Mja, ik ben nogal verlegen als het op meisjes aankomt. Over 4 weken gaan we wel samen een weekend weg met de vereniging. Misschien kan ik dan wat dichter bij haar komen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:39 schreef ruud.nl het volgende:
Vraag of ze zin heeft om een keer met z'n tweetjes wat te gaan drinken, of ergens een hapje eten ofzo.
Het gaat mij niet om het vrijen met haar, ik zoek gewoon iemand om van te houden.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:43 schreef Hpzone het volgende:
Ga erop in, en over twee maanden mogen we je neukverklaring lezen.
dat dus.. gewoon n beetje lef hebbenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:47 schreef Tinkepink het volgende:
Wat is het ergste wat er kan gebeuren als je haar vraagt dit weekend iets samen te gaan doen?
Ze kan nee zeggen. - Dat is toch niet zo'n ramp? Uithuilen en opnieuw beginnen.
Ze kan gaan lachen. - Kutwijf en snel vergeten.
Ze kan je voor gek gaan zetten bij anderen. - Daarmee staat ze zelf nog meer voor lul. Dus.
Ze kan ook ja zeggen!
Wat houdt je tegen?
Misschien moet ik er nog even wat bij vertellen, om het verhaal wat duidelijker te maken.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:47 schreef Tinkepink het volgende:
Wat is het ergste wat er kan gebeuren als je haar vraagt dit weekend iets samen te gaan doen?
Ze kan je voor gek gaan zetten bij anderen. - Daarmee staat ze zelf nog meer voor lul. Dus.
Ze kan ook ja zeggen!
Wat houdt je tegen?
Sinds wanneer ben je meteen hoteldebotelverliefd op iemand als je diegene meevraagd? Je kunt iemand ook een interessant individu vinden of gewoon aardig. Niemand zegt dat jij verliefd bent op haar.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:41 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Mja, ik ben nogal verlegen als het op meisjes aankomt. Over 4 weken gaan we wel samen een weekend weg met de vereniging. Misschien kan ik dan wat dichter bij haar komen.
Maar komt dat niet meteen vreemd over als ik haar mee uit vraag? Dat ze meteen weet dat ik haar leuk vind. En straks zij mij niet, dan loop ik meteen een blauwtje
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:48 schreef Tinkepink het volgende:
Ohja, wacht niet te lang met vragen. DAn is het juiste moment voorbij en kan je het vergeten.
En dan weet haar haar vader het. Wat dan? Die man is ook jong geweest hoor. Ga er maar vanuit dat hij vroeger net zo'n onzeker jongetje was als jij.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:50 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Misschien moet ik er nog even wat bij vertellen, om het verhaal wat duidelijker te maken.
De vereniging waar ik bij zit, daar zitten ook: Haar vader/zus bij. Dat maakt het iets complexer denk ik voor mezelf.
Ze kan nee zeggen - Vader weet het meteen bla bla bla
Ze kan gaan lachen - Snel vergeten gaat wat moeilijk bij eenzelfde vereniging etc
Ze kan je voor gek zetten - Staat ze zelf voor lul? wHY?
Eens! Met belangrijke toevoegingen: Ik loop liever een blauwtje dan met eelt op zijn ziel, wie zichzelf spaart eindigt immers al gauw als postzegelquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:47 schreef Tinkepink het volgende:
Ze kan ook ja zeggen!
Wat houdt je tegen?
Ja, en diep in mijn hart weet ik dat iedereen gelijk heeft en daarbij lijkt het heel simpel.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:02 schreef markmywords het volgende:
ik snap je niet zo heel goed, aan de ene kant wil je daten aangezien het anders een onbereikbare liefde wordt. Maar je ziet bij het daten eigenlijk alleen de donkere kant van het verhaal.
Een date staat niet gelijk aan een liefdesverklaring, een avondje gezellig wat eten en een filmpje bij een van jullie of naar de bios (of iets originelers) kan ook gewoon spontaan overkomen. give it a shot!
Mja, ik ben gewoonquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Eens! Met belangrijke toevoegingen: Ik loop liever een blauwtje dan met eelt op zijn ziel, wie zichzelf spaart eindigt immers al gauw als postzegel
Ik ben ook een denker. Maar waarom ben je bang een blauwtje te laten. Als je een denker bent, zou je moeten rationaliseren en dus weten dat het minder erg is om een blauwtje te lopen dan het niet geprobeerd te hebben. Als je dat weet zul je ook niet dichtklappen als zij nee zou zeggen. Omdat je het gevoel zal hebben dat je het iig geprobeerd hebt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:08 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Mja, ik ben gewoon
1. Bang om een blauwtje te lopen
2. Als het wat wordt sla ik dicht
3. De gevolgen als het later uitgaat
Ja, ik ben een denker. En het lijkt bij mij niet echt makkelijk om spontaan gewoon verliefd te worden.
En nee, ik vind haar erg leuk. Maar verliefd ben ik nog niet..
Nee, heb haar mobiele nummer niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:23 schreef G.Fawkes het volgende:
Heb je haar telefoonnummer? Zo ja: sms haar. Dan kan je niet meer terug en misschien krijg je dan spontaan een ruggegraat...
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:52 schreef TietvliegNL het volgende:
Wees gewoon jezelf, en doe wat je doen moet!! doe het geen waar je je goed bij voelt, en als ze je afkraakt, heb er schijt aan, vrouwe genoeg op de wereld;)
anders dan geef je me even je msn adres en w8woord dan regel ik het even voor je. Ik heb zo het gevoel dat het jou niet gaat lukkenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:33 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Nee, heb haar mobiele nummer niet.
Msn wel, laatst ook voor het eerst in jaren met haar via Msn gepraat.
( Ja, inderdaad sinds jaren)
Ik zie haar morgen weer, zal ik haar gewoon vragen? Zal ik het durven?
Misschien iets meer verbergen en vragen of ze samen verenigings-genoten met ons meegaat?
Of echt een afspraakje maken met z'n 2en?
Er zijn drie mogelijkheden:quote:
Ja, dat zal ze ongetwijfeld leuk vindenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:41 schreef swarmahoer het volgende:
via hyves kan je dr tel nr misschien vinden....
en gewoon n keer naar de film gaan ofzo
Als ze dat niet leuk vindt dan moet ze haar nummer niet op internet zetten.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:42 schreef Logitik het volgende:
[..]
Ja, dat zal ze ongetwijfeld leuk vinden
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:37 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Er zijn drie mogelijkheden:
A. Je doet niets --> het wordt niets
B. Je maakt er werk van --> ze blijkt niet geïnteresseerd --> het wordt niets
C. Je maakt er werk van --> ze vindt je leuk --> jullie worden
Ik heb haar mail al, je had even beter moeten lezenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:05 schreef Frosting het volgende:
Vraag gewoon haar email adres via Hyves ofzo. En dan lekker chatten, kun je ook veilig thuis achter je pc'tje haar mee uit vragen.
Gewoon, heb je zin om wat een keer af te spreken?
Als je een antwoord krijgt van ik heb druk, etc dan is het niks. En als ze je leuk vindt dan hapt ze van zelf wel..
Kom op!!
Of jij moet gewoon overgaan op actie! Lui wammes. Do it!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:42 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Ik heb haar mail al, je had even beter moeten lezen
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Of jij moet gewoon overgaan op actie! Lui wammes. Do it!
okéquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Of jij moet gewoon overgaan op actie! Lui wammes. Do it!
Goed argumentquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:21 schreef EasyDakota het volgende:
Je noemt jezelf 'vrijgezellig' ipv 'vrijgezel'. Je verdient haar per definitie dus al niet.
Bij voorbaat kansloos. Je maakt je te druk; hou op een het je een zier te laten schelen en zie dan verder.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:41 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Mja, ik ben nogal verlegen als het op meisjes aankomt. Over 4 weken gaan we wel samen een weekend weg met de vereniging. Misschien kan ik dan wat dichter bij haar komen.
Maar komt dat niet meteen vreemd over als ik haar mee uit vraag? Dat ze meteen weet dat ik haar leuk vind. En straks zij mij niet, dan loop ik meteen een blauwtje
En je vrienden zien die tekens wel? Of ook niet?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:15 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Jullie hebben gelijk, en ik weet het.
Het is alleen de stap waar ik overheen moet denk ik zelf.
Maar dat is iets wat ik zelf zal moeten doen, lijkt me..
Ik had alleen graag al een soort van 'bevestiging' gehad, dat ze me wel ziet zitten.
Dat zou het makkelijker maken, maar haar 'tekens' zijn niet echt te begrijpen voor mij
Nou, ik werd er laatst door iemand op geattendeerd. Dus blijkbaar welquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:23 schreef Rutteke het volgende:
[..]
En je vrienden zien die tekens wel? Of ook niet?
Dan verzamel maar veel moed, drink wat biertjes en vraag haarquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:42 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Nou, ik werd er laatst door iemand op geattendeerd. Dus blijkbaar wel
Wanneer ga je het doen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:37 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Zal ik gewoon een slok jenever nemen voordat ik haar vraag?
Of zal ze het doorhebben
Dude, als je er rustiger van wordt moet je dat gewoon doen. Het is niet alsof je dan meteen naar een zuiplap ruikt. Ben wel benieuwd naar de uitkomst overigens. Tip: bookmark dit topic even dan kun je er later nog eens om lachen (mits positieve uitkomst natuurlijk)quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:37 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Zal ik gewoon een slok jenever nemen voordat ik haar vraag?
Of zal ze het doorhebben
Hahah, goeie tipquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:45 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Dude, als je er rustiger van wordt moet je dat gewoon doen. Het is niet alsof je dan meteen naar een zuiplap ruikt. Ben wel benieuwd naar de uitkomst overigens. Tip: bookmark dit topic even dan kun je er later nog eens om lachen (mits positieve uitkomst natuurlijk)
Misschien denkt dat meisje wel dat jij al 4 jaar verliefd bent en nu pas durft uit te vragenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:03 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Mag ik dan nog een algemene vraag stellen.
Kijk, wij kennen elkaar al een tijdje zeg maar.
Maar ik was nooit echt spraakzaam/geinteresseerd in haar.
Zou je het als meisje niet raar vinden dat dan iemand je opeens mee vraagd, aangezien
je eerst nooit contact heb gehad verder?
nee, dat is niet raar. Nu verzin je zelf allemaal randvoorwaarden en dat moet je niet gaan doen natuurlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:03 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Zou je het als meisje niet raar vinden dat dan iemand je opeens mee vraagd, aangezien
Nee, geen randvoorwaarde, dan heb ik me weer eens verkeerd uitgedrukt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:07 schreef Logitik het volgende:
[..]
nee, dat is niet raar. Nu verzin je zelf allemaal randvoorwaarden en dat moet je niet gaan doen natuurlijk
je krabbelt terug!! en je stelt wel randvoorwaardenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:03 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Neuh...leuk geprobeerd, maar niet echt een goed excuus om er onderuit te komen...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:03 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:30 schreef Karammel het volgende:
Waarom zou ze ineens vragen om mee te gaan naar jullie vaste kroeg? Dat geeft in ieder geval aan dat ze het leuk vind in jullie aanwezigheid. Uiteindelijk heb jij daar veel met haar staan praten. De anderen hadden geen oog voor haar en als ik me niet vergis had zij ook geen oog voor de anderen daar. Ook geef je aan dat ze je arm vaak aanraakte tijdens het gesprek. Dit geeft ook al aan dat ze je ziet zitten. Hoewel dat wat makkelijker gaat als ze wat gedronken had.[/] ( We dronken beide cola'tjes hoor)
Ook hoor je van een vriend dat zij naar jou aan het kijken was en dat ze je wel leuk lijkt te vinden. [b]Waarom zou die vriend daar ineens mee komen? ( Omdat hij wel vaker mensen voor lul zet?) Weet hij dat je haar leuk vind? Het lijkt er verdacht veel op dat ze je wel leuk vind.
Je weet heel goed wat je moet doen. Vraag inderdaad of ze eens een terrasje wil pakken of iets dergelijks. Lastig als je daar niet zo ervaren in bent, maar je moet er niet te veel over nadenken. Wat kan er nou gebeuren? Stel ze heeft geen interresse... Dat zou jammer zijn, maar meer ook niet. Het maakt verder ook niets uit dat ze familie in de de vereniging heeft zitten. Dat staat hier helemaal naast. Ga geen redenen bedenken waarom je niets zou moeten doen. Die kan je altijd wel bedenken. Ga er gewoon voor. Je kan het!
En laat even weten hoe de date was...
Ja, het was niet de bedoeling om over te komen als een terugkrabbelaar hoor.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:04 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Neuh...leuk geprobeerd, maar niet echt een goed excuus om er onderuit te komen...
En mocht het helpen; ik heb hetzelfde meegemaakt...vier jaar dezelfde opleiding doen, de eerste drie jaar nooit ook maar een woord met elkaar gewisseld. Tot dit jaar. En nu hebben we iets. Alleen ben ik dan wel een stukje ouder dan jij.Regardless, het klinkt allemaal goed, dus gewoon voor gaan. Haar meevragen om samen iets te drinken, is niet hetzelfde als een aanzoek, voor haar zijn er ook nog genoeg manieren om subtiel aan te geven als ze níet geïnteresseerd is, zonder dat jij meteen gezichtsverlies hoeft te lijden. Maar eerlijk, ik denk dat het allemaal wel goed zal komen, zolang je maar wel iets doet.
Hoezo precies?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:46 schreef Lápiz het volgende:
Okee kerel, zo mag ik het horen! En wacht niet met vragen tot na dat algemene uitje dat jullie binnenkort hebben, zorg dat je het daarvóór al gedaan hebt.
Daarom dus.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:27 schreef skadhd het volgende:
Omdat je anders te lang hebt gewacht.
Ze is nu net met jullie mee gegaan naar de kroeg.
Nu is je kans!
De volgende keer vraag je gewoon casual of ze zin heeft om wat te gaan drinken.
Punt!
GO BOY!
Gaat de goede kant op.quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:26 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ik heb vandaag er op gelet, of ze naar me kijkt.
Hoe ze naar me kijkt en of iets mij opviel etc.
Antwoord:
Verder gaan we zaterdag de stad in met wat 'wederzijdse' vrienden.
Geen date nog, maar wel wat vooruitgang.
Misschien moet ik meteen even wat rechtzetten.quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:27 schreef Karammel het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op.
Je maakt er in ieder geval werk van.
Maar wel dé kans om haar te laten weten dat je haar wel ziet zitten en misschien zélf een date te regelen!!!quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:29 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Misschien moet ik meteen even wat rechtzetten.
Anders denken jullie weer dat ik het geregeld heb.
Dat 'uitje' met 'wederzijdse' vrienden, is enigszinds geregiseerd door anderen én mij
Dus niet dat ik haar gevraagd heb ofzo, iemand was me in alle haast voor zeg maar..
Inderdaadquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:37 schreef Rutteke het volgende:
[..]
Maar wel dé kans om haar te laten weten dat je haar wel ziet zitten en misschien zélf een date te regelen!!!
Nou hup! Meespelen dan!!quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:40 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Inderdaad
Daar ben ik me ook van bewust
Ik zal dan ook zeker mijn best gaan doen, en ben eerlijk gezegd niet meer 'bang' om afgekeurd te worden door haar. Zoals vandaag had ik het idee dat ze een spelletje met me zat te spelen. Niet negatief, maar wel steeds proberen mijn aandacht te trekken![]()
Tja dat ligt er denkik alleen maar aan wat voor meisje het is..quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:55 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ik ben een hele tijd heel stil en rustig geweest. Maar nu is dat steeds minder, begin
wat meer los te komen lijkt het. Dat komt sinds ik op kamers ben gegaan in ****.
Maar nu wil ik iig niet als ik bij haar ben komend weeken, overkomen als iemand die alleen
maar 'leuk' is met bier op etc. Is het een idee om niets te drinken? Want ik kan wel degelijk los
komen hoor![]()
In een dronken bui neemt ze me toch niet serieus
so true!quote:
Hmm, je hebt gelijk. BTW: Ben geen ongelovelijke zuipschuit hoorquote:Op donderdag 29 mei 2008 01:18 schreef m-niki het volgende:
[..]
so true!
en ik snap niet dat je steeds zegt: ze moet niet denken dat ik alleen met bier op leuk ben..
ben je dan zo'n zuipschuit?
iedereen is minder geremd met alcohol op, ook al na 2 of 3 biertjes, dat is een neveneffect van alcohol, niks mis mee, tenzij je 20 biertjes op hebt en enorm ongeremd bent...dan is het niet leuk meer.
je moet nooit voor anderen gaan denken (I know, makkelijker gezegd dan gedaan, maar toch)
Hehe dan zal ze het wel door hebben dat je haar ook leuk vind. Dus als ze volgende keer je aandacht komt zoeken zit het wel goed denkquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:26 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ik heb vandaag er op gelet, of ze naar me kijkt.
Hoe ze naar me kijkt en of iets mij opviel etc.
Antwoord:
Verder gaan we zaterdag de stad in met wat 'wederzijdse' vrienden.
Geen date nog, maar wel wat vooruitgang.
Ja, probleem is dat ze wel altijd ( nu ik er ook even over nadenk ) naar mij toe is gekomen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:30 schreef MPLO het volgende:
[..]
Hehe dan zal ze het wel door hebben dat je haar ook leuk vind. Dus als ze volgende keer je aandacht komt zoeken zit het wel goed denk.
Ik vond het van mezelf ook heel netjes, want ik wilde wel graag.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:58 schreef m-niki het volgende:![]()
wat een leuke avond!!! Ik denk wel dat ze echt heel dronken was als ze het zo vaak herhaald heeft (dan merkte ze dat dus steeds bij zichzelf) en ik denk dat het goed is dat je haar niet gezoend hebt en alleen maar heel netjes naar huis gebracht hebt!
Wat je moet doen als je haar weer ziet: zeggen dat je het een onwijs leuke avond hebt gevonden en haar even aanraken en diep in de ogen kijken... volgens mij is ze net zo verlegen als jij!!! (wat dat soort dingen dan)
Als ze dan begint over dat ze zo dronken was, dan ga je daar niet op in, of alleen maar: och dat maakte niets uit, ik vind je hoe dan ook heel leuk!
En binnenkort gaan jullie dus een weekendje weg of niet? Zijn diezelfde mensen er dan weer bij die er deze avond ook bij waren?? Want die zullen jullie vast wel weer (heel opzichtig) helpen als jullie het zelf niet voor elkaar krijgen! Ik zou dus die vriend van je inlichten dat je haar heel erg leuk vindt...
Feit blijft dat ze veel te veel gedronken had.quote:Op zondag 1 juni 2008 16:02 schreef Samba-boy het volgende:
Jongen, meisje X is de vallende bal, je hoeft haar alleen nog maar op te vangen. Steek je handen uit, en vang haar op!
Nee, dat met die vinger deed ze niet bij iemand anders. Maar ze zat ook bij mij, dus ze kon het ook niet bij iemand anders doen toch?quote:Op zondag 1 juni 2008 16:06 schreef m-niki het volgende:
nou ja, kijk gewoon of je haar op een bepaald moment privé te spreken kunt krijgen (bv. als ze wat te drinken gaat halen of even alleen staat ofzo) als dat niet lukt, dan doe je het niet
het is eigenlijk wel heel duidelijk dat ze jou ook ziet zitten hoor (dat met die vinger!!! je moet wel een hele grote tease zijn als je dat 'zomaar' doet... doet ze dat ook bij anderen bv.?) dus misschien komt ze ook wel naar jou toe
Denk dat ze al vergeten is dat ze dat heeft gezegd over de eerste kusquote:Op zondag 1 juni 2008 15:51 schreef Étoile het volgende:
OMG gozer! Ze wil jou wel en de bal ligt bij jou! Vraag haar nou morgen uit! Zeg je zoiets van: aangezien de eerste kus nuchter moet zijn moeten we maar gauw eens een afspraak maken toch?
Enne waarom zou ze dat vergeten zijn???quote:Op zondag 1 juni 2008 17:19 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Denk dat ze al vergeten is dat ze dat heeft gezegd over de eerste kus
Daarbij vind ik haar mee uit vragen meteen zo direct.
( Ik wil het niet verprutsen nu, ik ben al zover)
Ja, ik kan toch niet gewoon op haar afstappen en dat tegen haar zeggen?quote:Op zondag 1 juni 2008 17:37 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Enne waarom zou ze dat vergeten zijn???
Het enige wat jij hoeft te doen is voor jezelf denken. Andere mensen kunnen dat ook goed, voor zichzelf denken.
Die eerste kus nuchter is een perfect aanknopings punt!
Zou ik niet doen, je gaat haar daarom eerst mee uit nemen ofzo. En dan ergens tijdens dat mee uitnemen breng je het daarop, of niet en je geeft haar zomaar een kus.quote:Op zondag 1 juni 2008 17:44 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Ja, ik kan toch niet gewoon op haar afstappen en dat tegen haar zeggen?
Ja, maar volgens mij was het gewoon een grapje.quote:Op zondag 1 juni 2008 17:49 schreef Fingon het volgende:
man je had meteen een afspraak moeten maken toen ze zei dat ze alleen nuchter kust
Was niet lullig bedoeld hoorquote:
Midden in een koetjes-kalfjes gesprek:quote:Op zondag 1 juni 2008 18:19 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Maar doe eens een suggestie hoe ik haar mee uit moet vragen dan?
Juist die zin van haar moet je gewoon verpakken in een geintje. Maar wel 1 met een serieuze ondertoon. Merk je meteen of het aanslaat. Doet het dat niet dan kun je het altijd nog verkopen als geintje. Leuk verhaal overigens TS, je hebt het goed te pakken!quote:Op zondag 1 juni 2008 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Midden in een koetjes-kalfjes gesprek:
"Zeg, wanneer gaan we van de week even samen wat drinken/naar de film/wat eten/naar de dierentuin, want dat lijkt me wel wat".
Daarmee vraag je niet of ze met je wil trouwen, dus niets aan het handje.
Kan je gewoon vragen hoor. Je zou het ook aan een vriend vragen ofzo of hij mee gaat naar de kroeg, dus waarom niet aan haar? Zo moet je het maar zien
En als je dan samen wat gaat drinken en zij neemt iets met alcohol er in, dan geef je haar gewoon een kus op de mond en als ze je dan aankijkt van Euh..., dan zeg je "Ja, ik doe het nu maar alvast, want straks ben je weer zo dronken als een torretje en valt er niets meer te zoenen". Kan ze vast om lachen
Ik snap inderdaad dat het nu van mijn kant moet komen, daarbij denk ik inderdaad dat ze ja gaat zeggen.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:16 schreef Lápiz het volgende:
Veel duidelijker dan dit kun je het haast niet krijgen. Ja, als zij jóu gaat versieren misschien. Maar alleen die actie met die vinger al spreekt boekdelen. Voor de rest ben ik het met Greys eens, de bal ligt voor open doel, maar je moet 'm er wél nog inschieten! Volgens mij wacht zij nu op een (re)actie van jouw kant en als die (te lang) uitblijft, dán kan zij dat juist als een afwijzing gaan zien. De vraag is dus niet hóe je haar moet gaan uitvragen (want reken maar dat ze ermee instemt als je het vraagt!), maar hoelang jij erover gaat doen, voordat je tot dat besef bent gekomen! Stop met analyseren, veel meer bevestiging dan dit kun je niet krijgen, nu wordt het tijd voor actie!
Mooi gedetailleerd verhaal trouwens.
Wat ik hoop is dat ze morgen meegaat naar het café, anders vraag ik of ze mee gaat iig.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:17 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Was niet lullig bedoeld hoor![]()
Je kan heel makkelijk over het weer beginnen en dan vragen of ze zin heeft om morgen te picknicken/terrasje te pakken.
Of heb het over favoriete kroegen etc en vraag of ze zin heeft om daar wat af te spreken.
Ben benieuwd trouwens of jullie vinden dat ik het goed heb aangepakt.quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat het voor mij de eerste keer zal gaan worden dat ik een meisje mee uit vraag.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Midden in een koetjes-kalfjes gesprek:
"Zeg, wanneer gaan we van de week even samen wat drinken/naar de film/wat eten/naar de dierentuin, want dat lijkt me wel wat".
Daarmee vraag je niet of ze met je wil trouwen, dus niets aan het handje.
Kan je gewoon vragen hoor. Je zou het ook aan een vriend vragen ofzo of hij mee gaat naar de kroeg, dus waarom niet aan haar? Zo moet je het maar zien
En als je dan samen wat gaat drinken en zij neemt iets met alcohol er in, dan geef je haar gewoon een kus op de mond en als ze je dan aankijkt van Euh..., dan zeg je "Ja, ik doe het nu maar alvast, want straks ben je weer zo dronken als een torretje en valt er niets meer te zoenen". Kan ze vast om lachen
Nog een complimentje voor mijn verhaal? Ik ga schrijven worden.quote:Op zondag 1 juni 2008 22:05 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Juist die zin van haar moet je gewoon verpakken in een geintje. Maar wel 1 met een serieuze ondertoon. Merk je meteen of het aanslaat. Doet het dat niet dan kun je het altijd nog verkopen als geintje. Leuk verhaal overigens TS, je hebt het goed te pakken!
Dat geeft ook helemaal nietsquote:Op zondag 1 juni 2008 23:06 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat het voor mij de eerste keer zal gaan worden dat ik een meisje mee uit vraag.
Dat is ook de reden dat het mij een beetje dwars zit.
Neej, vind dat je het tot dusver goed aanpakt.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:05 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Ben benieuwd trouwens of jullie vinden dat ik het goed heb aangepakt.
En wat iemand anders anders had gedaan in zijn geval.
Ik was vandaag de hele dag vrolijk. En gister en vandaag heb ik echt de hele dag aanquote:Op zondag 1 juni 2008 23:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Neej, vind dat je het tot dusver goed aanpakt.
Zal alleen niet te lang wachten met haar uit te vragen. Zit namelijk echt wel toekomst in als ik dit zo allemaal lees
Uhm die taal van jou snap ik niet helemaal. Nog eens?quote:Op zondag 1 juni 2008 23:29 schreef Samba-boy het volgende:
Laat ik het ff zeggen in taal die iedere oetlul wel snapt:
Man, zij jouw willen. Oegoeboegoe. Zij 1e stap zetten, zij wachten op 2e van jou. Oegieboegie. Langer je duurt, groter kans dat: EEN ANDERE VENT HAAR PAKT, MAN!
In ieder geval, iemand zei dat je het niet zo zwaar moet zien om haar mee uit te vragen. Daar ben ik het 100% mee eens
quote:Op zondag 1 juni 2008 23:29 schreef Greys het volgende:
Da's ook helemaal niet erg
We zullen je met raad en daad bijstaan, maar uiteindelijk zal je het zelf moeten doen
quote:Op zondag 1 juni 2008 23:25 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Ik MOET haar morgen dus mee uit vragen..
Niet op ingaan joh!! Dalijk krijg je naar je kop geslingerd dat alle mannen, dus jij ook, holbewoners zijnquote:Op zondag 1 juni 2008 23:30 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Uhm die taal van jou snap ik niet helemaal. Nog eens?
Als jij dit van iemand anders zou lezen.... dan weet jij ook wel wat diegene moet doen toch???quote:Op maandag 2 juni 2008 00:04 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ik zit mezelf niet gek te maken
Waarom lijkt het trouwens alsof hier allemaal woman-izers zitten?
Ja, maar als het om jezelf gaat is het toch altijd een beetje anders..quote:Op maandag 2 juni 2008 00:21 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Als jij dit van iemand anders zou lezen.... dan weet jij ook wel wat diegene moet doen toch???
Jup, dan is het zeker weten anders, dan word het opeens eng en spannendquote:Op maandag 2 juni 2008 00:27 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Ja, maar als het om jezelf gaat is het toch altijd een beetje anders..
I think she diggs you?quote:Op zondag 1 juni 2008 23:59 schreef appelsjap het volgende:
kzie het probleem niet, gewoon uit vragen. I think she diggs you.
En anders, schijt als ze nee zegt.. Wat maakt t uit.
Wat ik me nog afvraag, is of zij nu ook al weet dat ik HAAR leuk vind. Andersom is het wel duidelijkquote:Op zondag 1 juni 2008 18:16 schreef Kluts het volgende:
Ze vindt je leuk. Echt wel.
Wat je nu te doen staat, is haar mee uit vragen. Vraag haar mee uit eten, dan kunnen jullie lekker kletsen. Zij is volgens mij ook verlegen, en aangezien jij dat ook bent, schiet het niet op als een van jullie niet de eerste stap zet.
Succes!
Na vandaag dus welquote:Op maandag 2 juni 2008 10:59 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Wat ik me nog afvraag, is of zij nu ook al weet dat ik HAAR leuk vind. Andersom is het wel duidelijk
Ik denk dat dat bij haar wel duidelijk is hoorquote:Op maandag 2 juni 2008 10:59 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Wat ik me nog afvraag, is of zij nu ook al weet dat ik HAAR leuk vind. Andersom is het wel duidelijk
Jaa preciesquote:Op maandag 2 juni 2008 13:58 schreef DuTank het volgende:
Je moet een soort "Wanna come in" (van MTV) date regelen. En gewoon iets met haar gaan eten 's avonds en als je haar dan thuis afzet met haar mee naar de deur lopen en als ze vraagt of je nog even binnen iets wilt drinken, weet je dat je redelijk goed zit
Denk niet dat ze me binnen gaat laten, aangezien ze nog bij haar ouders woont.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:58 schreef DuTank het volgende:
Je moet een soort "Wanna come in" (van MTV) date regelen. En gewoon iets met haar gaan eten 's avonds en als je haar dan thuis afzet met haar mee naar de deur lopen en als ze vraagt of je nog even binnen iets wilt drinken, weet je dat je redelijk goed zit
't Is wel mijn eerste date hèquote:Op maandag 2 juni 2008 14:13 schreef Backtrack het volgende:
[..]
Jaa precies![]()
Ach en zo moeilijk is het toch niet? gewoon vragen of ze wat mee wil drinken of zo.... gewoon jezelf erover heen zetten en het vragen...
Je had dan toch ook als grapje kunnen zeggen, wanneer gaan we dan, en als ze er serieus op inging had je je datequote:Op zondag 1 juni 2008 18:03 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij was het gewoon een grapje.
Maargoed..![]()
dat ze je leuk vindt.quote:Op maandag 2 juni 2008 10:54 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
I think she diggs you?
Pardon? Wa's dat nu weer?
Mja mja mja, had gekuntquote:Op maandag 2 juni 2008 16:36 schreef Fingon het volgende:
[..]
Je had dan toch ook als grapje kunnen zeggen, wanneer gaan we dan, en als ze er serieus op inging had je je date
Just go with the flow..![]()
Ik ben dan ook niet op zoek naar een neukertje, maar een vriendin.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:43 schreef appelsjap het volgende:
[..]
dat ze je leuk vindt.![]()
Pff, btw nog even niet neuken hea.
Dus?quote:Op maandag 2 juni 2008 14:22 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Denk niet dat ze me binnen gaat laten, aangezien ze nog bij haar ouders woont.
Ik daarintegen woon 30 km verderop..
Had ik nog niet gezegd?
ik bedoel dat je dan een minderjarige neukt, je weet maar nooit wat er gebeurt als je teveel drinkt en alleen met dr bent. Sorry dat ik je probeer te helpenquote:Op maandag 2 juni 2008 16:57 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet op zoek naar een neukertje, maar een vriendin.
Gast..![]()
Niet geschoten is altijd mis. Je bent in het bezit van auto+rijbewijs? Anders leen je die even van je ouders. Nou, dan haal je haar thuis op. Ga je iets eten. Zet je haar weer thuis af, loopt mee naar de deur. En meegaan in het gesprek. Als ze zegt: "Nou, het was gezellig, tot ziens." Niet gaan huilen dan, maar gewoon naar huis gaan. En als ze vraagt of je nog ff iets wilt drinken, dan kijk je op je horloge/mobiel voor de tijd. En dan zeg je: "Hmm.. Nou.. Eventjes dan..."quote:
Precies, stop met het eindeloze gerek. Bekijk het van haar kant, zij weet ook niet meer wat je nu precies wilt. Erg duidelijk en to-the-point ben je nu ook niet. Laat gewoon weten hoe je erover denkt. Pak haar gewoon vol op de mond! Dan weet je meteen hoe je kansen liggen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:05 schreef SHE het volgende:
Met alle respect, je bent heel schattig enzo...maar dat gerek en dat onduidelijk zijn gaat ook mesje X een keer vervelen.
Ik word er in elk geval doodmoe van.
Nee, het is gewoon een soort van feest. Waar ik anders ook naartoe was gegaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:45 schreef JonKeL het volgende:
Misschien wel belangrijke info die je gemist heb!!!
Hmmm hoe je het zaterdag aan moet pakken??? Uhm... .ik weet het niet echt. Er was een mooi aanknopingspunt wat je nu kwijt bent.
Weet je waar ze woont? Heb je inmiddels wel telefoon nummer?
Koop iets leuks voor haar en ga bij haar langs. Geef haar dat. En zorg dat ze gelijk snapt waarom je dat geeft!!
Zaterdag zijn er toch weer allemaal mensen bij en misschien vind ze het ook wel niet kick om jou daar tegen te komen. Of is het iets waar jij ook vaker heen gaat?
Zal ik het dan maar zeggen: You fucked it up.. Ik acht de kans niet echt hoog meer dat je met die chick gaat daten..quote:Ik weet het nu even helemaal niet meer
Je denkt dus dat ze gister afwees omdat er nog 2 anderen bij waren op dat moment?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:40 schreef freiss het volgende:
Bellen.
Ze is zelf te verlegen om iets te doen, zeker in bijzijn van vrienden/vriendinnen van haar.
Wat heeft ze afgewezen dan???quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:42 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Je denkt dus dat ze gister afwees omdat er nog 2 anderen bij waren op dat moment?
Toen ik dit vroeg was het ondertussen wel 23.30, dus misschien had ze gewoon geen zin meer ofzo.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:12 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Maargoed, uiteindelijk werd er gezegd dat we maar eens moesten gaan, door een vriendin van ons. Terwijl meisje B alvast naar haar fiets liep. Bleven meisje X en ik alleen achter. Ik vroeg aan haar: "En ben je al een beetje moe?" Ze antwoordde met dat ze morgen vrij was en ze vast nog niet zou kunnen slapen etc." Ik dacht dat dat het juiste moment was om te vragen of ze nog even mee zou willen naar een ander café.
Ik zei ( ja niet erg overtuigend ): "Is café X nog open denk je?"
Zij: "Volgens mij nog wel"
Ik: "Heb je nog even zin om wat te drinken dan? Ik heb nog wel wat geld over"
Zij: "( Mja, geen reactie verder onthouden. Maar volgens mij was het min of meer positief"
Ik ging er dan ook vanuit dat we nog even naar café X zouden gaan. Ze pakte haar fiets, ik was lopend.
Ze fietste, ik liep. Ondertussen ging ze het weer even over vrijdag hebben, en dat ze niet de enige was die ver heen was. Ze beweerde dat ze best zelf had kunnen fietsen. Ik zei iets als, wanneer ik je losliet fietste je bijna de bosjes in. Daarbij vermelde ik dat ik helemaal niet te veel gedronken had, als ze dat misschien dacht.
( Ja, hier heb ik mijn kansen dus reeel laten liggen, dat heb ik dan ook wel door hoor..)
Nog steeds in de veronderstelling dat we samen even wat zouden gaan drinken, liepen/fietsten we door. Rechts van ons zag ik meisje A staan te wachten op ons. Ik schrok een beetje, en hoopte dat meisje X en ik gewoon stiekum ertussenuit zouden kunnen knijpen. Meisje X zag het volgens mij ook, en maakte aanstalten om rechts te gaan ( huiswaarts ) ipv links ( kroegwaarts ). Ik vroeg: "Waar ga heen?"
Ook hier moet ik het antwoord weer schuldig blijven, ik heb geen idee wat ze antwoordde. ( Misschien herinner ik het me morgen weer ofzo) Dus uiteindelijk fietsten we weer met 4 personen ( ik liep BTW ) naar onze huisjes. Ik ging hierbij naar mijn ouders, omdat ik daar wel zou kunnen slapen.
Meisje dan..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:38 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Mensen die chick zeggen zijn bij voorbaat al niet serieus te nemen
Indd.. pakken wat je pakken kan.. anders > welcome to the friendszone!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:54 schreef Backtrack het volgende:
pff ik lees dit al vanaf het begin, maar ik begin er nu toch echt een beeetje moe van te worden:O je draaid er zo omheen..wanneer pak je nu je kans?
Precies, al begin ik te denken dat dat oook is wat hij wil...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:10 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Indd.. pakken wat je pakken kan.. anders > welcome to the friendszone!
Misschien vindt hij het lekker om telkens als een niceguy te staan wachten en aan te horen dat ze weer naar een feest gaat zonder hem mee te nemen, en maandenlang verliefd te zijn om d'r uiteindelijk met een gespierde klootzak te zien neuken.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:18 schreef Backtrack het volgende:
[..]
Precies, al begin ik te denken dat dat oook is wat hij wil...
Inderdaad, ik ben ook voor mannen die gewoon op je af komen en zeggen waar het op staat..al ben ik een van de weinige vrouwen die dat zelf ook direct doet...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:24 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Misschien vindt hij het lekker om telkens als een niceguy te staan wachten en aan te horen dat ze weer naar een feest gaat zonder hem mee te nemen, en maandenlang verliefd te zijn om d'r uiteindelijk met een gespierde klootzak te zien neuken.
Waarom denk je dan ook dat players binnen 20 minuten een 'sletje' kunnen regelen? same rules apply.. oke.. ze zijn missschien dan wat makkelijker, maar een stap zetten en volledig in de aanval gaan zorgt eerder voor succes dan afwachten. Er zijn natuurlijk nog altijd vrouwen die eerder op man vallen die zich afstandelijk en op de achtergrond houdt, maar die komen zelden voor![]()
Afgelopen weekend stond ik ook voor de gein binnen 20 minuten met een puber te zoenen.. Alleen omdat ik snel 'handelde' .. als je jezelf verandert in een standbeeld met de mond open zodra je oogcontact hebt, dan loop je al heel wat kansen mis. Ik vrees dat als je d'r de volgende keer ziet en je nog niet duidelijk stelt wat je bedoelingen zjin, het wel eens te laat kan zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:41 schreef Backtrack het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben ook voor mannen die gewoon op je af komen en zeggen waar het op staat..al ben ik een van de weinige vrouwen die dat zelf ook direct doet...
Plus ik merk aan TS dat hij super onzeker is...en dat werkt ook niet mee, dat straalt hij wss dan ook uit...
Ik vraag haar mee uit, da's 1.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:41 schreef Backtrack het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben ook voor mannen die gewoon op je af komen en zeggen waar het op staat..al ben ik een van de weinige vrouwen die dat zelf ook direct doet...
Plus ik merk aan TS dat hij super onzeker is...en dat werkt ook niet mee, dat straalt hij wss dan ook uit...
Zeg gewoon "Hey mop! ik vroeg me eigenlijk af wat je telefoonnummer is!"quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:50 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ze is trouwens nu online, zeker niet echt een slim plan om nu haar nummer te vragen via msn
Zéker op msn, dan is het helemaaaaaaaaaaaaaal makkelijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:53 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Zeg gewoon "Hey mop! ik vroeg me eigenlijk af wat je telefoonnummer is!"
Snap niet dat zoiets simpels moeilijk kan zijn.. zo kom je nooit aan de bak
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:22 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Heb haar nummer gevraagd op msn
Nee:quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:32 schreef MPLO het volgende:
Je had even goed ineens kunnen vragen of ze niets iets met je wou gaan doen e (terrasje ofzo).
precies, was je van de heel date'vraag afgeweestquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:32 schreef MPLO het volgende:
Je had even goed ineens kunnen vragen of ze niets iets met je wou gaan doen e (terrasje ofzo).
Omdat?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:35 schreef Fingon het volgende:
kweet t niet hoor..
na je sutkje over de avond is mijn inschatting op succes met 50% gedaald
Nee, want ik bel haar liever eigenlijk..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:35 schreef Backtrack het volgende:
[..]
precies, was je van de heel date'vraag afgeweest
Dan heb je toch emer ballen als dat ik dachtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:38 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Nee, want ik bel haar liever eigenlijk..
Op mobiel iig, via haar ouders niet.
Ja, afspreken via msn is zo afgezaagd toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:39 schreef Backtrack het volgende:
[..]
Dan heb je toch emer ballen als dat ik dacht
Ach, valt wel meequote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:40 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Ja, afspreken via msn is zo afgezaagd toch?![]()
Ik wacht er mee. Ik wil niet overkomen als een wanhopige gast, die achter dat meisje aanzit.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:42 schreef Backtrack het volgende:
[..]
Ach, valt wel meeHet is in ieder geval wel makkelijker
Heb je dr al gebeld of wacht je daar nog even mee?
nou, maak er werk van, zou ikm zeggenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:47 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ik zie dat het vrijdag mooi weer is. Dan kan de date wel plaatsvinden
Dan kan ik mooi de zaterdag ook misschien nog met haar mee naar dat 'feest'":Y
Een sms je is wel simpel naast je neer te leggen he? Ik bedoel, daar staat geen druk opquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:08 schreef DuTank het volgende:
Nou, stuur een smsje vanavond en vraag of ze iets te doen heeft zaterdag. Of wanneer je zelf kan
Uhu.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:39 schreef Greys het volgende:
Gewoon een smsje sturen zometeen.
Daarmee zet je haar ook wat minder onder druk.
Nou ja, alleen contact via msn. Ik zie haar zaterdag ook en maandag weer. Daarna komt dat weekend erna het weekend weg met de vereniging.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:21 schreef DuTank het volgende:
Hmm.. Je hebt net haar nummer he? Misschien eerst een beetje smsen. Dan keertje vragen, want als ik het zo hoor hebben jullie alleen contact via MSN?
Beste hoe je het kan aanpakken is even geduld hebben en beginnen met een smsje 's avonds. Ga zo paar dagen door en dan vraag je een keer of je haar kan bellen. Bel je een keertje, is het leuk? Dan kun je aan het einde van het gesprek vragen of ze keertje iets wilt eten.![]()
Ik wil niet uit de hoogte doen, maar dat heb ik uit ervaring geleerd dat het wel goed werkt. Geduld is een schone zaak![]()
Dat zeg ik ook, maar daar ga ik niet vanuit.quote:
Omdat ze toch koel doet volgens jouw verhaal, als ze je maar half zo leuk vond als ik dacht was ze IMO toch nog wel wat gaan drinken met jouquote:
Ja, heb toch ook al lang besloten om haar te vragen? En ja, ik denk inderdaad te veel over alles na, maar dat is altijd zo bij mijquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:07 schreef bevrorenmuis het volgende:
Jij bent mijn hobby![]()
Maar ff sirieus,
je denkt echt overal veel teveel na over alles hierdoor maak je jezelf helemaal gek.
Vrouwen hebben dit ook vaak snel door en knappen hier ook erg op af.
Dus doe het gewoon vraag haar aan en STOP alsjeblieft met zeiken vindt ze dit leuk zit me haar goed e.d.
Wat is je punt dan precies? Ik moet geen bevestiging vragen, maar je snapt het wel?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:07 schreef Lápiz het volgende:
No way, dit is veel te leuk.
En OT: Beter regel je een date vóór dat uitje (nogmaals).
En vraag niet zoveel bevestiging aan ons man, jíj kent haar, wij niet. Al begrijp ik het ook wel weer.
Ja juist, nou goed dat kan. Toch ga ik het gewoon nog een keer vragenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:28 schreef Fingon het volgende:
[..]
Omdat ze toch koel doet volgens jouw verhaal, als ze je maar half zo leuk vond als ik dacht was ze IMO toch nog wel wat gaan drinken met jou
Hmm, je bedoeld dat jij dat hebt gedaan, of is dat een tip hoe je vindt dat ik het aan haar zou moeten vragen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:50 schreef Nexie het volgende:
Wow dit verhaal lijkt veel op wat ik heb meegemaakt
Ik had via sms gevraagd op een beetje originele manier en niet zo concreet (deze week ergens) met uitweg om zonder gênante situatie nee te kunnen zeggen
Go TS!
Beidequote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:23 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Hmm, je bedoeld dat jij dat hebt gedaan, of is dat een tip hoe je vindt dat ik het aan haar zou moeten vragen?
Okee, ik ga hier serieus op in, omdat ik jou en de hele situatie wel erg aandoenlijk vindt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:23 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Wat is je punt dan precies? Ik moet geen bevestiging vragen, maar je snapt het wel?
Als ik geen bevestiging zou vragen dan bestond dit topic niet, waardoor jij niets te doen had vandaag
My thoughts exactly.quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:23 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Okee, ik ga hier serieus op in, omdat ik jou en de hele situatie wel erg aandoenlijk vindt.
Wat ik bedoel te zeggen is dat je aan ons continu bevestiging zit te vragen, terwijl er maar eentje is waarbij je dat zou móeten doen. En ik hoop dat jij ook wel weet wíe dat is.
Kortom, wij kunnen je wel tips geven, maar uiteindelijk ben jij degene die de beslissingen neemt. Ik krijg het idee dat je je teveel laat leiden door wat er hier allemaal geschreven wordt.
Al zou ik d'r verdorie waarschijnlijk nog bellen ook voor je, om e.e.a. duidelijk te maken!![]()
Aandoenlijkquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:23 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Okee, ik ga hier serieus op in, omdat ik jou en de hele situatie wel erg aandoenlijk vindt.
Wat ik bedoel te zeggen is dat je aan ons continu bevestiging zit te vragen, terwijl er maar eentje is waarbij je dat zou móeten doen. En ik hoop dat jij ook wel weet wíe dat is.
Kortom, wij kunnen je wel tips geven, maar uiteindelijk ben jij degene die de beslissingen neemt. Ik krijg het idee dat je je teveel laat leiden door wat er hier allemaal geschreven wordt.
Al zou ik d'r verdorie waarschijnlijk nog bellen ook voor je, om e.e.a. duidelijk te maken!![]()
Whehehequote:Op woensdag 4 juni 2008 01:02 schreef Vector_SLD het volgende:
Van uitstel komt afstel, om er maar eens een cliche in te gooien
Ik ben benieuwd naar de afloop, dus dan is het lang wachten voor onsquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:45 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Hoezo lang op zich laten wachten?
Vrijdag gebeurd er iets, en ik moet maar meteen een date gaan regelen?
Mja dat zal welquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:02 schreef Vector_SLD het volgende:
Van uitstel komt afstel, om er maar eens een cliche in te gooien
Vrouwen geven wel vaker de indruk dat ze je 'leuk' vinden.. en als je d'r probeert te regelen dan ziet ze je ineens als een goeie vriend en doet ze daarom zo aardig en intiem naar jequote:Op woensdag 4 juni 2008 11:12 schreef skadhd het volgende:
Er zijn wat opties:
Meisje X vindt je leuk, durft zelf niks dus wacht tot jij iets doet...jij doet niks, ze zet je uit haar hoofd.
Meisje X vindt je leuk, heeft volgens jou al wat tekens gegeven (volgens mij en alle aanhang hier ook) maar jij blijft maar wachten...jij doet dus niks en ze zet jou uit haar hoofd.
Meisje X vindt je leuk, heeft je haar nummer gegeven, jij laat niks horen...ze zet jou uit haar hoofd.
OF...
Meisje X vindt je leuk (duh!) ze heeft haar nummer gegeven, ze heeft signalen gegeven, jij belt en jullie hebben een date, worden een stel en gaan over 3 jaar trouwen....
Jij mag kiezen...
* Ik word zo moe van dit allesquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:11 schreef Kluts het volgende:
Oke, nu heb je lang genoeg getreuzeld TO. Geen excuses meer, VRAAG HAAR GEWOON MEE UIT!
En dat ze je over 1.5 dan nog wel leuk vindt, niet vanuit gaan. Als ze naar haar idee te lang op jouw initiatief moet wachten, dan gaat ze haar pijlen ergens anders op richten.
Mensen roddelen over mij?quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:00 schreef MrDice het volgende:
"Women like to be chased"
Ik zou er absoluut niet vanuit gaan dat als ze je nu leuk vind, dat dit over anderhalve week nog zo is. Niks is zo veranderlijk als de vrouw! Als ze je nu leuk vind, dan zal ze het echt niet als hinderlijk ervaren wanneer je haar belt of aanspreekt op een andere manier.
Mooiste opmerking uit het topic tot nu toe: "Toen werd gezegd dat jullie een schattig stel vormen, en ze had dit niet leuk gevonden.. dan was ze supersnel ergens anders gaan zitten / anders gaan gedragen". Pure waarheid! Als ze je niet ziet zitten was ze hier echt niet zo positief mee omgegaan.
Ze heeft je nu al zoveel signalen afgegeven, ga er gewoon voor! Je hebt haar mobiele nummer, bellen met die handel! En wat boeit het nou dat ze vandaag/morgen moet werken, of dat het slecht weer is. Je kunt ook afspreken voor over een paar dagen en met slecht weer kun je ook ergens binnen gaan zitten. De meest romantische films spelen immers ook af in de regen!
Je loopt continu excuses te zoeken, dus kappen daarmee. Ga ervoor en bel die meid. Ze is echt niet achterlijk, die weet al lang dat jij haar leuk vind. Zeker als die andere vriendinnen het wel doorhebben, dan is er al uitgebreid geroddeld over jou hoor.
topic
Dus, je gaat ervanuit dat ze me leuk vindquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:12 schreef skadhd het volgende:
Er zijn wat opties:
Meisje X vindt je leuk, durft zelf niks dus wacht tot jij iets doet...jij doet niks, ze zet je uit haar hoofd.
Meisje X vindt je leuk, heeft volgens jou al wat tekens gegeven (volgens mij en alle aanhang hier ook) maar jij blijft maar wachten...jij doet dus niks en ze zet jou uit haar hoofd.
Meisje X vindt je leuk, heeft je haar nummer gegeven, jij laat niks horen...ze zet jou uit haar hoofd.
OF...
Meisje X vindt je leuk (duh!) ze heeft haar nummer gegeven, ze heeft signalen gegeven, jij belt en jullie hebben een date, worden een stel en gaan over 3 jaar trouwen....
Jij mag kiezen...
Zeg nou zelf, ze verwacht het zelf ook niet.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:02 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Hmm denk je niet dat jou 'oplossing' iets te direct is?
Pas op.. zometeen wordt hij wanhopig!quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Woon je in een achtergestelde dorp ofzo?
Wat liefquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:03 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
* Ik word zo moe van dit alles![]()
![]()
En waarom slaap ik 's nachts niet?
En waarom spookt ze door m'n hoofd?
En waarom ...
Kut, ik ben verliefd
quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:58 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Leuk die opmerkingen hierboven..
En ja, lief hè?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:15 schreef dawg het volgende:
Damn zeg, heb je nu nog geen actie ondernomen?
Dat halfzachte verhaal noem ik geen actie.
Jullie doen net of dit verhaal al maanden loopt ofzoquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:08 schreef skadhd het volgende:
[..]
Lief heeft ook zn beste tijd gehad. T wordt langzaam sneu....
DOE IETS!!!!
Zo traag als jij reageert op haar tekens lijkt dat ook zo....quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:39 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
[..]
Jullie doen net of dit verhaal al maanden loopt ofzo
Over iedereen wordt geroddeld naïvelingquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:05 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Mensen roddelen over mij?![]()
Oké, ik vergeef het haar wel..
Over mij nietquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:53 schreef Fingon het volgende:
[..]
Over iedereen wordt geroddeld naïveling
Hahaha. Jij vindt haar leuk en praat erover met iedereen op Fok en dan verwacht jij dat zij het helemaal voor zichzelf houdt wanneer ze jou ook leuk vindt?quote:
Dudequote:Op woensdag 4 juni 2008 18:03 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Oké, ik sms haar vanavond.
Iemand een leuk sms je?
Haha, dat van die sms was een grapje hoorquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:12 schreef Nexie het volgende:
[..]
Hahaha. Jij vindt haar leuk en praat erover met iedereen op Fok en dan verwacht jij dat zij het helemaal voor zichzelf houdt wanneer ze jou ook leuk vindt?
Wat betreft de sms - dat moet je naar mijn mening zelf doen, zelf kun je dat het beste.
Als je het topic even leest zou ook handig zijnquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:39 schreef ze het volgende:
hee! Als ik jou was zou ik, als ik haar weer tegen zou komen gewoon gedag zeggen en eventjes een praatje maken. En misschien op t eind ook eventjes een aai over dr schouder, of iets dergelijks. Zodat ze weet, dat jij dr ook wel leuk vindt. Gaan jullie nooit in dezelfde stad uit ofzo? Of gaat ze nu vaker mee wat drinken met jullie? Dan zou je zoenpogingen kunnen doen. off je voegt dr toe op msn, of op hyves?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |