abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 mei 2008 @ 09:33:40 #201
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_58957167
genee met zn kutcolumns
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_58957203
Tsja, boeiend. Wie weet komt Boulahrouz dus.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_58957242
Moreno naar Shakhtar.... Dat was toch een speler die van veel users hier wel mocht komen of niet?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_58957494
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 09:39 schreef dndiek het volgende:
Moreno naar Shakhtar.... Dat was toch een speler die van veel users hier wel mocht komen of niet?
En nog steeds wel. Maar getuige het feit dat ie naar Shaktar geeft maar weer aan dat we financieel niet tegen zulke clubs op kunnen. Met alle respect, Shaktar stelt als club niet veel voor en de competitie is er nou ook niet echt een waar je je in de picture speelt.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58957679
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 09:52 schreef Breach het volgende:

[..]

En nog steeds wel. Maar getuige het feit dat ie naar Shaktar geeft maar weer aan dat we financieel niet tegen zulke clubs op kunnen. Met alle respect, Shaktar stelt als club niet veel voor en de competitie is er nou ook niet echt een waar je je in de picture speelt.
Financieel misschien niet inderdaad, maar ik denk dat als Ajax hier serieus naar was gaan kijken dat Moreno best trek zou kunnen hebben. Probleem ligt gewoon dat Ajax hier voor de zoveelste keer niet snel genoeg naar handelt, wat Van der Vaart ook al aan geeft.
  woensdag 28 mei 2008 @ 10:05:53 #206
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58957769
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 10:01 schreef Nashje het volgende:

[..]

Financieel misschien niet inderdaad, maar ik denk dat als Ajax hier serieus naar was gaan kijken dat Moreno best trek zou kunnen hebben. Probleem ligt gewoon dat Ajax hier voor de zoveelste keer niet snel genoeg naar handelt, wat Van der Vaart ook al aan geeft.
Maar goed, we hebben nu Darío Cvitanich gehaald als centrumspits en ene Klaas Jan Huntelaar loopt ook nog bij ons rond, wat moeten we dan met Marcelo Moreno? Ajax gaat toch met één spits spelen, dus twee back-ups lijken me niet echt nodig.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 28 mei 2008 @ 10:14:37 #207
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58957963
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 10:05 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Maar goed, we hebben nu Darío Cvitanich gehaald als centrumspits en ene Klaas Jan Huntelaar loopt ook nog bij ons rond, wat moeten we dan met Marcelo Moreno? Ajax gaat toch met één spits spelen, dus twee back-ups lijken me niet echt nodig.
KJH kan nog op elk moment vertrekken natuurlijk, en als Ajax bezig is met spitsen weten ze blijkbaar meer dan wij...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_58958202
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 10:05 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Inderdaad. Moreno had moeten komen ipv Cvitanich.

Snap het sowieso niet. Er is toch een samenwerkingsverband met Cruzeiro?
pi_58958536
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 10:01 schreef Nashje het volgende:

[..]

Daar moet Ajax ook echt eens iets aan gaan doen, dit zijn juist spelers die je mogelijk binnen zou kunnen halen
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_58958677
Heb jij (of jullie) ook maar één bron, waarin staat dat Ajax daar niet mee onderhandeld heeft of dat ze er interesse in getoond hebben. De meesten hier gaan af op de FC Update en Ajax Showtime geruchten. Wij weten met zijn allen hier niet wat Ajax achter de schermen doet.

En nu al gaan zeuren over dat Moreno had moeten komen ipv Cvitanich slaat al helemaal nergens op. Wij kennen die spelers alleen van de youtube filmpjes en af en toe een verdwaalde Ajacied in dit topic die in de spelers in het echt heeft gezien of iig meerdere keren een wedstrijd heeft zien voetballen.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58958687
quote:
Van der Aat wil lang bij Ajax blijven 28 mei 2008

Als het aan Henri van der Aat ligt, blijft hij tot in lengte van jaren aan Ajax verbonden. Dat schrijft Johan Derksen deze week in zijn column in Voetbal International. Van der Aat kwam twee maanden geleden als interim-directeur naar Amsterdam als opvolger van de vertrokken Maarten Fontein en maakte tot dusverre een prima indruk. Volgens Derksen wordt de clubbestuurder echter 'niet geremd door enige voetbalkennis'.

Volgens Johan Derksen blijft Henri van der Aat tot in lengte van jaren aan Ajax verbonden Het is vooralsnog onduidelijk of Ajax op zoek gaat naar een nieuwe algemeen directeur. Gelet op de inhoud van het onderzoeksrapport van de commissie-Coronel ligt dat wel voor de hand. "Coronel is van mening dat de algemeen directeur een voetbalachtergrond moet hebben", merkt Derksen op. Volgens de hoofdredacteur van Voetbal International houdt de Ajax-voorzitter zich niet aan zijn eigen rapport wanneer Van der Aat kan aanblijven.

De onlangs aangestelde nieuwe raad van commissarissen zal zich gaan buigen over de post van algemeen directeur. Het contract van Van der Aat loopt tot medio september. Hij wil nog niet kwijt of hij een permanent dienstverband bij Ajax ambieert. "Daar laat ik me niet over uit. Het gaat er nu om dat we bij Ajax een stabiele situatie creëren. Wat er in het najaar met mijn positie gebeurt, is aan de nieuwe raad van commissarissen."
quote:
'Van Basten de absolute baas bij Ajax' 28 mei 2008

Marco van Basten is komend seizoen de allesbepalende man bij Ajax. Dat schrijft Johan Derksen deze week in zijn column in Voetbal International. Van Basten krijgt in Amsterdam alle macht om zodoende naar eigen inzicht te kunnen werken. Derksen spreekt van een zorgwekkende ontwikkeling en is van mening dat Ajax grote risico's neemt. De ontstane situatie biedt echter ook voordelen volgens de journalist.

Johan Derksen over Van Basten: 'Hij is de absolute baas, hij bepaalt alles' "Van Basten vond de aanpak van Johan Cruijff te rigoureus en voor de legendarische Nummer 14 zat er niets anders op dan verbijsterd terug te keren naar Barcelona", brengt Derksen de situatie rondom de komst en het vertrek van Cruijff in herinnering. "En niemand binnen Ajax durfde Van Basten tot de orde te roepen. Hij is de absolute baas, hij bepaalt alles. We hebben het over een beursgenoteerd bedrijf, dat een ex-voetballer met een extreme beslissingsbevoegdheid benoemt, terwijl zijn ervaring op het gebied van een club leiden nihil is."

"Van Basten functioneert een paar jaar als bondscoach, maar overtuigde allerminst op het gebied van people-management en personeelsbeleid", vervolgt de hoofdredacteur van VI. "Hij verwart management nog wel eens met het verzamelen van oude vrienden om zich heen. Zo werd Danny Blind aangetrokken als een technisch directeur die niets te zeggen heeft, maar zijn oren moet laten hangen naar Van Basten. Ik denk dat Blind voortdurend telefoneert met het Oranje-hotel in Zwitserland. Desondanks kan de missie Van Basten slagen. Als Van Basten zijn vriend Cruijff durft weg te sturen, kijk ik de komende maanden nergens vreemd van op."

Derksen: 'Perez, Vermaelen, Van der Wiel en Vertonghen voegen niets toe aan Ajax'Derksen is dan ook erg benieuwd naar het nieuwe seizoen. Ajax doet er in zijn ogen goed aan om behoorlijk te saneren. "Elk nadeel heeft zijn voordeel. Het God-zegene-de-greep-beleid van Ajax - waardoor alle macht bij de onervaren Van Basten ligt - is roekeloos, maar de huidige bondscoach heeft de power om keihard te saneren. George Ogararu, Thomas Vermaelen, Gregory van der Wiel, Laurent Delorge, Michael Krohn-Dehli, Jan Vertonghen, Kennedy Bakircioglu, Leonardo, Dennis Rommedahl, Jürgen Colin, Samuel Kuffour, Albert Luque en Kenneth Perez voegen niets toe aan Ajax. Na het EK moet er een nieuw elftal staan. Van Basten wilde de macht. Dan moet hij nu beslissingen nemen. Als hij slaagt, gaat hij de historie in als de redder van de club. Zo niet, dan is hij helemaal alleen verantwoordelijk en voor eens en voor altijd ongeloofwaardig."
pi_58958767
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 10:49 schreef Breach het volgende:
Heb jij (of jullie) ook maar één bron, waarin staat dat Ajax daar niet mee onderhandeld heeft of dat ze er interesse in getoond hebben. De meesten hier gaan af op de FC Update en Ajax Showtime geruchten. Wij weten met zijn allen hier niet wat Ajax achter de schermen doet.
Je kunt mij niet wijsmaken dat een speler meer interesse heeft in Shakthar Donetsk dan Ajax Amsterdam . Bij élke speler in de wereld is bekend welke club de betere tussenstap zou zijn.
quote:
En nu al gaan zeuren over dat Moreno had moeten komen ipv Cvitanich slaat al helemaal nergens op. Wij kennen die spelers alleen van de youtube filmpjes en af en toe een verdwaalde Ajacied in dit topic die in de spelers in het echt heeft gezien of iig meerdere keren een wedstrijd heeft zien voetballen.
Praat voor jezelf. Ik geef toe dat ik hem nog nooit heb zien spelen, maar ik heb wel degelijk verhalen over hem gelezen en zelfs met wat gasten over hem gehad (die er wel wat vanaf weten). Daarnaast zijn z'n statistieken duizendmaal beter dan die van Cvitanich.
pi_58958798
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 10:49 schreef Nashje het volgende:

[..]

[..]

Verthongen en Vermaelen vind ik wel goed, heel goed zelfs.

Verder heeft Van der Wiel nog niet heel veel gespeeld, en denk ik dat hij ook wel een versterking is.
  woensdag 28 mei 2008 @ 10:55:10 #214
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_58958813
Vermaelen en Vertonghen voegen niks toe
Jawel, je keek.
pi_58958837
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 10:55 schreef jna het volgende:
Vermaelen en Vertonghen voegen niks toe
Johan laat zijn mening weer eens horen
Volgens mij heeft hij iets te veel aan VI gewerkt + aan analyses bij andere clubs en heeft hij Ajax toch over het hoofd gezien
pi_58958866
Vertonghen is iemand die de strijd durft aan te gaan, Vermaelen daarentegen.. Dat vind ik best wel een mietje hoor. Echt een softie.

Van der Wiel gaat een topper worden.
pi_58958899
@ Nashje

Waarom ging bijvoorbeeld Quincy Owusu weg bij het grote Arsenal (dat toch bekend staat om zijn talenten die doorgroeien tot topspelers)... Juist ja voor het geld. Niet elke speler steekt zo in elkaar dat ie de naam van de club verkiest boven de zak met geld.

En dat 2e vind ik nou ook niet bepaald doorslaggevend. Statistieken zeggen weinig. Cvitanich is nu topscorer van Argentinie bij een club uit de middenmoot. En volgens mij kunnen spelers nog altijd groeien. Maar als je Ajax nooit eens wat vertrouwen geeft als supporter zijnde en altijd gaat lopen zeiken, zal het ook nooit meer wat worden.
  woensdag 28 mei 2008 @ 11:02:37 #218
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_58958990
Vermaelen, Van der Wiel en Vertonghen die niks toevoegen Bromsnor is weer lekker op dreef.

Vermaelen heeft pech gehad met z'n blessures. Als hij fit blijft kan hij zich ontwikkelen tot de verdedigende steunpilaar die we zo hard nodig hebben. Van der Wiel heeft net 3 wedstrijden gespeeld en voegt niks toe. Die jongen is net 20 jaar ofzo . En Vertonghen is een verademing op linksback tov Urby.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_58959019
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 10:58 schreef Breach het volgende:
@ Nashje

Waarom ging bijvoorbeeld Quincy Owusu weg bij het grote Arsenal
Omdat het hem daar niet zou gaan lukken. En omdat ze ondertussen bij Arsenal ook achter kwamen wat voor arrogant mannetje het was.
quote:
(dat toch bekend staat om zijn talenten die doorgroeien tot topspelers)
Daar staat Arsenal bij mij toch niet echt bekend om hoor.
quote:
En dat 2e vind ik nou ook niet bepaald doorslaggevend. Statistieken zeggen weinig. Cvitanich is nu topscorer van Argentinie bij een club uit de middenmoot. En volgens mij kunnen spelers nog altijd groeien. Maar als je Ajax nooit eens wat vertrouwen geeft als supporter zijnde en altijd gaat lopen zeiken, zal het ook nooit meer wat worden.
Oh ik ga Cvitanich echt wel een kans geven hoor. Heb ook wel vertrouwen in hem. Maar er mag wel eens wat kritiek op Ajax worden geleverd wat betreft de snelheid naar het handelen van jong talent. Wat zeg ik, het is al veel te lang geleden dat er uberhaupt jong talent is binnengehaald.
  woensdag 28 mei 2008 @ 11:05:28 #220
157922 fathank
pi_58959053
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 10:57 schreef Nashje het volgende:
Vertonghen is iemand die de strijd durft aan te gaan, Vermaelen daarentegen.. Dat vind ik best wel een mietje hoor. Echt een softie.

Van der Wiel gaat een topper worden.
Vermaelen een mietje . Je zou eens een wedstrijd van Ajax moeten kijken. Mijn seniele opa ziet nog dat hij keihard in de duels is. Af en toe een beetje onbezonnen, maar dat komt doordat ie nog niet zoveel ervaring heeft. Bovendien heb ik 'm nog bijna nooit een kopduel zien verliezen, en zo heel groot issie nou ook weer niet met 1,80 meter..
pi_58959130
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 09:32 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Aldus Genee in de AD Sportwereld.
Hoezo 'sambal bij'?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_58959425
Vertonghen moet weg? Sorry hoor, maar dat was één van de beste spelers vorig seizoen. Van Basten is weer behoorlijk zijn stempel aan het drukken. Edit; oh, dat zijn Derksen . Pfew.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  woensdag 28 mei 2008 @ 11:24:09 #223
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58959508
quote:
George Ogararu, Thomas Vermaelen, Gregory van der Wiel, Laurent Delorge, Michael Krohn-Dehli, Jan Vertonghen, Kennedy Bakircioglu, Leonardo, Dennis Rommedahl, Jürgen Colin, Samuel Kuffour, Albert Luque en Kenneth Perez voegen niets toe aan Ajax.
Wat een onzin, zeg. Gregory v/d Wiel afschrijven? Jan Vertonghen was, zoals gezegd, één van de lichtpuntjes dit seizoen. En ook Thomas Vermaelen hoeft van mij niet weg. De rest, met Kenneth Perez als twijfelgeval, mag overigens wel meteen weg van mij. Lekker saneren!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58959521
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 11:08 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Hoezo 'sambal bij'?
Anders kwam hij niet aan het minimum van 500 woorden denk ik.
  woensdag 28 mei 2008 @ 11:37:13 #225
51286 w00h00
Digital man!
pi_58959870
Vertonghen is het Ajax talent van het jaar en volgens snor voegt hij niet aan Ajax toe.

Ik nam die mafkees al nauwelijks serieus, maar nu al helemaal niet meer.
pi_58959995
Vertonghen, Vermaelen en Van der Wiel wegdoen zou inderdaad compleet belachelijk zijn. Helemaal nu we al niet ruim in de verdedigers zitten.
Maar goed, ik kan me dan ook niet voorstellen dat Van Basten dat echt van plan is.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  woensdag 28 mei 2008 @ 11:43:22 #227
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58960053
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 11:41 schreef koningdavid het volgende:
Maar goed, ik kan me dan ook niet voorstellen dat Van Basten dat echt van plan is.
Op zich kijk ik nergens van op.
pi_58960119
Hij was toch juist degene die ervoor pleitte om de optie op Colins contract te lichten?
En nu wil hij hem, en Vermaelen, Vertonghen en Van der Wiel, opeens wegdoen?

Kan ik me echt heel slecht voorstellen.
pi_58960172
Als je het sèc bekijkt dan heeft Derksen gelijk. Willen we als Ajax weer meedoen bij de besten in de Champions League dan ga je het never nooit niet redden met gasten als Vermaelen en Vertonghen. Dat zijn jonge talentvolle spelers, maar ze zullen nooit doorgroeien tot die echte topspelers, maar net het niveau eronder (met wat mazzel).

Als je het realistisch bekijkt, dan slaat het nergens op. We moeten eerst maar eens zorgen dat we weer eens overwinteren in Europa, een titel pakken en het seizoen erop geen flaterfiguur slaan in de poulefase van de CL. Verder moeten we zorgen dat onze verdediging eens niet elke wedstrijd een goal tegen krijgt. En dan pas kunnen we verder omhoog gaan kijken en gaan praten over saneren.
  woensdag 28 mei 2008 @ 11:48:04 #230
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_58960194
Laat die snor zich ook eens druk maken over de 17 andere Eredivisieclubs...
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_58960232
Bonzo
  woensdag 28 mei 2008 @ 11:55:01 #232
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_58960395
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 11:47 schreef Breach het volgende:
Als je het sèc bekijkt dan heeft Derksen gelijk. Willen we als Ajax weer meedoen bij de besten in de Champions League dan ga je het never nooit niet redden met gasten als Vermaelen en Vertonghen. Dat zijn jonge talentvolle spelers, maar ze zullen nooit doorgroeien tot die echte topspelers, maar net het niveau eronder (met wat mazzel).

Als je het realistisch bekijkt, dan slaat het nergens op. We moeten eerst maar eens zorgen dat we weer eens overwinteren in Europa, een titel pakken en het seizoen erop geen flaterfiguur slaan in de poulefase van de CL. Verder moeten we zorgen dat onze verdediging eens niet elke wedstrijd een goal tegen krijgt. En dan pas kunnen we verder omhoog gaan kijken en gaan praten over saneren.
Als je dan toch realistisch kijkt zul je zien dat het nooit zo ver zal komen dat we alleen maar met (potentiele) topspelers zullen voetballen, maar dat hoeft ook helemaal niet.
Maar weer eens terugkijken op het elftal van 94/95 en je zult zien dat daarin uiteindelijk ook maar een 4/5 voetballers zaten die daadwerkelijk uitgroeiden tot internationale topvoetballers.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 28 mei 2008 @ 12:02:34 #233
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_58960570
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 09:52 schreef Breach het volgende:

[..]

Shaktar staat op de UEFAranglijst vrijwel even hoog als Ajax, hij krijgt er meer geld en de competitie hier is nou ook niet zo bijzonder aansprekend meer volgens mij. Bovendien kan hij daar wel CL gaan spelen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_58960660
Complete n00bvraag hier .
Als ik een seizoenskaartaanvraag op de bus heb gedaan, wat zijn dan de volgende stappen? Krijg ik dan een bevestiging met acceptgirokaart en moet ik m'n foto opsturen oid?
  woensdag 28 mei 2008 @ 12:07:50 #235
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_58960675
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 11:47 schreef Breach het volgende:

Wat mij betreft waarlijke nonsens wat je hier verkondigt. Verthongen uit 87, Vermaelen ui 1985. Allebei begin 20. Daarvan kun je nu echt niet zeggen dat het geen toppers worden. De manier waarop Verthongen zich ontwikkelt in de afgelopen seizoenen (ook bij RKC) zegt naar mijn idee genoeg over de mogelijkheden om een topper te worden.

Ik vraag mij ook heel erg af op basis waarvan jij zegt dat het nooit toppers zullen worden. Omdat ze niet op 15 jarige leeftijd zijn gescout door Milan? Omdat ze niet gehyped worden door een ouwe zak als Derksen? Vertel..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_58960719
Op dit moment heb je geen eens toppers nodig. Je hebt spelers nodig die het niveau Eredivisie + UEFA Cup aankunnen. Dat kunnen Vertonghen en Vermaelen wel dacht ik zo.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 28 mei 2008 @ 12:13:04 #237
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_58960792
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 12:10 schreef RayMania het volgende:
Op dit moment heb je geen eens toppers nodig. Je hebt spelers nodig die het niveau Eredivisie + UEFA Cup aankunnen. Dat kunnen Vertonghen en Vermaelen wel dacht ik zo.
Toppers heb je sowieso nodig, ten eerste om kampioen te worden en als daarna CL wil gaan spelen haal je dan ineens uit de hoge hoed 3 toppers?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_58960796
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 12:06 schreef RayMania het volgende:
Als ik een seizoenskaartaanvraag op de bus heb gedaan, wat zijn dan de volgende stappen? Krijg ik dan een bevestiging met acceptgirokaart en moet ik m'n foto opsturen oid?
Of je krijgt een afwijzing
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_58960827
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 12:06 schreef RayMania het volgende:
Heb je dat vandaag gedaan of al langer terug? Als je dat nu pas gedaan hebt dan kun je er wel vanuit gaan dat je dat voor volgend seizoen niet meer gaat lukken. Ikzelf heb 2 seizoenen ingeschreven gestaan en heb nu alsnog via via een kaart kunnen regelen.

De info op de Ajax-site:
quote:
Planning 2008-2009 (data voorlopig onder voorbehoud)

Mei
Medio mei: verlengingsbrieven versturen naar werkend lid, leden

8 mei: verlengingsbrieven naar gehandicapten + begeleiders verstuurd
12 mei: verlengingsbrieven naar 65+ verstuurd
13 mei: verlengingsbrieven naar Buss. seats, cert. A+B verstuurd
14 mei: *belactie plaatsverzoeken (SCC-houders 3 jaar of langer) gestart
15 mei: laatste dag voor uitkaarthouders om hun digitale foto te vernieuwen gestopt
21 mei: *belactie plaatsverzoeken (SCC-houders korter dan 3 jaar) gestart
28 mei: belactie aanvragen extra seizoenkaart gestart
28 mei: laatste dag voor huidige seizoenkaarthouders en SVA-supporters om een uitkaart aan te vragen gestopt

* supporters kunnen géén plaatsverzoek indienen voor de vakken: 125 t/m 129 (Zuid 1e ring) en 424/425 (sfeervak)

Juni
1 juni: incasso seizoenkaart
16 juni: start aanschrijven wachtlijst nieuwe seizoenkaarthouders
25 juni: telefonische verkoop seizoenkaarten.

Juli
28 juli: de verwachting is dat in de vierde week van juli de nieuwe seizoenkaarten worden verstuurd aan de mensen die op tijd hebben betaald
En mocht je geselecteerd zijn, dan krijg je een brief met een nummer, je moet dan binnen een maand ofzo een bedrag overmaken naar Ajax ovv dat nummer. En alleen voor een uitkaart moet je BIJ Ajax een foto laten maken.
pi_58961012
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 12:07 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Wat mij betreft waarlijke nonsens wat je hier verkondigt. Verthongen uit 87, Vermaelen ui 1985. Allebei begin 20. Daarvan kun je nu echt niet zeggen dat het geen toppers worden. De manier waarop Verthongen zich ontwikkelt in de afgelopen seizoenen (ook bij RKC) zegt naar mijn idee genoeg over de mogelijkheden om een topper te worden.

Ik vraag mij ook heel erg af op basis waarvan jij zegt dat het nooit toppers zullen worden. Omdat ze niet op 15 jarige leeftijd zijn gescout door Milan? Omdat ze niet gehyped worden door een ouwe zak als Derksen? Vertel..
Ik verkondig geen nonsens. Een topper is voor mij iemand die het niveau van de beste 8 clubs in Europa aankan. Zowel Vermaelen als Vertonghen hebben nu al 3-4 seizoenen in Nederland gespeeld. Zij maken daarin nog zoveel fouten (Vertonghen is beter dan Urby op linksback maar hij heeft dit seizoen ook veel fouten gemaakt).

Vermaelen is niet goed in de opbouw, dat maakt niet uit als je een spijkerharde verdediger bent, maar dat is ie ook net niet. Vertonghen maakt mijns inziens veel te veel fouten om het te gaan schoppen tot Europese topper.

We zullen het zien over 4-5 jaar...
pi_58961083
Beide zijn blind en kunnen in feite niet voetballen. Slim zijn ze ook niet echt.
  woensdag 28 mei 2008 @ 13:36:57 #242
157922 fathank
pi_58962879
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 12:23 schreef Breach het volgende:

[..]

Ik verkondig geen nonsens. Een topper is voor mij iemand die het niveau van de beste 8 clubs in Europa aankan. Zowel Vermaelen als Vertonghen hebben nu al 3-4 seizoenen in Nederland gespeeld. Zij maken daarin nog zoveel fouten (Vertonghen is beter dan Urby op linksback maar hij heeft dit seizoen ook veel fouten gemaakt).

Vermaelen is niet goed in de opbouw, dat maakt niet uit als je een spijkerharde verdediger bent, maar dat is ie ook net niet. Vertonghen maakt mijns inziens veel te veel fouten om het te gaan schoppen tot Europese topper.

1: Verdedigers toppen later dan aanvallers.
2: Jaap Stam ging "pas" op zijn 26e naar Manchester. Hoe oud is Vermaelen? 22?
  woensdag 28 mei 2008 @ 13:38:42 #243
82589 S-Two
barba macacu
pi_58962930
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 12:23 schreef Breach het volgende:

[..]

Dat ben ik wel met je eens ja. Maar in dit team zijn er maar weinig die echte toppers kunnen worden denk ik. Suarez is daar één van, maar voor de rest niemand denk ik. Wellicht Huntelaar.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  woensdag 28 mei 2008 @ 13:39:12 #244
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58962944
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 13:36 schreef fathank het volgende:

[..]

1: Verdedigers toppen later dan aanvallers.
2: Jaap Stam ging "pas" op zijn 26e naar Manchester. Hoe oud is Vermaelen? 22?
Jaap Stam speelde op zijn 22e nog bij Cambuur Leeuwarden.
pi_58963106
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 13:38 schreef S-Two het volgende:

[..]

Dat ben ik wel met je eens ja. Maar in dit team zijn er maar weinig die echte toppers kunnen worden denk ik. Suarez is daar één van, maar voor de rest niemand denk ik. Wellicht Huntelaar.
Huntelaar wordt gewoon een topper.
pi_58963139
Om heel eerlijk te zijn is dat hele eerste elftal verneukt.. als je ziet dat ze een bal op het verkeerde been inspelen of verkeerd aan nemen dan is er iets basaals mis. Een trainer moet die jongens dat soort dingen leren. Er is veel terrein te winnen op dat gebied. En dan kunnen opeens bepaalde kwaliteiten eruit komen die we nu niet zien.

Ik hoop dat de nieuwe trainersstaf dat soort dingen ziet en die jongengs dat aan leert.. scheelt een hoop punten en komt de schoonheid van het voetbal te goed.
pi_58963197
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 13:38 schreef S-Two het volgende:

[..]

Daarom zei ik dus dat het sèc bekeken klopte wat Derksen zei. Maar dat het niet realistisch is om te denken dat dat gaat lukken, want we hebben gewoon te weinig van zulke spelers. Het is niet zomaar een lijstje waar je op kan gaan schrappen en dat dan ineens alles goed is.
  woensdag 28 mei 2008 @ 13:49:09 #248
157922 fathank
pi_58963221
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 13:39 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Jaap Stam speelde op zijn 22e nog bij Cambuur Leeuwarden.
Kijk aan. Het probleem is dat gastjes van 22 tegenwoordig de verdediging moeten leiden. Er moeten gewoon 1 of 2 ervaren verdedigers komen die de jonge gasten kunnen leiden in het veld. Dan komt het allemaal goed.
pi_58963292
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 13:49 schreef fathank het volgende:

[..]

Kijk aan. Het probleem is dat gastjes van 22 tegenwoordig de verdediging moeten leiden. Er moeten gewoon 1 of 2 ervaren verdedigers komen die de jonge gasten kunnen leiden in het veld. Dan komt het allemaal goed.
Ik denk ook dat die jongens te veel worstelen ipv aan voetbal toekomen. Ze lopen constant achter de feiten aan en er ontbreekt een organisatie. Hoevaak spelen wij nou op buitenspel? en hoe goed beheersen we dat? Dat scheelt een hoop verdedigend werk en gepruts als je alleen dat al beheerst.
  woensdag 28 mei 2008 @ 14:53:39 #250
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58964670
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 10:49 schreef Nashje het volgende:
van der Aat moet blijven, dat is een echte Ajacied!
quote:
George Ogararu is niet opgenomen in de Roemeense selectie en zal daarom niet in actie komen op het naderende EK. Ploeggenoot Edgar Davids (tot 1 juli in Ajax-dienst) neemt het op voor de rechtsback: ‘Ik snap niet waarom de Roemeense bondscoach George Ogararu niet naar het EK meeneemt.' Roemenië kan ver komen op het EK. Ik wilde zelfs geld op ze zetten, maar nu niet meer.'

Davids zei dat na afloop van de benefietwedstrijd in Boekarest voor de Luis Figo Foundation. ‘Ogararu verdiende het om bij de EK-selectie te zitten. Hij heeft er de kwaliteit en de mentaliteit voor. Ik ben erg teleurgesteld voor hem.'
.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 28 mei 2008 @ 14:53:41 #251
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_58964671
Ik denk dat je al een hoop oplost door een verdediging te hebben met echte verdedigers. Geen middenvelders die ook kunnen verdedigen, gewoon mensen die al X-jaar verdedigen.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  woensdag 28 mei 2008 @ 14:56:49 #252
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58964744
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 14:53 schreef Houniet het volgende:

[..]

van der Aat moet blijven, dat is een echte Ajacied!
Sinds wanneer?
pi_58964786
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 14:56 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Sinds wanneer?
Sinds 1 Maart ofzo Wat mij betreft mag ie meteen weer de deur uit. En Uri mag komen
  woensdag 28 mei 2008 @ 14:58:50 #254
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58964807
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 14:56 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Sinds wanneer?
Hij heeft zelfs bij Ajax gevoetbald ouwe, had toch wel verwacht dat jij dat wist! Heb laatst een interview van hem gelezen .
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_58965081
Was hij niet die dude die een contract kreeg aangeboden maar het niet mocht van z'n ouders?
  woensdag 28 mei 2008 @ 15:13:19 #256
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58965130
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 15:10 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Was hij niet die dude die een contract kreeg aangeboden maar het niet mocht van z'n ouders?
Ja hij ja, hij moest zijn school afmaken .
pi_58965166
http://www.alexgaudino.com/

TUDUDUDUDU BRUNO SILVA.
  woensdag 28 mei 2008 @ 15:16:33 #258
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58965203
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 14:58 schreef Houniet het volgende:

[..]

Hij heeft zelfs bij Ajax gevoetbald ouwe, had toch wel verwacht dat jij dat wist! Heb laatst een interview van hem gelezen .
Is niet waar.
quote:
Maar er wordt beweerd dat u bij Ajax in de jeugd heeft gespeeld.

,,Dat klopt niet. Al is het wel zo dat ik op mijn 16de een profcontract kreeg aangeboden door Ajax. Dat feest ging niet door omdat mijn ouders wilden dat ik ging studeren. En dus ben ik bij RKAVIC gebleven. Ik voetbal nu nog steeds, bij Buitenveldert.”
Maar goed, hij komt op mij niet echt over als een voetbaldier. Meer een hockeybal, in het verleden was hij ook bondscoach van het Nederlandse zeilteam.
  woensdag 28 mei 2008 @ 15:21:13 #259
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58965283
Oké, van der Aat strepen we weg, wie moet er dan plaats nemen?
pi_58965317
Als ze in de Ajax jeugd hebben gespeeld zijn het ineens begenadigd bestuurders?
  woensdag 28 mei 2008 @ 15:23:59 #261
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58965344
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 15:21 schreef Houniet het volgende:
Oké, van der Aat strepen we weg, wie moet er dan plaats nemen?
Ik.
  woensdag 28 mei 2008 @ 15:25:58 #262
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58965390
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 15:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Als ze in de Ajax jeugd hebben gespeeld zijn het ineens begenadigd bestuurders?
Nou lijkt mij niet he . Het ging mij er meer om dat hij al meer Ajax in zich heeft dan bijvoorbeeld Fontein.
pi_58965401
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 15:23 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ik.
Hmm dat zou voor de tribune relaxdheid wel chill zijn
  woensdag 28 mei 2008 @ 15:30:04 #264
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_58965450
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 15:25 schreef Houniet het volgende:

[..]

Nou lijkt mij niet he . Het ging mij er meer om dat hij al meer Ajax in zich heeft dan bijvoorbeeld Fontein.
Fontein had toch op de f-side gezeten
Jawel, je keek.
  woensdag 28 mei 2008 @ 15:34:42 #265
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58965569
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 15:30 schreef jna het volgende:

[..]

Fontein had toch op de f-side gezeten
Ohja !
pi_58965962
Ja dat lees ik wel eens wie heeft dat de wereld in geholpen?
pi_58966014
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 15:51 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Fontein zelf
pi_58966335
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 15:53 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Fontein zelf
Nee Iemand linkje naar waar die het zegt?
pi_58966392
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 16:06 schreef papalaatmetietenlos het volgende:

[..]

Nee Iemand linkje naar waar die het zegt?
Uit 2005:

"...Dat wil ik zelf wel even vertellen, reageerde de ook in de zaal aanwezige Maarten Fontein. Ik heb in mijn leven meer gevoetbald dan cricket gespeeld. Ik heb bovendien tweeduizend voetbalduels bekeken. Ik heb alle hoop dat de club weer heel snel is waar hij behoort te zijn. En dat is op nummer één in Nederland. Ik begrijp jullie bezorgdheid. Ik een ook echte Ajax-fan. Ik ben op mijn dertiende op de F-Side begonnen en zal er alles aan doen om de club er weer bovenop te krijgen...."
pi_58966711
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 15:51 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Kloon van?
pi_58966782
tweeduizend voetbalduels

Jammer dattie er niet bij zegt van Ajax dat zou helemaal lachen zijn Uitgaande van alleen de competitie is dat zo'n 59 jaar elke wedstrijd

[ Bericht 64% gewijzigd door TerroRobbie op 28-05-2008 16:31:00 ]
pi_58967046
Hoe van der Aat overkwam in een intervieuw klonk het echt als een bal alleen zei hij wel het magische zinnetje van dat het kapitaal op het veld moet staan.
  woensdag 28 mei 2008 @ 16:39:13 #273
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58967116
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 16:08 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Uit 2005:

"...Dat wil ik zelf wel even vertellen, reageerde de ook in de zaal aanwezige Maarten Fontein. Ik heb in mijn leven meer gevoetbald dan cricket gespeeld. Ik heb bovendien tweeduizend voetbalduels bekeken. Ik heb alle hoop dat de club weer heel snel is waar hij behoort te zijn. En dat is op nummer één in Nederland. Ik begrijp jullie bezorgdheid. Ik een ook echte Ajax-fan. Ik ben op mijn dertiende op de F-Side begonnen en zal er alles aan doen om de club er weer bovenop te krijgen...."
Op zijn dertiende, toen F-side nog niet bestond. En verder 2.000 voetbalwedstrijden, als je dan voor het gemak even vanaf zijn dertiende rekent (hij is nu 55 of 56), heeft hij dus zo'n 50 voetbalwedstrijden per jaar gezien.
pi_58967495
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 16:39 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Op zijn dertiende, toen F-side nog niet bestond. En verder 2.000 voetbalwedstrijden, als je dan voor het gemak even vanaf zijn dertiende rekent (hij is nu 55 of 56), heeft hij dus zo'n 50 voetbalwedstrijden per jaar gezien.

Dat zijn der aardig wat
pi_58967531
quote:
'Ajax kan Gourcuff vergeten'

Yoann Gourcuff, volgens kenners de nieuwe Zidane, speelt volgend seizoen niet bij Ajax, maar in zijn vaderland Frankrijk. Volgens La Gazzetta dello Sport zijn AC Milan en Girondins Bordeaux het eens geworden over de verhuur van 21-jarige spelmaker.

Gourcuff wordt al langer in verband gebracht met de Amsterdamse club. Hij stond bovenaan op het verlanglijstje van de nieuwe Ajax-trainer Marco van Basten
pi_58967540
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 15:14 schreef Jasza het volgende:
http://www.alexgaudino.com/

TUDUDUDUDU BRUNO SILVA.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  woensdag 28 mei 2008 @ 17:06:09 #277
157922 fathank
pi_58967761
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 16:39 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Als je iedere week bij je 3 zoons gaat kijken heb je al 3 wedstrijden per week
pi_58968109
Interview met Bergkamp op vi.nl
  woensdag 28 mei 2008 @ 17:31:32 #279
148059 Pritt
Atheïst
pi_58968304
Wat voor mooie dingetjes heeft Dennis gezegd over ons aller Ajax?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  woensdag 28 mei 2008 @ 17:39:47 #280
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_58968473
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 16:37 schreef Wooldoor het volgende:
Hoe van der Aat overkwam in een intervieuw klonk het echt als een bal alleen zei hij wel het magische zinnetje van dat het kapitaal op het veld moet staan.
Van der Aat is net zo'n waardeloze bal gehakt als Fontein, zit er ook alleen maar voor zichzelf.
Lood om oud ijzer hoor, denk ik. Alleen lekt er nu misschien wat minder uit, omdat van der Aat geen direct lijntje heeft met Jaap de Groot/Valentijn Driessen/Youri van den Busken.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 28 mei 2008 @ 18:03:17 #281
51286 w00h00
Digital man!
pi_58968971
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 17:39 schreef Silenus het volgende:

[..]

Van der Aat is net zo'n waardeloze bal gehakt als Fontein, zit er ook alleen maar voor zichzelf.
Lood om oud ijzer hoor, denk ik. Alleen lekt er nu misschien wat minder uit, omdat van der Aat geen direct lijntje heeft met Jaap de Groot/Valentijn Driessen/Youri van den Busken.
Hoe heb jij hem op waarde kunnen schatten dan? Alsof je daar zicht op hebt als buitenstaander.
pi_58969052
quote:
Boulahrouz heeft onderhoud met Ajax gehad

Als we de zaakwaarnemer van Khalid Boulahrouz, Rodger Linse, mogen geloven heeft Boulahrouz zijn eerste gesprek met de clubleiding van Ajax achter de rug. De verdediger, die op het laatste moment afviel voor het EK 2008 in Oostenrijk en Zwitserland, werd al eerder in verband gebracht met een overgang naar Ajax, maar tot vandaag werd er nog niets bevestigd. Boulahrouz, momenteel spelend voor het Spaanse Sevilla, moet bij Ajax de opvolger worden van de naar Atlético Madrid vertrekkende John Heitinga.

"Ik en Khalid (Boulahrouz, red.) hebben er een gesprek opzitten met het bestuur van Ajax. Er is duidelijk ten sprake gekomen wat de plannen zijn van Ajax en er is natuurlijk gesproken over de rol van Khalid onder de nieuwe trainer (Marco van Basten, red)", aldus de zaakwaarnemer van de speler van Sevilla tegenover RNN.

"Naar mijn gevoel is het goed verlopen. Khalid heeft een voorkeur voor Ajax, als hij in Nederland zou komen te voetballen natuurijk. Er is tot nog toe ook nog interesse vanuit het buitenland, dus een overstap naar Ajax lijkt op dit moment het meest waarschijnlijk."

Saillant detail is dat Boulahrouz dinsdag is weggestuurd door bondscoach Marco van Basten, die als de transfer doorgang vindt de nieuwe coach van Boulahrouz bij Ajax wordt, bij het Nederlands Eltfal. Boula zal dus niet te bezichtigen zijn tijdens het EK.
pi_58969210
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:07 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Hmm, gek dat RNN dat dan meldt.. Dat is toch de Rotterdamse tvzender? Dit zou wel getuigen van Van Basten zn professionaliteit
pi_58969237
quote:
Er is tot nog toe ook nog interesse vanuit het buitenland, dus een overstap naar Ajax lijkt op dit moment het meest waarschijnlijk
Ik vind dit maar een beetje een vreemde uitspraak.
pi_58969278
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:16 schreef sjimz het volgende:

[..]

Klopt geen zak van inderdaad
pi_58969279
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:15 schreef Breach het volgende:

[..]

Hmm, gek dat RNN dat dan meldt.. Dat is toch de Rotterdamse tvzender? Dit zou wel getuigen van Van Basten zn professionaliteit
Nee RNN is een commerciele zender die in Zuid-Holland en delen van Zeeland zit. Degene die jij bedoeld is TV Rijnmond.
pi_58969315
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:16 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik denk dat het woordje 'geen' ergens ontbreekt in die zin. Geen interesse uit het buitenland wordt het dan.
  woensdag 28 mei 2008 @ 18:30:33 #288
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_58969484
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:03 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Hoe heb jij hem op waarde kunnen schatten dan? Alsof je daar zicht op hebt als buitenstaander.
Nou, ik ben niet helemáál een buitenstaander en spreek wel eens mensen die met 'm kennen/met 'm werken. Het is niet dat hij z'n werk slecht doet, of dat hij bewust lekt zoals Fontein deed, maar het is wel iemand die het heel erg gaaf vindt om AD te zijn en zichzelf graag terugziet op tv.
En ik vind dat je geen publiciteitsgeile mannetjes bij de club moet hebben, maar een échte Ajacied (dus niet: ik had vroeger een Ajax-onderbroek) en iemand die het voor de club doet en niet voor zichzelf.
Gourmetten of steengrillen?
pi_58969732
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:30 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nou, ik ben niet helemáál een buitenstaander en spreek wel eens mensen die met 'm kennen/met 'm werken. Het is niet dat hij z'n werk slecht doet, of dat hij bewust lekt zoals Fontein deed, maar het is wel iemand die het heel erg gaaf vindt om AD te zijn en zichzelf graag terugziet op tv.
En ik vind dat je geen publiciteitsgeile mannetjes bij de club moet hebben, maar een échte Ajacied (dus niet: ik had vroeger een Ajax-onderbroek) en iemand die het voor de club doet en niet voor zichzelf.
Dan is het toch goed
  woensdag 28 mei 2008 @ 18:44:26 #290
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_58969747
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:43 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Dan is het toch goed
Vaag verhaal ja
pi_58969753
quote:
Kluivert: 'Alleen trainer als ik geen club vind'
Hij is nog steeds topscorer aller tijden van Oranje, maar zit momenteel zonder club. Daarom schreef Patrick Kluivert zich in voor de verkorte trainercursus, net als Michael Reiziger.
Ik zeg nog meer stagiaires
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_58969917
quote:
Bergkamp verheugt zich op leven als student

De cursus tot coach in het betaald voetbal staat altijd enorm in de belangstelling. Nederlandse trainers in het bezit van het diploma CBV, staan immers internationaal hoog aangeschreven. Maar dit jaar is er nog meer aandacht dan normaal door de aanwezigheid van een ware voetballegende. Woensdag startte een nieuwe lichting met 21 cursisten, waarbij de naam van Dennis Bergkamp de meest opvallende is.

Bij Dennis Bergkamp, die bij zijn afscheid twee jaar geleden nog verkondigde niets meer met voetbal te maken wilde hebben, is het toch gaan kriebelen. ,,Eigenlijk ben ik door het coachen van het team van mijn zoontje Mitchell weer meegetrokken in het voetbal. Met mijn 39 jaar kan ik niet meer op hoog niveau spelen, maar het betrokken zijn vanaf de zijlijn lijkt me ook erg uitdagend. Ik heb veel zin in de cursus. Ik zie mezelf echt als student. Ik kom hier om te leren en te kijken of het trainersvak straks nog steeds leuk is.’’

Gekte van de voetbalwereld

Vier cameraploegen, een twintigtal fotografen en een handvol schrijvende pers doken op student Bergkamp af, die bekende best even huiverig te zijn geweest voor juist dit moment. ,,Wat dat betreft ben ik nog steeds niet veranderd. De gekte van de voetbalwereld heb ik niet gemist. De media, het reizen en verblijven in hotels. Vandaar dat ik eerder niet ingegaan ben op aanbiedingen van Arsenal om daar bijvoorbeeld manager te worden. Dan moet je álles regelen. Ik wil bezig zijn met trainen, met mijn visie op het voetbal overbrengen en dan weer naar huis.’’

Een van de redenen die meespeelde in Bergkamps beslissing was de mogelijkheid om de zogenaamde verkorte cursus Coach Betaald Voetbal (CBV) te volgen. Dit cursusjaar is de allerlaatste keer dat deze uitzondering wordt gemaakt voor (ex)-topspelers. ,,Het was nu of nooit. Ik weet niet of ik het had op kunnen brengen om vier jaar de schoolbanken in te gaan. Daarbij was het voor ons gezin gelijk een ideaal moment om na dertien jaar weer terug te keren naar Nederland.’’

Patje, Mickey, Dennis en Fredje
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_58970094
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:19 schreef VoreG het volgende:

[..]

Nee RNN is een commerciele zender die in Zuid-Holland en delen van Zeeland zit. Degene die jij bedoeld is TV Rijnmond.
Maar is het ergens in een uitzending gemeld dan ofzo? Ik zie het alleen maar op wat vage sites staan die ernaar verwijzen, maar op de site van RNN kon ik een uurtje of wat terug niks vinden. Daarom had ik het nieuwtje bijvoorbeeld ook nog niet hier gepost.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_58970238
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:07 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Als zijn zaakwaarnemer dit allemaal zegt, is dat hoopgevend.

Kans is zeer aanwezig dat Boulah komt dus.
pi_58970453
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 19:09 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Als zijn zaakwaarnemer dit allemaal zegt, is dat hoopgevend.

Kans is zeer aanwezig dat Boulah komt dus.
Zei de zaakwaarnemer van Sulejmani zoiets niet ook al 3 weken terug? Sindsdien heb ik daar ook niks meer van gehoord
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  woensdag 28 mei 2008 @ 19:21:05 #296
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_58970498
Wat een balaanname had hij toch ... ongelooflijk.
pi_58970510
Fredje grim ook meteen als stagaire?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_58970600
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 19:19 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Zei de zaakwaarnemer van Sulejmani zoiets niet ook al 3 weken terug? Sindsdien heb ik daar ook niks meer van gehoord
Sulejmani had toch van die twijfelachtige makelaars om zich heen? Linse is natuurlijk wel een bekende makelaar met een reputatie om hoog te houden in Nederland. Die gaat echt niet allemaal onzin verkondigen... ik denk dat Boulah komt.
pi_58970637
Boulahrouz gaat terug naar HSV denk ik.
  woensdag 28 mei 2008 @ 19:42:35 #300
51286 w00h00
Digital man!
pi_58970884
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 19:21 schreef PaRaR het volgende:
Wat een balaanname had hij toch ... ongelooflijk.
Bij Dennis denk ik direct aan zijn goal tegen Newcastle.

Absolute wereldklasse!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')