blijkbaar ben ik niet nerd genoeg. Ik ken de regels nog niet uit mijn hoofdquote:
Ja maar dat is toch heel normaalquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:52 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Heb je een tubgirl-plaatje met een rickroll link erachter gepost?
meteen goedquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:52 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Heb je een tubgirl-plaatje met een rickroll link erachter gepost?
Ik heb ze natuurlijk wel gelezen maar ik was nog niet helemaal klaar met alles uit mijn hoofd lerenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
Heb je stiekem niet alle 243 FAQs gelezen voordat je een topic opende?
waarom wordt schaatsen met ch geschreven en niet met gquote:
Omdat je een kasplantje bent die al moeite heeft om zijn eigen eten naar binnen te krijgenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:59 schreef Jarno het volgende:
Raad hier waarom dit ons geen fuck kan schelen.
Dat ie niet alle FAQ's uit z'n hoofd heeft geleerd.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:56 schreef CasualMark het volgende:
Maar wat is nu je klacht?
Vooruit, ik reken het goed.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:00 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Omdat je een kasplantje bent die al moeite heeft om zijn eigen eten naar binnen te krijgen
quote:
Zoals een echte vrouw betaamdquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
uiteraard zonder enig gevoel voor humor.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
uiteraard zonder enig gevoel voor humor.
ahh het het is al goed. Hier neem maar een beetje Ben & Jerry'squote:
Mijn heldquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:07 schreef G.Fawkes het volgende:
ahh het het is al goed. Hier neem maar een beetje Ben & Jerry's
tssk, en ik geen HK toegang meer hebben zeker.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:12 schreef G.Fawkes het volgende:
Sick little fuck
owja: zou je dat alsjeblieft op tweakers willen posten en het resultaat even melden
HK?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
tssk, en ik geen HK toegang meer hebben zeker.
Daar waar de brave tweakertjes een soort van (nog steeds zwaar gemodereerdquote:
Ik word gepwnd door een chick!quote:
Flikker nou eens op je godverdomme afkortingenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Daar waar de brave tweakertjes een soort van (nog steeds zwaar gemodereerd) OvjL hebben.
dude. wat heb jij?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:23 schreef RickoKun het volgende:
Hoi TS,
Jij hebt een linkje naar Swap.avi gepost op dit nerd forum,
Hoewel de nerds die het forum bezoeken gediend zijn van Hentai, willen ze geen fekaliën op hun beeldscherm want ze ruiken hun eigen scheetjes en die zijn niet te best.
Groetjes,
Aids.
Word!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:23 schreef Hi_flyer het volgende:
Het zijn echt nazi's daar![]()
Op de helft van je posts hebben ze wel wat aan te merken.
Wehheehe.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:23 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ah, bedankt, moeders liep net binnen. Normaal ben ik zo voorzichtig met linkjes op fora, verdomme
Ja dus? Ik heb het gepost. Mijn copyright staat op die post! Maar serieus, dat kan toch niet te reden zijn?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:30 schreef DroogDok het volgende:
Omdat je hetzelfde topic al op FOK! had gepost?
Ik neem aan dat ie er pilletjes voor slikt?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:28 schreef dubidub het volgende:
[..]
Een wanhopige poging tot humor. Heeft 'ie wel vaker last van.
Als je dat meent:quote:
Ik had/heb daar maarliefst 126 postsquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hahahaha daarom heb ik hier 30 keer zoveel posts
Hoe kan datquote:
Ik heb werkelijk nog nooit commentaar gehad.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hoe kan dat
Bij de helft van mijn posts krijg ik al gezeik dat ik specifieker moest zijn en beter moest uitleggen wat ik allemaal zelf al geprobeerd had.Gezeik
In heb idd een paar topics die technisch zeer specifieke vragen over bv BizTalk en dan geeft er ineens niemand antwoord. Omhoog gevallen mbo'ertjesquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:05 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog nooit commentaar gehad.
Ik post dan ook alleen in topics waar in veel van weet, of waar ik zelf een zeer gedetailleerde vraag over heb.
Ik heb zelfs topics gehad, die na 2 jaar nog geen enkel antwoord hebben
Dat zeg ik ook iedere keer als ik van fok geband wordtquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:46 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb geen idee waarom de Gestapo me dit keer weer geband heeft. Wie het weet mag het zeggen
Je eigen shit solderenquote:
quote:
Als je Fok! al erg vind qua banbeleid.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:31 schreef beverton het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook iedere keer als ik van fok geband wordt
exactly my thoughts. Het is te belachelijk voor woorden. Ze verwachten ook dat je eerst een hele studje over de zonnestelsel alvorens je een vraag stelt over een audioplugquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:47 schreef Ultralaser het volgende:
Ik stel daar geen vragen meer op tweakers. Je moet eigenlijk zelf het antwoord al geven op je vraag voordat het topic mag blijven.
Ze bevestigen de vooroordelen van nerds in ieder geval. Stelletje autisten.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:18 schreef elfzesendertig het volgende:
Waar maken jullie je toch druk om?
Laat die neonazi's toch in hun eigen forumpje wegrotten. Ze denken dat ze zoveel betekenen, maar in de eche grote wereld zijn zij de contactgestoorde nerds waar iedereen altijd zo om lacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
Het topicstart-account daarvan is helemaal niet gebanned. Dat diezelfde topicstarter in 2006 twee actieve accounts had waarvan er een gebanned is (in 2006 dus al...) is wat anders. En uiteraard probeerde de topicstarter met het gebannde account in te loggen...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:46 schreef G.Fawkes het volgende:
Aan de hand van dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1294539
Ik vind zo'n uitspraak dan weer wel een goede reden om ook maar dat tweede account te bannen... Of ben ik dan ineens ook een Gestapo?quote:Ik heb geen idee waarom de Gestapo me dit keer weer geband heeft. Wie het weet mag het zeggen
Ah kijk, eenquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:07 schreef ACM het volgende:
[..]
Het topicstart-account daarvan is helemaal niet gebanned. Dat diezelfde topicstarter in 2006 twee actieve accounts had waarvan er een gebanned is (in 2006 dus al...) is wat anders. En uiteraard probeerde de topicstarter met het gebannde account in te loggen...
[..]
Ik vind zo'n uitspraak dan weer wel een goede reden om ook maar dat tweede account te bannen... Of ben ik dan ineens ook een Gestapo?
Owja, en blijkbaar was je er zelf ook al achter dat je niet gebanned bent:
http://tweakers.net/aanbod/advertentie/109845
Inderdaad. Zielig volk.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:41 schreef wolfrolf het volgende:Tweakers zijn echt irrelevant
ACM!!! IK GA JE TWEEDE ACCOUNT OOK BANNUH!!!! Boehoehoeeeeeeeeeeeeehhh
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Totdat je in het tietentopic komt op GOT.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Zielig volk.Dat zijn echt van die lui die op zo'n forumpje de grootste smoel hebben, maar in het echt durven ze nog geen boe of bah te zeggen.
Over Tweakers heb ik niets te zeggen, over FOK! ook niet, maar Hyves blijft ten allen tijde inferieur aan wat dan ook!quote:
Het tietentopic? Dat zijn zeker de tieten van Lara of een ander viruteel figuur. 3D animated tits, zeg maar.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:48 schreef sabeltandtijgermug het volgende:
[..]
Totdat je in het tietentopic komt op GOT.Maar daar moet je special 1337 skills voor hebben zoals ik!
Het enige dat ze ooit zullen hebbenquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het tietentopic? Dat zijn zeker de tieten van Lara of een ander viruteel figuur. 3D animated tits, zeg maar.
post een print-screen hiervan.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:48 schreef sabeltandtijgermug het volgende:
[..]
Totdat je in het tietentopic komt op GOT.Maar daar moet je special 1337 skills voor hebben zoals ik!
Voordat of nadat je de faq hebt gelezen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:27 schreef mighty_myte het volgende:
maar wel voordat je de faq hebt gelezen, de search hebt gebruikt en hebt gegoogled.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Zielig volk.Dat zijn echt van die lui die op zo'n forumpje de grootste smoel hebben, maar in het echt durven ze nog geen boe of bah te zeggen.
Nadat je hem uit je hoofd hebt geleerd.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:32 schreef classpc het volgende:
[..]
Voordat of nadat je de faq hebt gelezen?
Verklaar je nader? Wat zegt mijn uitspraak over mij? Dat ik een verkeerd beeld heb van tweakers? Dat het een stel autisten zijn, blijkt gewoon hoe ze omgaan met andere mensen op hun forjm en helaas spreek ik uit ervaring dat veel van dat soort mensen in het eggie vaak niet eens tegen iemand in durven gaan, maar wel als ze veilig achter hun firewall zitten.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:33 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over hun.
Je vergeet de serienummers en wat de exacte bitstream was die naar het onderdeel in kwestie werd gestuurd toen het fout ging.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:14 schreef Metalfreak het volgende:
- geen exacte specificatie van je PC hebt gegeven inclusief de fabricagedatum en samenstelling van het materiaal van alle schroefjes in je PC
Vergeet ook niet de temperatuur van je pc, kamertemperatuur en vochtigheidsgraad van de kamer.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je vergeet de serienummers en wat de exacte bitstream was die naar het onderdeel in kwestie werd gestuurd toen het fout ging.
Als je mensen gaat bannen omdat ze ergens anders iets zeggen over jouw forum (en iedereen weet dat het taaltje hier op fok nou eenmaal wat ongenuanceerder is dan op veel andere fora) dan kom je akelig dicht in de buurt van Gestapo ja.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:07 schreef ACM het volgende:
[..]
Het topicstart-account daarvan is helemaal niet gebanned. Dat diezelfde topicstarter in 2006 twee actieve accounts had waarvan er een gebanned is (in 2006 dus al...) is wat anders. En uiteraard probeerde de topicstarter met het gebannde account in te loggen...
[..]
Ik vind zo'n uitspraak dan weer wel een goede reden om ook maar dat tweede account te bannen... Of ben ik dan ineens ook een Gestapo?
quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:07 schreef ACM het volgende:
[..]
[..]
En uiteraard het aantal blauwe, witte, zwarte, rode en groene pixels aanwezig op het scherm. Pas als het meerendeel blauwe pixels zijn, kan er gesproken worden van een BSOD, als het meerendeel zwart is kan het zijn dat de videokaart stuk is.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:20 schreef classpc het volgende:
[..]
Vergeet ook niet de temperatuur van je pc, kamertemperatuur en vochtigheidsgraad van de kamer.
Klopt. Ik had hem overigens niet gebanned en verder genegeerd. 't Is alleen nogal jammer dat iemand gelijk het slechtste denkt van anderen en ze dan ook nog bij de buurman zwart zit te maken, terwijl ie zelf fout zat.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als je mensen gaat bannen omdat ze ergens anders iets zeggen over jouw forum (en iedereen weet dat het taaltje hier op fok nou eenmaal wat ongenuanceerder is dan op veel andere fora) dan kom je akelig dicht in de buurt van Gestapo ja.
Geen idee, ik ken de policy niet uit mijn hoofd, maar ik gok van niet.quote:Nou zou het mij niet verbazen als er daar ook iets over in de policy staat op GoT eigenlijk "Gij zult niet op andere fora of irl kwaad spreken over Tweakers op straffe van een permban!!".
quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:14 schreef beverton het volgende:
wat zijn eigenlijk tweakers? ik ben nog nooit op een twiekursaait geweest
Jij bent geen echte tweaker want zit op fok en hebt volgens je fobo een relatie. (aannemend dat je relatie met een mens is en niet met een binair ding)quote:Op maandag 2 juni 2008 09:18 schreef zeef het volgende:
Misschien heeft het iets te maken met ons nieuwe kantooradres?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:48 schreef sabeltandtijgermug het volgende:
[..]
Die mod kan nog geen eens spellen..quote:laat zinloos commentaar aub achterwegen
Yup, een relatie met een vrouw nog welquote:Op maandag 2 juni 2008 11:09 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Jij bent geen echte tweaker want zit op fok en hebt volgens je fobo een relatie. (aannemend dat je relatie met een mens is en niet met een binair ding)
Een ban voor jou dus!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:45 schreef ACM het volgende:
[..]
Klopt. Ik had hem overigens niet gebanned en verder genegeerd. 't Is alleen nogal jammer dat iemand gelijk het slechtste denkt van anderen en ze dan ook nog bij de buurman zwart zit te maken, terwijl ie zelf fout zat.
[..]
Geen idee, ik ken de policy niet uit mijn hoofd, maar ik gok van niet.
Dat verzoek zal je in vijfvoud schriftelijk moeten indienen, staat wel ergens in de policy hoe je dat precies moet doen en waar het heen moet.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Een ban voor jou dus!
quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:13 schreef switchboy het volgende:
Maar het zijn tweakers dus het zijn wel high polycount tieten
'Gij zult niet vriendelijk zijn in uwe vraagstelling op straffe van een gesloten topic'quote:Op maandag 2 juni 2008 14:27 schreef Catch22- het volgende:
Het is ook zoooo moeilijk om niet gebanned te worden daar.
Je moet echt een fscking retard zijn wil je die regels niet kunnen begrijpen, ik leg het uit.
Voor je wat posts zorg je dat je weet wat het probleem is/kan zijn
dan ga je googlen en de GoT search gebruiken
Kan je het niet vinden? Open een topic met een topicnaam die de lading dekt en omschrijf je probleem zodat men daar wat mee kan. 'Hoi hij doet het niet' is dus niet goed.
geen groetjes, geen hoi
en dan ben je er. Niet echt rocketscience wel?
Maar je krijgt geen ban.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:51 schreef Catch22- het volgende:
hier doet toch ook niemand dat? Buiten een paar grapjassen (voss en al zijn imitatoren)
quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:07 schreef ACM het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:41 schreef wolfrolf het volgende:Tweakers zijn echt irrelevant
ACM!!! IK GA JE TWEEDE ACCOUNT OOK BANNUH!!!! Boehoehoeeeeeeeeeeeeehhh
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:14 schreef Metalfreak het volgende:
Ik gok dat je:
- geen exacte specificatie van je PC hebt gegeven inclusief de fabricagedatum en samenstelling van het materiaal van alle schroefjes in je PC
- niet eerst een opstel van minimaal 5 A4-tjes hebt ingeleverd om te mogen posten
Daar ook nietquote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 20:21 schreef sabeltandtijgermug het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
High Polygon indeed!![]()
Censored voor de FOKkers die niet op GOT komen.![]()
![]()
![]()
Tweakers en humor.quote:Op maandag 2 juni 2008 09:18 schreef zeef het volgende:
Misschien heeft het iets te maken met ons nieuwe kantooradres?
[ afbeelding ]
Denk je dat ze een vriendin hebben?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:43 schreef SevenWonders het volgende:
[..] dat ik me afvraag of ze hun vriendin ook zo behandelen als ze iets fouts zegt of doet...
Volgens mij hebben wij een ietsiepietsie ander beeld bij jouw verhaal..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:16 schreef RAVW het volgende:
Ach trek je er niets van aan het is daar zo gewoon niet eerlijk.
ik ben daar 2 jaar gebannen geweest voor iets wat niet eens mijn fout was ....... het was eerst een 1 jaar ban, en toen ik dus weer ging aan vragen na een jaar of ik er weer op mocht en ook gelijk in de mail gevraagd waarom ik op mijn 28 mailtjes die ik gestuurd had voordat ik die ban kreeg geen antwoordt heb gekregen.
Het enige wat er als antwoordt terug kwam was dat ik gelijk nog voor een jaar langer ge bannen was met de mededeling als ik nog eens zo zou doen dat ik dan nooit meer op hun site mag komen.
En dat ik me eerst maar eens moest bewijzen of ik me kon gedragen. (terwijl ik niet op hun forum mocht komen).....
Ik was toen al zelf een hulp mod van een andere forum geworden en kon mijn goed gedrag dus aan tonen.
En weer kreeg ik een waarschuwing van hun omdat ik nu naar hun een wannebee mod aan het uit hangen was..........
Dus ze wensen niet inhoudelijk op mijn mailtjes in te gaan...
Tot op heden is me nog steeds niet duidelijk waar om ik toen der tijd en ban heb gehad.
Maar ik laat het er gewoon bij kom heel af en toe nog eens kijken daar zo lang die SS lui daar nog steeds rond lopen krijgen ze van mij geen woord.
Zelfde laken en pak : Op FOK zou je exact dezelfde behandeling krijgen voor het posten van warez. De andere post was zwaar offtopic. Er werd uitdrukkelijk gevraagd om NIET over een onderwerp te posten in dat topic en als je dat dan toch doet.... tsja.... Billen brand blaren zitten.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:43 schreef SevenWonders het volgende:
Ik ken het, binnen 24 uur tijd zijn er drie reacties van mij verwijderd in een bepaald draadje. Was m.i. wel relevant, maar niet geschikt voor het topique. Met die van mij nog vele andere reacties...de waarschuwing voor off-topic reacties onder aan iedere pagina werd steeds uitgebreider...er zitten daar een paar modjes die zo'n grote plasser krijgen van mensen terechtwijzen, bannen of weet ik veel wat, dat ik me afvraag of ze hun vriendin ook zo behandelen als ze iets fouts zegt of doet...
quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:13 schreef zeef het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij een ietsiepietsie ander beeld bij jouw verhaal..maart 2004 tempban van een week na talloze waarschuwingen augustus 2004, na meer waarschuwingen tempban van 2 weken oktober 2004 laatste waarschuwing na de nodige sturing op 't forum oktober 2004 perm ban maart 2005 unbanverzoek : afgewezen -> te vroeg jan 2007 : op eigen verzoek geunbanned
Enne 'die SS lui' zagen je eergisteren nog voorbij schuiven.......
hardt voor de zaak hequote:Op woensdag 4 juni 2008 01:11 schreef DaFan het volgende:
Die Twiekers zijn er wel als de kippen bij om hun forum te verdedigen, heb er al een aantal voorbij zien schuiven.
Wij gebruiken gewoon Google en andere bronnen om dat soort dingen te vinden... Daarbij is er hier ook zo'n forum.quote:Op maandag 2 juni 2008 20:21 schreef sabeltandtijgermug het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
High Polygon indeed!![]()
Censored voor de FOKkers die niet op GOT komen.![]()
![]()
![]()
Als ze die al hebben, denk ik dat ze regelmatig alle hoeken van de kamer ziet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:43 schreef SevenWonders het volgende:
dat ik me afvraag of ze hun vriendin ook zo behandelen als ze iets fouts zegt of doet...
Zeg maar het omgekeerde van Fok!.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:50 schreef wise het volgende:
Bij tweakers moet je ook alleen maar de fp berichten lezen.
De reacties daarop en het forum kan je het beste vermijden
Hebben die lui dan een vriendinquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:44 schreef BobbyB het volgende:
Het is wel ontzettend triest dat gewoon heel veel mensen tegen dit soort problemen aanlopen. Fok! is wat dat betreft een stuk vrijer (ligt het niveau misschien ook wel lager) maar dat maakt het wel gezelliger dan zo'n dictatuur die daar heerst.
En dan komen ze zich ook nog hier verdedigen. Als je weet dat je op een normale manier bezig bent ga je je echt niet lopen verdedigen, ze weten dus zelf ook wel dat het niet helemaal klopt wat ze daar doen.
[..]
Wij gebruiken gewoon Google en andere bronnen om dat soort dingen te vinden... Daarbij is er hier ook zo'n forum.
[..]
Als ze die al hebben, denk ik dat ze regelmatig alle hoeken van de kamer ziet.
Vriendin: "Schat, hoe werkt onze nieuwe HDD recorder? Ik wil SATC opnemen."
Tweakert: "Lekker offtopic, ik ben voetbal aan het kijken!Maar goed, wat heb je allemaal al geprobeerd en welke bronnen heb je bekeken?
"
Vriendin: "Nou, ik kan de handleiding niet vinden en het begint zo al."
Tweakert: "WAT!? Dan download je die maar en anders gebruik je Google. Hierbij de eerste waarschuwing!"
Vriendin: "Ja, maar het begint over 2 minuten"
Tweakert: "Gaan we drammen? Ga maar eerst de FAQ even door lezen"
Vriendin: "Ja maar..."
Tweakert: "En nu is het afgelopen, je bent gebanned. Sleutel inleveren en opzouten maar!"
Vriendin/Tweaker situatie is heel leuk gedaan.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:44 schreef BobbyB het volgende:
Tweakert: "Lekker offtopic, ik ben voetbal aan het kijken!Maar goed, wat heb je allemaal al geprobeerd en welke bronnen heb je bekeken?
"
Tweakert: "WAT!? Dan download je die maar en anders gebruik je Google. Hierbij de eerste waarschuwing!"
Tweakert: "En nu is het afgelopen, je bent gebanned. Sleutel inleveren en opzouten maar!"
quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:56 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hebben die lui dan een vriendin?
Jullie lezen nietquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:58 schreef Liquidootje het volgende:
Maar je FAIL begint al bij Tweaker + Vriendin.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:43 schreef SevenWonders het volgende:
dat ik me afvraag of ze hun vriendin ook zo behandelen als ze iets fouts zegt of doet...
Het was ook een zeer zeldzaam geval.quote:Als ze die al hebben, denk ik dat ze regelmatig alle hoeken van de kamer ziet.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:44 schreef BobbyB het volgende:
"
Als je op Fok wat vraagt krijg je ook wel van "TS kan er niet mee omgaan" en ander geflame maar er zijn altijd wel userts die je helpen en niet van die irritante modjes die het topic meteen dicht meppen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:03 schreef hello_moto1992 het volgende:
Tweakers is trouwens overrated. Op FOK! zit net zoveel kennis. Overal op het internet zitten nl. nerds. Tweakers is trouwens wel handig soms
.
't is ook nooit goed hequote:Op woensdag 4 juni 2008 09:44 schreef BobbyB het volgende:
Het is wel ontzettend triest dat gewoon heel veel mensen tegen dit soort problemen aanlopen. Fok! is wat dat betreft een stuk vrijer (ligt het niveau misschien ook wel lager) maar dat maakt het wel gezelliger dan zo'n dictatuur die daar heerst.
En dan komen ze zich ook nog hier verdedigen. Als je weet dat je op een normale manier bezig bent ga je je echt niet lopen verdedigen, ze weten dus zelf ook wel dat het niet helemaal klopt wat ze daar doen.
good for you, zullen we eens een weekje alle slotwaardige topics naar FOK verhuizen? Ik denk dat 95% hier ook zo op slot gaat.quote:Wij gebruiken gewoon Google en andere bronnen om dat soort dingen te vinden... Daarbij is er hier ook zo'n forum.
Ik heb dat anders opgelost. Gewoon de boxset SATC en een goeie laptop (je blijft tweaker hequote:Als ze die al hebben, denk ik dat ze regelmatig alle hoeken van de kamer ziet.
"
Ik weet niet wat je bij Tweakers doet, maar jij kan tenminste tegen kritiek.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:21 schreef zeef het volgende:
[..]
't is ook nooit goed heEerst een bak kritiek omdat we @ random bannen bij mensen die niiiiiiiks hebben gedaan (Die SS lui). Dan weerleg je dat met feiten en dan ben je een dictator
Dat laatste spreekt me overigens wel aan
Die reactie had te maken met het tieten topic op T.net. Dus ik snap jouw reactie daarop niet zo goed.quote:good for you, zullen we eens een weekje alle slotwaardige topics naar FOK verhuizen? Ik denk dat 95% hier ook zo op slot gaat.
quote:Ik heb dat anders opgelost. Gewoon de boxset SATC en een goeie laptop (je blijft tweaker he) waarop ze ook flex DVD kan kijken voor mijn dushi gekocht
![]()
Zeef is gewoon een excuus tweakert. Hij voldoet helemaal niet aan de vooroordelen.quote:
quote:• Waarom gaan die topics eigenlijk dicht, we zijn hier toch om elkaar te helpen? Zonder vragen geen forum! Die redenatie gaat op GoT niet op. Het is een forum wat niet als doel heeft zoveel mogelijk users of zoveel mogelijk posts. Dat staat namelijk ongeveer lijnrecht tegen ons werkelijke doel: Een technisch discussieforum op een hoog niveau. Het is dus niet je helpdesk waar je even zonder eigen inzet je probleem neerdumpt.
Wel een browserverneukende rickrollquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:56 schreef kixtart het volgende:
Wat is er mis met duidelijkheid. Als je een helpdesk wilt zijn er genoeg sites die dat wel leveren.
Net of het allemaal op Fok zo geweldig geregeld is als je dit ziet
[Forum] Banmeldtopic
[Forum] Banmeldtopic
[Forum] Banmeldtopic
[Forum] Banmeldtopic
[Forum] Banmeldtopic
Zoveel bans worden er in een paar dagen bij tweakers echt niet gezet en sowieso niet zonder duidelijke reden en waarschuwingen. Net of 1x een rickroll hier zo erg is om gelijk een ban te hebben.
Bij browserverneukende natuurlijk wel, maar had het eigenlijk vooral over deze:quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wel een browserverneukende rickroll
Op GoT staan volgens mij nergens de bans. Ook heeft GoT minder users. En FOK! is natuurlijk een zooitje soms, maar dat is juist zo leukquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:56 schreef kixtart het volgende:
Wat is er mis met duidelijkheid. Als je een helpdesk wilt zijn er genoeg sites die dat wel leveren.
Net of het allemaal op Fok zo geweldig geregeld is als je dit ziet
[Forum] Banmeldtopic
[Forum] Banmeldtopic
[Forum] Banmeldtopic
[Forum] Banmeldtopic
[Forum] Banmeldtopic
Zoveel bans worden er in een paar dagen bij tweakers echt niet gezet en sowieso niet zonder duidelijke reden en waarschuwingen. Net of 1x een rickroll hier zo erg is om gelijk een ban te hebben.
Van mij hoeven hier die bans ook niet publiek, maar dat is imhoquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:14 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Op GoT staan volgens mij nergens de bans. Ook heeft GoT minder users. En FOK! is natuurlijk een zooitje soms, maar dat is juist zo leuk.
Joh, ga lekker in een hoekje zitten fappen ofzo ipv hier ook nog eens je gelijk proberen te haken, Get a life !quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:18 schreef zeef het volgende:
[..]
Zelfde laken en pak : Op FOK zou je exact dezelfde behandeling krijgen voor het posten van warez. De andere post was zwaar offtopic. Er werd uitdrukkelijk gevraagd om NIET over een onderwerp te posten in dat topic en als je dat dan toch doet.... tsja.... Billen brand blaren zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |