Op zich kijk ik nergens van op.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:41 schreef koningdavid het volgende:
Maar goed, ik kan me dan ook niet voorstellen dat Van Basten dat echt van plan is.
Als je dan toch realistisch kijkt zul je zien dat het nooit zo ver zal komen dat we alleen maar met (potentiele) topspelers zullen voetballen, maar dat hoeft ook helemaal niet.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:47 schreef Breach het volgende:
Als je het sèc bekijkt dan heeft Derksen gelijk. Willen we als Ajax weer meedoen bij de besten in de Champions League dan ga je het never nooit niet redden met gasten als Vermaelen en Vertonghen. Dat zijn jonge talentvolle spelers, maar ze zullen nooit doorgroeien tot die echte topspelers, maar net het niveau eronder (met wat mazzel).
Als je het realistisch bekijkt, dan slaat het nergens op. We moeten eerst maar eens zorgen dat we weer eens overwinteren in Europa, een titel pakken en het seizoen erop geen flaterfiguur slaan in de poulefase van de CL. Verder moeten we zorgen dat onze verdediging eens niet elke wedstrijd een goal tegen krijgt. En dan pas kunnen we verder omhoog gaan kijken en gaan praten over saneren.
Shaktar staat op de UEFAranglijst vrijwel even hoog als Ajax, hij krijgt er meer geld en de competitie hier is nou ook niet zo bijzonder aansprekend meer volgens mij. Bovendien kan hij daar wel CL gaan spelen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:52 schreef Breach het volgende:
[..]
En nog steeds wel. Maar getuige het feit dat ie naar Shaktar geeft maar weer aan dat we financieel niet tegen zulke clubs op kunnen. Met alle respect, Shaktar stelt als club niet veel voor en de competitie is er nou ook niet echt een waar je je in de picture speelt.
Wat mij betreft waarlijke nonsens wat je hier verkondigt. Verthongen uit 87, Vermaelen ui 1985. Allebei begin 20. Daarvan kun je nu echt niet zeggen dat het geen toppers worden. De manier waarop Verthongen zich ontwikkelt in de afgelopen seizoenen (ook bij RKC) zegt naar mijn idee genoeg over de mogelijkheden om een topper te worden.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:47 schreef Breach het volgende:
Als je het sèc bekijkt dan heeft Derksen gelijk. Willen we als Ajax weer meedoen bij de besten in de Champions League dan ga je het never nooit niet redden met gasten als Vermaelen en Vertonghen. Dat zijn jonge talentvolle spelers, maar ze zullen nooit doorgroeien tot die echte topspelers, maar net het niveau eronder (met wat mazzel).
Toppers heb je sowieso nodig, ten eerste om kampioen te worden en als daarna CL wil gaan spelen haal je dan ineens uit de hoge hoed 3 toppers?quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:10 schreef RayMania het volgende:
Op dit moment heb je geen eens toppers nodig. Je hebt spelers nodig die het niveau Eredivisie + UEFA Cup aankunnen. Dat kunnen Vertonghen en Vermaelen wel dacht ik zo.
Of je krijgt een afwijzingquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:06 schreef RayMania het volgende:
Complete n00bvraag hier.
Als ik een seizoenskaartaanvraag op de bus heb gedaan, wat zijn dan de volgende stappen? Krijg ik dan een bevestiging met acceptgirokaart en moet ik m'n foto opsturen oid?
Heb je dat vandaag gedaan of al langer terug? Als je dat nu pas gedaan hebt dan kun je er wel vanuit gaan dat je dat voor volgend seizoen niet meer gaat lukken. Ikzelf heb 2 seizoenen ingeschreven gestaan en heb nu alsnog via via een kaart kunnen regelen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:06 schreef RayMania het volgende:
Complete n00bvraag hier.
Als ik een seizoenskaartaanvraag op de bus heb gedaan, wat zijn dan de volgende stappen? Krijg ik dan een bevestiging met acceptgirokaart en moet ik m'n foto opsturen oid?
En mocht je geselecteerd zijn, dan krijg je een brief met een nummer, je moet dan binnen een maand ofzo een bedrag overmaken naar Ajax ovv dat nummer. En alleen voor een uitkaart moet je BIJ Ajax een foto laten maken.quote:Planning 2008-2009 (data voorlopig onder voorbehoud)
Mei
Medio mei: verlengingsbrieven versturen naar werkend lid, leden
8 mei: verlengingsbrieven naar gehandicapten + begeleiders verstuurd
12 mei: verlengingsbrieven naar 65+ verstuurd
13 mei: verlengingsbrieven naar Buss. seats, cert. A+B verstuurd
14 mei: *belactie plaatsverzoeken (SCC-houders 3 jaar of langer) gestart
15 mei: laatste dag voor uitkaarthouders om hun digitale foto te vernieuwen gestopt
21 mei: *belactie plaatsverzoeken (SCC-houders korter dan 3 jaar) gestart
28 mei: belactie aanvragen extra seizoenkaart gestart
28 mei: laatste dag voor huidige seizoenkaarthouders en SVA-supporters om een uitkaart aan te vragen gestopt
* supporters kunnen géén plaatsverzoek indienen voor de vakken: 125 t/m 129 (Zuid 1e ring) en 424/425 (sfeervak)
Juni
1 juni: incasso seizoenkaart
16 juni: start aanschrijven wachtlijst nieuwe seizoenkaarthouders
25 juni: telefonische verkoop seizoenkaarten.
Juli
28 juli: de verwachting is dat in de vierde week van juli de nieuwe seizoenkaarten worden verstuurd aan de mensen die op tijd hebben betaald
Ik verkondig geen nonsens. Een topper is voor mij iemand die het niveau van de beste 8 clubs in Europa aankan. Zowel Vermaelen als Vertonghen hebben nu al 3-4 seizoenen in Nederland gespeeld. Zij maken daarin nog zoveel fouten (Vertonghen is beter dan Urby op linksback maar hij heeft dit seizoen ook veel fouten gemaakt).quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:07 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wat mij betreft waarlijke nonsens wat je hier verkondigt. Verthongen uit 87, Vermaelen ui 1985. Allebei begin 20. Daarvan kun je nu echt niet zeggen dat het geen toppers worden. De manier waarop Verthongen zich ontwikkelt in de afgelopen seizoenen (ook bij RKC) zegt naar mijn idee genoeg over de mogelijkheden om een topper te worden.
Ik vraag mij ook heel erg af op basis waarvan jij zegt dat het nooit toppers zullen worden. Omdat ze niet op 15 jarige leeftijd zijn gescout door Milan? Omdat ze niet gehyped worden door een ouwe zak als Derksen? Vertel..
1: Verdedigers toppen later dan aanvallers.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik verkondig geen nonsens. Een topper is voor mij iemand die het niveau van de beste 8 clubs in Europa aankan. Zowel Vermaelen als Vertonghen hebben nu al 3-4 seizoenen in Nederland gespeeld. Zij maken daarin nog zoveel fouten (Vertonghen is beter dan Urby op linksback maar hij heeft dit seizoen ook veel fouten gemaakt).
Vermaelen is niet goed in de opbouw, dat maakt niet uit als je een spijkerharde verdediger bent, maar dat is ie ook net niet. Vertonghen maakt mijns inziens veel te veel fouten om het te gaan schoppen tot Europese topper.
We zullen het zien over 4-5 jaar...
Dat ben ik wel met je eens ja. Maar in dit team zijn er maar weinig die echte toppers kunnen worden denk ik. Suarez is daar één van, maar voor de rest niemand denk ik. Wellicht Huntelaar.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik verkondig geen nonsens. Een topper is voor mij iemand die het niveau van de beste 8 clubs in Europa aankan. Zowel Vermaelen als Vertonghen hebben nu al 3-4 seizoenen in Nederland gespeeld. Zij maken daarin nog zoveel fouten (Vertonghen is beter dan Urby op linksback maar hij heeft dit seizoen ook veel fouten gemaakt).
Vermaelen is niet goed in de opbouw, dat maakt niet uit als je een spijkerharde verdediger bent, maar dat is ie ook net niet. Vertonghen maakt mijns inziens veel te veel fouten om het te gaan schoppen tot Europese topper.
We zullen het zien over 4-5 jaar...
Jaap Stam speelde op zijn 22e nog bij Cambuur Leeuwarden.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:36 schreef fathank het volgende:
[..]
1: Verdedigers toppen later dan aanvallers.
2: Jaap Stam ging "pas" op zijn 26e naar Manchester. Hoe oud is Vermaelen? 22?
Huntelaar wordt gewoon een topper.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:38 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens ja. Maar in dit team zijn er maar weinig die echte toppers kunnen worden denk ik. Suarez is daar één van, maar voor de rest niemand denk ik. Wellicht Huntelaar.
Daarom zei ik dus dat het sèc bekeken klopte wat Derksen zei. Maar dat het niet realistisch is om te denken dat dat gaat lukken, want we hebben gewoon te weinig van zulke spelers. Het is niet zomaar een lijstje waar je op kan gaan schrappen en dat dan ineens alles goed is.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:38 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens ja. Maar in dit team zijn er maar weinig die echte toppers kunnen worden denk ik. Suarez is daar één van, maar voor de rest niemand denk ik. Wellicht Huntelaar.
Kijk aan. Het probleem is dat gastjes van 22 tegenwoordig de verdediging moeten leiden. Er moeten gewoon 1 of 2 ervaren verdedigers komen die de jonge gasten kunnen leiden in het veld. Dan komt het allemaal goed.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jaap Stam speelde op zijn 22e nog bij Cambuur Leeuwarden.
Ik denk ook dat die jongens te veel worstelen ipv aan voetbal toekomen. Ze lopen constant achter de feiten aan en er ontbreekt een organisatie. Hoevaak spelen wij nou op buitenspel? en hoe goed beheersen we dat? Dat scheelt een hoop verdedigend werk en gepruts als je alleen dat al beheerst.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Kijk aan. Het probleem is dat gastjes van 22 tegenwoordig de verdediging moeten leiden. Er moeten gewoon 1 of 2 ervaren verdedigers komen die de jonge gasten kunnen leiden in het veld. Dan komt het allemaal goed.
van der Aat moet blijven, dat is een echte Ajacied!quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:49 schreef Nashje het volgende:
quote:George Ogararu is niet opgenomen in de Roemeense selectie en zal daarom niet in actie komen op het naderende EK. Ploeggenoot Edgar Davids (tot 1 juli in Ajax-dienst) neemt het op voor de rechtsback: ‘Ik snap niet waarom de Roemeense bondscoach George Ogararu niet naar het EK meeneemt.' Roemenië kan ver komen op het EK. Ik wilde zelfs geld op ze zetten, maar nu niet meer.'
Davids zei dat na afloop van de benefietwedstrijd in Boekarest voor de Luis Figo Foundation. ‘Ogararu verdiende het om bij de EK-selectie te zitten. Hij heeft er de kwaliteit en de mentaliteit voor. Ik ben erg teleurgesteld voor hem.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |