zegt gewoon waar het op staat (al dan niet op cynische wijze) en dat leidt niet altijd tot de meest vriendelijke reacties in de cul sc, maar de sfeer blijft altijd prima. Lein houdt van lekker eten (joh) en hoort net als ik en Steer tot de 'ex-come-back-group'. Wij zijn dus zielig. Soms. Nou ja, zelden eigenlijk. Verder is ze een uitstekende schoonmaakster en rijdt het hele land door om je afwas te komen doen. En ze houdt van seks. Maar dat doen we eigenlijk allemaal, alleen Lein roept dat gewoon. Lekker duidelijk! Alleen nu ff niet. Ze is namelijk celibaat geworden.
Stereotomy is de leukste man van de cul sc. Hij wordt eigenlijk altijd Steer genoemd, omdat we te lui zijn veel te typen. Steer is een beetje internetverslaafd en fokt overal en nergens. Verder is hij verticaal gehandicapt, maar daar weet hij uitstekend mee om te gaan. Bij je eerste date met onze Steer graag een rood jurkje met witte stipjes en hoge hakjes aantrekken. Vergeet ook geen smaakvol parfum uit te zoeken, want Steer houdt er van iets lekkers te ruiken. Als je met steer uit eten gaat, let dan goed op, want als het licht dimt en het nummer 'She' van Costello wordt opgezet kan je wel eens een huwelijksaanzoek krijgen! Steer is verder van de flauwe grapjes. En ook wel een beetje van de vieze grapjes.
ColdFeet is de leukste vrouw van de cul sc! Ze woont sinds kort in ons buurlandje België en is heel slim. Dat wil dus niet zeggen dat ze lelijk is. Ze heeft een uitstekende smaak qua mannen en kan nog beter koken. CF moet je hebben als je een lekker recept zoekt. En ook zij houdt van karaoke. Ze woont zelfs vlakbij een heuse karaokebar!
latislos is meneer ColdFeet, getrouwd met dus, maar hij woont in Nederland. Nog wel. Hij en de pink panther hebben een geheim pact, maar we komen er nog wel achter wat voor pact. Verder schijnt hij heerlijke fajhitas te maken en ik weet eigenlijk niet eens hoe je fajhitas schrijft, maar ik ben te lui om het op te zoeken. Ook latislos is een soort nerd, doet ook iets met computers en whatever, het is een leuke vent. Want hij is echt de leukste man van de cul sc. Helaas bezet. En homo. (bron: latislos zelf)
Motorbloempje is het leukste meisje van de cul sc! Ze is dol op motorrijden, iets wat je misschien niet zou zeggen van zo'n lief meisje meisje. Maar dat maakt het extra leuk en spannend. Ze is dit jaar begonnen met een studie aan de universiteit van Nijmegen en ze zoekt er nog een huis. Voor haar en haar 2 huisdieren dus. Een man en een kat. Verder is ze lekker sportief en altijd spontaan.
AKnynke is de leukste vrouw van de cul sc. Ook zij is verticaal gehandicapt. Ze woont momenteel nog in het uiterste zuioden van ons land, maar gaat Nederland verlaten en in Zweden wonen. Spannend! Nynke (ja, die naam had je vast niet geraden) is een slimme en erg druk bezette meid. Ze is vlot, wereldwijs en vrolijk. En ze klaagt over troep op haar kamer als het er best netjes is. Ook kan ze heerlijke ontbijtjes maken (met name roerei!) en snurkt ze niet. Maar je moet inmiddels dus wel bijna naar Zweden om haar te zien. Nog de hele zomer te zien in Nederland! Grijp die kans, want vrouwen zoals Nynke hebben we veel te weinig in dit land. Nynke doet ook aan beachvolleybal en dan zie ik een ranke dame voor me in bikini die keihard tegen ballen mept. You go girl! AKnynke doet trouwens niet meer aan seks de komende maanden. Dan weet je dat.
Bluezz is de leukste vrouw van de cul sc! Bluezz is de culmama. Als je haar ziet wil je knuffelen en hoop je dat ze koekjes met je gaat bakken. Of taartjes. Of beiden. Uithuilen kan je bij Bluezz, maar je kan ook schaterlachen met Bluezz. Verder heeft ze een uitstekende muzieksmaak, en is het mij niet bekend of ze aan karaoke doet. Ik gok van niet. Bluezz is enorm trots op haar kinderen en dat is heerlijk om te lezen. Het glundert bijna van het scherm. Geweldig.
golfer dan moet ik meneer Bluezz natuurlijk ook direct vermelden! golfer is de leukste man van de cul sc! golfer is dol op voetbal, dus die zien we de komende weken amper, tenzij hij een score komt melden of als er een pauze is. Heeft dat nog een speciale naam, zo'n pauze? Rust geloof ik. Nou ja, als golfer rust heeft dan komt hij misschien nog. golfer houdt verder van tv-series, films en de behaaglijke billen van zijn vrouw Bluezz. En van vieze grapjes. golfer en Bluezz gaan graag uit eten in bijzonder restaurants en daar kan je in een ader topic op cul alles over lezen. Een aanrader!
DarkElf is de leukste vrouw van de cul sc. DarkElf is gewoon ook één van de fokbeebs. Helaas geen modje meer, maar ze doet nog steeds vrijwilligerswerk, alleen dan voor de wereldwinkel. Ook zij kan goddelijk koken, een eigenschap die wel meer culmensjes hebben. Van haar komt ook één van de mooiste flames die ik ooit heb gelezen 'paardensmoel met hooihaar'. Briljant! Verder is ze dol op Sicilie en door haar manier van vertellen wordt volgens mij iedereen wel dol op Sicilie!
Vork is de leukste man van de cul sc! Vork doet een opleiding in de richting van voeding en kan je dus van alles vertellen over de niet lekkere kanten van eten. Vork kan ook supergoed koken, alleen heeft hij van vlees, vis en gevogelte geen kaas gegeten. Vork is een beetje een nerd, maar dat is helemaal niet erg, dat maakt vork juist zo tof. Met vork kan je prima kletsen, stappen en slapen. Mijn naam betekent trouwens 'mes' in het saksisch.
Duderinnetje is de leukste vrouw van de cul sc! Ze woont in het hoge noorden, maar komt daar oorspronkelijk niet vandaan. Ook duderinnetje is dol op koken, dus ook van haar vraag je je niet af wat ze hier komt doen. Met duderinnetje kan je prima een wijntje drinken en een hapje eten. Het is een wonder dat ze nog zo mooi slank is, maar dat komt vast doordat ze ook super sportief is. Verder heeft ze een uitstekende smaak qua inrichting en man. En een zwak voor zielige poesjes. Maar dat is niet erg, ik heb een zwak voor Duderinnetje en de manier waarop ze schrijft.
octopussy is de leukste vrouw van de cul sc! Octo doet iets met computers, maar een opleiding in WoW'en had ze vast leuker gevonden. Is octo dan een nerdin? Nou, dat zie je er niet af hoor! Het is een mooie vrouw waar je veel mee kan lachen, en ze houdt van motorrijden en duiken. Nog vreselijk stoer ook dus! Helaas voor de mannenwereld is ze verloofd en gaat ze dit jaar trouwen.
MinderMutsig is de leukste vrouw van de cul sc! Ze wil graag wat minder mutsig zijn, vandaar deze naam. 's Morgens maakt ze tegenwoordig rijst klaar voor haar man, incl. knoflook en ui snijden op de nuchtere maag. Dit alles met dank aan een andere dame in de cul sc. Net als Duderinnetje en ik woont MM (niet te verwarren met MissyMirjam of Memento Mori) in het noorden des lands. En dat zijn altijd toffe mensen. Heus. Ook is ze supertrots op haar zus en terecht!
krakkemieke is de leukste vrouw van de cul sc. Ook zij doet niet meer aan seks. Net als Nynke, Leintjeuh en ik. En iedereen die het verzwijgt. Al is krakje gewoon kieskeurig, zijn de twee andere dames celibaat geworden en heb ik prozac. Krakje geeft verder prima advies. Of mensen er naar luisteren is een tweede. Ze weet overigens net zoveel van de huidige muziek af als ik zelf. Niet veel dus. Krakje is nu geloof ik op vakantie, ik ben vergeten waar heen.
Karrel Laaglawaai is de leukste man van de cul sc. Eigenlijk weet ik niet zoveel van hem, behalve dat hij een beetje ontevreden is met zijn huidige baan (achter de schermen bij de b-filmindustrie) en dat hij zich regelmatig somber voelt. Toch houdt hij van de meest idioot optimisctische naieve film die ik ken, al vond ik het een kutfilm. Hij zal ook best van zijn vriendin houden. Karrel is tevens een vluchteling van het afgezonken fokeiland. En ook hij houdt van voetbal. Zelfs zijn vriendin voetbalt. Volgens mij hebben die elkaar op de voetbal ontmoet.
SHE is de leukste vrouw van de cul sc! Zij woont helaas niet in het noorden des lands, maar in het midden. SHE zie ik voor me als mondain en bourgondisch. Dat lijkt qua figuur niet te kunnen kloppen, maar SHE is volgens mij megaslank met curves in all the right places. Ze heeft een on-hollandsch eetpatroon, en daar blijft ze nu mooi slank bij. SHE's teksten zijn regelmatig van een poetisch niveau en ik lees ze met veel liefde. SHE is SHE. Een beetje vreemd, maar wel lekker.
PeRi is de leukste vrouw van de cul sc! En ze is even lang als ik. En een lekker ding. Ook een lekker ding. Wel veel mooie vrouwen in de cul sc! Eigenlijk weet ik niet zoveel van haar. Sorry... Oh ja, ze kijkt House!
Mascare klodder is de leukste vrouw van de cul sc! Ze heette eerst Sea of Love, maar vond de huidige naam even toepasselijker. Al vraag ik me af of ze ooit mascare klodders heeft, want in mijn hoofd is ze heel elegant en dus heeft ze geen mascaraklodders. Ze heeft een dochtertje Milou waar je helemaal blij van wordt. Verder heeft ze het mooiste balkon wat ik ken. En oh grote verbazing, ook MK houdt van koken! Ik zie regelmatig de meest lekkere dingen langskomen en krijg dan enorm veel zin om te komen eten.
borisz is de leukste man van de cul sc! Ook hij doet iets met cijfertjes, en ik heb niets met cijfertjes. Ook niet met borisz eigenlijk, maar dat kan altijd nog groeien. Hij houdt namelijk veel van sport. En ik niet. Maar ook dat kan groeien. Schijnt. Maar wat wel voor hem pleit is dat hij niet alleen naar sport kijkt, maar zelf ook sportief is. Hij is één van de regelmatige hardlopers van de cul sc. Net als Moblo, Liejannuh en ik. Toch nog een soort van band dus.
Euc is de leukste man van de cul sc! Euc is een waar genie op kookgebied en heeft tijdens zijn opleiding stage gelopen in De Librije. Binnenkort gaat hij zelfs naar Dubai om daar het hotelvak nog beter te leren. Volgende meeting bij Euc? Ook deze man is niet meer bezet, en ook zij zal wel niet aan karaoke doen, maar ik vrees dat ze de enige is die wel aan te horen zou zijn. Technische vragen over koken? Euc is je man.
