2 maar?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb genoeg aan 2 USB poorten? 1 voor de muis andere voor m'n Time Machine disk...
Ja en gebruik je die ook 100% van de tijd als je de computer aan hebt?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:55 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
2 maar?
Men nemen :
- Toetsenbord
- USB ontvanger
- iPod
- EyeTV
- Cinema Display hub
- Cardreader
Ik wel ja. Toetsenbord heb ik er maar 1 van. USB ontvanger voor muis. iPod voor opladen , USB hub op m'n ACD. Cardreader gebruik je niet constant inderdaad.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja en gebruik je die ook 100% van de tijd als je de computer aan hebt?
- Toetsenbord, niet nodig, laptop heeft er al 1
- USB ontvanger? waarvoor?
- iPod, ach af en toe een keer als ik weer eens een liedje op wil zetten..
- Cinema Display hub? Geen idee wat dat is..
- Cardreader? Ook maar eens in de zoveel tijd nodig..
Ow en ik heb trouwens een Firewire Externe HD voor Time Machine![]()
Dat zeg ik, nergens voor nodig zoveel USB poorten..quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:31 schreef portier het volgende:
Ik heb zo'n nieuw hip alu toetsenbord die in de pootjes 2 USB poorten heeft. Dus ik heb mn muis omgeleid met een verlengdraadje (die bij m'n toetsenbord zat) zodat die in mijn keyboard kan en dan hoef ik alleen mijn keyboard in mijn MacBook te prikken. Printer gaat op AirPort, cardreader alleen af en toe nodig, maar heb dus een poort over.
Ik niet helaas, maar wil er wel naartoe. Nouja, je kent het wel, geld enzo.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik gebruik alleen IP based randapparatuur eigenlijk.
paar externe schijven, ipod met dock, printer, cardreader (die gebruik ik nogal vaak), speakers.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
wat heb je in godsnaam allemaal aangesloten dan?
* Suga_Mama Gaat in zijn iTunes opzoek naar een nummer uit 1990 wat goed bij dit filmpje past.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:57 schreef Kreator het volgende:
Check *mij* jullie Macn00bs allemaal pwnen met mijn 1990 Mac video footage...
Zo doe ik dat ook tegenwoordig.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:31 schreef portier het volgende:
Ik heb zo'n nieuw hip alu toetsenbord die in de pootjes 2 USB poorten heeft. Dus ik heb mn muis omgeleid met een verlengdraadje (die bij m'n toetsenbord zat) zodat die in mijn keyboard kan en dan hoef ik alleen mijn keyboard in mijn MacBook te prikken. Printer gaat op AirPort, cardreader alleen af en toe nodig, maar heb dus een poort over.
FW800 FTWquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja en gebruik je die ook 100% van de tijd als je de computer aan hebt?
- Toetsenbord, niet nodig, laptop heeft er al 1
- USB ontvanger? waarvoor?
- iPod, ach af en toe een keer als ik weer eens een liedje op wil zetten..
- Cinema Display hub? Geen idee wat dat is..
- Cardreader? Ook maar eens in de zoveel tijd nodig..
Ow en ik heb trouwens een Firewire Externe HD voor Time Machine![]()
gefeliciteerd.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:16 schreef pleeborstel het volgende:
Na lang wikken en wegen ben ik een half jaar geleden overgestapt naar OSX met een MacBook![]()
Wat een heerlijk ding, voor mij nooit meer Microsoft
Au contraire,quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:41 schreef Swindler het volgende:
Meer mensen problemen om op hogeschool/universiteit wifi in te kunnen loggen met 10.5.3 ?
Waarom zou je dat überhaupt willen gebruikenquote:Op zondag 1 juni 2008 12:56 schreef mrbox het volgende:
Iemand eigenlijk ervaring met alternative firmware voor de ipod, like rockbox?
Dat dusquote:Op maandag 2 juni 2008 09:34 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat überhaupt willen gebruiken
Heeft wat features dat de standaard apple firmware mist, ondermeer:quote:Op maandag 2 juni 2008 09:34 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Mist? AAC / MP3 / WAV is voldoende. Als er meer behoefte was aan die codecs had Apple het zelf ook wel gebruikt.quote:Op maandag 2 juni 2008 09:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heeft wat features dat de standaard apple firmware mist, ondermeer:
Support for over 15 Sound Codecs, including OGG and FLAC
De oorspronkelijke firmware is voor conformists.quote:Op maandag 2 juni 2008 09:34 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |