blijkbaar ben ik niet nerd genoeg. Ik ken de regels nog niet uit mijn hoofdquote:
Ja maar dat is toch heel normaalquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:52 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Heb je een tubgirl-plaatje met een rickroll link erachter gepost?
meteen goedquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:52 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Heb je een tubgirl-plaatje met een rickroll link erachter gepost?
Ik heb ze natuurlijk wel gelezen maar ik was nog niet helemaal klaar met alles uit mijn hoofd lerenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
Heb je stiekem niet alle 243 FAQs gelezen voordat je een topic opende?
waarom wordt schaatsen met ch geschreven en niet met gquote:
Omdat je een kasplantje bent die al moeite heeft om zijn eigen eten naar binnen te krijgenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:59 schreef Jarno het volgende:
Raad hier waarom dit ons geen fuck kan schelen.
Dat ie niet alle FAQ's uit z'n hoofd heeft geleerd.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:56 schreef CasualMark het volgende:
Maar wat is nu je klacht?
Vooruit, ik reken het goed.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:00 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Omdat je een kasplantje bent die al moeite heeft om zijn eigen eten naar binnen te krijgen
quote:
Zoals een echte vrouw betaamdquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
uiteraard zonder enig gevoel voor humor.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
uiteraard zonder enig gevoel voor humor.
ahh het het is al goed. Hier neem maar een beetje Ben & Jerry'squote:
Mijn heldquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:07 schreef G.Fawkes het volgende:
ahh het het is al goed. Hier neem maar een beetje Ben & Jerry's
tssk, en ik geen HK toegang meer hebben zeker.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:12 schreef G.Fawkes het volgende:
Sick little fuck
owja: zou je dat alsjeblieft op tweakers willen posten en het resultaat even melden
HK?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
tssk, en ik geen HK toegang meer hebben zeker.
Daar waar de brave tweakertjes een soort van (nog steeds zwaar gemodereerdquote:
Ik word gepwnd door een chick!quote:
Flikker nou eens op je godverdomme afkortingenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Daar waar de brave tweakertjes een soort van (nog steeds zwaar gemodereerd) OvjL hebben.
dude. wat heb jij?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:23 schreef RickoKun het volgende:
Hoi TS,
Jij hebt een linkje naar Swap.avi gepost op dit nerd forum,
Hoewel de nerds die het forum bezoeken gediend zijn van Hentai, willen ze geen fekaliën op hun beeldscherm want ze ruiken hun eigen scheetjes en die zijn niet te best.
Groetjes,
Aids.
Word!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:23 schreef Hi_flyer het volgende:
Het zijn echt nazi's daar![]()
Op de helft van je posts hebben ze wel wat aan te merken.
Wehheehe.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:23 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ah, bedankt, moeders liep net binnen. Normaal ben ik zo voorzichtig met linkjes op fora, verdomme
Ja dus? Ik heb het gepost. Mijn copyright staat op die post! Maar serieus, dat kan toch niet te reden zijn?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:30 schreef DroogDok het volgende:
Omdat je hetzelfde topic al op FOK! had gepost?
Ik neem aan dat ie er pilletjes voor slikt?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:28 schreef dubidub het volgende:
[..]
Een wanhopige poging tot humor. Heeft 'ie wel vaker last van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |