abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58936190
Ja, ik ben een kloon

Oké, ik zal er niet een té lang verhaal van maken.
Ik vind een bepaalde meid op een vereniging al een paar maanden leuk, maar had eigenlijk niet veel contact met elkaar.
Eigenlijk was ik te lui ook om contact met haar te zoeken, aangezien ik had verwacht dat het toch
niets zou worden. We zitten samen op een vereniging en een kort praatje maken was er nog wel eens bij, verder kwam het nooit. Geen gesprekken etc die ergens over gingen behalve school of muziek.

Nu echter is het zo dat ze 2 weken geleden opeens meeging naar ons 'café' waar we altijd even zitten, nadat onze verenigings-avond afgelopen is. Meestal doen we daar met een bepaald groepje even een biertje, en daarna gaan we weer naar huis. Het meisje in kwestie gaat eigenlijk nooit mee, maar deze keer was anders. Ze vertelde me dat ze niet hoefde te werken de dag erna, dus ze wilde graag mee.

Die avond waren we met máár 4 mensen incl. mijzelf. De andere 2 praten met elkaar, en ook ik en het meisje hadden een gesprek. Ik dronk expres geen bier, omdat ik normaal soms wat rustig overkom. Dus ik dacht, als ik nu bier neem denkt ze misschien dat het alleen gezellig met mij is als ik alcohol op heb.

Het gesprek liep goed, en af en toe legde ze haar hand op mijn arm en raakte ze mij aan. Ik had het wel door maar heb er eerst niet op gereageerd. Vooral ook aangezien ik wat onzeker ben, en ik vaak denk dat het niets zal worden. Want: 'waarom zou zo'n leuke meid iets met mij willen hebben? ' -> Minderwaardigheidscomplex

Nu vertelde iemand me gister dat hij dacht dat het meisje steeds naar mij zat te kijken. Ik dacht eerst dat 'ie mij zat te fucken, want dat doet hij wel vaker. Dat heb ik hem dus ook gezegt, maar hij zei me dat ik maar beter moest opletten, want ze 'ziet je wel zitten' dacht hij.

Ze heeft verder al een lange tijd geen vriendje gehad, en als je het met haar daarover hebt, of als ze het er met anderen overheeft, ontkend ze ook dat ze 'iets' voor andere jongens voelt. Ikzelf ben ook al een tijdje vrijgezellig, maar ben nu wel op zoek naar iemand om van te houden.

Hoe moet ik dit nu aanpakken?
pi_58936256
Vraag of ze zin heeft om een keer met z'n tweetjes wat te gaan drinken, of ergens een hapje eten ofzo.
pi_58936297
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 10:39 schreef ruud.nl het volgende:
Vraag of ze zin heeft om een keer met z'n tweetjes wat te gaan drinken, of ergens een hapje eten ofzo.
Mja, ik ben nogal verlegen als het op meisjes aankomt. Over 4 weken gaan we wel samen een weekend weg met de vereniging. Misschien kan ik dan wat dichter bij haar komen.

Maar komt dat niet meteen vreemd over als ik haar mee uit vraag? Dat ze meteen weet dat ik haar leuk vind. En straks zij mij niet, dan loop ik meteen een blauwtje
pi_58936328
Ga erop in, en over twee maanden mogen we je neukverklaring lezen.
pi_58936335
Daarbij, ik weet dat als ik geen stappen onderneem het ook niets zal gaan worden.
Dan wordt het weer zo'n onbereikbare liefde waar je niets mee doet.

Mijn verstand weet wat ik moet doen, maar ik zou graag wat zekerheid willen dat ze mij
ook ziet zitten namelijk..
pi_58936364
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 10:43 schreef Hpzone het volgende:
Ga erop in, en over twee maanden mogen we je neukverklaring lezen.
Het gaat mij niet om het vrijen met haar, ik zoek gewoon iemand om van te houden.
En ja, dat klinkt raar voor een jongen. Maargoed, verder gaan kan later nog.

Ben nog een groentje, en wil niet meteen te snel gaan.

(oké, lach maar. Ik kan het hebben.)
pi_58936404
tvp hoe oud zijn jullie...
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 10:47:11 #8
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_58936417
Wat is het ergste wat er kan gebeuren als je haar vraagt dit weekend iets samen te gaan doen?
Ze kan nee zeggen. - Dat is toch niet zo'n ramp? Uithuilen en opnieuw beginnen.
Ze kan gaan lachen. - Kutwijf en snel vergeten.
Ze kan je voor gek gaan zetten bij anderen. - Daarmee staat ze zelf nog meer voor lul. Dus.

Ze kan ook ja zeggen!
Wat houdt je tegen?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_58936445
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 10:46 schreef swarmahoer het volgende:
tvp hoe oud zijn jullie...
Ik 19 zij 17

Ja, kom maar op met: "puberliefde, cute "
  dinsdag 27 mei 2008 @ 10:48:39 #10
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_58936452
Ohja, wacht niet te lang met vragen. DAn is het juiste moment voorbij en kan je het vergeten.
pi_58936456
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 10:47 schreef Tinkepink het volgende:
Wat is het ergste wat er kan gebeuren als je haar vraagt dit weekend iets samen te gaan doen?
Ze kan je voor gek gaan zetten bij anderen. - Daarmee staat ze zelf nog meer voor lul. Dus.

Ze kan ook ja zeggen!
Wat houdt je tegen?
dat dus.. gewoon n beetje lef hebben
swarma spam hoer
pi_58936465
nee heb je, ja kan je krijgen
swarma spam hoer
pi_58936482
quote:

Ze kan ook ja zeggen!
Wat houdt je tegen?
Misschien moet ik er nog even wat bij vertellen, om het verhaal wat duidelijker te maken.
De vereniging waar ik bij zit, daar zitten ook: Haar vader/zus bij. Dat maakt het iets complexer denk ik voor mezelf.

Ze kan nee zeggen - Vader weet het meteen bla bla bla
Ze kan gaan lachen - Snel vergeten gaat wat moeilijk bij eenzelfde vereniging etc
Ze kan je voor gek zetten - Staat ze zelf voor lul? wHY?
pi_58936485
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 10:41 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Mja, ik ben nogal verlegen als het op meisjes aankomt. Over 4 weken gaan we wel samen een weekend weg met de vereniging. Misschien kan ik dan wat dichter bij haar komen.

Maar komt dat niet meteen vreemd over als ik haar mee uit vraag? Dat ze meteen weet dat ik haar leuk vind. En straks zij mij niet, dan loop ik meteen een blauwtje
Sinds wanneer ben je meteen hoteldebotelverliefd op iemand als je diegene meevraagd? Je kunt iemand ook een interessant individu vinden of gewoon aardig. Niemand zegt dat jij verliefd bent op haar.

Gewoon meevragen. Ze zegt heus geen nee.
pi_58936503
linkje naar dr hyves profiel ?
swarma spam hoer
pi_58936536
Wees gewoon jezelf, en doe wat je doen moet!! doe het geen waar je je goed bij voelt, en als ze je afkraakt, heb er schijt aan, vrouwe genoeg op de wereld;)
pi_58936616
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 10:48 schreef Tinkepink het volgende:
Ohja, wacht niet te lang met vragen. DAn is het juiste moment voorbij en kan je het vergeten.
Wat zij zegt.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 10:56:23 #18
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_58936618
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 10:50 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Misschien moet ik er nog even wat bij vertellen, om het verhaal wat duidelijker te maken.
De vereniging waar ik bij zit, daar zitten ook: Haar vader/zus bij. Dat maakt het iets complexer denk ik voor mezelf.

Ze kan nee zeggen - Vader weet het meteen bla bla bla
Ze kan gaan lachen - Snel vergeten gaat wat moeilijk bij eenzelfde vereniging etc
Ze kan je voor gek zetten - Staat ze zelf voor lul? wHY?
En dan weet haar haar vader het. Wat dan? Die man is ook jong geweest hoor. Ga er maar vanuit dat hij vroeger net zo'n onzeker jongetje was als jij.
Ze kan gaan lachen - Nou en? Gewoon meelachen. Niets mis met een beetje zelfspot.
Ze kan je voor gek zetten - Ja, dan staat ze zelf voor lul. Niets triester dan iemand proberen te pakken op zoiets. Echt waar.

Weet je, het leven wordt zoveel eenvoudiger als je gewoon "doet" in plaats van "denkt." Je maakt je druk om niets. Echt.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 11:00:59 #19
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_58936731
Gewoon vragen, schijterd :p
pi_58936775
ik snap je niet zo heel goed, aan de ene kant wil je daten aangezien het anders een onbereikbare liefde wordt. Maar je ziet bij het daten eigenlijk alleen de donkere kant van het verhaal.

Een date staat niet gelijk aan een liefdesverklaring, een avondje gezellig wat eten en een filmpje bij een van jullie of naar de bios (of iets originelers) kan ook gewoon spontaan overkomen. give it a shot!
  dinsdag 27 mei 2008 @ 11:05:13 #21
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_58936825
quote:

Ze kan ook ja zeggen!
Wat houdt je tegen?
Eens! Met belangrijke toevoegingen: Ik loop liever een blauwtje dan met eelt op zijn ziel, wie zichzelf spaart eindigt immers al gauw als postzegel
pi_58936863
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 11:02 schreef markmywords het volgende:
ik snap je niet zo heel goed, aan de ene kant wil je daten aangezien het anders een onbereikbare liefde wordt. Maar je ziet bij het daten eigenlijk alleen de donkere kant van het verhaal.

Een date staat niet gelijk aan een liefdesverklaring, een avondje gezellig wat eten en een filmpje bij een van jullie of naar de bios (of iets originelers) kan ook gewoon spontaan overkomen. give it a shot!
Ja, en diep in mijn hart weet ik dat iedereen gelijk heeft en daarbij lijkt het heel simpel.

Maar ik heb geen idee hoe dat aan te pakken, ben niet iemand die vaak een vriendin heeft etc.
pi_58936898
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 11:05 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Eens! Met belangrijke toevoegingen: Ik loop liever een blauwtje dan met eelt op zijn ziel, wie zichzelf spaart eindigt immers al gauw als postzegel
Mja, ik ben gewoon

1. Bang om een blauwtje te lopen
2. Als het wat wordt sla ik dicht
3. De gevolgen als het later uitgaat

Ja, ik ben een denker. En het lijkt bij mij niet echt makkelijk om spontaan gewoon verliefd te worden.
En nee, ik vind haar erg leuk. Maar verliefd ben ik nog niet..
  dinsdag 27 mei 2008 @ 11:14:25 #24
159979 G.Fawkes
pi_58937018
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 11:08 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Mja, ik ben gewoon

1. Bang om een blauwtje te lopen
2. Als het wat wordt sla ik dicht
3. De gevolgen als het later uitgaat

Ja, ik ben een denker. En het lijkt bij mij niet echt makkelijk om spontaan gewoon verliefd te worden.
En nee, ik vind haar erg leuk. Maar verliefd ben ik nog niet..
Ik ben ook een denker. Maar waarom ben je bang een blauwtje te laten. Als je een denker bent, zou je moeten rationaliseren en dus weten dat het minder erg is om een blauwtje te lopen dan het niet geprobeerd te hebben. Als je dat weet zul je ook niet dichtklappen als zij nee zou zeggen. Omdat je het gevoel zal hebben dat je het iig geprobeerd hebt.

Over bezwaar 3 zeg ik nog maar eens: Wie zichzelf spaart, eindigt al gauw als postzegel. Je kunt jezelf er toch niet voor afsluiten omdat het misschien ooit fout gaat?

Ik ging er trouwens niet vanuit dat je smoorverliefd was. De vraag is: Gun je jezelf geluk, of niet
pi_58937141
Ja, en ik weet dat je gelijk hebt.
De uitvoering van mijn kant is alleen minder

Dit is altijd waar ik tegenaan loop bij 'verliefdheden'
Die stap maak ik nooit, waardoor ik al heel lang vrijgezel ben.

Terwijl ik echt op zoek ben naar 'iemand' om leuk mee te zijn zeg maar..
  dinsdag 27 mei 2008 @ 11:23:56 #26
159979 G.Fawkes
pi_58937213
Heb je haar telefoonnummer? Zo ja: sms haar. Dan kan je niet meer terug en misschien krijg je dan spontaan een ruggegraat...
pi_58937266
--> PUB ?
pi_58937404
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 11:23 schreef G.Fawkes het volgende:
Heb je haar telefoonnummer? Zo ja: sms haar. Dan kan je niet meer terug en misschien krijg je dan spontaan een ruggegraat...
Nee, heb haar mobiele nummer niet.
Msn wel, laatst ook voor het eerst in jaren met haar via Msn gepraat.
( Ja, inderdaad sinds jaren )

Ik zie haar morgen weer, zal ik haar gewoon vragen? Zal ik het durven?
Misschien iets meer verbergen en vragen of ze samen verenigings-genoten met ons meegaat?
Of echt een afspraakje maken met z'n 2en?
pi_58937412
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 10:52 schreef TietvliegNL het volgende:
Wees gewoon jezelf, en doe wat je doen moet!! doe het geen waar je je goed bij voelt, en als ze je afkraakt, heb er schijt aan, vrouwe genoeg op de wereld;)
Daar heb je een punt
pi_58937416
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 11:26 schreef Logitik het volgende:
--> PUB ?
Liever niet eigenlijk.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 11:36:14 #31
159979 G.Fawkes
pi_58937463
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 11:33 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Nee, heb haar mobiele nummer niet.
Msn wel, laatst ook voor het eerst in jaren met haar via Msn gepraat.
( Ja, inderdaad sinds jaren )

Ik zie haar morgen weer, zal ik haar gewoon vragen? Zal ik het durven?
Misschien iets meer verbergen en vragen of ze samen verenigings-genoten met ons meegaat?
Of echt een afspraakje maken met z'n 2en?
anders dan geef je me even je msn adres en w8woord dan regel ik het even voor je. Ik heb zo het gevoel dat het jou niet gaat lukken
pi_58937504
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 11:34 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Daar heb je een punt
Er zijn drie mogelijkheden:

A. Je doet niets --> het wordt niets

B. Je maakt er werk van --> ze blijkt niet geïnteresseerd --> het wordt niets

C. Je maakt er werk van --> ze vindt je leuk --> jullie worden

Ja, die met de ballen in de bek.
pi_58937585
via hyves kan je dr tel nr misschien vinden....
en gewoon n keer naar de film gaan ofzo
swarma spam hoer
pi_58937617
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 11:41 schreef swarmahoer het volgende:
via hyves kan je dr tel nr misschien vinden....
en gewoon n keer naar de film gaan ofzo
Ja, dat zal ze ongetwijfeld leuk vinden
pi_58937642
sms gewoon sorry dat ik je stalk maar ik wil graag een keertje met je afspreken
swarma spam hoer
pi_58937647
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 11:42 schreef Logitik het volgende:

[..]

Ja, dat zal ze ongetwijfeld leuk vinden
Als ze dat niet leuk vindt dan moet ze haar nummer niet op internet zetten.
Misschien kun je anders haar emailadres vinden ofzo.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_58937652
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 11:37 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Er zijn drie mogelijkheden:

A. Je doet niets --> het wordt niets

B. Je maakt er werk van --> ze blijkt niet geïnteresseerd --> het wordt niets

C. Je maakt er werk van --> ze vindt je leuk --> jullie worden

pi_58938100
Vraag gewoon haar email adres via Hyves ofzo. En dan lekker chatten, kun je ook veilig thuis achter je pc'tje haar mee uit vragen.
Gewoon, heb je zin om wat een keer af te spreken?
Als je een antwoord krijgt van ik heb druk, etc dan is het niks. En als ze je leuk vindt dan hapt ze van zelf wel..
Kom op!!
Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
pi_58938928
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 12:05 schreef Frosting het volgende:
Vraag gewoon haar email adres via Hyves ofzo. En dan lekker chatten, kun je ook veilig thuis achter je pc'tje haar mee uit vragen.
Gewoon, heb je zin om wat een keer af te spreken?
Als je een antwoord krijgt van ik heb druk, etc dan is het niks. En als ze je leuk vindt dan hapt ze van zelf wel..
Kom op!!
Ik heb haar mail al, je had even beter moeten lezen
  dinsdag 27 mei 2008 @ 12:51:28 #40
159979 G.Fawkes
pi_58939108
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 12:42 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Ik heb haar mail al, je had even beter moeten lezen
Of jij moet gewoon overgaan op actie! Lui wammes. Do it!
pi_58939133
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 12:51 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

swarma spam hoer
pi_58939256
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 12:51 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

oké
pi_58939718
Je noemt jezelf 'vrijgezellig' ipv 'vrijgezel'. Je verdiend haar per definitie dus al niet.
Chuck Norris has the greatest Poker-Face of all time. He won the 1983 World Series of Poker, despite holding only a Joker, a Get out of Jail Free Monopoloy card, a 2 of clubs, 7 of spades and a green #4 card from the game UNO.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 13:36:52 #44
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_58940067
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 13:21 schreef EasyDakota het volgende:
Je noemt jezelf 'vrijgezellig' ipv 'vrijgezel'. Je verdient haar per definitie dus al niet.
Goed argument

En verder is alles al gezegd. Succes!
Fuck the EBU
  dinsdag 27 mei 2008 @ 13:46:53 #45
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_58940316
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 13:36 schreef Yesse het volgende:
Goed argument
Klopt.
Ik ga naar huis.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 13:51:14 #46
172358 oddman
Introspecteur
pi_58940419
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 10:41 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Bij voorbaat kansloos. Je maakt je te druk; hou op een het je een zier te laten schelen en zie dan verder.
Zonder verwachtingen en ook zonder twijfels wordt het ineens een stuk makkelijker, maar ik vraag me af of je daar de mentale balans voor kan vinden.
Is niet erg, dat komt later wel - eerst nog maar een paar keer op je bek gaan. Succes!
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_58940667
Ik snap dat je het eng vind, maar met wachten en jezelf bang maken kom je écht niet verder! Je moet gewoon vragen of ze een keer gezellig met je wat gaat drinken, daar hoeft niks achter te zitten en daar hoef je ook nik smee te bedoelen. En als ze nee zegt, weet je meteen waar je aan toe bent. Niemand die jou dan voor lul gaat zetten ofzo. Als ze ja zegt, ben jij blij dat je het gevraagd hebt.

Doe het gewoon
Something I Call Personality...
pi_58940995
Jullie hebben gelijk, en ik weet het.
Het is alleen de stap waar ik overheen moet denk ik zelf.
Maar dat is iets wat ik zelf zal moeten doen, lijkt me..

Ik had alleen graag al een soort van 'bevestiging' gehad, dat ze me wel ziet zitten.
Dat zou het makkelijker maken, maar haar 'tekens' zijn niet echt te begrijpen voor mij
pi_58941242
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:15 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Jullie hebben gelijk, en ik weet het.
Het is alleen de stap waar ik overheen moet denk ik zelf.
Maar dat is iets wat ik zelf zal moeten doen, lijkt me..

Ik had alleen graag al een soort van 'bevestiging' gehad, dat ze me wel ziet zitten.
Dat zou het makkelijker maken, maar haar 'tekens' zijn niet echt te begrijpen voor mij
En je vrienden zien die tekens wel? Of ook niet?
pi_58941762
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:23 schreef Rutteke het volgende:

[..]

En je vrienden zien die tekens wel? Of ook niet?
Nou, ik werd er laatst door iemand op geattendeerd. Dus blijkbaar wel
pi_58941820
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:42 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Nou, ik werd er laatst door iemand op geattendeerd. Dus blijkbaar wel
Dan verzamel maar veel moed, drink wat biertjes en vraag haar

Nee heb je, ja kun je krijgen!

Plus het heeft altijd wel iets als je uitgevraagd word, ik denk dat ze alleen maar gecharmeerd zal zijn
pi_58942957
Ik laat jullie weten wat haar reactie is
pi_58942970
Succes
pi_58943000
Zal ik gewoon een slok jenever nemen voordat ik haar vraag?
Of zal ze het doorhebben
  dinsdag 27 mei 2008 @ 15:38:41 #55
159979 G.Fawkes
pi_58943024
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 15:37 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Of zal ze het doorhebben
Wanneer ga je het doen?
  dinsdag 27 mei 2008 @ 15:45:53 #56
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_58943182
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 15:37 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Of zal ze het doorhebben
Dude, als je er rustiger van wordt moet je dat gewoon doen. Het is niet alsof je dan meteen naar een zuiplap ruikt. Ben wel benieuwd naar de uitkomst overigens. Tip: bookmark dit topic even dan kun je er later nog eens om lachen (mits positieve uitkomst natuurlijk)
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_58945365
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 15:45 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Dude, als je er rustiger van wordt moet je dat gewoon doen. Het is niet alsof je dan meteen naar een zuiplap ruikt. Ben wel benieuwd naar de uitkomst overigens. Tip: bookmark dit topic even dan kun je er later nog eens om lachen (mits positieve uitkomst natuurlijk)
Hahah, goeie tip

Ik ben in ieder geval ook benieuwd naar wat er uit komt..wanneer ga je het vragen ???
pi_58945934
Mag ik dan nog een algemene vraag stellen.
Kijk, wij kennen elkaar al een tijdje zeg maar.
Maar ik was nooit echt spraakzaam/geinteresseerd in haar.
Zou je het als meisje niet raar vinden dat dan iemand je opeens mee vraagd, aangezien
je eerst nooit contact heb gehad verder?
pi_58946006
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 18:03 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Zou je het als meisje niet raar vinden dat dan iemand je opeens mee vraagd, aangezien
Misschien denkt dat meisje wel dat jij al 4 jaar verliefd bent en nu pas durft uit te vragen
Beneath the gold, bitter steel
pi_58946014
quote:
nee, dat is niet raar. Nu verzin je zelf allemaal randvoorwaarden en dat moet je niet gaan doen natuurlijk
pi_58946025
Ja, nee even serieus.
Ik bedoel, wat zou je doen ( graag reacties van vrouwen/meiden )
pi_58946045
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 18:07 schreef Logitik het volgende:

[..]

nee, dat is niet raar. Nu verzin je zelf allemaal randvoorwaarden en dat moet je niet gaan doen natuurlijk
Nee, geen randvoorwaarde, dan heb ik me weer eens verkeerd uitgedrukt.
Het is een algemene vraag hè

Geldt bijvoorbeeld ook voor mensen die je lang niet hebt gesproken en waar je ineens weer mee omgaat.
Da's altijd wel interessant wat ze dan denken, lijkt me
pi_58946473
Waarom zou ze ineens vragen om mee te gaan naar jullie vaste kroeg? Dat geeft in ieder geval aan dat ze het leuk vind in jullie aanwezigheid. Uiteindelijk heb jij daar veel met haar staan praten. De anderen hadden geen oog voor haar en als ik me niet vergis had zij ook geen oog voor de anderen daar. Ook geef je aan dat ze je arm vaak aanraakte tijdens het gesprek. Dit geeft ook al aan dat ze je ziet zitten. Hoewel dat wat makkelijker gaat als ze wat gedronken had.

Ook hoor je van een vriend dat zij naar jou aan het kijken was en dat ze je wel leuk lijkt te vinden. Waarom zou die vriend daar ineens mee komen? Weet hij dat je haar leuk vind? Het lijkt er verdacht veel op dat ze je wel leuk vind.

Je weet heel goed wat je moet doen. Vraag inderdaad of ze eens een terrasje wil pakken of iets dergelijks. Lastig als je daar niet zo ervaren in bent, maar je moet er niet te veel over nadenken. Wat kan er nou gebeuren? Stel ze heeft geen interresse... Dat zou jammer zijn, maar meer ook niet. Het maakt verder ook niets uit dat ze familie in de de vereniging heeft zitten. Dat staat hier helemaal naast. Ga geen redenen bedenken waarom je niets zou moeten doen. Die kan je altijd wel bedenken. Ga er gewoon voor. Je kan het !

En laat even weten hoe de date was...
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_58946793
Aaaawwwwwwww, puberliefde, wat cute...

En serieus; uit wat je schrijft leid ik af dat ze je in ieder geval interessant genoeg vindt om je niet te laten zitten als je haar gewoon vraagt om een keer wat met je te gaan drinken. Al helemaal als er een soort klik en/of wederzijdse interesse was tijdens dat gesprek. En ik ga er voor het gemak maar even van uit dat dat ook gewoon zo ís, want anders heb je niets bij elkaar te zoeken. Probeer je ook niet allerlei scenario's in je hoofd te halen over wat voor acties je allemaal zult moeten uithalen tijdens die date om haar te veroveren, gewoon samen wat drinken en praten levert hoogstwaarschijnlijk al genoeg duidelijkheid op. En zo niet, dan spreek je gewoon nóg een keer af. Maar wacht er niet te lang mee, voordat je het hele gebeuren uit z'n verband rukt (en daar ben je volgens mij al goed mee bezig.) Succes ook!
pi_58947948
Gewoon doen en verder wat Tinkepink zegt.

En trouwens, liever zo'n blunder maken dan de rest van je leven leuke meisjes mislopen omdat je niets durft te zeggen. Word je straks nog zo'n verbitterde gozer "boehoe alleen klootzakken krijgen de leukste meisjes". Liever spijt van iets dat je gedaan hebt, dan jaloers toekijken hoe een ander haar verovert en de rest van je leven (ok ietswat overdreven) afvragen 'what if...'.

Zie het anders gewoon als een goede oefening om je verlegenheid te overwinnen.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 20:16:05 #66
77330 m-niki
for real
pi_58948884
quote:
je krabbelt terug!! en je stelt wel randvoorwaarden
want je wil haar uitvragen, maar wel op zo'n manier dat het niet lijkt als uitvragen en het mag ook niet raar overkomen en het mag dit niet en dat niet...
Het IS gewoon eng en wat je ook denkt, het wordt er niet minder op. Sterker nog, het wordt alleen maar erger. Met denken los je niets op en kun je haar ook niet mee uit vragen..
Ga er gewoon voor, als je een blauwtje loopt is dat klote, maar niet het einde van de wereld (en je kunt tenminste achteraf geen spijt hebben dat je het nooit gevraagd hebt)

Doen! doen! doen!

(succes en misschien wel veel plezier!!)
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_58949932
quote:
Neuh...leuk geprobeerd, maar niet echt een goed excuus om er onderuit te komen...

En mocht het helpen; ik heb hetzelfde meegemaakt...vier jaar dezelfde opleiding doen, de eerste drie jaar nooit ook maar een woord met elkaar gewisseld. Tot dit jaar. En nu hebben we iets. Alleen ben ik dan wel een stukje ouder dan jij. Regardless, het klinkt allemaal goed, dus gewoon voor gaan. Haar meevragen om samen iets te drinken, is niet hetzelfde als een aanzoek, voor haar zijn er ook nog genoeg manieren om subtiel aan te geven als ze níet geïnteresseerd is, zonder dat jij meteen gezichtsverlies hoeft te lijden. Maar eerlijk, ik denk dat het allemaal wel goed zal komen, zolang je maar wel iets doet.
pi_58950219
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 18:30 schreef Karammel het volgende:
Waarom zou ze ineens vragen om mee te gaan naar jullie vaste kroeg? Dat geeft in ieder geval aan dat ze het leuk vind in jullie aanwezigheid. Uiteindelijk heb jij daar veel met haar staan praten. De anderen hadden geen oog voor haar en als ik me niet vergis had zij ook geen oog voor de anderen daar. Ook geef je aan dat ze je arm vaak aanraakte tijdens het gesprek. Dit geeft ook al aan dat ze je ziet zitten. Hoewel dat wat makkelijker gaat als ze wat gedronken had.[/] ( We dronken beide cola'tjes hoor )

Ook hoor je van een vriend dat zij naar jou aan het kijken was en dat ze je wel leuk lijkt te vinden. [b]Waarom zou die vriend daar ineens mee komen?
( Omdat hij wel vaker mensen voor lul zet? ) Weet hij dat je haar leuk vind? Het lijkt er verdacht veel op dat ze je wel leuk vind.

Je weet heel goed wat je moet doen. Vraag inderdaad of ze eens een terrasje wil pakken of iets dergelijks. Lastig als je daar niet zo ervaren in bent, maar je moet er niet te veel over nadenken. Wat kan er nou gebeuren? Stel ze heeft geen interresse... Dat zou jammer zijn, maar meer ook niet. Het maakt verder ook niets uit dat ze familie in de de vereniging heeft zitten. Dat staat hier helemaal naast. Ga geen redenen bedenken waarom je niets zou moeten doen. Die kan je altijd wel bedenken. Ga er gewoon voor. Je kan het !

En laat even weten hoe de date was...
pi_58950263
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 21:04 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Neuh...leuk geprobeerd, maar niet echt een goed excuus om er onderuit te komen...

En mocht het helpen; ik heb hetzelfde meegemaakt...vier jaar dezelfde opleiding doen, de eerste drie jaar nooit ook maar een woord met elkaar gewisseld. Tot dit jaar. En nu hebben we iets. Alleen ben ik dan wel een stukje ouder dan jij. Regardless, het klinkt allemaal goed, dus gewoon voor gaan. Haar meevragen om samen iets te drinken, is niet hetzelfde als een aanzoek, voor haar zijn er ook nog genoeg manieren om subtiel aan te geven als ze níet geïnteresseerd is, zonder dat jij meteen gezichtsverlies hoeft te lijden. Maar eerlijk, ik denk dat het allemaal wel goed zal komen, zolang je maar wel iets doet.
Ja, het was niet de bedoeling om over te komen als een terugkrabbelaar hoor.
Aangezien ik voor mezelf wel heb besloten om haar te vragen.

Duzz
pi_58950753
Okee kerel, zo mag ik het horen! En wacht niet met vragen tot na dat algemene uitje dat jullie binnenkort hebben, zorg dat je het daarvóór al gedaan hebt.
pi_58951448
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 21:46 schreef Lápiz het volgende:
Okee kerel, zo mag ik het horen! En wacht niet met vragen tot na dat algemene uitje dat jullie binnenkort hebben, zorg dat je het daarvóór al gedaan hebt.
Hoezo precies?
  dinsdag 27 mei 2008 @ 22:26:32 #72
173496 Fcuker
ZuidZijde!
pi_58951774
Ga met haar op date, etc etc. Maar ga niet houden van tenzij je pijn wilt lijden als het uitgaat:P
Who the fuck is Fcuker?
pi_58951811
Omdat je anders te lang hebt gewacht.
Ze is nu net met jullie mee gegaan naar de kroeg.
Nu is je kans!
De volgende keer vraag je gewoon casual of ze zin heeft om wat te gaan drinken.
Punt!
GO BOY!
pi_58952509
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 22:27 schreef skadhd het volgende:
Omdat je anders te lang hebt gewacht.
Ze is nu net met jullie mee gegaan naar de kroeg.
Nu is je kans!
De volgende keer vraag je gewoon casual of ze zin heeft om wat te gaan drinken.
Punt!
GO BOY!
Daarom dus.
pi_58953173
Maar hoe zal ik het dan vragen.
Zo een beetje praten en dan zomaar zeggen van:
"Nou, dan gaan wij een keertje samen wat ergens drinken"

Of meer van: "Hé, ik had een vraagje. Heb je misschien zin om een keer ergens wat te gaan drinken?"

1. Minder voor de hand liggend, maar zou ze moeten begrijpen
2. Meer direct, dunkt me
pi_58953316
ik zou het opschrijven op een blaadje zodat je je tekst niet vergeet en dat je het kan oplezen

Veel belangrijker dan de zin precies is die je zegt, is dat je niet als een poepend persoon kijkt en dat je in ieder geval zorgt dat je een positieve uitstraling hebt (smile).
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_58954125
Ts = prutser
pi_58954272
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 00:20 schreef Matje-1989 het volgende:
Ts = prutser
Thanx
pi_58970226
Je moet dat soort dingen niet tot in de puntjes gaan voorbereiden. Het is niet van "om 20:54 ga ik het vragen". Misschien is het in jouw geval zelfs beter als je helemaal géén plannen maakt en gewoon probeert om het leuk te hebben met haar. De rest komt dan eventueel echt vanzelf wel. Als het lekker loopt, dan is een vervolgdate plannen een veel spontaner proces. Dus, zorg dat je veel bij haar in de buurt bent en zie gewoon hoe het loopt!
pi_58970977
al iets ondernomen ts ?
swarma spam hoer
pi_58977796
Jaa, ik begin ook benieuwd te worden
pi_58978092
Ik heb vandaag er op gelet, of ze naar me kijkt.
Hoe ze naar me kijkt en of iets mij opviel etc.

Antwoord:

Verder gaan we zaterdag de stad in met wat 'wederzijdse' vrienden.
Geen date nog, maar wel wat vooruitgang.
pi_58978121
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 00:26 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

Antwoord:

Gaat de goede kant op.
Je maakt er in ieder geval werk van.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_58978168
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 00:27 schreef Karammel het volgende:

[..]

Gaat de goede kant op.
Je maakt er in ieder geval werk van.
Misschien moet ik meteen even wat rechtzetten.
Anders denken jullie weer dat ik het geregeld heb.

Dat 'uitje' met 'wederzijdse' vrienden, is enigszinds geregiseerd door anderen én mij
Dus niet dat ik haar gevraagd heb ofzo, iemand was me in alle haast voor zeg maar..
pi_58978338
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 00:29 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Misschien moet ik meteen even wat rechtzetten.
Anders denken jullie weer dat ik het geregeld heb.

Dat 'uitje' met 'wederzijdse' vrienden, is enigszinds geregiseerd door anderen én mij
Dus niet dat ik haar gevraagd heb ofzo, iemand was me in alle haast voor zeg maar..
Maar wel dé kans om haar te laten weten dat je haar wel ziet zitten en misschien zélf een date te regelen!!!
pi_58978417
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 00:37 schreef Rutteke het volgende:

[..]

Maar wel dé kans om haar te laten weten dat je haar wel ziet zitten en misschien zélf een date te regelen!!!
Inderdaad

Daar ben ik me ook van bewust
Ik zal dan ook zeker mijn best gaan doen, en ben eerlijk gezegd niet meer 'bang' om afgekeurd te worden door haar. Zoals vandaag had ik het idee dat ze een spelletje met me zat te spelen. Niet negatief, maar wel steeds proberen mijn aandacht te trekken
pi_58978502
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 00:40 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Inderdaad

Daar ben ik me ook van bewust
Ik zal dan ook zeker mijn best gaan doen, en ben eerlijk gezegd niet meer 'bang' om afgekeurd te worden door haar. Zoals vandaag had ik het idee dat ze een spelletje met me zat te spelen. Niet negatief, maar wel steeds proberen mijn aandacht te trekken
Nou hup! Meespelen dan!!

Ik wens je in ieder gevall veel plezier zaterdag en succes En natuurlijk hou je ons hier op de hoogte he
pi_58978607
pi_58978644
haha, mn personal soap hiero
Ben iig blij voor je dat je dr in het weekend ziet! Als je dan niks onderneemt ben je wel echt een snuggere
pi_58978689
Ik ben een hele tijd heel stil en rustig geweest. Maar nu is dat steeds minder, begin
wat meer los te komen lijkt het. Dat komt sinds ik op kamers ben gegaan in ****.

Maar nu wil ik iig niet als ik bij haar ben komend weeken, overkomen als iemand die alleen
maar 'leuk' is met bier op etc. Is het een idee om niets te drinken? Want ik kan wel degelijk los
komen hoor

In een dronken bui neemt ze me toch niet serieus
pi_58978777
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 00:55 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ik ben een hele tijd heel stil en rustig geweest. Maar nu is dat steeds minder, begin
wat meer los te komen lijkt het. Dat komt sinds ik op kamers ben gegaan in ****.

Maar nu wil ik iig niet als ik bij haar ben komend weeken, overkomen als iemand die alleen
maar 'leuk' is met bier op etc. Is het een idee om niets te drinken? Want ik kan wel degelijk los
komen hoor

In een dronken bui neemt ze me toch niet serieus
Tja dat ligt er denkik alleen maar aan wat voor meisje het is..

Ik zelf persoonlijk vind het niet erg als de jongens waar ik mee uit ben veel drinken en er eentje geinteresseerd is..en dat ook laat blijken..

Denk maar zo: dronken mensen spreken de waarheid
Plus, mss drinkt ze zelf ook wel wat... jij kan natuurlijk wel wát drinken, maar jezelf inhouden, als je zelf het fijner vind om nuchter te blijven!
pi_58979000
Uhm, oké

Dronken mensen spreken de waarheid?
Haha
pi_58979059
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 01:14 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

Dronken mensen spreken de waarheid?

so true!

en ik snap niet dat je steeds zegt: ze moet niet denken dat ik alleen met bier op leuk ben..
ben je dan zo'n zuipschuit?
iedereen is minder geremd met alcohol op, ook al na 2 of 3 biertjes, dat is een neveneffect van alcohol, niks mis mee, tenzij je 20 biertjes op hebt en enorm ongeremd bent...dan is het niet leuk meer.

je moet nooit voor anderen gaan denken (I know, makkelijker gezegd dan gedaan, maar toch)
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
pi_58979096
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 01:18 schreef m-niki het volgende:

[..]

so true!

en ik snap niet dat je steeds zegt: ze moet niet denken dat ik alleen met bier op leuk ben..
ben je dan zo'n zuipschuit?
iedereen is minder geremd met alcohol op, ook al na 2 of 3 biertjes, dat is een neveneffect van alcohol, niks mis mee, tenzij je 20 biertjes op hebt en enorm ongeremd bent...dan is het niet leuk meer.

je moet nooit voor anderen gaan denken (I know, makkelijker gezegd dan gedaan, maar toch)
Hmm, je hebt gelijk. BTW: Ben geen ongelovelijke zuipschuit hoor
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 mei 2008 @ 01:47:42 #95
163650 Greys
pi_58979289
Vraag nadat jullie met die vrienden samen wat zijn gaan drinken of je haar mobiele nummer mag "... zodat ik je een keer kan sms-en om misschien samen iets te gaan drinken ofzo."
Als ze dan haar nummer geeft dan kan je haar de volgende dag een leuk smsje sturen om te kijken of ze er leuk op reageert. En zo niet... dan heb je alléén maar haar nummer gevraagd, zogenaamd tussen neus en lippen door, en ben je niet op je bek gegaan ofzo.

Misschien is dat een makkelijker stapje voor je
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58986192
Ze heeft mijn nummer wel
Kan zij ook bellen

Nee grapje, we zullen zien hoe het van't weekend gaat
  donderdag 29 mei 2008 @ 14:21:44 #97
41280 marc1982
Red light -- Green light
pi_58988284
*herkenbaar* (of in ieder geval voor ik een vriendin had)
maar je moet het gewoon doen, niet twijfelen of je het gaat vragen,
je moet het wel raar maken wil ze niet eens wat met je drinken
succes
dus...
pi_58989946
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 00:26 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

Antwoord:

Hehe dan zal ze het wel door hebben dat je haar ook leuk vind. Dus als ze volgende keer je aandacht komt zoeken zit het wel goed denk .
pi_58991100
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:30 schreef MPLO het volgende:

[..]

Hehe dan zal ze het wel door hebben dat je haar ook leuk vind. Dus als ze volgende keer je aandacht komt zoeken zit het wel goed denk .
Ja, probleem is dat ze wel altijd ( nu ik er ook even over nadenk ) naar mij toe is gekomen.
En ik alleen nooit echt een reactie verder heb gegeven, werden kleine gesprekjes maar verder
niets. Zij is dan ook een echte praatster, en weet altijd op alles wel wat te zeggen.

In tegenstelling tot mij iig, want ik weet alleen maar wat te zeggen als ik weet dat het goed zit/ik me op
m'n gemak voel

Maar we gaan het proberen...
pi_58991184
Mooi dat je dat zo aanpakt

En dus als je merkt dat ze je leuk vind: Actie ondernemen

Steel Dogg
-
pi_59049360
Nou, tijd om mijn 'tipgevers' op de hoogte te stellen van mijn belevenissen met meisje X. Nadat de avond met onze vereniging gezelig was verlopen, was het tegen 23.00 de tijd om te verzamelen voor een avondje op pad met een deel vrienden. Als snel bleek dat ongeveer 5 mensen niet zouden komen opdagen, omdat ze andere verplichtingen hadden. Geen probleem voor mij, aangezien een kleinere groep betekend dat ik meer kans zou hebben om met meisje X te kunnen praten/flirten.

Het begon al op de heenweg, het was gezellig op de fiets. Ik had van te voren al een biertje gedronken, maar ik voelde me sowieso al zeker van mijn zaak. Tenminste, ik zat goed in mijn vel. Ik voelde me goed, en wilde een leuke avond hebben. Tijdens de fietstocht kwamen we al snel bij elkaar te fietsen. "Zou ze dat expres doen?", was het eerste wat er in mij opkwam. Het was gezellig en soms roddelde ze wat over andere mensen van de vereniging etc. Ik roddelde soms even rustig mee, om het gesprek op gang te houden. Dit was niet zo heel moeilijk, zoals ik al eerder had verteld is het meisje in kwestie een echte praatster. Ik hoefde alleen in te haken en te grappen en grollen. Af en toe raakte ze me aan, of ze gaf me een vriendschappelijke tik wanneer ik haar 'beledigde'. Ik kreeg steeds meer het gevoel dat ik haar toch écht een leuke meid vind.

Na met z'n 2en gepind te hebben, afgezonderd van de anderen, gingen we het café binnen. Daar was een vriendin van ons ook al, we waren nu met 4 meiden en 2 jongens. Incl. mijzelf als jongen meegerekend ( ja, ik vond dit wel een goede grap.. ). Aan het tafeltje kwamen al snel de sterke verhalen over de tafel gevlogen. Meisje X was naast mij gaan zitten, ookal kon ze eigenlijk niet anders. Dus dat hoefde niet persé iets te betekenen. Meisje X keek soms wat argwanend toen de grootse verhalen werden verteld, ik zei tegen haar dat ik geen sterke verhalen wist. Waarop ze begon te lachen en opmerkte dat ze daar ook niet zo van houdt.

We dronken beide wat en het werd steeds gezelliger. De vriend die mee was, grapte ineens dat hij tegen mij had gezegd dat meisje X steeds naar mij zat te kijken ( zie eerder in topic ). Hij hoopte op deze manier ( zei hij tenminste) dat ik ook naar haar zou gaan kijken, zodat hij ook weer een lolletje had. Ondertussen dacht ik dat meisje X me dus misschien toch niet zo leuk zou vinden, immers de vriend van me had alleen maar een lolletje willen hebben. Ik werd gedurende een tijdje even wat onzeker, maar de alcohol nam het al snel weer van mij over. Meisje A ( ook mee ) kwam ineens met de briljante opmerking dat ik nodig aan de vrouw zou moeten. Ze ging ineens staan en keek eens even goed de kroeg rond. "Nou, wat voor iemand zoek je?", was de vraag die ze me stelde. Ik keek meisje X even lachend aan, ze lachte naar me terug. "Ow, wacht eens even. De ideale combinatie! Meisje X en TS!", riep meisje A. Ze zei dat wij het ideale stel waren, en riep: "zoenen zoenen zoenen etc." Meisje X werd ondertussen een beetje rood, ik probeerde een beetje onverschillig te kijken en een opmerking te maken. Mijn hersenen zochten naar een goede uitweg, maar die had ik zo snel niet voor handen. Meisje A: "Jah,want meisje X vind jou leuk alleen heb jij dat nog niet door. TS moet nog overtuigd worden". Ik lachte een beetje wat mee, terwijl meisje X ook even met haar mond vol tanden leek te staan. Ze reageerde echter niet afwijzend, en keek me vragend aan. Ik zei maar even: "Oh". Meisje A: "ja, nu moet je niet doen of je verlegen bent, hoor!" Ik reageerde met dat ik altijd wel wat verlegen ben, en ze dat ondertussen wel door zou moeten hebben. Toen merkte meisje A op dat meisje X best met me zou willen tuten, meisje X voegde daar een beetje lachend aan toe dat ze vond dat je nuchter moet zijn voor de eerste kus.

Toen nam ineens iemand het initiatief om een glas bier om te stoten. Ja hoor, op mijn nieuwe broek. Ik werd niet boos, maar grapte maar even mee. Terwijl we samen de troep gingen opruimen, ging de gezelligheid niet verloren. Nadat alles weer schoon was gemaakt gingen we verder waar we gebleven waren. Meisje X had de slappe lach, en ondertussen zat ze wat met mij te 'spelen'. Tenminste daar leek het wel op, mijn spijkerbroek was inmmers nat van het bier en ze had nog een plasje met bier gevonden. Daar deed ze haar vinger in en streek ze over mijn arm en soms over m'n gezicht. De opmerking van meisje C was dan ook simpel gemaakt, volgens haar kon meisje X gewoon niet van mij afblijven. Ondertussen hadden we wat oogcontact en ik begon haar steeds leuker te vinden. Ze legde haar hoofd gedurende het volgende uur steeds vaker op mijn schouder. Ik grapte dat ze moe was, maar ze wilde het niet toegeven.

Ik wilde zo graag mijn arm om haar heenslaan, ik durfde het alleen niet. ndertussen legde ik mijn hoofd enkele malen op haar, op mijn schouder rustende, hoofd. Ze keek zo lief de hele tijd, of verbeelde ik het me? Ik merkte heel goed dat ze te veel had gedronken en grapte dat ze niet meer drinken mocht hebben. Daarbij haalde ik haar glas dat nog halfvol was weg, en werd ze 'boos' waarna ze me even een tik gaf op mijn schouder. Waarbij ik dacht: "Yes, ze heeft me weer aangeraakt!"

Meisje X ging inmiddels even naar de WC toe. Meisje B merkte op dat ik achter haar aan zou moeten gaan immers: "Ze vind je echt leuk hoor" + "Kom op je ziet toch wel dat meisje X steeds aan me zat etc?" Ik antwoordde met dat ik het nog niet doorhad ( sarcastische toon ) Meisje B vond dat meisje X en ik wel wat klef waren, maar wel een schattig stel zijn.

Toen ging ik ook maar naar de WC ( niet persé achter meisje X aan ) , meisje X en ik kwamen uiteindelijk samen terug aan het tafeltje. Ik zag dat de anderen naar ons keken, en ze dachten vast dat we iets hadden gedaan. If you know what I mean..

Hierna zijn we maar tot het besluit gekomen om te vertrekken. Meisje X wankelde wat en zei dat ik haar wel mocht/moest ondersteunen. 'Hand in hand' liepen we door het cafe de buitenlucht in. Buiten aangekomen pakten we allemaal onze fiets, en zouden we nog even naar de Shoarma gaan. Meisje X merkte op dat ze honger had, dus ik besloot om ook nog mee te gaan. Aangekomen bij de Shoarma zochten we een tafeltje op. Ik ging expres tegenover haar zitten om oogcontact te kunnen hebben. We bestelden en het eten kwam al snel. Meisje X en ik hadden beide hetzelfde besteld. Ze had het eten sneller op dan ik, ik merkte op dat ik geen zin meer had in meer eten. Ze at daarom een deel van mijn broodje op.

Samen 'stuiterden' we uit de Shoarma waarna we op de fiets stapten. De rest van de groep fietste al weg, terwijl ik op haar wachtte. Terwijl meisje X aangaf dat ze het fijn zou vinden dat ik haar ondersteunde. Dit leek me het moment om maar eens iets van mijn kant te doen. Eerst gewoon de hand in de nek om haar te helpen recht te fietsen. Later met mijn arm op haar schouder. Ik sloeg mijn arm om haar heen, en ze leek het niet erg te vinden. Tijdens het fietsen loosde ik haar de goede kanten op. Niet dat ze niet meer kon fietsen, maar helemaal normaal ging het ook weer niet. Ondertussen zei ze dat ze zich nog nooit zo had gevoeld van de alcohol. Ik heb wel iets te veel gedronken merkte ze op, dit heeft ze tijdens 6 km fietsen ongeveer 5x herhaald, maar ik zat er niet mee. We praatten honderd uit over vanalles en nog wat. Ondertussen waren we 4 km verder en de rest van de groep waren we al kwijtgeraakt. Wij gingen nu eenmaal iets langzamer. Hoe langer het duurder hoe fijner het werd. Ik besloot dat het wijs was om haar thuis af te zetten en haar niet een eindje alleen te laten fietsen. Je weet immers maar nooit tegenwoordig.

We kwamen bij het huis van haar ouders aan waar ik grapte of ze wel de goede sleutels mee had genomen. (Aangezien ze in het begin vertelde dat haar vader haar had gedwongen om haar eigen sleutel op te zoeken, die ze kwijt was.. ) Ze had de sleutel van de achterdeur bij zich, ik zette mijn fiets neer. En besloot dat het goed was om haar bij de deur af te zetten. Ik had verder geen verwachtingen. Ze opende de deur en we zeiden elkaar gedag.

Ik pakte mijn fiets en fietste de laatste 2 km naar huis. Ik dacht steeds aan haar en hoe zo'n schat van een meid ze is. Toen ik op bed lag kreeg ik een smsje van meisje B. Of ik wel een beetje voorzichtig zou zijn met meisje X en dat we een leuk stel zijn. Ik betwijfelde of het slim was om nu wat terug te sturen, in deze toestand. En ik besloot een veilig smsje te sturen met: "Wat wil je nu horen dan? Haha" Op bed aangekomen kon ik maar niet in slaap komen. 3 uur lang dacht ik na over haar tekentjes en gesprekken. Na 3 uur liggen woelen viel ik eindelijk in slaap en werd ik tegen 12.00 wakker. Zo fit als een hoentje dat wel, en helemaal met kriebels. Het zekere gevoel over meisje X en mij dat ik de nacht had gehad was verdwenen, de kriebel over meisje X niet.

Meisje X vertelde verder nog dat ze de dag erop ( zaterdagavond ) ergens heen zou gaan, ik besloot om ook daar heen te gaan. Maar heb haar nergens gezien. Jammer, ik baalde er een beetje van. Verder heb ik de dag na ons uitgaan nog even met haar ge-msn't. Een beetje dollen over hoe ver ze heen was etc. Verder niet echt veel nieuws etc. Het gesprek op msn was dan ook maar zeer kort.

Dit stukje is geschreven ongeveer 12 uur nadat onze avond/nacht was afgelopen. Volledig nuchter en misschien wel al een beetje in love. Vragen die ik mezelf steeds stel zijn o.a.:
* Ze was wat donken, maar meende ze alles?
* Hoe het nu verder aan te pakken?
* Zal ze vandaag een wrak zijn geweest?
* Heb ik het goed aangepakt?
* Aan wiens kant ligt de bal nu?
* Weet ze nu ook dat ik haar leuk vind?
* Hoe zal onze eerste nuchter weerzien zijn? ( morgen )
pi_59049855
OMG gozer! Ze wil jou wel en de bal ligt bij jou! Vraag haar nou morgen uit! Zeg je zoiets van: aangezien de eerste kus nuchter moet zijn moeten we maar gauw eens een afspraak maken toch?
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_59049931
Haha! Wat een verhaal

Ik ga nu beginnen met lezen..
  zondag 1 juni 2008 @ 15:58:14 #104
77330 m-niki
for real
pi_59049992

wat een leuke avond!!! Ik denk wel dat ze echt heel dronken was als ze het zo vaak herhaald heeft (dan merkte ze dat dus steeds bij zichzelf) en ik denk dat het goed is dat je haar niet gezoend hebt en alleen maar heel netjes naar huis gebracht hebt!
Wat je moet doen als je haar weer ziet: zeggen dat je het een onwijs leuke avond hebt gevonden en haar even aanraken en diep in de ogen kijken... volgens mij is ze net zo verlegen als jij!!! (wat dat soort dingen dan)
Als ze dan begint over dat ze zo dronken was, dan ga je daar niet op in, of alleen maar: och dat maakte niets uit, ik vind je hoe dan ook heel leuk!

En binnenkort gaan jullie dus een weekendje weg of niet? Zijn diezelfde mensen er dan weer bij die er deze avond ook bij waren?? Want die zullen jullie vast wel weer (heel opzichtig ) helpen als jullie het zelf niet voor elkaar krijgen! Ik zou dus die vriend van je inlichten dat je haar heel erg leuk vindt...
  zondag 1 juni 2008 @ 16:02:34 #105
213998 Samba-boy
MarcMarie's Pruikendrager
pi_59050081
Jongen, meisje X is de vallende bal, je hoeft haar alleen nog maar op te vangen. Steek je handen uit, en vang haar op!
Echt waar!
pi_59050095
quote:
Op zondag 1 juni 2008 15:58 schreef m-niki het volgende:

wat een leuke avond!!! Ik denk wel dat ze echt heel dronken was als ze het zo vaak herhaald heeft (dan merkte ze dat dus steeds bij zichzelf) en ik denk dat het goed is dat je haar niet gezoend hebt en alleen maar heel netjes naar huis gebracht hebt!
Wat je moet doen als je haar weer ziet: zeggen dat je het een onwijs leuke avond hebt gevonden en haar even aanraken en diep in de ogen kijken... volgens mij is ze net zo verlegen als jij!!! (wat dat soort dingen dan)
Als ze dan begint over dat ze zo dronken was, dan ga je daar niet op in, of alleen maar: och dat maakte niets uit, ik vind je hoe dan ook heel leuk!

En binnenkort gaan jullie dus een weekendje weg of niet? Zijn diezelfde mensen er dan weer bij die er deze avond ook bij waren?? Want die zullen jullie vast wel weer (heel opzichtig ) helpen als jullie het zelf niet voor elkaar krijgen! Ik zou dus die vriend van je inlichten dat je haar heel erg leuk vindt...
Ik vond het van mezelf ook heel netjes, want ik wilde wel graag.

We gaan inderdaad een weekend op pad. Dan zijn we wel met ongeveer 20 man. Daaronder ook wel de mensen die er die avond bij waren. Ik was gister met dezelfde vriend als die avond met meisje X. Hij bleef maar beweren dat ik meisje X leuk vind en probeerde me antwoorden daarover te ontfutselen. "Meisje X ziet jou wel zitten hoor, jij vind haar ook wel leuk hè?"

Ik denk dan ook dat hij wel weer wat weet te regelen. Om nu morgen tegen haar te zeggen dat ik haar leuk vind en afspreken etc weet ik niet of ik dat kan/doe. Daarbij is ze op de vereniging toch vaak wat moeilijker te bereiken, ze zit vaak bij anderen.
pi_59050117
quote:
Op zondag 1 juni 2008 16:02 schreef Samba-boy het volgende:
Jongen, meisje X is de vallende bal, je hoeft haar alleen nog maar op te vangen. Steek je handen uit, en vang haar op!
Feit blijft dat ze veel te veel gedronken had.
Als ze gewoon nuchter was en haar hoofd op mijn schouder had gelegd, dan was het helemaal duidelijk
Nu niet, voor mij dan niet
  zondag 1 juni 2008 @ 16:06:23 #108
77330 m-niki
for real
pi_59050164
nou ja, kijk gewoon of je haar op een bepaald moment privé te spreken kunt krijgen (bv. als ze wat te drinken gaat halen of even alleen staat ofzo) als dat niet lukt, dan doe je het niet

het is eigenlijk wel heel duidelijk dat ze jou ook ziet zitten hoor (dat met die vinger!!! je moet wel een hele grote tease zijn als je dat 'zomaar' doet... doet ze dat ook bij anderen bv.?) dus misschien komt ze ook wel naar jou toe
pi_59050221
quote:
Op zondag 1 juni 2008 16:06 schreef m-niki het volgende:
nou ja, kijk gewoon of je haar op een bepaald moment privé te spreken kunt krijgen (bv. als ze wat te drinken gaat halen of even alleen staat ofzo) als dat niet lukt, dan doe je het niet

het is eigenlijk wel heel duidelijk dat ze jou ook ziet zitten hoor (dat met die vinger!!! je moet wel een hele grote tease zijn als je dat 'zomaar' doet... doet ze dat ook bij anderen bv.?) dus misschien komt ze ook wel naar jou toe
Nee, dat met die vinger deed ze niet bij iemand anders. Maar ze zat ook bij mij, dus ze kon het ook niet bij iemand anders doen toch? Of bedoel je in het algemeen? Dat zou ik niet weten, was de eerste keer met haar op stap.

We gaan morgen sowieso weer naar het café, na de vereniging-avond. Dus ik zal haar wel vragen of ze mee wil. Dat valt niet zo op..
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juni 2008 @ 16:34:41 #110
163650 Greys
pi_59050719
Wel een beetje meer zelfverzekerd proberen te doen de volgende keer hoor. Dit was schattig en een leuke avond, maar niet te lang 'afwachtend' blijven, want dan knapt ze daar misschien op af. Wel een beetje initiatief tonen, zelfverzekerde mannen zijn sexy
Dus niet alles van je 'helpende vrienden' af laten hangen. Da's niet aantrekkelijk. Vooral als zij ook een beetje verlegen is, dan is het wel handig als jij een beetje het voortouw durft te nemen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59051173
Ik msn'de net met haar, maar er bleek verder uit iets dat ze me leuk vind.
Het is ook een beetje raar altijd met msn, dan weet je zeker nooit waar je aan toe
bent. Niet eens een kusje-emo op het eind

Greys: Probleem is dat ze helemaal nooit verlegen is etc. Ze doet normaal gewoon wat ze
wil en zij is een doenertje. Zeg maar, maar nu niet.
  zondag 1 juni 2008 @ 17:05:08 #112
77330 m-niki
for real
pi_59051298
dat ze nu niets doet, is niet waar hè (de hele tijd in het café met haar hoofd op je schouders, dat met die vinger, jou vragen om haar te ondersteunen en ook de hele tijd bij je blijven zelfs al insinueert iedereen dat ze je leuk vindt! Want als dat niet zo was geweest, dan was ze daarna heel rap bij je weggeweest believe me)

en daarbij, je kunt voor de rest nog zo extravert zijn en een doener zijn, de liefde, da's gewoon eng!
pi_59051385
Ik ril er ook van inderdaad

Ja, maar dat in het café is eigenlijk toch gewoon terug te voeren op alcohol etc? Of denk je dat
alcohol inderdaad de gevoelens naar boven haald die je een beetje verborgen probeerd te houden?

Ik bedoel, ze was zover heen dat ze met haar fiets bijna omviel. Mja..

Daarbij zou ze gister ergens heen gaan en is ze niet gegaan. Want ze had geen zin, zei ze net op msn.
Omdat degene die mee zou gaan, niet meer wilde. Dus wist ze niet met wie ze daarheen moest gaan.
Terwijl ik gister (nuchter nog) nog had gezegd dat ik daar zou zijn samen met een vriend van me.

Kan ook weer terug te voeren zijn op verlegenheid van haar kant..

IK WORD GEK!
pi_59051407
Daarbij, volgens mij moet ik morgen voordat ik naar de vereniging ga eerst maar een fles
wodka drinken, anders gaat het straks nog enorm fout ook
pi_59051547
quote:
Op zondag 1 juni 2008 15:51 schreef Étoile het volgende:
OMG gozer! Ze wil jou wel en de bal ligt bij jou! Vraag haar nou morgen uit! Zeg je zoiets van: aangezien de eerste kus nuchter moet zijn moeten we maar gauw eens een afspraak maken toch?
Denk dat ze al vergeten is dat ze dat heeft gezegd over de eerste kus
Daarbij vind ik haar mee uit vragen meteen zo direct.

( Ik wil het niet verprutsen nu, ik ben al zover )
pi_59051839
Ze vind je leuk!!! Niet de alcohol, maar zij vind je leuk!

Zeg morgen wanneer je haar ziet, ook al is ze bij anderen, dat je het erg gezellig gevonden hebt en dat je haar graag eens mee neemt om bijvoorbeeld een hapje te eten.
pi_59051866
quote:
Op zondag 1 juni 2008 17:19 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Denk dat ze al vergeten is dat ze dat heeft gezegd over de eerste kus
Daarbij vind ik haar mee uit vragen meteen zo direct.

( Ik wil het niet verprutsen nu, ik ben al zover )
Enne waarom zou ze dat vergeten zijn???
Het enige wat jij hoeft te doen is voor jezelf denken. Andere mensen kunnen dat ook goed, voor zichzelf denken.

Die eerste kus nuchter is een perfect aanknopings punt!
pi_59051989
quote:
Op zondag 1 juni 2008 17:37 schreef JonKeL het volgende:

[..]

Enne waarom zou ze dat vergeten zijn???
Het enige wat jij hoeft te doen is voor jezelf denken. Andere mensen kunnen dat ook goed, voor zichzelf denken.

Die eerste kus nuchter is een perfect aanknopings punt!
Ja, ik kan toch niet gewoon op haar afstappen en dat tegen haar zeggen?
pi_59052055
quote:
Op zondag 1 juni 2008 17:44 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Ja, ik kan toch niet gewoon op haar afstappen en dat tegen haar zeggen?
Zou ik niet doen, je gaat haar daarom eerst mee uit nemen ofzo. En dan ergens tijdens dat mee uitnemen breng je het daarop, of niet en je geeft haar zomaar een kus.
pi_59052063
man je had meteen een afspraak moeten maken toen ze zei dat ze alleen nuchter kust
pi_59052293
quote:
Op zondag 1 juni 2008 17:49 schreef Fingon het volgende:
man je had meteen een afspraak moeten maken toen ze zei dat ze alleen nuchter kust
Ja, maar volgens mij was het gewoon een grapje.
Maargoed..
pi_59052528
Ze vindt je leuk. Echt wel.

Wat je nu te doen staat, is haar mee uit vragen. Vraag haar mee uit eten, dan kunnen jullie lekker kletsen. Zij is volgens mij ook verlegen, en aangezien jij dat ook bent, schiet het niet op als een van jullie niet de eerste stap zet.

Succes!
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_59052567
Maar doe eens een suggestie hoe ik haar mee uit moet vragen dan?
pi_59052630
gast, denk niet te veel na, je zoekt overal wat achter en analyseert alles
Vraag haar gewoon uit! Show your balls!
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_59052944
pi_59053282
TVP
pi_59053522
Veel duidelijker dan dit kun je het haast niet krijgen. Ja, als zij jóu gaat versieren misschien. Maar alleen die actie met die vinger al spreekt boekdelen. Voor de rest ben ik het met Greys eens, de bal ligt voor open doel, maar je moet 'm er wél nog inschieten! Volgens mij wacht zij nu op een (re)actie van jouw kant en als die (te lang) uitblijft, dán kan zij dat juist als een afwijzing gaan zien. De vraag is dus niet hóe je haar moet gaan uitvragen (want reken maar dat ze ermee instemt als je het vraagt!), maar hoelang jij erover gaat doen, voordat je tot dat besef bent gekomen! Stop met analyseren, veel meer bevestiging dan dit kun je niet krijgen, nu wordt het tijd voor actie!

Mooi gedetailleerd verhaal trouwens.
pi_59053536
quote:
Op zondag 1 juni 2008 18:43 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

Was niet lullig bedoeld hoor

Je kan heel makkelijk over het weer beginnen en dan vragen of ze zin heeft om morgen te picknicken/terrasje te pakken.
Of heb het over favoriete kroegen etc en vraag of ze zin heeft om daar wat af te spreken.
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
  zondag 1 juni 2008 @ 20:28:59 #129
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_59054931
Leuke ontwikkelingen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juni 2008 @ 21:46:32 #130
163650 Greys
pi_59056665
quote:
Op zondag 1 juni 2008 18:19 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Maar doe eens een suggestie hoe ik haar mee uit moet vragen dan?
Midden in een koetjes-kalfjes gesprek:
"Zeg, wanneer gaan we van de week even samen wat drinken/naar de film/wat eten/naar de dierentuin, want dat lijkt me wel wat".

Daarmee vraag je niet of ze met je wil trouwen, dus niets aan het handje.
Kan je gewoon vragen hoor. Je zou het ook aan een vriend vragen ofzo of hij mee gaat naar de kroeg, dus waarom niet aan haar? Zo moet je het maar zien

En als je dan samen wat gaat drinken en zij neemt iets met alcohol er in, dan geef je haar gewoon een kus op de mond en als ze je dan aankijkt van Euh..., dan zeg je "Ja, ik doe het nu maar alvast, want straks ben je weer zo dronken als een torretje en valt er niets meer te zoenen". Kan ze vast om lachen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 1 juni 2008 @ 22:05:48 #131
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_59057008
quote:
Op zondag 1 juni 2008 21:46 schreef Greys het volgende:

[..]

"Zeg, wanneer gaan we van de week even samen wat drinken/naar de film/wat eten/naar de dierentuin, want dat lijkt me wel wat".

Kan je gewoon vragen hoor. Je zou het ook aan een vriend vragen ofzo of hij mee gaat naar de kroeg, dus waarom niet aan haar? Zo moet je het maar zien

En als je dan samen wat gaat drinken en zij neemt iets met alcohol er in, dan geef je haar gewoon een kus op de mond en als ze je dan aankijkt van Euh..., dan zeg je "Ja, ik doe het nu maar alvast, want straks ben je weer zo dronken als een torretje en valt er niets meer te zoenen". Kan ze vast om lachen
Juist die zin van haar moet je gewoon verpakken in een geintje. Maar wel 1 met een serieuze ondertoon. Merk je meteen of het aanslaat. Doet het dat niet dan kun je het altijd nog verkopen als geintje. Leuk verhaal overigens TS, je hebt het goed te pakken!
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_59058381
quote:
Op zondag 1 juni 2008 19:16 schreef Lápiz het volgende:
Veel duidelijker dan dit kun je het haast niet krijgen. Ja, als zij jóu gaat versieren misschien. Maar alleen die actie met die vinger al spreekt boekdelen. Voor de rest ben ik het met Greys eens, de bal ligt voor open doel, maar je moet 'm er wél nog inschieten! Volgens mij wacht zij nu op een (re)actie van jouw kant en als die (te lang) uitblijft, dán kan zij dat juist als een afwijzing gaan zien. De vraag is dus niet hóe je haar moet gaan uitvragen (want reken maar dat ze ermee instemt als je het vraagt!), maar hoelang jij erover gaat doen, voordat je tot dat besef bent gekomen! Stop met analyseren, veel meer bevestiging dan dit kun je niet krijgen, nu wordt het tijd voor actie!

Mooi gedetailleerd verhaal trouwens.
Ik snap inderdaad dat het nu van mijn kant moet komen, daarbij denk ik inderdaad dat ze ja gaat zeggen.
Afgaand op het gevoel dat ik had én afgaand op objectief kijken naar mijn verhaal. Wat ik heb geschreven is ook echt hoe alles is gegaan en hoe ik het heb beleefd.

Dankje, ik heb dan ook mijn best gedaan om alles goed te omschrijven
pi_59058421
quote:
Op zondag 1 juni 2008 19:17 schreef DaDude1987 het volgende:

[..]

Was niet lullig bedoeld hoor

Je kan heel makkelijk over het weer beginnen en dan vragen of ze zin heeft om morgen te picknicken/terrasje te pakken.
Of heb het over favoriete kroegen etc en vraag of ze zin heeft om daar wat af te spreken.
Wat ik hoop is dat ze morgen meegaat naar het café, anders vraag ik of ze mee gaat iig.
Daar kan ik wel met haar aan de praat komen, en kan het zeker wat worden. ( vervolgafspraakje )
pi_59058434
quote:
Op zondag 1 juni 2008 20:28 schreef StarGazer het volgende:
Leuke ontwikkelingen
Ben benieuwd trouwens of jullie vinden dat ik het goed heb aangepakt.
En wat iemand anders anders had gedaan in zijn geval.
pi_59058467
quote:
Op zondag 1 juni 2008 21:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat het voor mij de eerste keer zal gaan worden dat ik een meisje mee uit vraag.
Dat is ook de reden dat het mij een beetje dwars zit.
pi_59058516
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:05 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Juist die zin van haar moet je gewoon verpakken in een geintje. Maar wel 1 met een serieuze ondertoon. Merk je meteen of het aanslaat. Doet het dat niet dan kun je het altijd nog verkopen als geintje. Leuk verhaal overigens TS, je hebt het goed te pakken!
Nog een complimentje voor mijn verhaal? Ik ga schrijven worden.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juni 2008 @ 23:11:32 #137
163650 Greys
pi_59058604
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:06 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat het voor mij de eerste keer zal gaan worden dat ik een meisje mee uit vraag.
Dat is ook de reden dat het mij een beetje dwars zit.
Dat geeft ook helemaal niets
Eens moet de eerste keer zijn. Maar probeer het nou te zien alsof je een vriend mee uit naar de kroeg vraagt om even een drankje te pakken. Je vraagt haar niet ten huwelijk, je vraagt haar niet of ze direct mee je bed in gaat, je vraagt haar niet of ze je ouders wil ontmoeten... je vraagt alleen of ze gezellig mee gaat om iets te drinken of naar de dierentuin ofzo (of iets anders leuks 'gewoons'). Snap je? Je moet het niet te zwaar zien. Dan is het ook minder eng als je inziet dat je leven er niet vanaf hangt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59058646
Ik weet dat je gelijk hebt hoor

Maar het voelt wel een beetje alsof alles er vanaf hangt. Ze is gewoon zo leuk
  zondag 1 juni 2008 @ 23:16:52 #139
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_59058756
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:05 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Ben benieuwd trouwens of jullie vinden dat ik het goed heb aangepakt.
En wat iemand anders anders had gedaan in zijn geval.
Neej, vind dat je het tot dusver goed aanpakt.

Zal alleen niet te lang wachten met haar uit te vragen. Zit namelijk echt wel toekomst in als ik dit zo allemaal lees
Porcupine Tee - Normal
pi_59058978
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:16 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Neej, vind dat je het tot dusver goed aanpakt.

Zal alleen niet te lang wachten met haar uit te vragen. Zit namelijk echt wel toekomst in als ik dit zo allemaal lees
Ik was vandaag de hele dag vrolijk. En gister en vandaag heb ik echt de hele dag aan
haar gedacht.

Ik zie haar alleen morgen maar, voor de rest de hele week niet

Ik MOET haar morgen dus mee uit vragen..
pi_59059002
Owja, en misschien voor degenen die vinden dat ik te veel vragen heb etc.

Ik ben gewoon iemand die bevestiging nodig heeft, en dat zoek ik in dit geval op het forum van Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juni 2008 @ 23:29:51 #142
163650 Greys
pi_59059070
Da's ook helemaal niet erg
We zullen je met raad en daad bijstaan, maar uiteindelijk zal je het zelf moeten doen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 1 juni 2008 @ 23:29:59 #143
213998 Samba-boy
pi_59059073
Laat ik het ff zeggen in taal die iedere oetlul wel snapt:

Man, zij jouw willen. Oegoeboegoe. Zij 1e stap zetten, zij wachten op 2e van jou. Oegieboegie. Langer je duurt, groter kans dat: EEN ANDERE VENT HAAR PAKT, MAN!

In ieder geval, iemand zei dat je het niet zo zwaar moet zien om haar mee uit te vragen. Daar ben ik het 100% mee eens

EDIT: Greys zei het
Echt waar!
pi_59059091
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:29 schreef Samba-boy het volgende:
Laat ik het ff zeggen in taal die iedere oetlul wel snapt:

Man, zij jouw willen. Oegoeboegoe. Zij 1e stap zetten, zij wachten op 2e van jou. Oegieboegie. Langer je duurt, groter kans dat: EEN ANDERE VENT HAAR PAKT, MAN!

In ieder geval, iemand zei dat je het niet zo zwaar moet zien om haar mee uit te vragen. Daar ben ik het 100% mee eens
Uhm die taal van jou snap ik niet helemaal. Nog eens?
pi_59059100
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:29 schreef Greys het volgende:
Da's ook helemaal niet erg
We zullen je met raad en daad bijstaan, maar uiteindelijk zal je het zelf moeten doen
  zondag 1 juni 2008 @ 23:45:58 #146
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_59059441
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:25 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Ik MOET haar morgen dus mee uit vragen..
Porcupine Tee - Normal
pi_59059579
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:45 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ik word gek..
  zondag 1 juni 2008 @ 23:59:46 #148
167923 appelsjap
All the above
pi_59059733
kzie het probleem niet, gewoon uit vragen. I think she diggs you.
En anders, schijt als ze nee zegt.. Wat maakt t uit.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 2 juni 2008 @ 00:00:15 #149
163650 Greys
pi_59059747
Je zit jezelf helemaal gek te maken en op te vreten
(Logisch hoor, is ons allemaal wel eens gebeurd!).

Probeer jezelf een schop onder je kont te geven en in te zien dat je het allemaal zwaarder maakt dan het is. De hele wereld doet het, dus jij kunt het ook. Nogmaals, je vraagt haar niet ten huwelijk, je vraagt alleen of ze mee gaat iets wil drinken. Wat is daar nou zo moeilijk aan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59059809
Ik zit mezelf niet gek te maken

Waarom lijkt het trouwens alsof hier allemaal woman-izers zitten?
pi_59060083
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:30 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Uhm die taal van jou snap ik niet helemaal. Nog eens?
Niet op ingaan joh!! Dalijk krijg je naar je kop geslingerd dat alle mannen, dus jij ook, holbewoners zijn
pi_59060102
quote:
Op maandag 2 juni 2008 00:04 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ik zit mezelf niet gek te maken

Waarom lijkt het trouwens alsof hier allemaal woman-izers zitten?
Als jij dit van iemand anders zou lezen.... dan weet jij ook wel wat diegene moet doen toch???
pi_59060196
quote:
Op maandag 2 juni 2008 00:21 schreef JonKeL het volgende:

[..]

Als jij dit van iemand anders zou lezen.... dan weet jij ook wel wat diegene moet doen toch???
Ja, maar als het om jezelf gaat is het toch altijd een beetje anders..
pi_59060209
quote:
Op maandag 2 juni 2008 00:27 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Ja, maar als het om jezelf gaat is het toch altijd een beetje anders..
Jup, dan is het zeker weten anders, dan word het opeens eng en spannend
pi_59060826
Morgen rond deze tijd hoop ik een date te hebben geregeld
pi_59064337
pi_59064357
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:59 schreef appelsjap het volgende:
kzie het probleem niet, gewoon uit vragen. I think she diggs you.
En anders, schijt als ze nee zegt.. Wat maakt t uit.
I think she diggs you?
Pardon? Wa's dat nu weer?
pi_59064405
Succes
pi_59064461
quote:
Op zondag 1 juni 2008 18:16 schreef Kluts het volgende:
Ze vindt je leuk. Echt wel.

Wat je nu te doen staat, is haar mee uit vragen. Vraag haar mee uit eten, dan kunnen jullie lekker kletsen. Zij is volgens mij ook verlegen, en aangezien jij dat ook bent, schiet het niet op als een van jullie niet de eerste stap zet.

Succes!
Wat ik me nog afvraag, is of zij nu ook al weet dat ik HAAR leuk vind. Andersom is het wel duidelijk
pi_59064551
quote:
Op maandag 2 juni 2008 10:59 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Wat ik me nog afvraag, is of zij nu ook al weet dat ik HAAR leuk vind. Andersom is het wel duidelijk
Na vandaag dus wel
pi_59064661
quote:
Op maandag 2 juni 2008 11:03 schreef Remzz het volgende:

[..]

Na vandaag dus wel
Fijn, zoveel vertrouwen dat iedereen hier in mij heeft
pi_59065576
quote:
Op maandag 2 juni 2008 10:59 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Ik denk dat dat bij haar wel duidelijk is hoor En anders word het dat wel!!
  maandag 2 juni 2008 @ 13:58:12 #163
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_59068587
Je moet een soort "Wanna come in" (van MTV ) date regelen. En gewoon iets met haar gaan eten 's avonds en als je haar dan thuis afzet met haar mee naar de deur lopen en als ze vraagt of je nog even binnen iets wilt drinken, weet je dat je redelijk goed zit
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_59068947
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:58 schreef DuTank het volgende:
Je moet een soort "Wanna come in" (van MTV ) date regelen. En gewoon iets met haar gaan eten 's avonds en als je haar dan thuis afzet met haar mee naar de deur lopen en als ze vraagt of je nog even binnen iets wilt drinken, weet je dat je redelijk goed zit
Jaa precies
Ach en zo moeilijk is het toch niet? gewoon vragen of ze wat mee wil drinken of zo.... gewoon jezelf erover heen zetten en het vragen...
Sure, Whatever...
pi_59069146
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:58 schreef DuTank het volgende:
Denk niet dat ze me binnen gaat laten, aangezien ze nog bij haar ouders woont.
Ik daarintegen woon 30 km verderop..

Had ik nog niet gezegd?
pi_59069161
quote:
Op maandag 2 juni 2008 14:13 schreef Backtrack het volgende:

[..]

Jaa precies
Ach en zo moeilijk is het toch niet? gewoon vragen of ze wat mee wil drinken of zo.... gewoon jezelf erover heen zetten en het vragen...
't Is wel mijn eerste date hè
pi_59072274
quote:
Op zondag 1 juni 2008 18:03 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Ja, maar volgens mij was het gewoon een grapje.
Maargoed..
Je had dan toch ook als grapje kunnen zeggen, wanneer gaan we dan, en als ze er serieus op inging had je je date

Just go with the flow..
  maandag 2 juni 2008 @ 16:43:02 #168
167923 appelsjap
All the above
pi_59072395
quote:
Op maandag 2 juni 2008 10:54 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

I think she diggs you?
Pardon? Wa's dat nu weer?
dat ze je leuk vindt.
Pff, btw nog even niet neuken hea.
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_59072699
quote:
Op maandag 2 juni 2008 16:36 schreef Fingon het volgende:

[..]

Je had dan toch ook als grapje kunnen zeggen, wanneer gaan we dan, en als ze er serieus op inging had je je date

Just go with the flow..
Mja mja mja, had gekunt
pi_59072711
quote:
Op maandag 2 juni 2008 16:43 schreef appelsjap het volgende:

[..]

dat ze je leuk vindt.
Pff, btw nog even niet neuken hea.
Ik ben dan ook niet op zoek naar een neukertje, maar een vriendin.
Gast..
pi_59072727
Ben er nog niet over uit hoe ik het zal aanpakken dan vanavond..
  maandag 2 juni 2008 @ 17:57:09 #172
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_59074032
quote:
Op maandag 2 juni 2008 14:22 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Denk niet dat ze me binnen gaat laten, aangezien ze nog bij haar ouders woont.
Ik daarintegen woon 30 km verderop..

Had ik nog niet gezegd?
Dus?
pi_59074193
quote:
Op maandag 2 juni 2008 17:57 schreef DuTank het volgende:

[..]

Dus?
Uhm, dus wat?
  maandag 2 juni 2008 @ 18:15:17 #174
167923 appelsjap
All the above
pi_59074434
quote:
Op maandag 2 juni 2008 16:57 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Ik ben dan ook niet op zoek naar een neukertje, maar een vriendin.
Gast..
ik bedoel dat je dan een minderjarige neukt, je weet maar nooit wat er gebeurt als je teveel drinkt en alleen met dr bent. Sorry dat ik je probeer te helpen
  maandag 2 juni 2008 @ 18:16:33 #175
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_59074467
quote:
Op maandag 2 juni 2008 18:04 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Uhm, dus wat?
Niet geschoten is altijd mis. Je bent in het bezit van auto+rijbewijs? Anders leen je die even van je ouders. Nou, dan haal je haar thuis op. Ga je iets eten. Zet je haar weer thuis af, loopt mee naar de deur. En meegaan in het gesprek. Als ze zegt: "Nou, het was gezellig, tot ziens." Niet gaan huilen dan, maar gewoon naar huis gaan. En als ze vraagt of je nog ff iets wilt drinken, dan kijk je op je horloge/mobiel voor de tijd. En dan zeg je: "Hmm.. Nou.. Eventjes dan..."
Ja?
pi_59074524
Jullie zijn blijkbaar al veel verder dan mij.. (qua verhaallijn)

Ik probeer alleen nog maar een date te krijgen met haar, jah?
  maandag 2 juni 2008 @ 18:23:11 #177
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_59074629
Geef me haar nummer. Ik regel iets voor komende zaterdagavond dat je om 19.00 bij haar voor de deur staat.
pi_59074670
Ze is al van mij
  maandag 2 juni 2008 @ 18:32:01 #179
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_59074850
Ik regel iets voor JOU.
pi_59079384
Hum...en hoe zit het nu dan?

tromgeroffel vangt aan
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 2 juni 2008 @ 23:05:05 #181
163650 Greys
pi_59079573
Spannend Ik ben benieuwd!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59080851
Is het nog wat geworden?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 juni 2008 @ 00:09:49 #183
163650 Greys
pi_59081001
Goed teken dat ie nog niet thuis is, right?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59082175
Nou, ik ben weer thuis.

Om maar meteen een lang verhaal te typen, aangezien iedereen heeft genoten van mijn vorige lange verhaal.
Tijdens onze verenigingsavond heb ik steeds wat geprobeert om oogcontact te maken. Maar ze leek me steeds wat te vermijden. In de pauze ging ik uiteindelijk maar buiten staan met een paar anderen. Na een tijdje kwam meisje X bij me staan samen met haar beste vriendin. Beetje gepraat en gelachen. Niets bijzonders dus.

Nadat onze avond was afgelopen en er weer was besloten om nog even wat te gaan drinken met de groep, wachtte ik buiten totdat ze naar buiten ging. Ik vroeg haar min of meer of ze ook nog even mee ging. Ze antwoordde dat ze dan even de sleutel van huis moest vragen aan haar vader. Daarbij verwachtte dat haar vader misschien nee zou zeggen, zodat ze niet mee zou mogen.

Ik liep ondertussen met een vriend van me alvast naar het 'cafe'. Hij had klaarblijkelijk ook gehoord over onze sjans van vrijdag. Hij zei dus: "Vertel, jij en meisje X hadden dus sjans?" Ik antwoordde met dat ze inderdaad sjans met me had. Daarbij maakte ik min of meer duidelijk ( met een simpel "mja hoor " ) Dat ik het wel leuk vond, op de vraag van: "Oe,.. " ( je kent die gesprekken wel.. )

Toen we bijna bij het café waren aangekomen, bedacht ik me plots. En ik ging dan ook terug, om op zoek te gaan naar meisje X. Tegen de desbetreffende vriend zei ik dan ook dat ik wat vergeten was. Onderweg kwam ik meisje X tegen, en praatten we nog even wat over de vrijdag ervoor.

Tijdens ons 'café-uurtje' ging ik naast haar zitten ( beide op een hoek ) om wat te kunnen proberen, misschien. Totdat een andere vriendin bij ons kwam zitten, en dus tussenin ging. Ze vroeg nog: "Of mag ik hier niet zitten?" Ik antwoordde dan ook met: "nou, liever niet eigenlijk" Meisje X grinnikte..

Voor de rest gebeurde er niet veel tijdens die tijd. We praatten wat met z'n allen over van alles en nog wat. Toen iemand zei dat er nog mensen nodig waren voor een commissie, zei ik dat ik daar wel in wilde gaan zitten. Meisje X zei ook dat zij wel graag wilde. Nu zitten we dus samen in een commissie, met nog een ander. Tijdens de gesprekken keken we elkaar soms even wat 'plagend' aan. Ze rolde af en toe wat met haar ogen wanneer ze vond dat iemand anders weer een domme opmerking maakte.

Intussen besloot ik dat het misschien een goed idee was om langer te blijven en als laatste naar huis te gaan. Steeds meer mensen gingen weg, uiteindelijk zaten we met z'n 4en nog. Ik had het briljante idee om te wachten op het juiste moment, om te zeggen dat ik weg zou gaan. En te hopen dat ze dan ook zou 'opstappen' zodat we even een tijdje alleen zouden zijn. Dat duurde alleen langer dan ik hoopte, dus ik raakte een klein beetje 'gefrustreerd'. Ik had echt zoiets tegen den anderen die er waren, van: ga nu maar eens weg. Jammer genoeg hadden ze dat niet door..

Maargoed, uiteindelijk werd er gezegd dat we maar eens moesten gaan, door een vriendin van ons. Terwijl meisje B alvast naar haar fiets liep. Bleven meisje X en ik alleen achter. Ik vroeg aan haar: "En ben je al een beetje moe?" Ze antwoordde met dat ze morgen vrij was en ze vast nog niet zou kunnen slapen etc." Ik dacht dat dat het juiste moment was om te vragen of ze nog even mee zou willen naar een ander café.

Ik zei ( ja niet erg overtuigend ): "Is café X nog open denk je?"
Zij: "Volgens mij nog wel"
Ik: "Heb je nog even zin om wat te drinken dan? Ik heb nog wel wat geld over"
Zij: "( Mja, geen reactie verder onthouden. Maar volgens mij was het min of meer positief"

Ik ging er dan ook vanuit dat we nog even naar café X zouden gaan. Ze pakte haar fiets, ik was lopend.
Ze fietste, ik liep. Ondertussen ging ze het weer even over vrijdag hebben, en dat ze niet de enige was die ver heen was. Ze beweerde dat ze best zelf had kunnen fietsen. Ik zei iets als, wanneer ik je losliet fietste je bijna de bosjes in. Daarbij vermelde ik dat ik helemaal niet te veel gedronken had, als ze dat misschien dacht.

( Ja, hier heb ik mijn kansen dus reeel laten liggen, dat heb ik dan ook wel door hoor.. )

Nog steeds in de veronderstelling dat we samen even wat zouden gaan drinken, liepen/fietsten we door. Rechts van ons zag ik meisje A staan te wachten op ons. Ik schrok een beetje, en hoopte dat meisje X en ik gewoon stiekum ertussenuit zouden kunnen knijpen. Meisje X zag het volgens mij ook, en maakte aanstalten om rechts te gaan ( huiswaarts ) ipv links ( kroegwaarts ). Ik vroeg: "Waar ga heen?"

Ook hier moet ik het antwoord weer schuldig blijven, ik heb geen idee wat ze antwoordde. ( Misschien herinner ik het me morgen weer ofzo) Dus uiteindelijk fietsten we weer met 4 personen ( ik liep BTW ) naar onze huisjes. Ik ging hierbij naar mijn ouders, omdat ik daar wel zou kunnen slapen.

Onderweg was ik een beetje van slag, omdat ik dit als een afwijzing zag. Uiteindelijk sloeg ze samen met een ander linksaf en riepen we elkaar gedag toe. Ik liep met meisje B mee naar huis en we hadden het eerst wat over andere dingen, maar gingen al snel over op het onderwerp, meisje X. Ook tegen haar ben ik niet helemaal duidelijk geweest over of ik meisje X nou wel of niet leuk vind. Ze probeerde het me wel steeds te ontfutselen, maar ik heb het niet duidelijk gemaakt. (misschien heeft ze het we gemerkt )

Zaterdag zie ik haar weer, niet als date. Maar ze vertelde tegen iemand anders dat ze ergens heen zou gaan. Ik heb dat gehoord, en ga dus proberen om daar die avond ook te zijn. Heb ik het nu verprutst? Wilde ze wel of niet? Was ze alleen verlegen of anderen het zouden zien (meegaan naar cafe X) Of vind ze me toch niet leuk? Hoe moet ik het nu zaterdag aanpakken? Maandag anders? Daarna het weekend met haar mee?

Ik weet het nu even helemaal niet meer
pi_59082728
Je denkt er weer veel teveel over na. Het zou heel goed kunnen dat ze onzeker is en er moeite mee heeft als anderen jullie samen zien en om die reden zo snel afhaakte vannacht. Dat zou ik haast ook hebben als ik allemaal van die nieuwsgierige mensen om me heen zou hebben als bij jullie het geval lijkt te zijn.

Bottomline: je hebt nog niks gedaan, dus er is ook nog niks misgegaan. De vragen die je stelt, daar kun je alleen achterkomen door op een gegeven moment actie te ondernemen. Maar nogmaals: wacht er niet té lang mee!
pi_59082763
Hmmm jammer.... ik dacht vanmorgen als ik op zou staan een leuk verhaal te kunnen lezen

Dat je het niet duidelijk tegen die andere mensen zegt maakt niks uit, als je het maar wel tegen meisje x zegt!!! Daar moe je niet te lang mee wachten hoor...
En hoezo weet je niet wat ze zei?? Verstond je het niet, of was je te dronken ofzo???
pi_59082779
Ik verstond het inderdaad niet

En nee ik was niet dronken, heb de hele avond aan de cola gezeten. Zij had ook de hele
avond geen alcohol gehad. Maar hoe moet ik het zaterdag nu aanpakken dan?
pi_59083118
Misschien wel belangrijke info die je gemist heb!!!

Hmmm hoe je het zaterdag aan moet pakken??? Uhm... .ik weet het niet echt. Er was een mooi aanknopingspunt wat je nu kwijt bent.

Weet je waar ze woont? Heb je inmiddels wel telefoon nummer?
Koop iets leuks voor haar en ga bij haar langs. Geef haar dat. En zorg dat ze gelijk snapt waarom je dat geeft!!

Zaterdag zijn er toch weer allemaal mensen bij en misschien vind ze het ook wel niet kick om jou daar tegen te komen. Of is het iets waar jij ook vaker heen gaat?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 09:05:30 #189
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59083260
Met alle respect, je bent heel schattig enzo...maar dat gerek en dat onduidelijk zijn gaat ook mesje X een keer vervelen.

Ik word er in elk geval doodmoe van.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 09:11:26 #190
159979 G.Fawkes
pi_59083317
Sorry hoor TS maar heb jij gelatine als ruggegraat of wat!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 09:20:44 #191
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_59083411
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:05 schreef SHE het volgende:
Met alle respect, je bent heel schattig enzo...maar dat gerek en dat onduidelijk zijn gaat ook mesje X een keer vervelen.

Ik word er in elk geval doodmoe van.
Precies, stop met het eindeloze gerek. Bekijk het van haar kant, zij weet ook niet meer wat je nu precies wilt. Erg duidelijk en to-the-point ben je nu ook niet. Laat gewoon weten hoe je erover denkt. Pak haar gewoon vol op de mond! Dan weet je meteen hoe je kansen liggen.
pi_59085485
Oké, dat was ook de enige oplossing waar ik op kon komen inderdaad.

[ Bericht 40% gewijzigd door Bla-Di-Bla op 03-06-2008 11:28:52 ]
pi_59085787
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 08:45 schreef JonKeL het volgende:
Misschien wel belangrijke info die je gemist heb!!!

Hmmm hoe je het zaterdag aan moet pakken??? Uhm... .ik weet het niet echt. Er was een mooi aanknopingspunt wat je nu kwijt bent.

Weet je waar ze woont? Heb je inmiddels wel telefoon nummer?
Koop iets leuks voor haar en ga bij haar langs. Geef haar dat. En zorg dat ze gelijk snapt waarom je dat geeft!!

Zaterdag zijn er toch weer allemaal mensen bij en misschien vind ze het ook wel niet kick om jou daar tegen te komen. Of is het iets waar jij ook vaker heen gaat?
Nee, het is gewoon een soort van feest. Waar ik anders ook naartoe was gegaan.
Ik heb haar nummer iig niet, zij de mijne wel.
pi_59086403
Zit het nou niet te verkloten TS! De uitgangspunten zien er prima uit. Geen ingewikkelde plannetjes gaan verzinnen nu van : zij-is-daar-en-ik-ben-dan-daar-ook-'haha toevallig!'-en-dan-zeg-ik-dit.
Je moet haar de eerst volgende keer dat je haar tegenkomt op de man af uitvragen. Misschien niet eens zwaar moeilijk afwachten tot jullie met z'n tweeen alleen zijn. Als het binnen het gesprek past (en zo niet: leidt het gesprek dan die kant op) : niet nadenken maar gewoon doen.
Als ik jou was zou ik gewoon boem! concreet met een plan op de proppen komen. Bijvoorbeeld: Heb je vrijdag al plannen? Ik wil film X graag zien; ga je mee? Of: Zaterdag is festival x in y, zin om te gaan? Of: Zondag wordt het onwijs lekker weer, zin om een terrasje/strandtent/parkje te pikken? Net wat jij leuke dingen om te doen vindt. Als ze op de voorgestelde datum niet kan maar wel geinteresseerd is zal ze vanzef wel met een alternatief plan komen. Ik zou iig proberen te vermijden iets af te spreken in de trant van : 'ooit, een keer, iets leuks doen?'
Hup actie!
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_59086612
Ik zal vandaag haar telefoonnummer achterhalen, zodat ik kan bellen.
Daardoor weet meisje B ook meteen dat ik meisje X leuk vind, maar so what.

Jullie hebben inderdaad gelijk, het is duidelijk dat ze iets met me wil. Alleen moet het nu van
mijn kant komen. Gister heb ik het nagelaten, omdat ik steeds wachtte op het moment dat we alleen
waren, maar het toen nog niet duidelijk genoeg aan haar vroeg. Mijn fout dus..
pi_59086678
Ik zou voorzichtig zijn met het achterhalen van telefoonnummers via anderen. Je ziet haar toch ook vast en zeker weer de volgende keer op jullie verenigingsding?
pi_59086711
Ja, maar is het verstandig om nog een week weer te wachten?
pi_59086809
Tja het is een beetje een lastige. Misschien dat je het in dit geval wel kunt maken: ze kent je immers al en als ze je echt leuk vind zal ze het vast niet erg vinden....Maar normaal gesproken vind ik het een behoorlijke faux-pas. Zorg er in ieder geval voor dat je niet al te geforceerd over komt.
pi_59086957
En wanneer kom je volgens jou geforceerd over?
Aan de andere kant heeft ze mijn nummer wel, maar daar ga ik niet op wachten.

Wachten op maandag ( In de vereniging was besloten om samen voetbal te kijken, maar meisje X liet al vallen dat ze dat niet zo leuk zou vinden. Ik heb tegen haar gezegd dat ik ook niet persé wilde kijken. Waarop de zus van meisje X zei: "Nou, dan gaan wij naar dat andere café, vrijdag was het ook gezellig. Hè, meisje X? " )

Dat zou goed kunnen betekenen dat er dan weer een grote kans is op succes..

Bellen of wachten, that's the question
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:35:40 #200
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_59087304
quote:
Ik weet het nu even helemaal niet meer
Zal ik het dan maar zeggen: You fucked it up.. Ik acht de kans niet echt hoog meer dat je met die chick gaat daten..
There is no rehab for stupidity.
pi_59087360
Mensen die chick zeggen zijn bij voorbaat al niet serieus te nemen
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:40:38 #202
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_59087412
Bellen.

Ze is zelf te verlegen om iets te doen, zeker in bijzijn van vrienden/vriendinnen van haar.
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_59087447
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:40 schreef freiss het volgende:
Bellen.

Ze is zelf te verlegen om iets te doen, zeker in bijzijn van vrienden/vriendinnen van haar.
Je denkt dus dat ze gister afwees omdat er nog 2 anderen bij waren op dat moment?
pi_59087925
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:42 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Je denkt dus dat ze gister afwees omdat er nog 2 anderen bij waren op dat moment?
Wat heeft ze afgewezen dan???
pi_59088012
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:05 schreef JonKeL het volgende:

[..]

Wat heeft ze afgewezen dan???
Als je even terugleest
pi_59088050
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 02:12 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

Maargoed, uiteindelijk werd er gezegd dat we maar eens moesten gaan, door een vriendin van ons. Terwijl meisje B alvast naar haar fiets liep. Bleven meisje X en ik alleen achter. Ik vroeg aan haar: "En ben je al een beetje moe?" Ze antwoordde met dat ze morgen vrij was en ze vast nog niet zou kunnen slapen etc." Ik dacht dat dat het juiste moment was om te vragen of ze nog even mee zou willen naar een ander café.

Ik zei ( ja niet erg overtuigend ): "Is café X nog open denk je?"
Zij: "Volgens mij nog wel"
Ik: "Heb je nog even zin om wat te drinken dan? Ik heb nog wel wat geld over"
Zij: "( Mja, geen reactie verder onthouden. Maar volgens mij was het min of meer positief"

Ik ging er dan ook vanuit dat we nog even naar café X zouden gaan. Ze pakte haar fiets, ik was lopend.
Ze fietste, ik liep. Ondertussen ging ze het weer even over vrijdag hebben, en dat ze niet de enige was die ver heen was. Ze beweerde dat ze best zelf had kunnen fietsen. Ik zei iets als, wanneer ik je losliet fietste je bijna de bosjes in. Daarbij vermelde ik dat ik helemaal niet te veel gedronken had, als ze dat misschien dacht.

( Ja, hier heb ik mijn kansen dus reeel laten liggen, dat heb ik dan ook wel door hoor.. )

Nog steeds in de veronderstelling dat we samen even wat zouden gaan drinken, liepen/fietsten we door. Rechts van ons zag ik meisje A staan te wachten op ons. Ik schrok een beetje, en hoopte dat meisje X en ik gewoon stiekum ertussenuit zouden kunnen knijpen. Meisje X zag het volgens mij ook, en maakte aanstalten om rechts te gaan ( huiswaarts ) ipv links ( kroegwaarts ). Ik vroeg: "Waar ga heen?"

Ook hier moet ik het antwoord weer schuldig blijven, ik heb geen idee wat ze antwoordde. ( Misschien herinner ik het me morgen weer ofzo) Dus uiteindelijk fietsten we weer met 4 personen ( ik liep BTW ) naar onze huisjes. Ik ging hierbij naar mijn ouders, omdat ik daar wel zou kunnen slapen.
Toen ik dit vroeg was het ondertussen wel 23.30, dus misschien had ze gewoon geen zin meer ofzo.
Echter, volgens mij was ze eerst gematigd positief, maar ik kan er nog steeds niet achterkomen wat ze nu precies zei toen ik het vroeg.
pi_59088429
Afgewezen... ze is niet naar het cafe gegaan... maar het ging allemaal ook wat rommelig volgens mij...
Dat kan haar ook wel hebben tegen gestaan...

Tijd voor actie.. Sluit de browser, regel dat nummer en bel haar!
pi_59088486
Ben al bezig

Ik heb wel haar 'thuisnummer' maar niet haar mobiel
Nou, dan maar thuis bellen..
pi_59088640
Succes!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:41:42 #210
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_59088762
En en, al een date?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:55:41 #211
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_59089178
Leuke real life soap

Succes! En als ze je afwijst dan lag het iig niet aan jouw interpretatie van de situatie, ze heeft behoorlijk wat signalen gegeven.
pi_59089655
En en en en en en en ??? Ik zit hier helemaal in spanning op mijn werk!!!
pi_59089676
Kun je lang wachten, wordt niet opgenomen.
Ouders aan het werk en zijzelf denk ik ook
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:19:59 #214
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_59089796
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:38 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Mensen die chick zeggen zijn bij voorbaat al niet serieus te nemen
Meisje dan.. .
There is no rehab for stupidity.
pi_59090720
pff ik lees dit al vanaf het begin, maar ik begin er nu toch echt een beeetje moe van te worden:O je draaid er zo omheen..wanneer pak je nu je kans?
Sure, Whatever...
pi_59091110
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:54 schreef Backtrack het volgende:
pff ik lees dit al vanaf het begin, maar ik begin er nu toch echt een beeetje moe van te worden:O je draaid er zo omheen..wanneer pak je nu je kans?
Indd.. pakken wat je pakken kan.. anders > welcome to the friendszone!
pi_59091337
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:10 schreef Netstorm het volgende:

[..]

Indd.. pakken wat je pakken kan.. anders > welcome to the friendszone!
Precies, al begin ik te denken dat dat oook is wat hij wil...
Sure, Whatever...
pi_59091471
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:18 schreef Backtrack het volgende:

[..]

Precies, al begin ik te denken dat dat oook is wat hij wil...
Misschien vindt hij het lekker om telkens als een niceguy te staan wachten en aan te horen dat ze weer naar een feest gaat zonder hem mee te nemen, en maandenlang verliefd te zijn om d'r uiteindelijk met een gespierde klootzak te zien neuken.

Waarom denk je dan ook dat players binnen 20 minuten een 'sletje' kunnen regelen? same rules apply.. oke.. ze zijn missschien dan wat makkelijker, maar een stap zetten en volledig in de aanval gaan zorgt eerder voor succes dan afwachten. Er zijn natuurlijk nog altijd vrouwen die eerder op man vallen die zich afstandelijk en op de achtergrond houdt, maar die komen zelden voor
pi_59091989
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:24 schreef Netstorm het volgende:

[..]

Misschien vindt hij het lekker om telkens als een niceguy te staan wachten en aan te horen dat ze weer naar een feest gaat zonder hem mee te nemen, en maandenlang verliefd te zijn om d'r uiteindelijk met een gespierde klootzak te zien neuken.

Waarom denk je dan ook dat players binnen 20 minuten een 'sletje' kunnen regelen? same rules apply.. oke.. ze zijn missschien dan wat makkelijker, maar een stap zetten en volledig in de aanval gaan zorgt eerder voor succes dan afwachten. Er zijn natuurlijk nog altijd vrouwen die eerder op man vallen die zich afstandelijk en op de achtergrond houdt, maar die komen zelden voor
Inderdaad, ik ben ook voor mannen die gewoon op je af komen en zeggen waar het op staat..al ben ik een van de weinige vrouwen die dat zelf ook direct doet...
Plus ik merk aan TS dat hij super onzeker is...en dat werkt ook niet mee, dat straalt hij wss dan ook uit...
Sure, Whatever...
pi_59092073
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:41 schreef Backtrack het volgende:

[..]

Inderdaad, ik ben ook voor mannen die gewoon op je af komen en zeggen waar het op staat..al ben ik een van de weinige vrouwen die dat zelf ook direct doet...
Plus ik merk aan TS dat hij super onzeker is...en dat werkt ook niet mee, dat straalt hij wss dan ook uit...
Afgelopen weekend stond ik ook voor de gein binnen 20 minuten met een puber te zoenen.. Alleen omdat ik snel 'handelde' .. als je jezelf verandert in een standbeeld met de mond open zodra je oogcontact hebt, dan loop je al heel wat kansen mis. Ik vrees dat als je d'r de volgende keer ziet en je nog niet duidelijk stelt wat je bedoelingen zjin, het wel eens te laat kan zijn.
pi_59092161
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:41 schreef Backtrack het volgende:

[..]

Ik vraag haar mee uit, da's 1.
2 is dat ik mezelf er nog wel toe moet zetten om weer te bellen
pi_59092237
Ze is trouwens nu online, zeker niet echt een slim plan om nu haar nummer te vragen via msn
pi_59092331
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:50 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ze is trouwens nu online, zeker niet echt een slim plan om nu haar nummer te vragen via msn
Zeg gewoon "Hey mop! ik vroeg me eigenlijk af wat je telefoonnummer is!"

Snap niet dat zoiets simpels moeilijk kan zijn.. zo kom je nooit aan de bak
pi_59092361
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:53 schreef Netstorm het volgende:

[..]

Zeg gewoon "Hey mop! ik vroeg me eigenlijk af wat je telefoonnummer is!"

Snap niet dat zoiets simpels moeilijk kan zijn.. zo kom je nooit aan de bak
Zéker op msn, dan is het helemaaaaaaaaaaaaaal makkelijk
Sure, Whatever...
pi_59092595
Als ze op msn is is ze misschien ook wel thuis. Pak die telefoon!!
pi_59093185
Heb haar nummer gevraagd op msn
pi_59093246
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:22 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Heb haar nummer gevraagd op msn
Niet te lang over alles nadenken
pi_59093257
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:24 schreef Remzz het volgende:

[..]

Niet te lang over alles nadenken
Zijn nu aan het chatten, gaat prima
Beetje geinen
pi_59093412
Zo, dat was het msn gesprek van vandaag met meisje X

Met opmerkingen als:

- Meisje X = Ik was wel iets te ver heen bla bla
* Ik = Ik vond het eigenlijk wel schattig

* Ik = Weet je nog wat je me had beloofd vrijdagnacht?
- Meisje X = Nee, geen idee vertel!
* Ik = Je had me je nummer beloofd
- Meisje X = Ow, nou okeee. **-*********
-Meisje X = Ik ben dat helemaal vergeten, komt door de toestand waarin ik verkeerde
* Ik = Of het was gewoon een grapje om je nummer te krijgen
- Meisje = Da's gemeen
* Ik = Haha!
- MeisjeX = Ik dacht al dat ik nog verder heen was, dat ik dingen ben vergeten.
Ik = Je hebt dus alles onthouden van die avond?
- Meisje X = Ja, volgens mij wel

* Ik = Hoe zit dat nu eigenlijk met die commissie?
-Meisje X = Ja, daar zitten wij nu in samen met ****
* Ik = Dan kunnen jullie weer net zo hard discussieren met elkaar, net als gister
-Meisje X = Ja, ze zegt soms zulke domme dingen. Dan moet ik daar wel tegenin gaan
* ik = Als meisje X zijnde wel inderdaad
- Meisje X = Ja, samen kunnen we haar wel aan toch?
*ik = Ja, vast wel
* ik = Meisje B zei al dat we een goed stel zijn, dus dan moet dat ook wel gaan lukken

Dit zijn stukjes uit het gesprek zeg maar

[ Bericht 58% gewijzigd door Bla-Di-Bla op 03-06-2008 16:37:19 ]
pi_59093513
Je had even goed ineens kunnen vragen of ze niets iets met je wou gaan doen e (terrasje ofzo).
pi_59093578
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:32 schreef MPLO het volgende:
Je had even goed ineens kunnen vragen of ze niets iets met je wou gaan doen e (terrasje ofzo).
Nee:

1. Slecht weer
2. Ze moet vanavond en morgen werken

Volgens mij snapt ze nu ook wel een beetje dat ik haar leuk vind
pi_59093591
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:32 schreef MPLO het volgende:
precies, was je van de heel date'vraag afgeweest
Sure, Whatever...
pi_59093605
Ik weet het niet hoor..
Na je stukje over die laatste avond gelezen te hebben is mijn inschatting overjouw succes met 50% gedaald

[ Bericht 10% gewijzigd door Fingon op 03-06-2008 16:40:38 ]
pi_59093652
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:35 schreef Fingon het volgende:
kweet t niet hoor..
na je sutkje over de avond is mijn inschatting op succes met 50% gedaald
Omdat?
pi_59093682
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:35 schreef Backtrack het volgende:

[..]

precies, was je van de heel date'vraag afgeweest
Nee, want ik bel haar liever eigenlijk..
Op mobiel iig, via haar ouders niet.
pi_59093702
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:38 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Nee, want ik bel haar liever eigenlijk..
Op mobiel iig, via haar ouders niet.
Dan heb je toch emer ballen als dat ik dacht
Sure, Whatever...
pi_59093740
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:39 schreef Backtrack het volgende:

[..]

Dan heb je toch emer ballen als dat ik dacht
Ja, afspreken via msn is zo afgezaagd toch?
pi_59093817
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:40 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Ja, afspreken via msn is zo afgezaagd toch?
Ach, valt wel mee Het is in ieder geval wel makkelijker

Heb je dr al gebeld of wacht je daar nog even mee?
Sure, Whatever...
pi_59093865
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:42 schreef Backtrack het volgende:

[..]

Ach, valt wel mee Het is in ieder geval wel makkelijker

Heb je dr al gebeld of wacht je daar nog even mee?
Ik wacht er mee. Ik wil niet overkomen als een wanhopige gast, die achter dat meisje aanzit.
( Ik had haar ouders immers al gebeld, maar die namen niet op. Waardoor mijn nummer wel op
hun nummermelder staat )
pi_59093939
Ik zie dat het vrijdag mooi weer is. Dan kan de date wel plaatsvinden
Dan kan ik mooi de zaterdag ook misschien nog met haar mee naar dat 'feest'":Y
pi_59094033
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:47 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ik zie dat het vrijdag mooi weer is. Dan kan de date wel plaatsvinden
Dan kan ik mooi de zaterdag ook misschien nog met haar mee naar dat 'feest'":Y
nou, maak er werk van, zou ikm zeggen
Sure, Whatever...
pi_59094064
Ben iig weer een stapje dichterbij
pi_59094083
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:52 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ben iig weer een stapje dichterbij
psies
Sure, Whatever...
  dinsdag 3 juni 2008 @ 17:08:24 #244
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_59094468
Nou, stuur een smsje vanavond en vraag of ze iets te doen heeft zaterdag. Of wanneer je zelf kan
pi_59094497
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 17:08 schreef DuTank het volgende:
Nou, stuur een smsje vanavond en vraag of ze iets te doen heeft zaterdag. Of wanneer je zelf kan
Een sms je is wel simpel naast je neer te leggen he? Ik bedoel, daar staat geen druk op
om nee te zeggen.

Bellen of sms'en?
Denk dat ik maar voor bellen ga
  dinsdag 3 juni 2008 @ 17:21:47 #246
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_59094793
Hmm.. Je hebt net haar nummer he? Misschien eerst een beetje smsen. Dan keertje vragen, want als ik het zo hoor hebben jullie alleen contact via MSN?
Beste hoe je het kan aanpakken is even geduld hebben en beginnen met een smsje 's avonds. Ga zo paar dagen door en dan vraag je een keer of je haar kan bellen. Bel je een keertje, is het leuk? Dan kun je aan het einde van het gesprek vragen of ze keertje iets wilt eten.

Ik wil niet uit de hoogte doen, maar dat heb ik uit ervaring geleerd dat het wel goed werkt. Geduld is een schone zaak
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 juni 2008 @ 17:39:11 #247
163650 Greys
pi_59095184
Gewoon een smsje sturen zometeen.
Daarmee zet je haar ook wat minder onder druk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59095398
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 17:39 schreef Greys het volgende:
Gewoon een smsje sturen zometeen.
Daarmee zet je haar ook wat minder onder druk.
Uhu.
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 17:21 schreef DuTank het volgende:
Hmm.. Je hebt net haar nummer he? Misschien eerst een beetje smsen. Dan keertje vragen, want als ik het zo hoor hebben jullie alleen contact via MSN?
Beste hoe je het kan aanpakken is even geduld hebben en beginnen met een smsje 's avonds. Ga zo paar dagen door en dan vraag je een keer of je haar kan bellen. Bel je een keertje, is het leuk? Dan kun je aan het einde van het gesprek vragen of ze keertje iets wilt eten.

Ik wil niet uit de hoogte doen, maar dat heb ik uit ervaring geleerd dat het wel goed werkt. Geduld is een schone zaak
Nou ja, alleen contact via msn. Ik zie haar zaterdag ook en maandag weer. Daarna komt dat weekend erna het weekend weg met de vereniging.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 17:50:07 #249
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_59095442
Ik zeg: met haar op één kamer/in één tent
pi_59095571
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 17:50 schreef DuTank het volgende:
Ik zeg: met haar op één kamer/in één tent
Dat zeg ik ook, maar daar ga ik niet vanuit.
Ik slaap samen met iemand anders in een tent ( vriend van me )

en zij slaapt met de zus van haar

Maar het is te proberen.
De vraag is, wat zou je doen? Nu nog voor dat weekend een date proberen te krijgen?
Of juist nu rustig aan doen? En dan dat weekend 'toeslaan'?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 17:59:34 #251
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_59095629
In dat weekend toeslaan
pi_59095681
En hoe laat ik tot die tijd wel blijken dat ik haar leuk vind?
Of zal ze het nu wel doorhebben
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:08:02 #253
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_59095800
Ligt altijd aan het meisje. De ene rent weg als je recht door zee verteld dat je haar leuk vindt en de ander vindt dat weer super..
Maar blijf gewoon gezellig met haar kletsen op MSN, SMS, telefoongesprekje
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:25:24 #254
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_59096129
Ik wil dit volgen.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_59096546
Wat doet iedereen in mijn topic? Iedereen gaat dit ineens volgen.
Zoek een hobby!
pi_59100428
Jij bent mijn hobby

Maar ff sirieus,
je denkt echt overal veel teveel na over alles hierdoor maak je jezelf helemaal gek.
Vrouwen hebben dit ook vaak snel door en knappen hier ook erg op af.

Dus doe het gewoon vraag haar aan en STOP alsjeblieft met zeiken vindt ze dit leuk zit me haar goed e.d.
pi_59100435
No way, dit is veel te leuk.

En OT: Beter regel je een date vóór dat uitje (nogmaals).
En vraag niet zoveel bevestiging aan ons man, jíj kent haar, wij niet. Al begrijp ik het ook wel weer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lápiz op 03-06-2008 21:58:40 ]
pi_59102843
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:37 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Omdat?
Omdat ze toch koel doet volgens jouw verhaal, als ze je maar half zo leuk vond als ik dacht was ze IMO toch nog wel wat gaan drinken met jou
  dinsdag 3 juni 2008 @ 22:50:22 #259
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59103651
Wow dit verhaal lijkt veel op wat ik heb meegemaakt
Ik had via sms gevraagd op een beetje originele manier en niet zo concreet (deze week ergens) met uitweg om zonder gênante situatie nee te kunnen zeggen

Go TS!
Every super woman needs a superman; here I am.
pi_59104674
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:07 schreef bevrorenmuis het volgende:
Jij bent mijn hobby

Maar ff sirieus,
je denkt echt overal veel teveel na over alles hierdoor maak je jezelf helemaal gek.
Vrouwen hebben dit ook vaak snel door en knappen hier ook erg op af.

Dus doe het gewoon vraag haar aan en STOP alsjeblieft met zeiken vindt ze dit leuk zit me haar goed e.d.
Ja, heb toch ook al lang besloten om haar te vragen? En ja, ik denk inderdaad te veel over alles na, maar dat is altijd zo bij mij
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:07 schreef Lápiz het volgende:
No way, dit is veel te leuk.

En OT: Beter regel je een date vóór dat uitje (nogmaals).
En vraag niet zoveel bevestiging aan ons man, jíj kent haar, wij niet. Al begrijp ik het ook wel weer.
Wat is je punt dan precies? Ik moet geen bevestiging vragen, maar je snapt het wel?
Als ik geen bevestiging zou vragen dan bestond dit topic niet, waardoor jij niets te doen had vandaag
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 22:28 schreef Fingon het volgende:

[..]

Omdat ze toch koel doet volgens jouw verhaal, als ze je maar half zo leuk vond als ik dacht was ze IMO toch nog wel wat gaan drinken met jou
Ja juist, nou goed dat kan. Toch ga ik het gewoon nog een keer vragen
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 22:50 schreef Nexie het volgende:
Wow dit verhaal lijkt veel op wat ik heb meegemaakt
Ik had via sms gevraagd op een beetje originele manier en niet zo concreet (deze week ergens) met uitweg om zonder gênante situatie nee te kunnen zeggen

Go TS!
Hmm, je bedoeld dat jij dat hebt gedaan, of is dat een tip hoe je vindt dat ik het aan haar zou moeten vragen?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 23:44:22 #261
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59105191
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 23:23 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Hmm, je bedoeld dat jij dat hebt gedaan, of is dat een tip hoe je vindt dat ik het aan haar zou moeten vragen?
Beide Als je zorgt dat zij zonder moeite ook nee zou kunnen zeggen dan weet je zeker dat ze echt wil als ze ja zegt.
pi_59105835
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 23:23 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]

Wat is je punt dan precies? Ik moet geen bevestiging vragen, maar je snapt het wel?
Als ik geen bevestiging zou vragen dan bestond dit topic niet, waardoor jij niets te doen had vandaag
Okee, ik ga hier serieus op in, omdat ik jou en de hele situatie wel erg aandoenlijk vindt.

Wat ik bedoel te zeggen is dat je aan ons continu bevestiging zit te vragen, terwijl er maar eentje is waarbij je dat zou móeten doen. En ik hoop dat jij ook wel weet wíe dat is.

Kortom, wij kunnen je wel tips geven, maar uiteindelijk ben jij degene die de beslissingen neemt. Ik krijg het idee dat je je teveel laat leiden door wat er hier allemaal geschreven wordt.

Al zou ik d'r verdorie waarschijnlijk nog bellen ook voor je, om e.e.a. duidelijk te maken!
pi_59106018
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 00:23 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Okee, ik ga hier serieus op in, omdat ik jou en de hele situatie wel erg aandoenlijk vindt.

Wat ik bedoel te zeggen is dat je aan ons continu bevestiging zit te vragen, terwijl er maar eentje is waarbij je dat zou móeten doen. En ik hoop dat jij ook wel weet wíe dat is.

Kortom, wij kunnen je wel tips geven, maar uiteindelijk ben jij degene die de beslissingen neemt. Ik krijg het idee dat je je teveel laat leiden door wat er hier allemaal geschreven wordt.

Al zou ik d'r verdorie waarschijnlijk nog bellen ook voor je, om e.e.a. duidelijk te maken!
My thoughts exactly.

Zo grappig om dit te volgen. Ik kijk steeds of er al nieuwe ontwikkelingen zijn
Al vind ik wel dat de ontknoping erg lang op zich laat wachten
pi_59106118
Hoezo lang op zich laten wachten?
Vrijdag gebeurd er iets, en ik moet maar meteen een date gaan regelen?
pi_59106139
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 00:23 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Aandoenlijk Oké

Ja, klopt ik heb het door hoor. En ik ga het dan ook op mijn manier aanpakken, namelijk rustig aan.
Beter gezegd, zaterdag naar dat feest. Maandag vereniging en wat drinken etc

Weekend daarna slag slaan, tenzij er zich zaterdag of maandag een moment voordoet dat ik mijn 'gevoelens voor haar' kan laten blijken
  woensdag 4 juni 2008 @ 01:02:34 #266
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_59106299
Van uitstel komt afstel, om er maar eens een cliche in te gooien
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
  woensdag 4 juni 2008 @ 01:15:49 #267
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_59106419
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 01:02 schreef Vector_SLD het volgende:
Whehehe
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_59107885
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 00:45 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Hoezo lang op zich laten wachten?
Vrijdag gebeurd er iets, en ik moet maar meteen een date gaan regelen?
Ik ben benieuwd naar de afloop, dus dan is het lang wachten voor ons

Jij moet helemaal niks, je moet doen wat jou zelf het beste lijkt!
pi_59109287
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 01:02 schreef Vector_SLD het volgende:
Mja dat zal wel

Vind alleen dat het allemaal anders veel te snel gaat.
Ik bedoel, de tijdslijn is wel zeer kort op deze manier

En daarbij, als ze me leuk vind dan vind ze me over 1,5 week ook nog leuk

Maargoed, iemand nog tips hoe ik er voor kan zorgen dat ze zich niet, 'aan het lijntje' voelt
gehouden? Want dat is dan natuurlijk de andere kant?
  woensdag 4 juni 2008 @ 11:00:43 #270
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_59110584
"Women like to be chased"

Ik zou er absoluut niet vanuit gaan dat als ze je nu leuk vind, dat dit over anderhalve week nog zo is. Niks is zo veranderlijk als de vrouw! Als ze je nu leuk vind, dan zal ze het echt niet als hinderlijk ervaren wanneer je haar belt of aanspreekt op een andere manier.

Mooiste opmerking uit het topic tot nu toe: "Toen werd gezegd dat jullie een schattig stel vormen, en ze had dit niet leuk gevonden.. dan was ze supersnel ergens anders gaan zitten / anders gaan gedragen". Pure waarheid! Als ze je niet ziet zitten was ze hier echt niet zo positief mee omgegaan.

Ze heeft je nu al zoveel signalen afgegeven, ga er gewoon voor! Je hebt haar mobiele nummer, bellen met die handel! En wat boeit het nou dat ze vandaag/morgen moet werken, of dat het slecht weer is. Je kunt ook afspreken voor over een paar dagen en met slecht weer kun je ook ergens binnen gaan zitten. De meest romantische films spelen immers ook af in de regen!

Je loopt continu excuses te zoeken, dus kappen daarmee. Ga ervoor en bel die meid. Ze is echt niet achterlijk, die weet al lang dat jij haar leuk vind. Zeker als die andere vriendinnen het wel doorhebben, dan is er al uitgebreid geroddeld over jou hoor.

topic
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_59110875
Er zijn wat opties:
Meisje X vindt je leuk, durft zelf niks dus wacht tot jij iets doet...jij doet niks, ze zet je uit haar hoofd.
Meisje X vindt je leuk, heeft volgens jou al wat tekens gegeven (volgens mij en alle aanhang hier ook) maar jij blijft maar wachten...jij doet dus niks en ze zet jou uit haar hoofd.
Meisje X vindt je leuk, heeft je haar nummer gegeven, jij laat niks horen...ze zet jou uit haar hoofd.

OF...
Meisje X vindt je leuk (duh!) ze heeft haar nummer gegeven, ze heeft signalen gegeven, jij belt en jullie hebben een date, worden een stel en gaan over 3 jaar trouwen....

Jij mag kiezen...
pi_59112424
Oke, nu heb je lang genoeg getreuzeld TO. Geen excuses meer, VRAAG HAAR GEWOON MEE UIT!

En dat ze je over 1.5 dan nog wel leuk vindt, niet vanuit gaan. Als ze naar haar idee te lang op jouw initiatief moet wachten, dan gaat ze haar pijlen ergens anders op richten.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_59113338
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 11:12 schreef skadhd het volgende:
Er zijn wat opties:
Meisje X vindt je leuk, durft zelf niks dus wacht tot jij iets doet...jij doet niks, ze zet je uit haar hoofd.
Meisje X vindt je leuk, heeft volgens jou al wat tekens gegeven (volgens mij en alle aanhang hier ook) maar jij blijft maar wachten...jij doet dus niks en ze zet jou uit haar hoofd.
Meisje X vindt je leuk, heeft je haar nummer gegeven, jij laat niks horen...ze zet jou uit haar hoofd.

OF...
Meisje X vindt je leuk (duh!) ze heeft haar nummer gegeven, ze heeft signalen gegeven, jij belt en jullie hebben een date, worden een stel en gaan over 3 jaar trouwen....

Jij mag kiezen...
Vrouwen geven wel vaker de indruk dat ze je 'leuk' vinden.. en als je d'r probeert te regelen dan ziet ze je ineens als een goeie vriend en doet ze daarom zo aardig en intiem naar je
pi_59113721
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 12:11 schreef Kluts het volgende:
Oke, nu heb je lang genoeg getreuzeld TO. Geen excuses meer, VRAAG HAAR GEWOON MEE UIT!

En dat ze je over 1.5 dan nog wel leuk vindt, niet vanuit gaan. Als ze naar haar idee te lang op jouw initiatief moet wachten, dan gaat ze haar pijlen ergens anders op richten.
* Ik word zo moe van dit alles

En waarom slaap ik 's nachts niet?
En waarom spookt ze door m'n hoofd?
En waarom ...

Kut, ik ben verliefd
pi_59113750
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 11:00 schreef MrDice het volgende:
"Women like to be chased"

Ik zou er absoluut niet vanuit gaan dat als ze je nu leuk vind, dat dit over anderhalve week nog zo is. Niks is zo veranderlijk als de vrouw! Als ze je nu leuk vind, dan zal ze het echt niet als hinderlijk ervaren wanneer je haar belt of aanspreekt op een andere manier.

Mooiste opmerking uit het topic tot nu toe: "Toen werd gezegd dat jullie een schattig stel vormen, en ze had dit niet leuk gevonden.. dan was ze supersnel ergens anders gaan zitten / anders gaan gedragen". Pure waarheid! Als ze je niet ziet zitten was ze hier echt niet zo positief mee omgegaan.

Ze heeft je nu al zoveel signalen afgegeven, ga er gewoon voor! Je hebt haar mobiele nummer, bellen met die handel! En wat boeit het nou dat ze vandaag/morgen moet werken, of dat het slecht weer is. Je kunt ook afspreken voor over een paar dagen en met slecht weer kun je ook ergens binnen gaan zitten. De meest romantische films spelen immers ook af in de regen!

Je loopt continu excuses te zoeken, dus kappen daarmee. Ga ervoor en bel die meid. Ze is echt niet achterlijk, die weet al lang dat jij haar leuk vind. Zeker als die andere vriendinnen het wel doorhebben, dan is er al uitgebreid geroddeld over jou hoor.

topic
Mensen roddelen over mij?

Oké, ik vergeef het haar wel..
pi_59113767
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 11:12 schreef skadhd het volgende:
Er zijn wat opties:

OF...

Jij mag kiezen...
Dus, je gaat ervanuit dat ze me leuk vind
Oké, weinig keuzeopties..
  woensdag 4 juni 2008 @ 13:16:25 #277
85962 ioko
I Appear Missing
pi_59114098
Volg de tips, bel haar en maak een afspraak!
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_59115352
Wees spontaan en vraag heel droog uit het niets "Vind je me leuk?"
Denk dat dat duidelijk zal worden

En bij dooie stilte ":D Ik jou wel "

of voeg et zelf samen ofzo
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_59115548
Hmm denk je niet dat jou 'oplossing' iets te direct is?
pi_59115844
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:02 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Hmm denk je niet dat jou 'oplossing' iets te direct is?
Zeg nou zelf, ze verwacht het zelf ook niet.
Iets in die trant, ze zou er wel om kunnen lachen als je het leuk brengt
Bij een lange stilte en het uit het niet vragen "Vind je me leuk?"

Ik zou het ook niet snel doen, maar als ik al een paar dates achter de rug had en een leuke tijd hadden, had ik wel gedacht "fuck it". Alsof ze je daardoor niet meer wilt zien.. yeah right .

Had een vriend na een paar dates wel gedaan
"Hebben we nu verkering? "
Vriendin: * * ja

Opgelost, en anderhalf jaar verkering gehad
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:21:58 #281
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_59116138
Iets zegt me dat deze meid dit wel kan waarderen...
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:57:31 #282
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_59117336
Woon je in een achtergestelde dorp ofzo?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_59117509
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Woon je in een achtergestelde dorp ofzo?
Pas op.. zometeen wordt hij wanhopig!
*begint alvast te oefenen met 'negotiator' *
pi_59118873
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:03 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

* Ik word zo moe van dit alles

En waarom slaap ik 's nachts niet?
En waarom spookt ze door m'n hoofd?
En waarom ...

Kut, ik ben verliefd
Wat lief
Sure, Whatever...
pi_59119328
Leuk die opmerkingen hierboven..

En ja, lief hè?
pi_59119859
Damn zeg, heb je nu nog geen actie ondernomen?
Dat halfzachte verhaal noem ik geen actie.
pi_59121363
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 15:58 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Leuk die opmerkingen hierboven..

En ja, lief hè?

Lief heeft ook zn beste tijd gehad. T wordt langzaam sneu....
DOE IETS!!!!
pi_59121668
Nouja van 27 me tot nu 4 Juni is natuurlijk ook nog geen maanden. Maargoed, je hebt alle signalen positief staan. Je kan minstens op msn al signalen geven voor als het mooi weer is lekker een terrasje te pikken.
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_59122057
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:15 schreef dawg het volgende:
Damn zeg, heb je nu nog geen actie ondernomen?
Dat halfzachte verhaal noem ik geen actie.
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:08 schreef skadhd het volgende:

[..]

Lief heeft ook zn beste tijd gehad. T wordt langzaam sneu....
DOE IETS!!!!
Jullie doen net of dit verhaal al maanden loopt ofzo
  woensdag 4 juni 2008 @ 17:49:39 #290
213998 Samba-boy
pi_59122315
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:39 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

[..]

Jullie doen net of dit verhaal al maanden loopt ofzo
Zo traag als jij reageert op haar tekens lijkt dat ook zo....

Moet ik soms weer de taal gebruiken die zelfs boerenlullen snappen er bij halen?

Vooruit dan....

DOE IETS! VOOR HET TE LAAT IS!

EDIT: Zoals ik al eerder zei: Zij is de bal. Laat haar niet vallen, en vang haar verdomme op!

Je hebt gewoon haar telefoonnummer gekregen, en wacht eens, ze zei in dat MSN gesprek: Ik herinner me alles nog, en TOCH gaf ze je dat 06-nummer, toen je zei dat zij dat beloofd had! HALLO!
Echt waar!
pi_59122389
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:05 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Mensen roddelen over mij?

Oké, ik vergeef het haar wel..
Over iedereen wordt geroddeld naïveling
pi_59122610
Oké, ik sms haar vanavond.
Iemand een leuk sms je?
pi_59122623
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:53 schreef Fingon het volgende:

[..]

Over iedereen wordt geroddeld naïveling
Over mij niet
  woensdag 4 juni 2008 @ 18:12:22 #294
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59122800
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:04 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Over mij niet
Hahaha. Jij vindt haar leuk en praat erover met iedereen op Fok en dan verwacht jij dat zij het helemaal voor zichzelf houdt wanneer ze jou ook leuk vindt?

Wat betreft de sms - dat moet je naar mijn mening zelf doen, zelf kun je dat het beste.
  woensdag 4 juni 2008 @ 18:17:07 #295
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_59122908
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:03 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Oké, ik sms haar vanavond.
Iemand een leuk sms je?
Dude hoe maagd kun je zijn
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_59123222
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Dude hoe maagd kun je zijn
Zie je de emo erachter niet?

Was maar een grapje hoor !!
pi_59123240
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:12 schreef Nexie het volgende:

[..]

Hahaha. Jij vindt haar leuk en praat erover met iedereen op Fok en dan verwacht jij dat zij het helemaal voor zichzelf houdt wanneer ze jou ook leuk vindt?

Wat betreft de sms - dat moet je naar mijn mening zelf doen, zelf kun je dat het beste.
Haha, dat van die sms was een grapje hoor

Maargoed, inderdaad niet aan gedacht
Jullie horen het vanavond wel, dan starten we topic deel #2
pi_59123439
hee! Als ik jou was zou ik, als ik haar weer tegen zou komen gewoon gedag zeggen en eventjes een praatje maken. En misschien op t eind ook eventjes een aai over dr schouder, of iets dergelijks. Zodat ze weet, dat jij dr ook wel leuk vindt. Gaan jullie nooit in dezelfde stad uit ofzo? Of gaat ze nu vaker mee wat drinken met jullie? Dan zou je zoenpogingen kunnen doen. off je voegt dr toe op msn, of op hyves?
pi_59123448
Bel haar nou gewoon joh! Je hebt al een keertje gebeld. Dus ergens durf je het wel!
Gewoon nog een keer doen!
pi_59123459
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:39 schreef ze het volgende:
hee! Als ik jou was zou ik, als ik haar weer tegen zou komen gewoon gedag zeggen en eventjes een praatje maken. En misschien op t eind ook eventjes een aai over dr schouder, of iets dergelijks. Zodat ze weet, dat jij dr ook wel leuk vindt. Gaan jullie nooit in dezelfde stad uit ofzo? Of gaat ze nu vaker mee wat drinken met jullie? Dan zou je zoenpogingen kunnen doen. off je voegt dr toe op msn, of op hyves?
Als je het topic even leest zou ook handig zijn
pi_59123531
omfggg sorry
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')