abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61003308
Vind hem er prima uit zien hoor! Spoiler is misschien net een heel klein tikje te modern voor de rest (net als dakantennetje) maar valt alles mee. Want het totaalplaatje klopt wel goed.
pi_61006129
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 10:45 schreef Impry het volgende:
Vind hem er prima uit zien hoor! Spoiler is misschien net een heel klein tikje te modern voor de rest (net als dakantennetje) maar valt alles mee. Want het totaalplaatje klopt wel goed.
Dank je wel
pi_61007420
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 12:32 schreef Jimmeh het volgende:

[..]

Ik zei het juist nadat ik het gelezen had. Geen WRC titel gewonnen, alleen maar een Aziatisch kampioenschap. Dan nog een aantal losse races, stelt het eigenlijk gewoon niet veel voor.

Bij een eerbetoon denk je toch meer aan een auto die het kampioenschap en de concurrentie verpletterde en meerdere WRC titels gehaald heeft (rijders + fabrikant).
Volgens mij hebben wij binnen onze club (alfa 155) ook wel wat mensen die er wat mee doen, dtm koplampen (zelf maken) geloof ik. Daarnaast zijn er enkele racers (geen echte dtm wagens, die zijn iets te duur met 250.000 euro) met wat dtm kenmerken, maar goed, die zijn niet voor de openbare weg.

Kan me er wel wat bij voorstellen dat je zo'n sticker er op doet als eerbetoon. Je krijgt alleen (ook wel begrijpelijk) dat mensen denken dat jij dan zo'n snelle versie hebt en sprintjes tegen je willen trekken terwijl je helemaal geen snelle versie hebt.

Vind overigens zijn auto wel strak zo. Die spoiler is bij mij nog een twijfelgeval, maar niet meteen een directe no no, kan er dus nog mee door. Ook wel omdat die is meegespoten. Bij veel sjonnies is de auto wit en kunnen ze voor weinig een zwarte/rode/gele/paars met oranje stippen spoiler overnemen en monteren die zonder spuitwerk.
pi_61007708
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 01:47 schreef Spamblik het volgende:
Ik vind dat gezeur om stickers ook maar raar. Ik heb op m'n netjes gestylde 1.4 ook gewoon een GTI sticker geplakt.
pi_61017465
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 01:47 schreef Spamblik het volgende:

[..]

Ik vind het wel mooi juist.

Ik vind dat gezeur om stickers ook maar raar. Ik heb op m'n netjes gestylde 1.4 ook gewoon een GTI sticker geplakt.
Dit beschouw ik als niet gelezen...
Ik heb op de Golf juist SDI stickers geplakt, en op de mera had ik een tijdje 1.4 sticker op van een sunny

Maare heb nu weer de oude 2.0 sticker op
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 00:28:25 #106
159709 Spamblik
Eet smakelijk...
pi_61026917
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 13:28 schreef Mr.Adams het volgende:

[..]

Hij is ook best snel, dankzij m'n uitlaat en open lucht filter is hij echt wel GTI waardig.
De inhoud van mijn blik is meer dan de motor van jouw auto!
pi_61027460
Ik herhaal:

Een VW Golf 1.4 (1998/1999) heeft 75PK, een VW Golf GTI (1998/1999) heeft 150 PK, succes met je open-lucht filter en uitlaat wat waarschijnlijk alleen een andere einddemper is. Plaats anders even een fototje?
pi_61031358
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:47 schreef Mr.Adams het volgende:
Ik herhaal:

Een VW Golf 1.4 (1998/1999) heeft 75PK, een VW Golf GTI (1998/1999) heeft 150 PK, succes met je open-lucht filter en uitlaat wat waarschijnlijk alleen een andere einddemper is. Plaats anders even een fototje?
Dat doet ie maar lekker in zijn eigen topic. En plaats jij dan ook meteen effe een foto van jouw auto Mr. Adams?
pi_61034051
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:28 schreef Spamblik het volgende:

[..]

Hij is ook best snel, dankzij m'n uitlaat en open lucht filter is hij echt wel GTI waardig.
pi_61038069
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:34 schreef OxygeneFRL het volgende:
En plaats jij dan ook meteen effe een foto van jouw auto Mr. Adams?
Fiat Grande Punto Sport

[ Bericht 8% gewijzigd door Mr.Adams op 22-08-2008 15:09:24 ]
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:14:59 #111
159709 Spamblik
Eet smakelijk...
pi_61042969
Met welke motor? Mijn auto is echt wel sneller dan die wagen.
pi_61043640
Daar gaat het dus niet om...het gaat erom dat jij een badge op je auto plakt die er helemaal niet op hoort... Mocht je ook na de andere reacties hier gelezen te hebben het nog steeds niet snappen dan heb je toch echt een plaat voor je kop. Waarom probeer je je auto iets te laten zijn wat het niet is? Daarnaast, een beetje kenner ziet meteen dat je er alleen een badge op hebt, of heb je ook de rood omlijnde grille, sideskirts, spoiler en GTI velgen..? Denk dat ik het antwoord al weet maar ik ben benieuwd.

In 8,9 naar de 100 trouwens

[ Bericht 6% gewijzigd door Mr.Adams op 22-08-2008 16:41:02 ]
pi_61044040
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:33 schreef Mr.Adams het volgende:
Daar gaat het dus niet om...het gaat erom dat jij een badge op je auto plakt die er helemaal niet op hoort... Mocht je ook na de andere reacties hier gelezen te hebben het nog steeds niet snappen dan heb je toch echt een plaat voor je kop. Waarom probeer je je auto iets te laten zijn wat het niet is? Daarnaast, een beetje kenner ziet meteen dat je er alleen een badge op hebt, of heb je ook de rood omlijnde grille, sideskirts, spoiler en GTI velgen..? Denk dat ik het antwoord al weet maar ik ben benieuwd.

In 8,9 naar de 100 trouwens
Fiat mja ok. Nou veel plezier met je auto.

Kan een mod misschien het offtopic gelul weghalen?
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:53:16 #114
159709 Spamblik
Eet smakelijk...
pi_61044245
Op je eigen stopwatch zeker. Dat is echt niet de fabrieksopgave. Of is het een gechipt dieseltje?
Verder zijn er meer mensen die dit soort dingen doen hoor:
http://link.marktplaats.nl/184056944

Ik vind trouwens wel dat het op m'n auto hoort, ik heb echt niet alleen de uitlaat en het luchtfilter vervangen, heb ook speciale bougiekabels enzo, echt supersnel.

Filter is ook van speciaal foam, is echt veel beter dan een normale.

Edit: Die fiat is een 1.4 T-jet

[ Bericht 11% gewijzigd door Spamblik op 23-08-2008 00:11:19 (Edit: het is een T-jet) ]
pi_61044548
Ik zal erover ophouden, punt is gemaakt. Veel plezier met jullie auto's, uiteindelijk gaat het erom dat jij er gelukkig mee bent. Ik ben iig erg gelukkig met mijn mini-Ferrari Als leaseautotje is het echt een prima optie
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:56:38 #116
41860 rollator_GSI
Zastava GTI-killer
pi_61049803
slim om te leasen , niet om zelf te kopen
een beetje vreemd ,maar wel lekker !!
pi_61052218
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:53 schreef Spamblik het volgende:

Ik vind trouwens wel dat het op m'n auto hoort, ik heb echt niet alleen de uitlaat en het luchtfilter vervangen, heb ook speciale bougiekabels enzo, echt supersnel.

Filter is ook van speciaal foam, is echt veel beter dan een normale.
De pk's vliegen er werkelijk bij!
pi_61053744
Haha mooi dat mensen serieus op dat verhaal van spamblik ingaan .
Maar goed, zelfs twee keer de helft topic werkt twee keer hier.

Ontopic: Ik vind het zeker wat hebben, de kleur is echt perfect zo in combinatie met die velgen. Je hebt i.i.g. een simpele doorsneebak een opvallend en aardig smaakvol uiterlijk gegeven. Verder snap ik het gezeur over die sticker wel, maar als je het zelf puur als eerbetoon ziet en niet als jezelf stoerder voor willen doen dan je waar kunt maken, is het w.m.b. niet sneu.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sjaeck op 22-08-2008 23:27:28 ]
I knew I shouldn't have eaten that packet of powdered gravy I found in the parking lot.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:32:26 #119
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_61054414
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:49 schreef Mr.Adams het volgende:

[..]

Fiat Grande Punto Sport

[ afbeelding ]
hahaha wat een loser actie

patsen met een fiat
het een mini ferrari noemen
en hem niet zelf betaald hebben ook nog

8.9 naar de 100 is vet traag btw.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:06:48 #120
182073 invine
blablabla etc.
pi_61055245
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:32 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

hahaha wat een loser actie

patsen met een fiat
het een mini ferrari noemen
en hem niet zelf betaald hebben ook nog

8.9 naar de 100 is vet traag btw.
Jou reactie is meer een loser actie, want hij pats er niet mee hij antwoord op een vraag. En verder boeiend als die hem zelf niet betaald heeft hij rijd er verder wel in.

En nu weer ontopic heren en dames
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_61067679
Ik "pats" er idd niet mee en laat alleen zien welke auto ik rijd zoals eerder gevraagd werd. Het mini-Ferrari is uiteraard gekscherend bedoeld omdat FIAT de eigenaar van Ferrari is. Overigens betaal je voor een lease-auto wel degelijk, dankzij de bijtelling van de overheid ben je alsnog ongeveer ¤220 per maand kwijt aan de auto maar daarmee is wel de brandstof, verzekering, wegenbelasting en onderhoud betaald, alles behalve dus want reken maar eens uit wat jij (inclusief afschrijving) per maand aan je auto kwijt bent

Maar goed, gaat er nog meer aangepast worden aan de Mitsubishi? Kijk alsjeblieft eens naar de spoiler want die vind ik echt jammer, de witte kleur staat de auto wel erg goed trouwens!
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 18:01:55 #122
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_61067818
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 17:55 schreef Mr.Adams het volgende:
Ik "pats" er idd niet mee en laat alleen zien welke auto ik rijd zoals eerder gevraagd werd. Het mini-Ferrari is uiteraard gekscherend bedoeld omdat FIAT de eigenaar van Ferrari is. Overigens betaal je voor een lease-auto wel degelijk, dankzij de bijtelling van de overheid ben je alsnog ongeveer ¤220 per maand kwijt aan de auto maar daarmee is wel de brandstof, verzekering, wegenbelasting en onderhoud betaald, alles behalve dus want reken maar eens uit wat jij (inclusief afschrijving) per maand aan je auto kwijt bent

Maar goed, gaat er nog meer aangepast worden aan de Mitsubishi? Kijk alsjeblieft eens naar de spoiler want die vind ik echt jammer, de witte kleur staat de auto wel erg goed trouwens!
Mensen die een leaseauto rijden kan je niet vergelijken met mensen met PASSIE voor auto's. Alsof je zon fiat hok zou kopen als je 25k moest neerleggen

Daardoor is elke vergelijking tussen een leaseauto en priveauto appels met peren vergelijken.
pi_61067914
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 17:55 schreef Mr.Adams het volgende:

haha die spoiler is juist het punt van de auto waar ik trots op ben en heeft me ook klauwen vol geld gekost aangezien het een echte Evo 8 spoiler is met echt carbon. Ik laat aanstaande zaterdag mijn auto blinderen. En verder ga ik qua verlichting nog wat aanpassingen maken.

Precies wat Fugie zegt:
Leaserijders hebben een auto om van A naar B te komen. Bij autoeigenaren en vooral liefhebbers en "tuners" komt ook passie kijken. Ik steek er geld in wat je er nooit meer voor terugkrijgt. De uren die ik in de auto gestoken heb krijg je niets voor behalve kennis.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 18:22:41 #124
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_61068220
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 18:07 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

haha die spoiler is juist het punt van de auto waar ik trots op ben en heeft me ook klauwen vol geld gekost aangezien het een echte Evo 8 spoiler is met echt carbon. Ik laat aanstaande zaterdag mijn auto blinderen. En verder ga ik qua verlichting nog wat aanpassingen maken.

Precies wat Fugie zegt:
Leaserijders hebben een auto om van A naar B te komen. Bij autoeigenaren en vooral liefhebbers en "tuners" komt ook passie kijken. Ik steek er geld in wat je er nooit meer voor terugkrijgt. De uren die ik in de auto gestoken heb krijg je niets voor behalve kennis.
Als je een goede regeling hebt met je baas kan je zelfs nog geld verdienen aan een leasebudget door niet te leasen maar bruto loon icm km vergoeding te krijgen

Bovendien kan je, mijns inziens, nooit trots zijn op iets wat niet van jou is. Met lease huur je een auto voor x jaar maar ben je er niet echt verantwoordelijk voor. Als je een auto koopt is die ook echt van jou en ben je er verantwoordelijk voor.
pi_61068293
Ik ben het daar absoluut niet mee eens, ik ben echt een autoliefhebber dus begin alsjeblieft niet over passie voor auto's... Ik vind de Grande Punto Sport echt een heel mooi en leuk autotje voor een goede prijs, dus ik ben er heel erg blij mee en zou persoonlijk nooit in zo'n Jappenbak willen rijden, smaken verschillen nu eenmaal. Ook is het belangrijk keuzes te maken in je leven. Ik rijd liever goedkoop een leuke auto waar ik heel tevreden mee ben dan dat ik al het geld wat ik over heb nog aan m'n auto moet besteden om er tevreden over te kunnen zijn. Dat geld besteed ik liever aan een paar nieuwe pakken en schoenen zodat ik er ook nog fatsoenlijk uit zie wanneer ik UIT de auto stap

Daarnaast ben ik een liefhebber van mooie ontwerpen en vind het altijd jammer als "liefhebbers/tuners" een auto helemaal verkrachten. De eerste "liefhebber" die het waagt een Maserati Gran Turismo S aan te passen mogen ze wat mij betreft ter plekke neerschieten.

Ontopic: Waarom blinderen? Heb je eindelijk de auto zoals jij hem wilde hebben en dan kan niemand zien dat JIJ erin rijdt? Spoiler is een kwestie van smaak, in dit geval dus niet mijn smaak. En wat wil je gaan aanpassen aan de verlichting?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')