MissHobje is de leukste vrouw van de cul sc! Ze is moderator van dit forum, net als ik en Muck. MissHobje is de personificatie van spontaan en goedlachs en heeft een prachtige bos haar. Ze helpt regelmatig mee met fokradio, dus als je haar wilt horen dan kan dat bijna wekelijks. Misshobje is hier net als ik regelmatig 's nachts te vinden, met als verschil dat als ik er 's nachts ben ik aan het werk ben en MissHobje misschien aan het werk is. Ze houdt van camperen en in het weekend dus meestal lekker met d'r hobby bezig en niet met computers.
Den Haag is de leukste man van de cul sc. Hij is tevens een beetje een snob en erg ambitieus. DH gaat naar Nijenrode, werkt hard, ook aan zijn lijf en ook hij rijdt motor. We kunnen wel een cul-motorclub maken. Tsja, hij is best tof, maar ook hij is helaas bezet. Zijn vriendin klinkt ook wel een beetje kak, maar dat past wel bij DH. Op een positieve manier uiteraard.
Anthraxx is de leukste man van de cul sc. Volgens mij doet hij ook de meest ingewikkelde studie, waar ik echt bewondering voor heb. Annie (liefkozend) houdt van zijn poes, zijn mac en zijn vriendin. De preciese volgorde durf ik niet te zeggen. Bij Annie moet je zijn als je pc kapot is! Of mocht ik dat hie rniet zo hard roepen? Sorry alvast. Heb het toch lekker gedaan. Maar je bent ook zo goed. En lief. En leuk. En cute. En hij heeft de leukste auto ever! En ik mag dat zeggen, want ik vind auto's geen reet aan.
beunkster is de leukste man van de cul sc! Bij beunkster moet je zijn als je beschaafdheid wilt leren op het gebied van kunst en cultuur. Hij weet veel en heeft er oprecht plezier in dat te delen met anderen. Beunkster heeft zijn eigen kruiden (veel!!) in de tuin en ook hij is dol op koken en deelt de meest prachtige recepten met ons.
Memento Mori is de leukste vrouw van de cul sc! MM (niet te verwarren met Missy Mirjam of MinderMutsig) is onze IKEA-vraagbaak. Verder komt ze regelmatig in de sc even haar hart luchten hoe kut alles is, maar eigenlijk heeft ze nog niet door dat ze absoluut wel een leuke meid is. Hoe kut alles ook is.
Oblivion is de leukste vrouw van de cul sc! En ook Oblivion is een mama, ook bij haar krijg ik een warm en fuzzy gevoel. Obli houdt ook al van lekker eten, maar ze houdt niet van bier. Dus vooral geen bier voorstellen als je samen met haar wat gaat drinken.
Tezz is de leukste vrouw van de cul sc en ook al mama. Veel mama's hier haha. Misschien is er een verband tussen lekker koken en mama zijn. Of niet. Tezz denkt ook dat ze te dik is, maar heus, elke vrouw hoort een beetje zacht onderhuids vetweefsel te hebben, dat is onze natuur! Pas als je je tenen niet meer kan zien moet je op dieet. Of eh ietsje eerder is misschien ook slimmer. Wel lastig dat Tezz een taartenbakfetisj heeft. Maar niet erg voor ons, want wat is er nou leuker dan bakken? Tezz is een brabander. Of is het brabandster?
Principessa Farfalla is de leukste vrouw van de cul sc! Zij is onze fashionkenner en haar kan je dus raadplegen als je garderobe nodig aan vervanging toe is. Verder is ze lief, mooi, een tikkeltje onnozel (op de wereldvreemde manier, niet op de domme manier) en erg jong. Ik zie een verband. Maar bovenal dus leuk en volgens mij nog vrijgezel!
Pheno is de leukste man van de cul sc! Al ken ik hem amper. Hij komt ook nog maar net kijken na een tijd weg te zijn geweest. Maar hij is in ieder geval cute and cuddly en dat zijn prima eigenschappen voor een man. En hij gaat binnenkort naar Istanboel. Ik ben jaloers. Misschien kan je daar ook duiken? Geen idee eigenlijk, maar pheno doet dus ook aan duiken. En iets met computers. Zoals menig man op fok.
justmattie is de leukste man van de cul sc! Maar ik raak altijd in de war, want ik ken een vrouw die zichzelf mattie noemde en dus associeer ik de naam mattie steeds met een vrouwelijk wezen.
dribbel komt soms kijken. Hallo dribbel!
Morwen komt 's nachts soms langs. hallo Morwen!
remlof komt ook wel eens kijken. Hallo remlof! Remlof lijkt op Chiel Beelen, alleen weet ik niet of Remlof daar blij mee is.
Muck komt soms kijken en soms kletst ze lekker mee. Muck mag wel vaker komen, ze is namelijk echt leuk! Bij Muck moet ik altijd aan de Swedish Chef denken en dan moet ik inwendig een beetje grinniken. Vooral vaker langskomen dus, wan tik grinnik veel te weinig.
Pandorah zou ook vaker moeten langskomen, want Pandorah is Tof. En ikw ord altijd vrolijk van Pandorah. Dus waarom blijft ze dan weg? Pandorah doet trouwens aan jaja yoga. Net als Coldfeet en ik geloof dat Liejannuh ook iets in die richting doet of wilde doen.
FleshWound heb ik al even niet meer gezien. Vakantie? Verdwenen? of hij valt me niet op....dan mijn excuses. Fleshwound is verantwoordelijk voor minstens een kilo gewichtstoename bij diverse cul-dames. Chocoladetaart. Yum.
YPPY komt niet in de cul sc, 'maar als ze wel zou komen, dan zou zij de leukste vrouw in de cul sc zijn!
SiGne is er vandoor gegaan, die vond ons niet leuk meer. En terecht.
Cul non Kul tsja.

Disclaimer: misschien ben ik je vergeten. Dat kan. Deze lijst is namelijk samengesteld met behulp van mijn geheugen en dat faalt wel eens. Alle meningen zijn een produkt van mijn hersens in combinatie met mijn geheugen en mijn indrukken via monitor of HEL (het echte leven). Als ik niet echt iets over je te zeggen heb dan moet je je nmisschien iets beter profileren. Of niet als dat de bedoeling is. Of ik ben gewoon moe.

[ Bericht 49% gewijzigd door Isabeau op 09-06-2008 10:15:42 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_59237491
Hoi!

Ik kom hier nooit, maar ik ben effe de slowchats aan het afschuimen.
 FR
pi_59237498
Hmmm, ik denk toch maar niet dat ik ga blijven hangen vanavond, want ik krijg hier hartstikke trek van, als ik die topic-lijst zo 's doorneem!
 FR
  maandag 9 juni 2008 @ 04:10:30 #4
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_59237559
Ik wil ook naar Bora Bora
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  maandag 9 juni 2008 @ 04:32:29 #5
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_59237609
Hmmm.. zelfs op comedy channel begint Dora zo, ik ga maar eens slapen
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_59237610
ik ook nog steeds wakker, volgens hebben hier een jamsessie lijkt het wel... al dat gezang en tussendoor een kraai die het hele zooitje de tyfus in helpt... bedankt kraai had je bek maar gehouden.
pi_59237617
hey
pi_59237620
en doei
pi_59237624
aangezien dit cul is heb ik nub est zin in een gebraden vogel... nah eigenlijk niet. maar echt mooi, prachtig omt e wonen in een bos
  maandag 9 juni 2008 @ 04:50:09 #10
84524 Morwen
I got life
pi_59237632
quote:
Op maandag 9 juni 2008 04:42 schreef Lichtpunt het volgende:
aangezien dit cul is heb ik nub est zin in een gebraden vogel... nah eigenlijk niet. maar echt mooi, prachtig omt e wonen in een bos
Loooop maar weer weg
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_59237634
quote:
Op maandag 9 juni 2008 04:50 schreef Morwen het volgende:

[..]

Loooop maar weer weg
nopz still here, and still loving the sound of the humming birds.. alleen die kut kraai tussendoor stoort me wel
pi_59237676
Uhm, mijn lijstje in de OP is iets langer geworden dan gepland
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_59237723
ISA!!!!

Heb net manlief uitgezwaaid, nu aan het werk. Wat een tijden
pi_59237741
morning Wat een OP!

Hoop dat iedereen een fijn weekend gehad heeft, wij wel iig

Nu ff ontbijt maken....
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59237764
ja gebakken rijst dus

doen we nu twee weken ofzo en t bevalt goed (al maak ik wel bijna alles 's avonds klaar , dat scheelt ś ochtends weer... moet je alleen geen ei laten aanbranden laat op de avond )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59237838
zoooo manlief de deur uit, met ontbijt achter de kiezen, lunch mee....
ik ga eens, met een kop thee, wat blaadjes lezen die ik van zuslief kreeg gisteren....

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59237840
4
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59237842
Oh ja en de zon schijnt....
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 9 juni 2008 @ 07:20:43 #19
101884 PeRi
Allons-y!
pi_59237843
De OP !! !

Ik heb nog een dag weekend nodig. En ik ontbijt niet, ook niet met gebakken rijst. .
Whatever I want.
  maandag 9 juni 2008 @ 07:26:26 #20
3878 Vork
Manisch creatief
pi_59237866
Hey ik sta in de Op, met een stuk tekst dat zelfs nog enig verband houdt met het subforum waar de SC zich in afspeelt. Dit in tegenstelling tot het inhoudelijke gedeelte van de meeste topics uit deze reeks.
  maandag 9 juni 2008 @ 07:34:44 #21
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_59237897
Isa, je bent de leukste vrouw van de sc! Echt!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_59237900
Isa!!!!!!!!

Hulde, hulde, hulde!

Driewerf hoera!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_59237909
Ik ga zo ook ontbijten. Maar niet met rijst

De wasmachine is bijna klaar; ik hang zo lekker de was te drogen op het balkon
pi_59237924
ISA
Mijn eerste lach van de dag

Zo maar eens even wat spulletjes bij elkaar zoeken, geen zin in
pi_59237940
Leuke OP, Isa!
Goedemorgen.

Hier is het allemaal even wat minder, gisteren was zoonlief al ziek thuis gekomen, nu is het helemaal niet zo leuk meer.
Oorpijn, keelpijn... Arm manneke! Flink verwennen dus vandaag!
Nu alleen even wachten tot ik school af kan bellen.

En inderdaad de zon schijnt.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')