blijkbaar ben ik niet nerd genoeg. Ik ken de regels nog niet uit mijn hoofdquote:
Ja maar dat is toch heel normaalquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:52 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Heb je een tubgirl-plaatje met een rickroll link erachter gepost?
meteen goedquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:52 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Heb je een tubgirl-plaatje met een rickroll link erachter gepost?
Ik heb ze natuurlijk wel gelezen maar ik was nog niet helemaal klaar met alles uit mijn hoofd lerenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
Heb je stiekem niet alle 243 FAQs gelezen voordat je een topic opende?
waarom wordt schaatsen met ch geschreven en niet met gquote:
Omdat je een kasplantje bent die al moeite heeft om zijn eigen eten naar binnen te krijgenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:59 schreef Jarno het volgende:
Raad hier waarom dit ons geen fuck kan schelen.
Dat ie niet alle FAQ's uit z'n hoofd heeft geleerd.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:56 schreef CasualMark het volgende:
Maar wat is nu je klacht?
Vooruit, ik reken het goed.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:00 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Omdat je een kasplantje bent die al moeite heeft om zijn eigen eten naar binnen te krijgen
quote:
Zoals een echte vrouw betaamdquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
uiteraard zonder enig gevoel voor humor.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
uiteraard zonder enig gevoel voor humor.
ahh het het is al goed. Hier neem maar een beetje Ben & Jerry'squote:
Mijn heldquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:07 schreef G.Fawkes het volgende:
ahh het het is al goed. Hier neem maar een beetje Ben & Jerry's
tssk, en ik geen HK toegang meer hebben zeker.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:12 schreef G.Fawkes het volgende:
Sick little fuck
owja: zou je dat alsjeblieft op tweakers willen posten en het resultaat even melden
HK?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
tssk, en ik geen HK toegang meer hebben zeker.
Daar waar de brave tweakertjes een soort van (nog steeds zwaar gemodereerdquote:
Ik word gepwnd door een chick!quote:
Flikker nou eens op je godverdomme afkortingenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Daar waar de brave tweakertjes een soort van (nog steeds zwaar gemodereerd) OvjL hebben.
dude. wat heb jij?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:23 schreef RickoKun het volgende:
Hoi TS,
Jij hebt een linkje naar Swap.avi gepost op dit nerd forum,
Hoewel de nerds die het forum bezoeken gediend zijn van Hentai, willen ze geen fekaliën op hun beeldscherm want ze ruiken hun eigen scheetjes en die zijn niet te best.
Groetjes,
Aids.
Word!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:23 schreef Hi_flyer het volgende:
Het zijn echt nazi's daar![]()
Op de helft van je posts hebben ze wel wat aan te merken.
Wehheehe.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:23 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ah, bedankt, moeders liep net binnen. Normaal ben ik zo voorzichtig met linkjes op fora, verdomme
Ja dus? Ik heb het gepost. Mijn copyright staat op die post! Maar serieus, dat kan toch niet te reden zijn?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:30 schreef DroogDok het volgende:
Omdat je hetzelfde topic al op FOK! had gepost?
Ik neem aan dat ie er pilletjes voor slikt?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:28 schreef dubidub het volgende:
[..]
Een wanhopige poging tot humor. Heeft 'ie wel vaker last van.
Als je dat meent:quote:
Ik had/heb daar maarliefst 126 postsquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hahahaha daarom heb ik hier 30 keer zoveel posts
Hoe kan datquote:
Ik heb werkelijk nog nooit commentaar gehad.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hoe kan dat
Bij de helft van mijn posts krijg ik al gezeik dat ik specifieker moest zijn en beter moest uitleggen wat ik allemaal zelf al geprobeerd had.Gezeik
In heb idd een paar topics die technisch zeer specifieke vragen over bv BizTalk en dan geeft er ineens niemand antwoord. Omhoog gevallen mbo'ertjesquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:05 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog nooit commentaar gehad.
Ik post dan ook alleen in topics waar in veel van weet, of waar ik zelf een zeer gedetailleerde vraag over heb.
Ik heb zelfs topics gehad, die na 2 jaar nog geen enkel antwoord hebben
Dat zeg ik ook iedere keer als ik van fok geband wordtquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:46 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb geen idee waarom de Gestapo me dit keer weer geband heeft. Wie het weet mag het zeggen
Je eigen shit solderenquote:
quote:
Als je Fok! al erg vind qua banbeleid.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:31 schreef beverton het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook iedere keer als ik van fok geband wordt
exactly my thoughts. Het is te belachelijk voor woorden. Ze verwachten ook dat je eerst een hele studje over de zonnestelsel alvorens je een vraag stelt over een audioplugquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:47 schreef Ultralaser het volgende:
Ik stel daar geen vragen meer op tweakers. Je moet eigenlijk zelf het antwoord al geven op je vraag voordat het topic mag blijven.
Ze bevestigen de vooroordelen van nerds in ieder geval. Stelletje autisten.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:18 schreef elfzesendertig het volgende:
Waar maken jullie je toch druk om?
Laat die neonazi's toch in hun eigen forumpje wegrotten. Ze denken dat ze zoveel betekenen, maar in de eche grote wereld zijn zij de contactgestoorde nerds waar iedereen altijd zo om lacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
Het topicstart-account daarvan is helemaal niet gebanned. Dat diezelfde topicstarter in 2006 twee actieve accounts had waarvan er een gebanned is (in 2006 dus al...) is wat anders. En uiteraard probeerde de topicstarter met het gebannde account in te loggen...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:46 schreef G.Fawkes het volgende:
Aan de hand van dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1294539
Ik vind zo'n uitspraak dan weer wel een goede reden om ook maar dat tweede account te bannen... Of ben ik dan ineens ook een Gestapo?quote:Ik heb geen idee waarom de Gestapo me dit keer weer geband heeft. Wie het weet mag het zeggen
Ah kijk, eenquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:07 schreef ACM het volgende:
[..]
Het topicstart-account daarvan is helemaal niet gebanned. Dat diezelfde topicstarter in 2006 twee actieve accounts had waarvan er een gebanned is (in 2006 dus al...) is wat anders. En uiteraard probeerde de topicstarter met het gebannde account in te loggen...
[..]
Ik vind zo'n uitspraak dan weer wel een goede reden om ook maar dat tweede account te bannen... Of ben ik dan ineens ook een Gestapo?
Owja, en blijkbaar was je er zelf ook al achter dat je niet gebanned bent:
http://tweakers.net/aanbod/advertentie/109845
Inderdaad. Zielig volk.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:41 schreef wolfrolf het volgende:Tweakers zijn echt irrelevant
ACM!!! IK GA JE TWEEDE ACCOUNT OOK BANNUH!!!! Boehoehoeeeeeeeeeeeeehhh
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Totdat je in het tietentopic komt op GOT.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Zielig volk.Dat zijn echt van die lui die op zo'n forumpje de grootste smoel hebben, maar in het echt durven ze nog geen boe of bah te zeggen.
Over Tweakers heb ik niets te zeggen, over FOK! ook niet, maar Hyves blijft ten allen tijde inferieur aan wat dan ook!quote:
Het tietentopic? Dat zijn zeker de tieten van Lara of een ander viruteel figuur. 3D animated tits, zeg maar.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:48 schreef sabeltandtijgermug het volgende:
[..]
Totdat je in het tietentopic komt op GOT.Maar daar moet je special 1337 skills voor hebben zoals ik!
Het enige dat ze ooit zullen hebbenquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het tietentopic? Dat zijn zeker de tieten van Lara of een ander viruteel figuur. 3D animated tits, zeg maar.
post een print-screen hiervan.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:48 schreef sabeltandtijgermug het volgende:
[..]
Totdat je in het tietentopic komt op GOT.Maar daar moet je special 1337 skills voor hebben zoals ik!
Voordat of nadat je de faq hebt gelezen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:27 schreef mighty_myte het volgende:
maar wel voordat je de faq hebt gelezen, de search hebt gebruikt en hebt gegoogled.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Zielig volk.Dat zijn echt van die lui die op zo'n forumpje de grootste smoel hebben, maar in het echt durven ze nog geen boe of bah te zeggen.
Nadat je hem uit je hoofd hebt geleerd.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:32 schreef classpc het volgende:
[..]
Voordat of nadat je de faq hebt gelezen?
Verklaar je nader? Wat zegt mijn uitspraak over mij? Dat ik een verkeerd beeld heb van tweakers? Dat het een stel autisten zijn, blijkt gewoon hoe ze omgaan met andere mensen op hun forjm en helaas spreek ik uit ervaring dat veel van dat soort mensen in het eggie vaak niet eens tegen iemand in durven gaan, maar wel als ze veilig achter hun firewall zitten.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:33 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over hun.
Je vergeet de serienummers en wat de exacte bitstream was die naar het onderdeel in kwestie werd gestuurd toen het fout ging.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:14 schreef Metalfreak het volgende:
- geen exacte specificatie van je PC hebt gegeven inclusief de fabricagedatum en samenstelling van het materiaal van alle schroefjes in je PC
Vergeet ook niet de temperatuur van je pc, kamertemperatuur en vochtigheidsgraad van de kamer.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je vergeet de serienummers en wat de exacte bitstream was die naar het onderdeel in kwestie werd gestuurd toen het fout ging.
Als je mensen gaat bannen omdat ze ergens anders iets zeggen over jouw forum (en iedereen weet dat het taaltje hier op fok nou eenmaal wat ongenuanceerder is dan op veel andere fora) dan kom je akelig dicht in de buurt van Gestapo ja.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:07 schreef ACM het volgende:
[..]
Het topicstart-account daarvan is helemaal niet gebanned. Dat diezelfde topicstarter in 2006 twee actieve accounts had waarvan er een gebanned is (in 2006 dus al...) is wat anders. En uiteraard probeerde de topicstarter met het gebannde account in te loggen...
[..]
Ik vind zo'n uitspraak dan weer wel een goede reden om ook maar dat tweede account te bannen... Of ben ik dan ineens ook een Gestapo?
Owja, en blijkbaar was je er zelf ook al achter dat je niet gebanned bent:
http://tweakers.net/aanbod/advertentie/109845
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |