Inderdaad. 839 euro excl. is 999 inclusief.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:31 schreef Bleekmiddel het volgende:
prijs excl btw
Apple store Online Nederlandquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:22 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Waar komt die screenshot vandaan dan?
Op de een of andere manier verwachtte ik een *caught wanking* video. Ik kom te veel op YouTube.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:57 schreef Kreator het volgende:
Check *mij* jullie Macn00bs allemaal pwnen met mijn 1990 Mac video footage...
Bekijk deze YouTube-video
Klopt werkt erg fijn. Welke heb je gekocht?quote:
Hip!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:57 schreef Kreator het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Waarom persé bluetooth?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:24 schreef Daklem het volgende:
Zit er kans in trouwens, dat Apple a.s. bijeenkomst met een nieuwe apple muis gaat komen?
Ik heb er nog niets over vernomen, want zoek dus een nieuwe muis, en neig toch wel weer naar de BT MM muis.
Ik wou eigenlijk de logitech V470, maar dat ding is veels te klein. en BT desktopmuizen van logitech zijn er niet. Lekker klote dus!
Of zijn er andere muizen te koop met bluetooth?
1; ik heb geen usb dingen over,quote:
Daar hebben ze nu een USB hub voor uitgevonden. Daarnaast is de keus gering qua BT muizen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:55 schreef Daklem het volgende:
[..]
1; ik heb geen usb dingen over,
2; hij moet draadloos zijn
3.: hij moet grote afstand kunnen overbruggen
4; hij moet gewoon bluetooth zijn
usb hub heb ik al, maar die zit vol. + mn macbook zit vol. en om nou nog een usb hub te moeten kopen heb ik ook vrij weinig zin in.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:10 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Daar hebben ze nu een USB hub voor uitgevonden. Daarnaast is de keus gering qua BT muizen.
Hmm ja. Dat heb je vrij snel inderdaad. Ik heb er 6 en ik heb er nog 1 vrij. Dan heb ik nog niet eens een externe harde schijf o.i.d.quote:
wat heb je in godsnaam allemaal aangesloten dan? Maar goed, er zijn zelfs al 10 poorts USB hubs. Samen met de 4 porten aan de achterzijde en de 2 op je keyboard heb je dan in totaal 16 poorten, minus 1 waar je hub op zit.quote:
2 maar?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb genoeg aan 2 USB poorten? 1 voor de muis andere voor m'n Time Machine disk...
Ja en gebruik je die ook 100% van de tijd als je de computer aan hebt?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:55 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
2 maar?
Men nemen :
- Toetsenbord
- USB ontvanger
- iPod
- EyeTV
- Cinema Display hub
- Cardreader
Ik wel ja. Toetsenbord heb ik er maar 1 van. USB ontvanger voor muis. iPod voor opladen , USB hub op m'n ACD. Cardreader gebruik je niet constant inderdaad.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja en gebruik je die ook 100% van de tijd als je de computer aan hebt?
- Toetsenbord, niet nodig, laptop heeft er al 1
- USB ontvanger? waarvoor?
- iPod, ach af en toe een keer als ik weer eens een liedje op wil zetten..
- Cinema Display hub? Geen idee wat dat is..
- Cardreader? Ook maar eens in de zoveel tijd nodig..
Ow en ik heb trouwens een Firewire Externe HD voor Time Machine![]()
Dat zeg ik, nergens voor nodig zoveel USB poorten..quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:31 schreef portier het volgende:
Ik heb zo'n nieuw hip alu toetsenbord die in de pootjes 2 USB poorten heeft. Dus ik heb mn muis omgeleid met een verlengdraadje (die bij m'n toetsenbord zat) zodat die in mijn keyboard kan en dan hoef ik alleen mijn keyboard in mijn MacBook te prikken. Printer gaat op AirPort, cardreader alleen af en toe nodig, maar heb dus een poort over.
Ik niet helaas, maar wil er wel naartoe. Nouja, je kent het wel, geld enzo.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik gebruik alleen IP based randapparatuur eigenlijk.
paar externe schijven, ipod met dock, printer, cardreader (die gebruik ik nogal vaak), speakers.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
wat heb je in godsnaam allemaal aangesloten dan?
* Suga_Mama Gaat in zijn iTunes opzoek naar een nummer uit 1990 wat goed bij dit filmpje past.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:57 schreef Kreator het volgende:
Zo doe ik dat ook tegenwoordig.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:31 schreef portier het volgende:
Ik heb zo'n nieuw hip alu toetsenbord die in de pootjes 2 USB poorten heeft. Dus ik heb mn muis omgeleid met een verlengdraadje (die bij m'n toetsenbord zat) zodat die in mijn keyboard kan en dan hoef ik alleen mijn keyboard in mijn MacBook te prikken. Printer gaat op AirPort, cardreader alleen af en toe nodig, maar heb dus een poort over.
FW800 FTWquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja en gebruik je die ook 100% van de tijd als je de computer aan hebt?
- Toetsenbord, niet nodig, laptop heeft er al 1
- USB ontvanger? waarvoor?
- iPod, ach af en toe een keer als ik weer eens een liedje op wil zetten..
- Cinema Display hub? Geen idee wat dat is..
- Cardreader? Ook maar eens in de zoveel tijd nodig..
Ow en ik heb trouwens een Firewire Externe HD voor Time Machine![]()
gefeliciteerd.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:16 schreef pleeborstel het volgende:
Na lang wikken en wegen ben ik een half jaar geleden overgestapt naar OSX met een MacBook![]()
Wat een heerlijk ding, voor mij nooit meer Microsoft
Au contraire,quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:41 schreef Swindler het volgende:
Meer mensen problemen om op hogeschool/universiteit wifi in te kunnen loggen met 10.5.3 ?
Waarom zou je dat überhaupt willen gebruikenquote:Op zondag 1 juni 2008 12:56 schreef mrbox het volgende:
Iemand eigenlijk ervaring met alternative firmware voor de ipod, like rockbox?
Dat dusquote:Op maandag 2 juni 2008 09:34 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat überhaupt willen gebruiken
Heeft wat features dat de standaard apple firmware mist, ondermeer:quote:Op maandag 2 juni 2008 09:34 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Mist? AAC / MP3 / WAV is voldoende. Als er meer behoefte was aan die codecs had Apple het zelf ook wel gebruikt.quote:Op maandag 2 juni 2008 09:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heeft wat features dat de standaard apple firmware mist, ondermeer:
Support for over 15 Sound Codecs, including OGG and FLAC
De oorspronkelijke firmware is voor conformists.quote:Op maandag 2 juni 2008 09:34 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Je zal maar 5 dollar moeten betalen om de 802.11n functionaliteit in je laptop te mogen gebruikenquote:Op maandag 2 juni 2008 15:15 schreef portier het volgende:
Je zal maar zo'n USB gedrocht in je laptop moeten hebben hangen.
Heb je een lege externe hardeschijf bij de hand?quote:Op maandag 2 juni 2008 16:42 schreef w00h00 het volgende:
Even een vraag, ik wil me Ibook upgrade naar Leopard, nu heb ik dus Leopard gedownload op mijn windows pc (ruim 6 gb ), maar ik heb geen idee hoe ik nu verder moet.![]()
Branden op een Dual-layer DVD.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:42 schreef w00h00 het volgende:
Even een vraag, ik wil me Ibook upgrade naar Leopard, nu heb ik dus Leopard gedownload op mijn windows pc (ruim 6 gb ), maar ik heb geen idee hoe ik nu verder moet.![]()
Naar de Apple-winkel gaan en gewoon die 129 euro neerleggen.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:42 schreef w00h00 het volgende:
8 GB usb stick moet voldoende zijn.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Heb je een lege externe hardeschijf bij de hand?
quote:Op maandag 2 juni 2008 16:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Naar de Apple-winkel gaan en gewoon die 129 euro neerleggen.
Ja.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:00 schreef w00h00 het volgende:
[..]
8 GB usb stick moet voldoende zijn.![]()
Ik begrijp dat ik hem dadelijk pas op mijn Ibook moet gaan uitpakken?
Want ik kan me nog herrinneren dat ik bij mijn Tiger moest opstarten en de C ingedrukt moest houden.
Hoe zit het eigenlijk met mijn instellingen en software onder tiger, ben ik dat allemaal kwijt?
Van een image installeren is toch veel snellerquote:Op maandag 2 juni 2008 16:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik heb wat mensen met elkaar in contact gebracht.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[SC] Wil jij een Sitecom wireless 300N router reviewen?
Heb jij dat geregeld Swets?
quote:Op maandag 2 juni 2008 16:42 schreef w00h00 het volgende:
Even een vraag, ik wil mijn iBook upgraden naar Leopard, nu heb ik dus Leopard gedownload op mijn Windows pc (ruim 6 gb ) maar ik heb geen idee hoe ik nu verder moet.![]()
Anders koop je 'm gewoon iddquote:Op maandag 2 juni 2008 16:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nog zes dagenquote:Op maandag 2 juni 2008 18:38 schreef super-muffin het volgende:
Zo, nog een weekje.Ik ben benieuwd.
En sinds 10.5.3 kan ik Spaces goed gebruikenHeel tof.
ik heb het eigenlijk nog niet geprobeerd, maar is eindelijk dat gezeik met verdwijnende photoshop-menu's verholpen?quote:Op maandag 2 juni 2008 18:38 schreef super-muffin het volgende:
Zo, nog een weekje.Ik ben benieuwd.
En sinds 10.5.3 kan ik Spaces goed gebruikenHeel tof.
6? Wat snap je niet aan 9 Juni om 19:00 ?quote:Op maandag 2 juni 2008 19:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Nog zes dagen![]()
En uiteraard winnen we van die spaghetti-eters
Dan begint het EK toch?quote:Op maandag 2 juni 2008 19:56 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
6? Wat snap je niet aan 9 Juni om 19:00 ?
tis wel te hopen dat apple snel e-sata aansluitingen op hun laptops maaktquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:11 schreef skiczukie het volgende:
Hoe fakkin' lang duurt het wel niet om een 500 Gb USB2 HD te erasen naar OSX Extended.
Maar hoe lang duurt zoiets denk je? Ik wacht nu al naderhalf uur ofzo.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
tis wel te hopen dat apple snel e-sata aansluitingen op hun laptops maakt
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:04 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Maar hoe lang duurt zoiets denk je? Ik wacht nu al naderhalf uur ofzo.
Een minuut ofzo.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:04 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Maar hoe lang duurt zoiets denk je? Ik wacht nu al naderhalf uur ofzo.
Hij haat je.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:42 schreef skiczukie het volgende:
Vaag. Ik heb het scherm gesloten en maar opnieuw geprobeer, in 3 seconden was het klaar ofzo.
Ik doe dat altijd via Garageband: http://support.apple.com/kb/HT1358quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zeg eh, je kon toch in iTunes je eigen Ringtones bouwen van je mp3-collectie? Waar zit dat RingtoneKing-toolie dan? Of ik moet er scheel overheen kijken...
Beters, was al bang dat ik alweer een ander programma moest gaan installeren...quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd via Garageband: http://support.apple.com/kb/HT1358
<Appletje> <Shift> <Enter>quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:48 schreef G.Fawkes het volgende:
Hmm ik probeer Ctrl+Enter te doen in Word 2008 maar hij wil niet echt naar een nieuwe pagina toe. Is daar een andere shortcut voor in Office for mac?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mac OSX 10.6 in aantocht?
Ik zet in op OSX Pussy.
Dat klinkt toch meer als een 10.5.x dan een 10.6. Ik zeg niet dat Apple perse iedere 16 maanden een hoop nieuwe functies moet introduceren, maar ik heb liever dat ze veiligheid en stabiliteit in tussentijdse updates blijven doen, en niet in een upgrade van 129 euro..quote:According to the report, however, Apple will not be introducing any new significant features in 10.6, instead focusing on "stability and security."
Bronquote:Last week Cleveland Police arrested a user of OiNK in the Cheshire area, who was questioned and later released on police bail. It is alleged that the individual - a normal user of the site who has no previous involvement with the police and no criminal convictions - uploaded a solitary album in early 2007.
Following revelations on Friday that police had begun to arrest ex-OiNK users, we are now in a position to add further details. The police are arresting people allegedly involved in the pre-release uploading of music albums, accusing them of ‘Conspiracy to Defraud the Music Industry’.
Those accused were visited by detectives involved with ‘Operation Ark Royal’, sometimes accompanied by local police. After identification, they were arrested under suspicion of “Conspiracy to Defraud the Music Industry”, told that they were not alone and that police would be arresting and interviewing more people in connection with the case. Suspects were then taken to their local police station for questioning and required to provide DNA samples and fingerprinting.
During their interview the suspects were asked all about OiNK, their understanding of the purpose of the site and what they did as a user there. The police were also keen to discover if these alleged pre-releasers personally knew OiNK admin, Alan Ellis, which of course - like the majority of OiNK members - they didn’t.
The police have been asking the suspects for their account details on OiNK. The police are in possession of user account names and email addresses registered on the site, but were keen for the suspects to provide their passwords, adding weight to the belief that user’s passwords were successfully encrypted with a salted MD5 hash.
Tsja... Dat is toch andere koek dan een beetje seeden.quote:involved in the pre-release uploading of music albums
Safari 4, Private Browsing: Ceiling Cat is watching you masturbate.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:04 schreef nietzman het volgende:
10.6 Lolcat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |