Ow wow! Die vind ik gaafquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:10 schreef IedeK. het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn mooiste, gemaakt in Januari.
Oe...best tofquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
die's geil.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:55 schreef Robertje het volgende:
ff een kickje
[ afbeelding ]
Duik van Black Rock, Kanaapali, Hawaii
De wolkenvelden op de 2e en 3e foto zijn zooo mooi.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:15 schreef janeway het volgende:
in frankrijk wat geoefend met mijn nieuwe camera
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtig!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:55 schreef Robertje het volgende:
ff een kickje
[ afbeelding ]
Duik van Black Rock, Kanaapali, Hawaii
is deze bewerkt? Mooie kleuren.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:19 schreef Ouwesok het volgende:
Op de verveluwe op de hei
[ afbeelding ]
met de Coolpix 5700
Errug, errug prettig, CMquote:
Daarom heb ik ook gewacht tot het vrijdagochtend was!quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Errug, errug prettig, CMIk wilde ook op pad maar toen ik dat bedacht had was het donderdag en geen mist en mooie velden meer
Prettigquote:
Die laatste is heel erg mooi!quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:00 schreef PdeHoog het volgende:
Uurtje Maasvlakte
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke plaatjes. Misschien volgende keer toch een tikkie soepen?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:53 schreef Benedykt1 het volgende:
Ben zo af en toe op pad met m'n cammetje, FujiFilm FinePix S5800. Heb ik ongeveer een maand of 6-7 terug gekocht en ben er zeer blij mee
Alle 4 foto's zijn op hetzelfde weggetje genomen even buiten Appingedam (Noord-oost Groningen).
Deze foto heb ik een jaar geleden (eind januari) geschoten met m'n oude cameratje, een Samsung S630. Hier is overigens helemaal niets aan gesoept, behalve dat ik de resolutie een stukje omlaag heb gegooid.
[ afbeelding ]
Deze foto's zijn alle 3 in deze volgorde met de S5800 vlak achter elkaar genomen (er zit hooguit 10 minuten tussen de eerste en de laatste) afgelopen na-zomer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weinig spectaculair, Dekkered. Afgezien van een licht gelig gloedje rechts zie je bijna niet dat het een zonsondergang is. Misschien te vroeg naar de zonsondergang gegaan? Je kan het best een 45-60 minuten van te voren aanwezig zijn en blijven tot een half uur erna.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:02 schreef dekkered het volgende:
zonsondergang in september
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zondag 1 februari 2009 21:39 schreef Noxa het volgende:
[..]
Die laatste is heel erg mooi!
Mijne. Tijdje terug alweer, sunset bij de Rijn.
[ afbeelding ]
had ik ook gedaan maar hij kwam er niet mooi uit.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 07:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Weinig spectaculair, Dekkered. Afgezien van een licht gelig gloedje rechts zie je bijna niet dat het een zonsondergang is. Misschien te vroeg naar de zonsondergang gegaan? Je kan het best een 45-60 minuten van te voren aanwezig zijn en blijven tot een half uur erna.
Thnxquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:33 schreef Netsplitter het volgende:
Zeker orgineel.
En zeer mooi moet ik zeggen.
Tof! Zoiets heb ik ooit eens met een foto van een vliegtuig gedaan (beetje offtopic): http://flickr.com/photos/danny_roodbol/2965234104/quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:30 schreef PdeHoog het volgende:
Zonsondergang op een andere manier!
[ afbeelding ]
Die is ookquote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Tof! Zoiets heb ik ooit eens met een foto van een vliegtuig gedaan (beetje offtopic): http://flickr.com/photos/danny_roodbol/2965234104/
alleen zo jammer dat ze niet werken.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:49 schreef WEST het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de onderste is een week geleden gemaakt. De bovenste gisteravond.
vaag hier wel en dat op m'n mobielquote:Op donderdag 9 april 2009 09:44 schreef dekkered het volgende:
[..]
alleen zo jammer dat ze niet werken.
Die bovenste!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:49 schreef WEST het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de onderste is een week geleden gemaakt. De bovenste gisteravond.
Nu doen ze het hier ook, vanochtend kreeg ik te horen dat het domein geregistreerd was maar dat er niks op stond.quote:
die vind ik ook het mooiste. Ik heb er van de week nog een paar mooie gemaakt. Daar ga ik morgen mee aan de slag.quote:
Welke foto's bedoel je, de zonsondergang, of de zonsopkomst? Die laatste foto's zijn genomen in de duinen, dus vandaar dat het op de achtergrond niet helemaal recht looptquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:18 schreef crix het volgende:
@DaMart
Mooei foto's alleen ik stoor me een beetje aan die scheve horizon steedsKleuren zijn heel mooi
De eerste twee eigenlijkquote:Op zaterdag 11 april 2009 09:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welke foto's bedoel je, de zonsondergang, of de zonsopkomst? Die laatste foto's zijn genomen in de duinen, dus vandaar dat het op de achtergrond niet helemaal recht loopt.
Die met de bovenleidingportalen dus? Die staan inderdaad wat scheef op de foto, maar dat komt doordat ik onder de spoordijk stond, en ook nog eens in een hoek t.o.v. die dijkquote:Op zaterdag 11 april 2009 09:58 schreef crix het volgende:
[..]
De eerste twee eigenlijkBij de tweede foto heb ik het gevoel dat het wel hoort, maar bij de eerste heb ik net het gevoel of ik me hoofd iets kantel
Youre welcomequote:Op zaterdag 11 april 2009 10:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die met de bovenleidingportalen dus? Die staan inderdaad wat scheef op de foto, maar dat komt doordat ik onder de spoordijk stond, en ook nog eens in een hoek t.o.v. die dijk
Maar ik zal er volgende keer eens op proberen te letten, bedankt voor de tip!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |